Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Kamer van Bojan en Arnoud

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Arnoud

Arnoud


Posts : 66

Profiel
Naam: Arnoud de Wolf
Partner: can you love sombody who is nobody
Vereniging:

Kamer van Bojan en Arnoud Empty
BerichtOnderwerp: Kamer van Bojan en Arnoud   Kamer van Bojan en Arnoud Icon_minitimewo okt 16, 2013 8:58 am

Een sporttas dat was alles wat hij had. De inhoud bestond enkel uit het hoog nodige zoals kleren en spullen voor de persoonlijke verzorging. Spullen dat was letterlijk het enigste wat hij had. Hij geen geschiedenis en maar een halve intentietijd. Hij was wakker geworden uit een coma in het ziekenhuis. Hij had totaal geen idee wie of wat hij was. Zware geheugenverlies. Hij zou alles vergeten zijn wat hij eerder had mee gemaakt. Hij had zware hersenletsel opgelopen en daar zou het geheugen verlies een gevolg van zijn. De artsen wisten niet of het tijdelijk was of dat het voor altijd was. Mensen hadden hem bewusteloos op straat gevonden hebben. Hij had wel een id-kaart bij, maar allen gegevens die er opstonden waren niet terug te vinden in de Amerikaanse burger administratie. Hij had nu wel gelukkig we de Amerikaanse nationaliteit gekregen samen met een identiteit. Zo was hij nu ook op Monica high belandt. Eerdere testen hadden gebleken dat hij op het niveau zat van senior van high school.   Hij keek er niet echt uit om naar school te gaan. Hij had nog niet eens een idee wie hij was hoe moest hij dan in godsnaam weten wat hij wilden worden wat zijn doel was voor de toekomst. Maar goed hij kon hier wel een nieuw leven starten een nieuwe leven opbouwen. Vrienden maken en dat soort dingen. De verwachting dat zijn herinneringen weer terug kwam was er toch niet. Hoe hard de dokters vol hielden. Hij had enkel een herinnering sinds die tijd terug gekregen en die was vaag en onduidelijk en alles behaleven leuk. Hij had het maar voor zich gehouden. Dat ej een kamer met 4 zachte witten muren kunt herinneren klinkt niet echt gezond. 

Kamer 111. Dat moest zijn kamer zijn. Dat had hij tenminste door gekregen via de brief die hij had ontvangen. Hij zou ook een kamergenoot hebben maar de naam was hem onder tussen al vergeten. Het had wel op de brief gestaan maar veel aandacht had hij er niet aan besteed. De naam zou hij wel leren in de loop der tijd. Hij klopte voor de zekerheid op de deur. Het was nog vroeg in de ochtend en voor het zelfde geld lag zijn huisgenoot nog in bed. Het zou nou niet de beste eerste indruk zijn als je iemand in alle vroegte wakker zou maken. Maar er kwam geen geluid van uit de kamer dus of zijn kamer genoot sliep inderdaad nog of hij was onder tussen weg. Hij opende voor de zekerheid de deur maar voorzichtig. De lampen waren aan dus sprake van een slapende kamergenoot was er dus niet. Arnoud keek even rond de kamer door. Veel was het niet, de ene kant van de kamer was versierd met van alles en nog wat. De ander kant was nog kaal en koud, wachtend op een nieuwe bewoner. "Hey" riep hij maar door de ruimte. Arnoud had totaal geen idee waar zijn kamer genoot was maar zo had hij in ieder geval duidelijk gemaakt dat hij aanwezig was. Hij plofte neer op het bed dat hoogwaarschijnlijk voor hem bedoelt was. Het was in iedergeval nog niet beslapen."Hakuna matata no worries for the rest of the day"
Terug naar boven Ga naar beneden
Bojan

Bojan


Posts : 54

Profiel
Naam: Bojan López Sánchez
Partner:
Vereniging:

Kamer van Bojan en Arnoud Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Bojan en Arnoud   Kamer van Bojan en Arnoud Icon_minitimevr okt 18, 2013 10:13 pm


Hij draaide de sleutel om in het slot. Langzaam deed hij de deur open. Hij stapte zijn nieuwe kamer binnen. Hier zou hij in ieder geval voor een geruime tijd kunnen wonen. Het was goedkoper dan het appartement wat hij eerst had gehad. Het enige nadeel was dat hij deze kamer moest delen met iemand anders. Hij hoopte maar dat het iemand zou zijn waar hij prima mee kon opschieten. Hij zocht naar de lichtschakelaar die ergens goed verstopt zat. De ruimte was best wel basic ingericht. Er hingen hier en daar wat schilderijen en er stonden wat planten, maar echt gezellig was het niet. Niet dat hij daar veel belang aan hechtte. Uiteindelijk zou het hier toch een zwijnenstal worden. Hij gooide z'n tas op de bank. Hij was blijkbaar nog de enige hier. Hij wist dat er nog een kamergenoot aan zou komen. Hij greep naar z'n mobiel die in z'n broekzak zat. 'Nieuwe kamer ziet er prima uit hoor! :p' typte hij en drukte op het knopje verzenden. Hij probeerde zoveel mogelijk contact te houden met z'n ouders, maar soms wilde hij ze nog wel eens vergeten. Hij moest nu maar eens bezig gaan met z'n spullen opruimen. Hoe eerder hij dat voor mekaar had hoe beter.

Hij was al even bezig toen hij voetstappen op de gang hoorde. Die had hij nu al een aantal keer gehoord, maar deze keer stopten ze vlak voor de deur. Hij was in de badkamer bezig. Hij hoorde hoe de deur openging. Dit kon eigenlijk maar één ding betekenen. Al gauw hoorde hij een stem. Nieuwsgierig als hij was liet hij meteen z'n spullen liggen om maar eens een kijkje te nemen. Een jongen van ongeveer zijn leeftijd had al plaats genomen op zijn bed. "Hi!" sprak hij, terwijl hij z'n hand naar hem uitstak om zich voor te stellen. "Jij bent vast m'n roommate. Ik ben Bojan," grijnsde hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arnoud

Arnoud


Posts : 66

Profiel
Naam: Arnoud de Wolf
Partner: can you love sombody who is nobody
Vereniging:

Kamer van Bojan en Arnoud Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Bojan en Arnoud   Kamer van Bojan en Arnoud Icon_minitimeza okt 19, 2013 12:18 pm

Het duurde niet lang of een jongen verscheen uit de badkamer. Duidelijk nieuwsgierig naar wat zich in de kamer bevond. Arnoud keek hem even aandachtig misschien had hij deze jongen wel gekend. Gekend in zijn vorige leven zoals hij zijn leven voor zijn geheugen verlies noemden. Maar het leek het niet echt op toen de jongen zijn hand uitstak om zich zelf voor te stellen. Bojan was de naam. Arnoud knikte kort en nam de hand aan van de jongen. "Arnoud. Arnoud de Wolf" veel meer had hij de jongen niet te zeggen. Niet dat hij wilde maar hij wist het gewoon niet. Vriendschappen sluiten zouden toch niet altijd zo makkelijk zijn als hij dacht. Wat moest je ze vertellen als ze vroegen over je familie je relatie tot je ouders of ze je miste. Je kon moeilijk toch iets missen wat je niet had. Al miste hij het gevoel wel om ze te hebben. Hij had wel heimwee naar een normaal leven al had hij eigenlijk geen idee wat dat was. Tot vandaan was hij eigenlijk nog nergens anders geweest dat het neurologische ziekenhuis. 

"al lang hier of net aangekomen" Het was een nieuwsgierige vraag en Arnoud hoopte dat Bojan ja zou antwoorden. Dan zou hij iemand hebben om vragen te stellen en zou hij hier net zo als een verloren schaapje rond lopen. Een verloren schaapje dat was hij inderdaad. Hij had de neiging om te gaan blaten. Maar dat liet hij toch maar. Hij had totaal geen idee wat hij tegen de jongen moest zeggen. Wat zeg je tegen je kamergenoot. Hij had echt totaal geen idee. Hij stond maar rustig op en pakte zijn spullen. "wat is jouw kant" Hij wees met zijn duim de beiden kanten op. Bojan was er eerder dan hem en misschien al veel langer, Dus Arnoud had de pech om niet te mogen kiezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bojan

Bojan


Posts : 54

Profiel
Naam: Bojan López Sánchez
Partner:
Vereniging:

Kamer van Bojan en Arnoud Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Bojan en Arnoud   Kamer van Bojan en Arnoud Icon_minitimedo okt 24, 2013 9:24 am


De jongen stelde zich voor als Arnoud de Wolf. Bojan knikte even, terwijl hij de naam nog eens herhaalde in z'n gedachten. Als er iets was waar hij slecht in was waren het namen. In die onthouden was hij echt shitty. Zo had hij wel meer dan eens een beschamend momentje gehad met meisjes waarvan hij maar de naam niet kon onthouden. Sommigen hadden ook veel te moeilijke namen gekregen. Op een één of andere manier leek Arnoud zich niet helemaal 100% op z'n gemak te voelen, maar Bojan vroeg er maar niet naar. Hij kon zich namelijk ook vergissen.

"Allang hier of net aangekomen?" vroeg Arnoud. "Vrij kort," grijnsde hij. Hij was nog best wel een Newbie. Hij had moeite gehad om eerst al de buurt te kennen bij z'n oude appartement ergens in een verre achterbuurt van Santa Monica. Het had honderden steegjes, waar je eigenlijk liever niet wilde lopen als het donker was. Nu moest hij alles weer opnieuw verkennen, maar deze keer lag het centraler en in een iets betere buurt. "Ik ken het hier amper en ik ben zo'n persoon die nog verdwaald als hij bij de bakker om de hoek een broodje gaat halen." Dat soort situaties konden serieus nog wel eens voorkomen. Niet dat hij niet zo'n goed navigatiesysteem in zo'n hoofd had, maar omdat hij vaak met hele andere dingen bezig was dan met de route onthouden. "Dat lege bed wat je daar ziet is denk ik voor jou. Ik heb in ieder geval dit bed ingenomen, maar als je erop staat dat je hier wil slapen zal ik me voor deze ene keer laten overhalen." Wat was hij soms toch ook een lief jochie. 'Mama zou trots op me zijn,' dacht hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arnoud

Arnoud


Posts : 66

Profiel
Naam: Arnoud de Wolf
Partner: can you love sombody who is nobody
Vereniging:

Kamer van Bojan en Arnoud Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Bojan en Arnoud   Kamer van Bojan en Arnoud Icon_minitimema okt 28, 2013 10:54 am

Arnoud wist niet echt wat hij met de situatie aan moest. Een vriendschap met Bojan leek hem wel zo makkelijk aangezien hij hoogstwaarschijnlijk zijn veder high school leven op de zelfde kamer moest door brengen met Bojan. Dat je elkaar dan mocht was wel zo handig. "Vrij kort," antwoorden Bojan op zijn vraag. Niet iemand die hem de weg dus kon wijzen. Maar aan de ander kant was de jongen hier ook nieuw en zaten ze gedeeltelijk toch wel in het zelfde schuitje. "Ik ken het hier amper en ik ben zo'n persoon die nog verdwaald als hij bij de bakker om de hoek een broodje gaat halen." Arnoud schoot in de lach Bojan bedoelde het hoogstwaarschijnlijk serieus maar toch kon hij het niet laten om te lachen. "Dat lijkt me inderdaad lastig" Hij probeerde de woorden duidelijk uit te spreken maar het lachen blokkeerde dat wel een beetje. "Dat lege bed wat je daar ziet is denk ik voor jou. Ik heb in ieder geval dit bed ingenomen, maar als je erop staat dat je hier wil slapen zal ik me voor deze ene keer laten overhalen." Hij had het dus verkeerd geraden het bed waarvan hij dacht was nog niet bezet. Niet dat het hem veel uitmaakte de bedden waren toch het zelfde en zo ver wist sliep hij 's nacht goed door. "oh nee ik dacht dat dit bed vrij was mij maakt het niet uit. Het zijn de zelfde bedden" Terwijl hij de woorden uitsprak liep hij al naar het ander bed. Hij trok snel de kast open en gooide snel de kleren er in. De rest gooide hij in de la er onder. Hij keek even naar de poster en schilderijen die er hingen. Niet echt zijn stijl maar misschien waren ze wel van Bojan al leek hem dat onlogische als hij juist de anderen kant had gekozen. Maar hij zou het zeker toch maar vragen voor dat hij iets kapot maakte. "Posters van jou"
Terug naar boven Ga naar beneden
Bojan

Bojan


Posts : 54

Profiel
Naam: Bojan López Sánchez
Partner:
Vereniging:

Kamer van Bojan en Arnoud Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Bojan en Arnoud   Kamer van Bojan en Arnoud Icon_minitimedi okt 29, 2013 5:31 am


Hij hoopte maar dat hij het goed kon vinden met deze Arnoud. Een kamer delen was nou eenmaal een goedkopere manier om hier te leven, anders kon hij echt niet rondkomen. Bojan zat er nou niet echt op te wachten om met iemand opgescheept te zitten waar hij amper mee op kon schieten. Ze moesten wel met elkaar door één deur kunnen. "Dat lijkt me inderdaad lastig," zei Arnoud, terwijl hij z'n lach probeerde te onderdrukken. Bojan grijnsde even. Hij lachte in ieder geval om z'n onnozele opmerkingen. Alhoewel hij ze meestal vrij diepzinnig vond. "Oh nee, ik dacht dat dit bed vrij was. Mij maakt het niet uit. Het zijn de zelfde bedden," merkte Arnoud op. Bojan knikte even. Hij vond dat het wel vrij duidelijk was dat zijn bed bezet was. Bojan had namelijk een soort van welkomsduik in z'n bed gedaan. Arnoud leek meteen al bezig te gaan met het inladen van zijn spullen. Bojan liep rustig naar het stuk van de kamer waar onder andere een koelkast stond. Eigenlijk de belangrijkste ruimte, want hier was eten. Arnoud vroeg of de poster die aan de muur hingen van hem waren. Bojan haalde zijn schouders op. "Nee, misschien van de vorige bewoner?" Hij zou het niet weten. Het zou ook niet lang duren of hij zou hier wat meer z'n eigen plek van maken. Hij wist zeker dat hij binnen no-time hier een zwijnenstal zou zijn. Hij hoopte ook maar niet dat Arnoud daar een probleem van zou maken, anders had hij pech. Hij gooide de deur van de koelkast open, die grotendeels nog leeg was, en haalde er een blikje energy eruit. Hij keek even op en keek naar Arnoud. "Heb je zin in was fris?" Het leek hem toch wel het minste wat hij voor Arnoud kon doen. Alhoewel hij momenteel niet veel keus had. Bojan had nog niet echt de tijd gevonden om boodschappen te doen. Tot nu toe moesten ze het maar doen met de blikjes cola en energy die hij had ingeslagen en hij had nog chips en appels. Al met al was het een beetje een trieste voorraad eten wat hij hier had liggen. "Ik moet nog boodschappen doen, dus je hebt keus tussen cola, water of energy." Stiekem hoopte hij dat hij voor cola zou kiezen, of nog beter water. Des te meer redbull voor hem overbleef, maar hij vreesde het ergste.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arnoud

Arnoud


Posts : 66

Profiel
Naam: Arnoud de Wolf
Partner: can you love sombody who is nobody
Vereniging:

Kamer van Bojan en Arnoud Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Bojan en Arnoud   Kamer van Bojan en Arnoud Icon_minitimewo okt 30, 2013 1:50 pm

"Nee, misschien van de vorige bewoner?" antwoorden bojan. Nou fijn die poster konden dus van de muur af. Er leken meerderen bands of afgebeeld te zijn. Ze kwamen hem niet bekent voor maar dat zij niet veel. Metallica stond er op een van de poster meer aanwijzingen dan dat had hij niet wat voor band het was of iets in die richting. Maar het stond hem niet erg aan dus de muziek zal hij ook wel niet goed vinden. Hij trok de poster snel van de muur af. Paar schuurde maar veel maakte hem dat toch niet uit als de vorige bewoner ze zo belangrijk had gevonden dan had hij ze hier niet laten hangen. "Heb je zin in was fris?" Arnoud keek even om en zag dat Bojan ondertussen bij de koelkast stond. Bojan somde wat op maar hij had meer zin in koffie. Aangezien hij tot nu toe nog geen een koffie apparaat had gezien zal bojan een kop koffie ook we niet voor hem hebben. "Nee dankje. Op dit uur heb ik meer zin in een kop koffie. Maar daar voor zal ik naar de kantine moeten denk ik"

Ik maak hem morgen af. Loop nu een beetje vast
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Kamer van Bojan en Arnoud Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Bojan en Arnoud   Kamer van Bojan en Arnoud Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kamer van Bojan en Arnoud
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Kamer van Arnoud en Roos
» Kamer van Jacky & Yvan-kamer 203
» Max' Kamer
» Kamer van Amy
» Kamer van Logan en Jay

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Monica High School :: Living Building :: Slaapvertrekken-
Ga naar: