Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Kamer van Constance en Charlie

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Charlie

Charlie


Posts : 217
Naam : Iris

Profiel
Naam: Charlie Finch
Partner: If we’re going to do anything we might as well just fuck
Vereniging: ×

Kamer van Constance en Charlie Empty
BerichtOnderwerp: Kamer van Constance en Charlie   Kamer van Constance en Charlie Icon_minitimevr okt 25, 2013 8:25 am

Charlie's vermoedens waren uitgekomen, en nog eerder dan hij had gedacht. Hij bleef niet alleen in zijn kamer, zo als hij had gehoopt, er kwam nog iemand bij. Een meisje nog wel. Haar naam wist ze niet, maar hij had het idee dat zijn vrijheid nu wel weg zou zijn. Aan jongens kon je nog uitleggen dat je voor een avond de slaapkamer voor jezelf wilde hebben. Meisjes snapten dat niet, gingen gelijk zeiken dat je meiden niet zo mocht "gebruiken". Als ze het zelf toch wilden...
Toch had hij besloten er maar het beste van te maken. Waarschijnlijk zat hij toch de rest van het jaar aan haar vast. Hij was zelfs gaan opruimen, een zeldzame handeling voor hem. Thuis hadden ze altijd kamer meisjes... Nu had hij toch wat medelijden met hen. Wat kon hij een zooi maken in een week. Hij was begonnen met de badkamer. Dat was hem aardig gelukt. Het zag er in ieder geval weer schoon en bruikbaar uit. Daarna was hij naar het keukentje gegaan. Dat was nog niet zo'n rommel. Ze hadden een afwasmachine, dus daar mikte hij alles gelijk in. Anders hadden er nu overal stapels afwas gestaan, was hij nog langer bezig geweest. Al het afval had hij in zakken gestopt. Het waren er nu twee, ze stonden naast de deur die naar de gang leidde. Maar hij was al op de helft met de derde zak. Bovendien was hij nu bezig met de woonkamer. En in de woonkamer gooide hij alles neer waarvoor hij te lui was om het gelijk op te ruimen.
Toen ook de derde vuilniszak vol was en naast de deur stond, zag het er wel iets netter uit. Maar nog steeds lagen er overal spullen die er niet thuis hoorden. Van kleding naar lege pizzadozen (hij kon nog steeds niet koken). Charlie haalde een hand door zijn krullen en zakte op de bank neer. De bank en de stoelen, eigenlijk alles qua meubel, had hij als eerste leeg gemaakt. De meeste tijd bracht hij door op zijn slaapkamer, als hij thuis was. Die kamer was dan ook de minste rommel. Met een diepe zucht begon hij weer afval van de vloer te rapen. Langzaam vorderde hij. Toen hij de vierde afvalzak voor driekwart vol had zag de kamer er schoon uit. Alle kleding had hij in de wasmand of op de vloer in de slaapkamer gegooid. Maar dat hielp niet veel, want nu moest hij aan die slaapkamer beginnen. Gelukkig ging dit een hoop sneller dan de woonkamer. Na een tijdje zag de kleding die hij had opgevouwen er zelfs redelijk netjes uit.
Toen hij eindelijk klaar was wilde hij eigenlijk even iets lui's doen. Of gitaar spelen of zo. Maar toen hij door de woonkamer naar de keuken liep om een zak chips te pakken zag hij de vijf afvalzakken - er was er nog een bij gekomen - en bedacht dat het handiger was om ze maar gelijk weg te brengen. Hij beet op zijn lip, denkend over hoe hij dit moest aanpakken. Er was geen andere oplossing dan dat hij twee keer moest lopen. De eerste keer nam hij drie zakken mee. Hij ging met de lift naar beneden, dan kon hij ze even neerzetten. Op de terug weg nam hij de trappen. Hij zat op de derde verdieping, niet zo ver dus en hij had sowieso toch een goede conditie. Zacht neuriënd bracht hij de laatste twee zakken weg. Toen hij door de gang waar zijn kamer aanzat liep dacht hij aan wat hij allemaal kon doen terwijl hij wachtte op zijn nieuwe kamergenote. Maar er stopte juist een meisje voor zijn deur.
Terug naar boven Ga naar beneden
Constance

Constance


Posts : 143
Naam : Mandy

Profiel
Naam: Constance Lewis
Partner: Love is hope it fuels our dreams
Vereniging:

Kamer van Constance en Charlie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Constance en Charlie   Kamer van Constance en Charlie Icon_minitimema okt 28, 2013 11:18 am

Constance liep zuchtend door de gangen heen richting haar kamer. Ze moest verhuizen aangezien ze een stomme fout hadden gemaakt bij de administatie en ze nu dus naar een andere kamer moest eentje waar mee ze er een moest delen. Dat was natuurlijk niet echt een groot probleem maar ze wist ook niet of het wel goed zou gaan tussen haar en haar toekomstige kamer genoot. Misschien was het wel iemand waar ze helemaal niet mee op kon schieten. Eigenlijk moest ze er niet veel zorgen over maken. Het zou vast en zeker wel goed komen. Eenmaal bij haar kamer liep ze naar binnen en keek naar de koffer die nog ingepakt moest worden. Iets wat ze nu dan ook ging doen. In de tussen tijd had ze haar sleutel en kamer nummer gekregen. Met daarbij ook nog de opdracht om deze deur op slot te doen en de sleutel onder de deur te schruiven. Zodat ze hem niet weer in hoefde te leveren en ze hem zelf op zouden halen. Zuchtend pakte Constance haar laatste koffer in en keek nog even rond of ze niks vergeten was. Ze vond dit een fijne kamer en wou er liever ook blijven. Maar aan de andere kant was ze ook blij dat ze eindelijk niet elke keer weer in die stilte zat. Ook was ze vreselijk benieuwd naar haar kamergenoot. Misschien mocht ze die persoon maar misschien ook helemaal niet. Dat zou allemaal kunnen. Maar daar zou ze later dan wel achter komen. Mocht het echt niet gaan dan zou ze echt wel om een andere kamer te vragen. Constance pakte haar koffers en tas op en keek nog een keer rond voor ze de gang in liep en deed wat de man haar gevraagd had te doen. Eenmaal de sleutel weg liep ze riching de liften terwijl ze zich even afvroeg naar welke verdieping ze nu moest. Eenmaal bij de lift drukte ze op de knop terwijl ze de plattegrond voor zich probeerde te zien. Waarschijnlijk was het verdieling 2 eenmaal in de lift drukte ze op twee en duurde het niet lang voor ze er was. Ze stapte de lift uit en bekeek de eerste paar nummer bordjes waar door ze al snel ondekte dat ze verdieping omhoog moesten. Ze kende natuurlijk ook niet het hele gebouw uit haar hoofd. Snel stapte ze de lift weer in en kwam ze eindelijk op de goeie verdieping. Het duurde dan ook niet lang voor ze de juiste kamer had gevonden. Eenmaal daar zette ze haar koffers en tas neer terwijl ze op zoek ging naar de sleutel. Toen ze die eindelijk gevonden had kwam ze dan ook binnen. Even dacht ze dat er iemand zou zijn maar nee ze was voor nu helemaal alleen. Constance liep verder de kamer in en keek om haar heen. Het zag er toch leuker uit dan haar oude kleine kamertje vond ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlie

Charlie


Posts : 217
Naam : Iris

Profiel
Naam: Charlie Finch
Partner: If we’re going to do anything we might as well just fuck
Vereniging: ×

Kamer van Constance en Charlie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Constance en Charlie   Kamer van Constance en Charlie Icon_minitimema okt 28, 2013 10:44 pm



Kamer van Constance en Charlie Tumblr_muxt2pgfpR1sg5uuno1_500
Roses are red, foxes are clever
I like your butt, let me touch it forever
Or just for tonight

Voordat Charlie goed en wel bij zijn kamer was aangekomen was het meisje al naar binnen gegaan. Van wat hij had gezien zag ze er niet slecht uit. Hij haalde snel een hand door zijn krullen, maar zoals altijd hielp het nauwelijks, ze vielen gewoon weer terug op hun plek.
Hij duwde de deurklink omlaag en duwde de deur open. Het meisje keek net om zich heen. De woonkamer, waar ze nu dus instonden, zag er weer als nieuw uit. Met een beetje een trotse grijns sloot hij de deur weer en kuchte even. 'Hey.' zei hij. Hij liep naar haar toe en stak zijn hand uit. 'Charlie Finch. Aangenaam.' zei hij met een halve glimlach. 'Ik heb vanochtend nog opgeruimd. Normaal is het wat rommeliger. Ik ben nogal slecht in opruimen snap je.' stak hij gelijk van wal. Hij leek hem het beste om maar gewoon eerlijk te zijn over zijn slechte opruim-gedrag. En eigenlijk ook over zijn niet zo geweldige kookkunsten. 'En ik kan ook alleen maar pasta koken. Sorry.' Hij maakte kort puppyoogjes van zijn bruine ogen, maar draaide zich al snel weer om. 'Kom, ik laat je zien waar je kamer is. Of eigenlijk onze kamer, want er is maar één slaapkamer. Ook maar één badkamer dus ik hoop dat je niet te veel... spul mee hebt, als je begrijpt wat ik bedoel.' hij grinnikte zacht en duwde de slaapkamer deur, die op een kier stond, verder open. 'Het bed bij het raam is van mij. De andere hier bij de deur is voor jouw. Hij leunde tegen de deurpost aan en liet even zijn ogen over de niet zo geweldig grote kamer glijden. In de hoek, onder het raam lag zijn gitaarhoes met zijn elektrische gitaar. De versterker stond ernaast, maar eigenlijk gebruikte hij die dingen alleen als hij optrad. En dat had hij nu al een tijdje niet meer gedaan. Hij miste het wel. Nu zat hij alleen maar op zijn kamer te spelen op zijn acoustische gitaar, die op zijn bed lag. Hij liep ernaar toe en pakte hem op. 'Speel jij een instrument?' vroeg hij aan het meisje, met zijn ogen gericht op de snaren waar hij zijn vingers langs liet gaan.


WORDS: 370 || NOTES: Beetje kort, maar ik denk dat je er wel wat mee kan?
Terug naar boven Ga naar beneden
Constance

Constance


Posts : 143
Naam : Mandy

Profiel
Naam: Constance Lewis
Partner: Love is hope it fuels our dreams
Vereniging:

Kamer van Constance en Charlie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Constance en Charlie   Kamer van Constance en Charlie Icon_minitimedi okt 29, 2013 1:54 am

Terwijl ze om haar heen keek merkte ze niet dat de deur dicht ging en haar kamergenoot dus ook in de kamer was. Toen ze iemand dan ook hoorde kuchen keek ze wat geschrokken om. Echter verscheen er al snel een kleine glimlach op haar gezicht toen ze de jongen zag staan. 'Hey.' Constance keek toe hoe de jongen op haar af liep en zijn hand uit stak. 'Charlie Finch. Aangenaam.' Ze nam de hand aan en keek hem aan waarna ze ook haar naam zei. "Constance Lewis" Sprak ze. Het was best vreemd om haar hele naam te zeggen. Constance lewis paste totaal niet bij elkaar en ze vroeg zich dan ook vaak af waarom haar moeder voor die naam had gekozen. Het klonk raar, dat niet alleen de naam Constance kwam waarschijnlijk niet vaak voor. 'Ik heb vanochtend nog opgeruimd. Normaal is het wat rommeliger. Ik ben nogal slecht in opruimen snap je.' Handig om te weten. Kort haalde ze haar schouders op. "Ik kan soms ook rommelig zijn. Maar ik denk dat we het samen wel redelijk netjes kunnen houden." Sprak ze besluitend terwijl ze weer even om haar heen keek. 'En ik kan ook alleen maar pasta koken. Sorry.' Ze lachte om zijn woorden en vooral om zijn puppyoogjes. Tot nu toe mocht ze hem wel. "Ik hou van pasta, en ik kan redelijk koken vind ik zelf, dus dat moet ook wel goed komen." Daarbij elke dag pasta eten was ook niet verkeerd zolang er maar wel variatie in de saus zat. Dan was het goed. En er natuurlijk ook groente in zat anders zouden ze niet de juiste dingen binnen krijgen. 'Kom, ik laat je zien waar je kamer is. Of eigenlijk onze kamer, want er is maar één slaapkamer. Ook maar één badkamer dus ik hoop dat je niet te veel... spul mee hebt, als je begrijpt wat ik bedoel.' Ze snapte eigenlijk niet helemaal wat hij bedoelde. Waarschijnlijk vrouwen dingen dacht ze zo. Maar ze had redelijk wat make-up mee maar dat zat in tasje en nam dus niet veel plek in. Ook zou ze dat natuurlijk gewoon onder haar bed kunnen schuiven. Maar haar andere dingen tja, die zouden er toch echt moeten staan zoals haar pil en natuurlijk de 'pleisters' zoals haar moeder zo altijd noemde voor haar maandelijkse periode. En als hij er niet tegen kon dan had hij mooi pech en moest hij maar weg kijken vond ze. Al had ze haar maandverband nooit altijd in de badkamer liggen alleen wanneer ze het nodig had dus veel zorgen hoefde hij niet te maken vond ze. 'Het bed bij het raam is van mij. De andere hier bij de deur is voor jouw." Constance keek naar het bed en knikte. Dat was duidelijk. Ze liep naar het bed toe en zette daar haar tas en koffers op waarna ze de kamer rond keek. "Ik hoop dat ik al mijn spullen kwijt kan." Haar blik gleed naar de gitaar en keek vervolgens naar Charlie. En volgde hem met haar ogen toen hij naar zijn gitaar liep en hem op pakte. 'Speel jij een instrument?' Ze nam plaats op haar bed en keek nog steeds naar de jongen. "Nee, niet echt alleen de Triangel." Tja dat was een instrument die iedereen kon bespelen. En daarmee wou ze dan ook echt aan geven dat ze echt geen instrument kon bespelen. Ze had het gewoon niet geleerd, ze was vroeger veel te druk met schaatsen. Om ook maar iets anders te leren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlie

Charlie


Posts : 217
Naam : Iris

Profiel
Naam: Charlie Finch
Partner: If we’re going to do anything we might as well just fuck
Vereniging: ×

Kamer van Constance en Charlie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Constance en Charlie   Kamer van Constance en Charlie Icon_minitimedi okt 29, 2013 8:33 am



Kamer van Constance en Charlie Tumblr_muxt2pgfpR1sg5uuno1_500
Roses are red, foxes are clever
I like your butt, let me touch it forever
Or just for tonight

Haar naam was dus Constance Lewis. Beetje een overdreven voornaam. Maar wie was hij om dat te zeggen, mensen kiezen hun namen niet zelf. Ze was ook rommelig, hield van pasta en kon vast beter koken dan hij kon, dus dat kwam wel goed. Maar eigenlijk kon bijna iedereen wel beter koken dan hij… Op zijn vraag of zij een instrument speelde antwoordde ze dat ze de triangel kon spelen, maar dat kon iedereen dus dat betekende nog niks.
‘Ik kan gitaar spelen, en piano, en ik kan ook zingen. Voordat ik hier naartoe kwam zat ik in een band. Maar we braken op toen ik hier heen kwam want ik was de leadzanger. Zonder mij kwamen ze dus niet ver.’ Hij grinnikte even en tokkelde een melodietje. ‘Kan je wel zingen? Of heb je nog andere hobby’s? Ik houd namelijk wel van skaten… Maar zo heel goed ben ik daar nu ook weer niet in. Ik ben zelfs mijn skateboard vergeten mee te nemen.’ Hij schudde zijn hoofd meewarig. ‘Handig. Waarschijnlijk heeft mijn oudere broer hem nu ingepikt. Leuke gast. Nogal een egoïst.’ Vertelde hij en keek hoe Constance haar spullen uitpakte. Hij wist nu al dat hij haar naam zou gaan afkorten. Tot Stance of zoiets. Lange namen kortte hij altijd af, dat sprak veel fijner. Zacht zong hij mee met een liedje dat hij speelde terwijl hij bedacht wat hij nog meer kon zeggen of vragen.


WORDS: xxx || NOTES: 'T zou fijn zijn als je ook wat verder schreef, dan heb ik ook meer te doen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Constance

Constance


Posts : 143
Naam : Mandy

Profiel
Naam: Constance Lewis
Partner: Love is hope it fuels our dreams
Vereniging:

Kamer van Constance en Charlie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Constance en Charlie   Kamer van Constance en Charlie Icon_minitimewo okt 30, 2013 12:18 am

Tot nu toe leek haar kamergenoot wel oké ze was dus ook wat minder bang dat het misschien mis zou gaan. Dat kon natuurlijk altijd gebeuren, maar het zal een hel zijn als je een heel jaar met iemand 'samen' moest wonen en je elkaar totaal niet mocht. Dat werd dan of elkaar het hele jaar negeren of ruzie maken het hele jaar. Als ze inderdaad totaal niet met elkaar op konden schieten dan wist ze zeker dat ze alleen op hun kamer was wanneer ze moest slapen of douchen. Eten zou ze dan wel ergens anders doen. Ze bleef naar hem kijken terwijl hij verder begon met praten. ‘Ik kan gitaar spelen, en piano, en ik kan ook zingen. Voordat ik hier naartoe kwam zat ik in een band. Maar we braken op toen ik hier heen kwam want ik was de leadzanger. Zonder mij kwamen ze dus niet ver.’ Ze keek hem wat verbaast aan toen hij zei dat hij in een band zat. Nu kon het natuurlijk zijn dat het een hele slechte band was of dat hij redelijk goed was. Als het dat laatste was dan was het zonder dat ze uit elkaar waren gegaan. In elk geval dat was haar menig. "Een band is leuk." Sprak ze met een kleine glimlach terwijl ze naar haar koffers keek. Ze zou nog even wachten met uit pakken. Ze had er nu al geen zin in. Ze was al blij toen ze het ingepakt had. "Zit het in je familie, het muzikale?" Ze luisterde naar zijn getokkel en vond het best goed klinken. Maar bijna alles klonk goed in haar oren aangezien ze er zelf geen verstand van had. ‘Kan je wel zingen? Of heb je nog andere hobby’s? Ik houd namelijk wel van skaten… Maar zo heel goed ben ik daar nu ook weer niet in. Ik ben zelfs mijn skateboard vergeten mee te nemen.’ Constance haalde haar schouders op toen hij vroeg of ze wel kon zingen. "De ramen zijn nog nooit geknapt. Mijn moeder vind dat ik wel kan zingen, maar moeders vinden altijd alles mooi en goed wat hun kinderen doen. Nou ja bijna alles dan, maar je snapt wel wat ik bedoel." Kort liet ze een hand door haar rode gaan. Ze dacht even na voor ze antwoord gaf op de vraag over hobby's "Ik hou er van om te schaatsen, en tja dat was het wel zo'n beetje." Dit kwam natuurlijk omdat ze geen tijd had voor wat anders. "Maar lezen doe ik ook graag, als is dat niet bepaald een hobby" Ze stond vervolgens op en ritste eerst de tas los en haalde er een rugzak vandaan waar haar schaatsen in zaten. Die legde ze wat voorzichtig op het bed en niet veel later volgde haar laptop, school boeken en nog wat andere spulletjes. "En het is niet slim om hem te vergeten." Sprak ze kort lachend terwijl ze even naar hem om keek. Voordat ze de rugzak weer terug deed in de tas en die op de grond zette zodat ze die straks onder het bed zou kunnen proppen. ‘Handig. Waarschijnlijk heeft mijn oudere broer hem nu ingepikt. Leuke gast. Nogal een egoïst.’ Constance wist niet echt wat ze hier op moest zeggen. Dat hij zijn eigen broer een egoïst noemde betekende niet dat ze daar in mee moest stemmen. Misschien viel het nog wel mee en zoals hij zei was het een leuke gast. Kort beet ze op haar lip terwijl ze haar kleren uit begon te pakken. Ze zocht als eerst naar haar ondergoed zodat ze er voor kon zorgen dat Charlie het niet zag. Ze zou zich dood schamen als hij ze te zien kreeg. Niet dat ze om te schamen waren, ze waren immers redelijk normaal. Ze waren alleen tja hoe moest ze het noemen, niet meer zo heel erg onschuldig. Nadat ze een paar jurkjes en rokken uit haar koffer had gehaald vond ze al snel haar ondergoed. Ze greep de eerste beste stapeltje die ze zag en liep naar haar kast. Ze trok de la los en gooide ze daar in waarna ook de rest van de andere stapeltje volgde. Ze zou het later wel gaan netjes in pakken. Snel deed ze de la dicht en draaide zich om naar Charlie. "Waar kom je vandaan?" Vroeg ze om het gesprek op gang te houden. Terwijl ze weer terug naar haar bed liep zag ze al snel een van haar strings liggen. Snel pakte ze hem op en kreeg een wat rode hoofd terwijl ze terug liep naar de kast en hem in de la gooide nadat ze die weer los had gedaan. "Trouwens ik heb niet bepaald zin om straks te koken, en jij misschien ook wel niet dus ik dacht er aan om een pizza te bestellen of wat op te halen bij de chinees ofzo." Contance pakte ook de rest van de kleren en deed die in de kast. Nadat die koffer ook leeg was zette ze die ook op de grond. "Ik trakteer dan," Sprak ze verder. Contance ritsde de laatste koffer los en begon een kleine kussen er uit te halen en die tegen de muur op het bed te leggen. Een paar posters en foto lijstjes haalde ze er uit. Ook de tasje met make-up volgde en nog een tasje met verzorging en douche spullen waar natuurlijk ook haar tandenborstel en tandpasta in zat. Ze nam een van de tasjes mee de badkamer in en begon die uit te pakken. Vervolgens kwam ze weer terug de kamer in. "Ik denk dat het best gaat werken tussen ons." Ze gooide het lege tasje in een van de koffers en ritste ze alle twee dicht en schoof ze onder het bed. Met de tas deed ze precies het zelfde en niet lang daarna nam ze kort plaats op het bed en keek hem aan. "Zijn er nog regels?" Vroeg ze voor de zekerheid.


Ik wou mijn vorige post nog langer maken maar ik moest een uur later weg en moest nog een paar dingen doen, vandaar dat die niet verder was
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlie

Charlie


Posts : 217
Naam : Iris

Profiel
Naam: Charlie Finch
Partner: If we’re going to do anything we might as well just fuck
Vereniging: ×

Kamer van Constance en Charlie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Constance en Charlie   Kamer van Constance en Charlie Icon_minitimewo okt 30, 2013 9:23 am



Kamer van Constance en Charlie Tumblr_muxt2pgfpR1sg5uuno1_500
Roses are red, foxes are clever
I like your butt, let me touch it forever
Or just for tonight

Constance leek niet echt te weten wat ze moest zeggen op Charlie's opmerking over zijn broer. Hijzelf wist ook niet zo goed wat hij nu moest zeggen, maar in ieder geval wist hij nu dat ze het leuk vond dat hij in een band had gezeten, dat ze van schaatsen hield en van lezen en dat haar moeder vond dat ze kon zingen. Hij wist niet goed of ze gelijk had over het feit dat moeders alles goed vonden en beet op zijn lip. Een milliseconde voelde hij zich opeens heel eenzaam, maar dat trok net zo snel weer weg als dat het gekomen was. Charlie volgde haar bewegingen terwijl ze haar spullen verplaatste naar haar kast. Er waren twee kasten in de kamer. Die van hem stond tegenover zijn bed. Nu zag hij er netjes uit aan de binnenkant maar vanmorgen had de helft van de inhoud op de grond gelegen.
Charlie zag een hoop kleren voorbijkomen. Zo ook dus ondergoed, maar het maakte hem niet warm of koud. Snel verplaatste Constance een stel stapeltjes naar haar kast terwijl ze vroeg waar hij vandaan kwam. 'New York. Ook een grote stad. Heel ander weer.' grijnsde hij. Zijn grijns werd breder toen hij zag dat er een stel strings waren blijven liggen. Vooral Constance's reactie amuseerde hem. 'Nothing I haven't seen before.' grinnikte hij geruststellend toen hij zag hoe ze een beetje rood kleurde. Ze legde ze snel weg en Charlie speelde het beginsel van Gold Rush van Ed Sheeran. Nogal een vrolijk melodietje.
"Trouwens ik heb niet bepaald zin om straks te koken, en jij misschien ook wel niet dus ik dacht er aan om een pizza te bestellen of wat op te halen bij de chinees ofzo." stelde Constance toen voor. Charlie knikte instemmend. Het was niet veel anders dan wat hij de vorige paar dagen had gedaan. "Ik trakteer dan," vervolgde ze. Charlie lachte. 'Fijn, maar ik heb ook genoeg geld hoor.' Als het nodig was kon hij altijd geld aan zijn ouders vragen, en dat kreeg hij meestal dan ook wel gewoon. Constance pakte de laatste dingetjes uit haar koffer en liep naar de badkamer. Charlie legde zijn gitaar weg en stond op. Hij rekte zich uit, gaapte en plofte toen gewoon weer terug op bed, maar nu om languit te gaan liggen. Constance kwam weer terug. "Ik denk dat het best gaat werken tussen ons." merkte ze op. 'Ja, dat wel. Gelukkig. Ik had het erger kunnen treffen.' grinnikte hij en knipoogde plagerig. Terwijl Canstance haar spullen opruimde haalde Charlie zijn IPhone 4 uit zijn zak. Verjaardags cadeautje van zijn vader. Het nummer van de pizza bezorger stond er al in.
"Zijn er nog regels?" vroeg Constance. Charlie schudde zijn hoofd, zijn krullen bewogen zacht mee. 'Als we iets tegenkomen kunnen we altijd nog afspraken maken.' Hij moest denken aan de meisjes die toch vrij regelmatig in zijn bed te vinden waren als hij 's ochtends wakker werd. Zelfs hier was het al eens gebeurd. Maar het meisje had hij daarna ook niet meer gezien. Zoals het meestal ging.
Hij keek op naar Constance en hield zijn duim boven "pizza" in zijn contactlijst. 'Pizza dan maar?' hij tikte het woordje aan en bracht de telefoon naar zijn oor. Hij zelf bestelde gewoon een kaaspizza, lekker simpel. 'Wat wil jij?' vroeg hij met zijn ogen op Constance gericht. Hij vouwde zijn vrije hand onder zijn hoofd en keek haar afwachtend aan.


WORDS: 575 || NOTES:

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Kamer van Constance en Charlie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Constance en Charlie   Kamer van Constance en Charlie Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kamer van Constance en Charlie
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Kamer van Amy
» Kamer van Ylidia en Lia.
» Kamer van Amanda
» Kamer van Jacky & Yvan-kamer 203
» Max' Kamer

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Monica High School :: Living Building :: Slaapvertrekken-
Ga naar: