Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Kamer van Alan & Larina

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Larina

Larina


Posts : 209
Naam : Mandy

Profiel
Naam: Larina Pearson
Partner: I will never believe in true love, okay maybe I lie.
Vereniging:

Kamer van Alan & Larina Empty
BerichtOnderwerp: Kamer van Alan & Larina   Kamer van Alan & Larina Icon_minitimema okt 07, 2013 3:52 am

Larina keek naar de koffers en tassen die ze de trappen zou moeten sleuren. Gelukkig had ze de twee tassen op de twee koffers gezet. Zo was het veel makkelijker om te tillen. Terwijl ze het terrein overliep keek ze om haar heen op zoek naar het kantoortje waar ze haar sleutel op zou halen. Ze was best benieuwd naar haar kamergenoot en natuurlijk haar kamer. Ze hoopte dat haar kamergenoot een meisje was aangezien dat vele malen makkelijker was. Maar als het een jongen was dan moest ze regels opstellen en dat soort dingen. Eigenlijk vond ze het wel vreemd dat er gemengde kamers konden zijn. Eenmaal bij het kantoortje liep ze naar binnen wachtte tot ze aan de beurt was. "Ik kom mijn sleutel op halen voor mijn kamer." Ze keek de vrouw achter de balie aan voordat ze wat om haar heen keek. "De naam?" Haar blik gleed weer naar de dame en legde een hand op de balie. "Larina  Pearson" Het duurde niet lang voor ze haar kamer nummer en haar sleutel kreeg. "Dankje." Ze stak die in haar broek zak en pakte de handvaten van de koffers weer. Eenmaal bij het gebouw liep ze naar binnen en liep ze de trappen op het duurde niet lang voor ze op de juiste verdieping was. Larina bekeek de cijfers bij de deuren. Toen ze eenmaal het cijfer 398 vond bleef ze staan en haalde de sleutel uit haar zak. Net op het moment dat ze de deur van het slot wou draaien merkte ze dat die al van het slot was. Larina liep de kamer in en sleurde de koffers met haar mee. Eenmaal de deur dicht zag ze al snel dat ze een jongen als kamer genoot had. Kort trok ze een wenkbrauw op en bekeek de jongen. "Hey, ik ben Larina" Sprak ze. Ze was later aan haar school jaar begonnen omdat ze ziek was geweest en pas sinds kort weer op de been was. Ze had veel zin om weer naar school te gaan. Normaal niet echt maar ze had lang genoeg thuis gezeten. Larina liep naar het lege bed en zette daar haar koffers op. "Dus aangezien jij een jongen bent en ik een meisje vind ik dat er regels moeten zijn." Larina maakte een van haar tassen los en haalde er tape uit. Vervolgens maakte ze die los en verdeelde de kamer in tweeën. Eenmaal klaar gooide ze de rol tape op haar bed en keek haar aan. "We doen het zo, jij blijft aan jou kant van de kamer en ik aan de mijne. Tenzij je naar de badkamer moet. Verder wil ik jou troep totaal niet aan mijn kant hebben. Ook moeten we een schema maken voor wanneer iemand de badkamer kan gebruiken zodat er geen moment komt dat een van ons de badkamer in loopt terwijl de andere aan het douchen of zo is." Larina sloeg haar armen over elkaar heen en keek de jongen aan. "En hoe het jij?" Vroeg ze met een kleine glimlach rond haar lippen.


Laatst aangepast door Larina op ma okt 07, 2013 10:18 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Alan

Alan


Posts : 23
Naam : Kaatje =D

Profiel
Naam: Alan Grice
Partner:
Vereniging:

Kamer van Alan & Larina Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Alan & Larina   Kamer van Alan & Larina Icon_minitimema okt 07, 2013 5:35 am

De luide muziek galmde door heel de kamer heen en zachtjes bewoog de jongen zijn been op de maat van de muziek mee terwijl hij zijn bruine kijkers over de prentjes van het stripboek liet gaan. Stripboeken en muziek was zo het enige waar hij zich echt mee kon bezighouden zonder zich na een paar seconden al te vervelen. Het zag er misschien stom en ‘nerdig’ uit, maar als hij eerlijk moest zijn kon hem dat niets schelen. Mensen mochten serieus alles over hem zeggen dat ze wilden, hij gaf er geen zier om. Het enige dat mensen niet moesten proberen, was hem vernederen. Vanaf het moment dat iemand dat probeerde, zou die persoon nog lang niet jarig zijn. Op zo’n moment ‘bewees’ Alan dat hij wel degelijk geen hart had en dat mensen die van nature rood waren geen ziel hadden. Misschien klopte dat ook wel in zijn geval, had hij echt geen ziel meer door wat er was gebeurd in het verleden. Sinds zijn twaalfde had hij eigenlijk al geen medeleven meer kunnen tonen voor mensen die het eigenlijk wel verdienden. In die periode was hij ook begonnen met stelen, het gebruiken van drugs en het oplichten van mensen. Met dat tweede was hij ondertussen al gestopt, maar met die andere dingen bleef hij gewoon doorgaan. Wie ging er nou werken als mensen je gaven wat je nodig had als je er heel lief naar vroeg?
Beweging aan de deur, zorgde ervoor dat hij de muziek een heel stuk zachter zette, rechtop ging zitten op zijn bed en het stripboek op zijn schoot legde. Juist, hij moest nog een kamergenoot krijgen en blijkbaar was deze vandaag dus gearriveerd. Alan richtte zijn bruine kijkers op het meisje dat kwam binnen lopen, om daarna door te gaan naar haar koffers. Ging ze serieus alles in een kast proberen te proppen? Veel plezier daarmee. “Alan.” Was zijn korte antwoord op haar begroeting en ongeïnteresseerd wilde hij zijn strip er al terug bijnemen toen ze ineens begon over het feit dat zij een meisje was en hij een jongen en dat er regels gemaakt moesten worden. Opzich trok hij er zich niet echt veel van aan, maar vanaf het moment dat ze tape bovenhaalde en de kamer in twee verdeelde, ging het er zelfs voor hem toch wel over. Kalm gooide hij zijn benen over de rand van het bed en ging rechtop staan waarna hij zijn kleren rechttrok en met zijn hand door zijn rode haren heen woelde. Zonder iets te zeggen bekeek hij de kamer even om daarna een klein grijnsje op zijn gelaat te laten verschijnen. Er zat totaal geen vrolijkheid in die grijns alleen maar lichtte spot. “De deur staat aan mijn kant, dus je zult altijd om toestemming moeten vragen om naar binnen of naar buiten mogen.” Dat was toch een win voor hem. “Ow en mijn gitaar staat aan de verkeerde kant, ik had niet verwacht dat mijn kamergenoot zo’n drama zou maken over de ruimte en over waar ik wel zou mogen komen en waar niet.” Alan zette al een stap in de richting van zijn gitaar die tegen het andere bed aan geleund stond, maar bedacht zich nadat hij weer een blik op de tape had geworpen. “Mag ik of kom je hem brengen?” De spottende ondertoon in zijn stem was gewoon niet te missen en met een serieuze uitdrukking op zijn gezicht keek hij Larina aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Larina

Larina


Posts : 209
Naam : Mandy

Profiel
Naam: Larina Pearson
Partner: I will never believe in true love, okay maybe I lie.
Vereniging:

Kamer van Alan & Larina Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Alan & Larina   Kamer van Alan & Larina Icon_minitimema okt 07, 2013 10:18 am

“Alan.” Alan was dus zijn naam. Larina wist nu al dat de kans klein was dat ze goed met hem over weg kon. Misschien konden ze dat wel maar was het nu minder omdat ze elkaar natuurlijk niet kende. Larina snapte niet waarom ze niet bij Tate op de kamer kon. Ze zou er alles aan doen om bij haar tweeling broer op de kamer te komen. Maar er was nu niks aan te doen dus moest ze het maar leuk proberen te maken. Maar ze had geheimen die zeker haar kamer genoot niet mocht weten. Zelfs haar broertje wist het niet. De enigste die het wisten waren haar ouders. Ze haalde tape te voorschijn die ze natuurlijk voor iets heel anders had maar het kwam goed van pas. Ze hoopte dat die Alan zich er aan zou houden. Ze had zeker geen zin dat hij door haar spullen neusde. Het idee alleen al bezorg haar de rillingen. Toen ze dan ook klaar was met de tape was ze redelijk trots op haar zelf. Dit zou helemaal goed lopen. Of in elk geval dat was de bedoeling tot dat hij haar hele idee verpesten. “De deur staat aan mijn kant, dus je zult altijd om toestemming moeten vragen om naar binnen of naar buiten mogen.” Kort werden haar ogen groot en beet ze op haar lip. Shit dit ging een probleem worden. Larina krabbelde kort op haar achter hoofd en keek hem aan. "Dat is gemeen." Sprak ze terwijl ze alan recht aan keek. Dat was gewoon weg echt gemeen. Je kon een vrouw niet afhankelijk laten zijn als het de badkamer ging. Ze had er net zo veel recht op als hij. “Ow en mijn gitaar staat aan de verkeerde kant, ik had niet verwacht dat mijn kamergenoot zo’n drama zou maken over de ruimte en over waar ik wel zou mogen komen en waar niet.” Haar blik gleed naar de gitaar die tegen haar bed aan stond en keer weer terug naar Alan. Ze verwachtte elk moment dat hij over de tape heen zou stappen om vervolgens de gitaar te pakken. Maar blijkbaar bleef hij toch staan. “Mag ik of kom je hem brengen?” Larina rolde met haar ogen en stapte op de gitaar af. Ze pakte hem op en bekeek hem eens goed. Vervolgens nam ze plaats op het bed naast haar koffers en liet haar vingers kort over de snaren heen gaan zodat er kort een melodie te horen was. Haar moeder had haar op gitaar les gezet zonder dat ze het echt wou. Larina wou liever op een sport maar het was niet te veranderen. Want haar moeder vond dat iedereen minstes een instrument kon bespelen. En voor haar was dat de gitaar. "Misschien hou ik hem wel." Sprak ze op de zelfde spottende toon tegen hem. Ze hield er niet van als iemand zo raar deed. Negen van de tien keer deed ze het zelfde terug. "Ja ik hou hem" Sprak ze beslist met een grijns op haar gezicht. Voorzichtig zette ze de gitaar neer en stond op. Ze maakte een van haar tassen los en begon uit te pakken. Uiteindelijk draaide ze zich om en keek Alan. "Tenzij je me beslooft dat je niet aan mijn spullen zit en ik die tape van de grond kan halen." Larina pakte de gitaar weer op voor het geval die Alan hem gewoon zou pakken dat kon ze niet hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alan

Alan


Posts : 23
Naam : Kaatje =D

Profiel
Naam: Alan Grice
Partner:
Vereniging:

Kamer van Alan & Larina Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Alan & Larina   Kamer van Alan & Larina Icon_minitimewo okt 09, 2013 7:35 am


Waarom moesten ze nu juist een meisje bij hem in de kamer droppen? Het was al erg genoeg dat hij een kamergenoot kreeg, maar dan ook nog eens een meisje? Het enige goede hieraan was dat meisjes veel makkelijker waren om te bespelen en dat je er veel meer mee kon dan met mannen. Dat tape die ze bovenhaalde liet echter zien dat het toch een moeilijke opgave ging worden dan hij in eerste instantie gedacht had. Haar ogen die groot werden na zijn opmerking, zorgden ervoor dat er een smalle glimlach op zijn gezicht verscheen. Dit ging nog leuk worden, erg leuk. Als reactie op haar woorden, haalde Alan alleen zijn schouders op. Ze had het zelf uitgelokt, maar waarschijnlijk had ze niet echt verwacht dat hij zoiets zou opmerken. Dat was iets dat veel mensen niet van hem verwachtten, dat hij zijn hersenen nog altijd gebruikte en best slim kon overkomen als hij wilde. Geen een detail ontging hem en dat was de enige reden dat hij nog leefde. Als hij niet alles tot op de kleinste puntjes doordacht zou hebben, zouden verschillende mensen hem al lang dood geslagen hebben. Vanaf het moment dat mijn bruine kijkers op de gitaar vielen die tegen het andere bed geleund stond, meldde ik het even en stak mijn arm al uit om hem aan te nemen toen Larina naar het ding toe liep om het op te pakken. Het feit dat ze het ding niet direct terug gaf, verraste hem niet echt, maar dat ze er ook op zou beginnen te spelen had Alan echt helemaal niet zien aankomen. Voor het eerst in de tien minuten dat ze elkaar al kende, gleed er een zweem van emotie over zijn gezicht heen. Woede laaide op in zijn ogen en zijn handen begonnen lichtjes te trillen terwijl hij aan de grond genageld naar het meisje bleef kijken. Voor een kort moment leken zijn lichaam niet mee te willen werken. Het enige dat hij in die paar seconden kon doen was haar woedend aankijken, woede die alleen nog maar erger werd toen ze zei dat ze de gitaar ging houden. Pas toen ze het instrument terug tegen het bed had gezet, kreeg hij terug controle over zijn eigen lichaam en met twee grote passen stond hij voor haar neus. Zonder waarschuwing klemde hij zijn vingers om haar polsen, zorgde er hierbij wel voor dat ze de gitaar –die ze inmiddels al weer in die poezelige pootjes van haar had- niet op de grond zou vallen. “Dat is mijn eigendom en daar blijf jij verdomme vanaf.” In het begin had zijn stem nog redelijk kalm geklonken, maar naarmate hij dichter het einde van de zin kwam, was de woede die door zijn lichaam raasde toch duidelijk te horen. De greep om haar polsen werd alleen maar vaster terwijl zijn bruine kijkers zich in die van haar boorden. Van al zijn eigendommen, was zijn gitaar toch juist hetgeen waar niemand aan mocht zitten. Het instrument was heilig voor hem, de enige manier om zich toch een beetje gelukkig te kunnen voelen in deze verdorde wereld. Zonder waarschuwing trok hij het ding dan ook uit haar handen toen hij merkte dat haar vingers bijna gevoelloos waren geworden doordat er bijna geen bloed meer naar haar handen stroomde en trok zich terug in zijn kant van de kamer. Er was ineens niets meer te zien van de woede die zo even nog duidelijk te zien was geweest in zijn ogen terwijl hij zich op zijn bed neerzette en de zwarte gitaar beschermend op zijn schoot legde. “Die tape mag je wegdoen, ik zou me er toch nooit aan houden dus het heeft geen enkele zin om zoiets te proberen,” was zijn late reactie op haar woorden van een paar minuten geleden. De belofte dat hij niet aan haar spullen zou zitten deed hij niet, omdat hij van zichzelf wist dat hij vroeg of laat toch wel eens in haar spullen zou gaan rondneuzen om te zien of er wat interessants tussen zat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Larina

Larina


Posts : 209
Naam : Mandy

Profiel
Naam: Larina Pearson
Partner: I will never believe in true love, okay maybe I lie.
Vereniging:

Kamer van Alan & Larina Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Alan & Larina   Kamer van Alan & Larina Icon_minitimeza okt 12, 2013 4:59 am

Terwijl larina bezig was met zijn gitaar keek ze hem aan en zag de woede op zijn gezicht. Kort trok ze een wenkbrauw op en vroeg zich nu echt af met welke gek ze nu op een kamer zat. Moest ze bang voor hem worden of was het alleen maar schijn. Daar moest ze nog maar eens achter komen. Vandaar ook dat ze zei dat ze de gitaar ging houden. Hier door leek ze een monster in hem los te hebben gemaakt want het duurde niet lang voor hij haar polsen pijnlijk vast had toen ze zijn gitaar al weer vast had. “Dat is mijn eigendom en daar blijf jij verdomme vanaf.” Ze keek hem alleen maar stom verbaast aan. Dit was zeker geen goed begin voor twee kamergenoten. Larina keek wat moeilijk toen de greep om haar polsen pijnlijker werd. Serieus hoe kon iemand zo boos worden om maar een grapje. Want dat was het een grap. Ze zou dus echt niet iemands gitaar gaan houden want dat was gewoon stelen en daar deed ze niet aan.
Er begon dan ook een tintelende gevoel in haar handen te komen. Net op het moment dat ze bang was dat ze de gitaar zou laten vallen liet hij haar polsen los en trok de gitaar uit haar handen. Ze keek hem na en wapperde met haar handen om het dooie gevoel kwijt te raken. "Series gast ik had die gitaar echt wel terug gegeven." Ze keek naar haar polsen en daar was duidelijk een afdruk te zien. "Je word bedankt." Mompelde ze terwijl ze over haar polsen wreef en nog even naar hem keek. Hij was echt ziekelijk. Hoe kon hij nu weer normaal doen als of er niks aan de hand was. Larina draaide zich om en besloot verder uit te pakken. Nadat ze wat kleren had gepakt begin ze haar kast zorgvuldig in te pakken. “Die tape mag je wegdoen, ik zou me er toch nooit aan houden dus het heeft geen enkele zin om zoiets te proberen,” Kort keek ze naar hem om en vervolgens naar de tape. Zuchtend liep ze er op af en trok de tape los waarna ze die weg gooide. "Zolang je maar van mijn spullen afblijft."[/b| Sprak ze. Net toen ze weer bezig wou gaan met uitpakken voelde ze haar mobiel trillen. Ze haalde de telefoon er uit en las het berichtje dat ze ontvangen had. Larina stuurde een berichtje terug en stak hem terug in haar broekzak. [b]"ik ben zo weer" Mompelde ze waarna ze haar sleutel pakte en de gang op ging.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alan

Alan


Posts : 23
Naam : Kaatje =D

Profiel
Naam: Alan Grice
Partner:
Vereniging:

Kamer van Alan & Larina Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Alan & Larina   Kamer van Alan & Larina Icon_minitimewo okt 16, 2013 6:54 am

Overschreven --'





Hoe verder hij in het boekje bladerde, hoe meer hij doorkreeg waarom Larina er zo op hamerde dat hij van haar spullen moest afblijven. Ok, je moest eigenlijk sowieso van elkaars spullen afblijven, maar Larina had echt wel een reden om dat te willen. Je kwam nu niet elke dag iemand tegen met een eetstoornis, eentje waar waarschijnlijk niemand iets van wist en waarvan niemand ook iets zou mogen weten. Voetstappen en het geluid van de deur die opengedaan werd, gaf hem het vermoeden dat het meisje terug was. Het scheldwoord dat naar zijn hoofd gegooid werd, bevestigde dat vermoeden. In eerste instantie had er een klein grijnsje op zijn gezicht gestaan, maar die verdween al snel toen Larina het voor elkaar kreeg om hem van het bed af te sleuren en op de gang te zetten. Voor een kort moment kromp de jongen in elkaar toen de deur met een harde klap echter hem dichtgeslagen werd. Even bleef Alan roerloos staan terwijl Larina verder ging met haar tirade. Wel, misschien had hij het wel verdient, maar moest ze hem nu echt serieus zonder schoenen buiten gooien? De mensen die ongegeneerd naar hem aan het staren waren, werden volledig genegeerd. Als ze wilden weten wat er juist gebeurd was, moesten ze dat maar aan zijn kamergenote gaan vragen. Hij ging nu echt geen moeite doen om helemaal uit te leggen wat precies het probleem was en daarbij moesten ze het eigenlijk ook niet weten.

Pas toen hij hoorde hoe de deur weer werd opengedaan en zijn schoenen naar zijn hoofd geslingerd werden, kwam Alan terug in beweging en trok de stoffen dingen terug aan. “Hej, zou je mijn gitaar ook even kunnen geven? Ik moet binnen een paar uurtjes ergens gaan spelen en dat gaat niet echt zonder.” Vanaf het moment dat het laatste woord uitgesproken was, wist hij al dat dit niet de manier was om ervoor te zorgen dat hij de kamer terug in mocht. Met een zucht liet hij zijn voorhoofd tegen de deur aanvallen zodat er een doffe ‘bonk’ te horen was. “Ik zou kunnen zeggen dat het me spijt, maar we weten allebei dat ik dan zou liegen.” Hij had geen idee of Larina luisterde of niet, maar dat hield hem niet tegen om een soort van excuses te maken. “Heb je ooit al gehoord van mensen die een Antisociale Persoonlijkheidsstoornis hebben? Mensen die zegmaar geen enkele emotie kunnen voelen en de boel altijd oplichten om er zelf beter van te worden? Het zou me echt nooit iets kunnen schelen als er iets ergs met de mensen om me heen gebeurd of als ik iemand kwets. Dat zit gewoon in mijn aard, maar in dit geval begrijp ik ook dat het zo niet echt kan verdergaan als we met elkaar opgescheept zitten… Wil je mijn geheim weten?” Alan beet even op zijn onderlip. Het was serieus moeilijk om je excuses aan te bieden, vooral als het echt oprecht moest zijn. Volgens hem was een geheim voor een geheim ergens wel een goede aanpak, maar of Larina het daar ook mee eens was, was nog maar de vraag. “Voor zover ik weet heeft nog nooit iemand een vriendelijk woord tegen me gezegd, zelfs niet toen ik wat minder… onuitstaanbaar was. Mijn vader reageerde zijn frustraties altijd op mij af, gooide soms zelfs glazen naar mijn gezicht die dat uiteen spatsten en diepe sneeën achterlieten. Zo bleef het doorgaan totdat er ineens een brand woedde in huis en mijn vader daarin overleed. Ik altijd het gevoel gehad dat ik voor die brand verantwoordelijk was. Als ik het vuur niet zou hebben laten opstaan zou die brand er nooit geweest zijn.” Ja, het deel over de brand was grotendeels verzonnen. Ik wist goed genoeg dat het mijn schuld was dat mijn vader gestorven was aangezien ik zijn polsen eigenhandig had doorgesneden. Dat was echter een detail dat hij nog nooit met iemand gedeeld had en ook niet van plan was om te doen. Het was goed dat hij zo goed was in liegen en bedriegen, anders zou hij er nooit mee weggekomen zijn. “Wat ik dus probeer te zeggen is dat ik je geheim heus niet aan iemand zou doorvertellen tenzij ik er zelf echt iets aan heb.” Nee, dit ging weer de verkeerde kant uit. “Ik bedoel: wat ben ik ermee dat ik weet dat je een eetstoornis hebt?” Zijn handen werden aan weerszijden van de deurpost geplaatst terwijl hij zijn ogen even sloot en zijn hoofd nog harder tegen de deur aandrukte. Hij was echt erg slecht in zich te verontschuldigen voor iets dat hij gedaan had.


Laatst aangepast door Alan op do okt 17, 2013 4:44 am; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Larina

Larina


Posts : 209
Naam : Mandy

Profiel
Naam: Larina Pearson
Partner: I will never believe in true love, okay maybe I lie.
Vereniging:

Kamer van Alan & Larina Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Alan & Larina   Kamer van Alan & Larina Icon_minitimewo okt 16, 2013 10:44 am

“Dat zijn jou woorden, maar zou je het ook echt terug gegeven hebben als je je zin niet had gekregen? Ik heb al genoeg meegemaakt dat mensen spullen pikten en zeiden het terug te geven, maar ik heb al die spullen nooit meer terug gezien.” Larina rolde met haar ogen en keek hem aan. Hoe dacht hij wel niet dat ze was? "Nou je word bedankt." Sprak ze toch licht beledigend. Zo was ze niet en zou ze ook nooit worden. "Hij had wellicht iets langer aan mijn kant gestaan maar zodra je even uit beeld zou zijn geweest zou hij er zeker weer staan. Zelfs met een strikje er om heen." Sprak ze toch weer wat uitdagend. Ze had geen zin om zich over haar heen te laten lopen. Dus zat er niks anders op dan terug te reageren en natuurlijk niet angtig te doen. Maar hij had zijn gitaar terug dus het probleem was weer op gelost. Nu konden ze weer normaal verder dacht ze zo. In elk geval dat hoopte ze anders zou ze toch ook echt om een andere kamer vragen. Natuurlijk wel een, een persoons kamer. Maar daar wou ze voor nu nog niet aan denken. Ze had net een kamer en misschien zou het ook wel goed gaan met Alan. Zodra ze buiten hun kamer was liep ze de gang uit de trappen weer af. Ze was een tas vergeten en die kwam haar moeder nu brengen. Eenmaal buiten liep ze naar de parkeer plaats maar ze haar moeder zag staan. "Hey mam, bedankt voor het brengen." Ze glimlachte naar haar en gaf haar een knuffel voor ze de tas pakte en weer terug ging. Eenmaal boven liep ze naar hun kamer en kwam binnen. Ze keek vreemd toen Alan op haar bed zat. Hij had op zijn minst zijn schoenen uit gedaan. Vervolgens gleed haar blik naar wat hij in zijn handen had. Haar boekje, haar geheim! Hij moest door haar spullen zijn gegaan dat kon niet anders. Woedend stapte ze op hem af. "Jij klootzak!" Larina greep het boekje uit zijn handen en greep hem vervolgens bij zijn armen waarna hij haar van haar bed trok. Toen hij eenmaal stond duwde ze hem naar buiten de gang op voor ze de deur dicht gooide en op slot deed. De trannen stonden in haar ogen en haar handen gleden door haar haren. "Shit!" Larina sloeg een lege bloempot van een kastje en hoorde hoe hij kapot op de grond viel. Waarna ze op het kastje sloeg en kort haar ogen sloot. Hij wist het, hoe kon hij door haar spullen heen gaan. Dat was het luligste wat hij kon doen. Haar blik gleed naar zijn gitaar en ze had echt zin om die kapot te gooien. Maar dat besloot ze maar niet te doen. Larina greep in plaats daarvan zijn schoenen liep weer naar de deur en haalde die van het slot waarna ze de deur los deed en de schoenen de gang in gooide. "Je komt er niet meer in!" Vervolgens gooide ze de deur weer dicht en ging tegen de deur aan staan. Zuchtend ging ze zitten en steunde haar hoofd tegen haar handen. Shit hij ging het tegen iedereen zeggen. Dat kon niet anders als meer mensen het wisten dat ze een eetstoornins had genaamd boulimie dan zou Tate het snel genoeg te horen krijgen. Dat wou ze haar broer niet aan doen. Hij had al genoeg dingen aan zijn hoofd en daar kon zij niet bij. Het duurde niet lang voor haar tranen over haar wangen rolde. Die klootzak had gewoon van haar spullen af moeten blijven. Misschien moest ze een manier bedenken om het boekje te verstoppen. Zuchtend stond ze uiteindelijk op en veegde haar tranen weg. Larina haalde kort adem voor ze terug naar haar bed liep het boekje pakte en die voor nu onder haar matras legde. In de tussen tijd was ze niet vergeten de deur weer op slot te doen. Larina trok de spullen van haar bed schopte haar schoenen uit en ging in elkaar gelegen op bed liggen. Ze was moe en het liefst zou ze nu de hele dag slapen maar ze had nog genoeg te doen. Die gedachten zorgde er in elk geval niet voor dat ze op stond en inderdaad aan de slag ging.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alan

Alan


Posts : 23
Naam : Kaatje =D

Profiel
Naam: Alan Grice
Partner:
Vereniging:

Kamer van Alan & Larina Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Alan & Larina   Kamer van Alan & Larina Icon_minitimedo okt 17, 2013 4:45 am




Hoe verder hij in het boekje bladerde, hoe meer hij doorkreeg waarom Larina er zo op hamerde dat hij van haar spullen moest afblijven. Ok, je moest eigenlijk sowieso van elkaars spullen afblijven, maar Larina had echt wel een reden om dat te willen. Je kwam nu niet elke dag iemand tegen met een eetstoornis, eentje waar waarschijnlijk niemand iets van wist en waarvan niemand ook iets zou mogen weten. Voetstappen en het geluid van de deur die opengedaan werd, gaf hem het vermoeden dat het meisje terug was. Het scheldwoord dat naar zijn hoofd gegooid werd, bevestigde dat vermoeden. In eerste instantie had er een klein grijnsje op zijn gezicht gestaan, maar die verdween al snel toen Larina het voor elkaar kreeg om hem van het bed af te sleuren en op de gang te zetten. Voor een kort moment kromp de jongen in elkaar toen de deur met een harde klap echter hem dichtgeslagen werd. Even bleef Alan roerloos staan terwijl Larina verder ging met haar tirade. Wel, misschien had hij het wel verdient, maar moest ze hem nu echt serieus zonder schoenen buiten gooien? De mensen die ongegeneerd naar hem aan het staren waren, werden volledig genegeerd. Als ze wilden weten wat er juist gebeurd was, moesten ze dat maar aan zijn kamergenote gaan vragen. Hij ging nu echt geen moeite doen om helemaal uit te leggen wat precies het probleem was en daarbij moesten ze het eigenlijk ook niet weten.

Pas toen hij hoorde hoe de deur weer werd opengedaan en zijn schoenen naar zijn hoofd geslingerd werden, kwam Alan terug in beweging en trok de stoffen dingen terug aan. “Hej, zou je mijn gitaar ook even kunnen geven? Ik moet binnen een paar uurtjes ergens gaan spelen en dat gaat niet echt zonder.” Vanaf het moment dat het laatste woord uitgesproken was, wist hij al dat dit niet de manier was om ervoor te zorgen dat hij de kamer terug in mocht. Met een zucht liet hij zijn voorhoofd tegen de deur aanvallen zodat er een doffe ‘bonk’ te horen was. “Ik zou kunnen zeggen dat het me spijt, maar we weten allebei dat ik dan zou liegen.” Hij had geen idee of Larina luisterde of niet, maar dat hield hem niet tegen om een soort van excuses te maken. “Heb je ooit al gehoord van mensen die een Antisociale Persoonlijkheidsstoornis hebben? Mensen die zegmaar geen enkele emotie kunnen voelen en de boel altijd oplichten om er zelf beter van te worden? Het zou me echt nooit iets kunnen schelen als er iets ergs met de mensen om me heen gebeurd of als ik iemand kwets. Dat zit gewoon in mijn aard, maar in dit geval begrijp ik ook dat het zo niet echt kan verdergaan als we met elkaar opgescheept zitten… Wil je mijn geheim weten?” Alan beet even op zijn onderlip. Het was serieus moeilijk om je excuses aan te bieden, vooral als het echt oprecht moest zijn. Volgens hem was een geheim voor een geheim ergens wel een goede aanpak, maar of Larina het daar ook mee eens was, was nog maar de vraag. “Voor zover ik weet heeft nog nooit iemand een vriendelijk woord tegen me gezegd, zelfs niet toen ik wat minder… onuitstaanbaar was. Mijn vader reageerde zijn frustraties altijd op mij af, gooide soms zelfs glazen naar mijn gezicht die dat uiteen spatsten en diepe sneeën achterlieten. Zo bleef het doorgaan totdat er ineens een brand woedde in huis en mijn vader daarin overleed. Ik altijd het gevoel gehad dat ik voor die brand verantwoordelijk was. Als ik het vuur niet zou hebben laten opstaan zou die brand er nooit geweest zijn.” Ja, het deel over de brand was grotendeels verzonnen. Ik wist goed genoeg dat het mijn schuld was dat mijn vader gestorven was aangezien ik zijn polsen eigenhandig had doorgesneden. Dat was echter een detail dat hij nog nooit met iemand gedeeld had en ook niet van plan was om te doen. Het was goed dat hij zo goed was in liegen en bedriegen, anders zou hij er nooit mee weggekomen zijn. “Wat ik dus probeer te zeggen is dat ik je geheim heus niet aan iemand zou doorvertellen tenzij ik er zelf echt iets aan heb.” Nee, dit ging weer de verkeerde kant uit. “Ik bedoel: wat ben ik ermee dat ik weet dat je een eetstoornis hebt?” Zijn handen werden aan weerszijden van de deurpost geplaatst terwijl hij zijn ogen even sloot en zijn hoofd nog harder tegen de deur aandrukte. Hij was echt erg slecht in zich te verontschuldigen voor iets dat hij gedaan had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Larina

Larina


Posts : 209
Naam : Mandy

Profiel
Naam: Larina Pearson
Partner: I will never believe in true love, okay maybe I lie.
Vereniging:

Kamer van Alan & Larina Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Alan & Larina   Kamer van Alan & Larina Icon_minitimedo okt 17, 2013 7:33 am

Ze kon het gewoon niet geloven dat hij het echt gedaan had. Er had zelfs een grijns op zijn gezicht gestaan. Dat stond haar al helemaal niet aan. Toen ze hem dan ook er uit had gegooit voelde het toch wel ergs goed. Toch was ze nog steeds pissig waardoor de bloemenvaas er aan ging. Zodra ze zijn schoenen naar hem had gegooid had ze daar meteen spijt van. “Hej, zou je mijn gitaar ook even kunnen geven? Ik moet binnen een paar uurtjes ergens gaan spelen en dat gaat niet echt zonder.” Zodra hij klaar was met zijn zin gooide ze de deur hard dicht. Hij had mooi pech, het was niet haar probleem dat hij zijn gitaar niet kon pakken. Als hij niet door haar spullen was gaan snuffelen had hij nu gewoon zijn gitaar kunnen pakken. En had hij geen problemen. Ze hoorde een zacht geluid aan de andere kant van de deur maar negeerde het volkomen. Hij verdiende het gewoon. Eigenlijk had ze die schoenen tegen zijn kop aan moeten gooien. Dat was wat hij verdiende. Toen hij begon te praten luisterde ze maar half. “Ik zou kunnen zeggen dat het me spijt, maar we weten allebei dat ik dan zou liegen.” Eenmaal op bed luisterde ze toch naar hem. Ze kon het gewoon niet negeren. Meestal lukte het haar wel maar dit keer niet. “Heb je ooit al gehoord van mensen die een Antisociale Persoonlijkheidsstoornis hebben? Mensen die zegmaar geen enkele emotie kunnen voelen en de boel altijd oplichten om er zelf beter van te worden? Het zou me echt nooit iets kunnen schelen als er iets ergs met de mensen om me heen gebeurd of als ik iemand kwets. Dat zit gewoon in mijn aard, maar in dit geval begrijp ik ook dat het zo niet echt kan verdergaan als we met elkaar opgescheept zitten… Wil je mijn geheim weten?” O god iemand had haar bij een gek op de kamer gezet. En dat was hij, dat had ze al geweten. Larina slikte terwijl ze kort terug dacht aan het moment dat hij haar polsen vast had gegrepen en de blik in zijn ogen. Die zorgde er voor dat ze nu toch wel de rillingen kreeg. "Hou toch je kop en donder op!" Riep ze naar hem toe. Waarom zou hij zijn geheim gaan vertellen. En al helemaal niet als je op de gang stond. “Voor zover ik weet heeft nog nooit iemand een vriendelijk woord tegen me gezegd, zelfs niet toen ik wat minder… onuitstaanbaar was." Kort zuchtte ze toen hij dit zei. "Als je zelf eens aardig bent doet een ander het terug!" Sprak ze door hem heen. Dat was toch meer dan logisch. "Mijn vader reageerde zijn frustraties altijd op mij af, gooide soms zelfs glazen naar mijn gezicht die dat uiteen spatsten en diepe sneeën achterlieten. Zo bleef het doorgaan totdat er ineens een brand woedde in huis en mijn vader daarin overleed. Ik altijd het gevoel gehad dat ik voor die brand verantwoordelijk was. Als ik het vuur niet zou hebben laten opstaan zou die brand er nooit geweest zijn.” Van zijn volgde woorden liet haar toch wel schrikken. Ze wist niet echt wat ze er over moest zeggen dus hield ze haar mond. Haar woede was al weer wat minder geworden. Niet om wat hij zei maar gewoon omdat ze hier op bed lag en haar woede proberen te vergeten. “Wat ik dus probeer te zeggen is dat ik je geheim heus niet aan iemand zou doorvertellen tenzij ik er zelf echt iets aan heb.” Geschrokt schoot ze overeind. Wat zei hij nu? Ging hij wat hij wist tegen haar gebruiken? Logisch dat niemand nooit wat aardigs tegen hem zei. “Ik bedoel: wat ben ik ermee dat ik weet dat je een eetstoornis hebt?” Nu was de maat vol. Hoe durfde hij te zeggen dat ze een eetstoornis had! Woedend stond ze op van het bed en greep zijn gitaar vast terwijl ze naar de deur liep. Ze trok de deur los en stak zijn gitaar voor haar uit. "Ik heb geen eetstoornis, jij idioot" Siste ze. "Pak je gitaar aan en donder op!" Ze keek hem woedend aan en hoopte dat hij zijn gitaar aan pakte en op donderde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alan

Alan


Posts : 23
Naam : Kaatje =D

Profiel
Naam: Alan Grice
Partner:
Vereniging:

Kamer van Alan & Larina Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Alan & Larina   Kamer van Alan & Larina Icon_minitimeza okt 19, 2013 5:23 am




Het was eigenlijk nog nooit echt voorgevallen dat Alan moeite deed om zijn excuses aan te bieden. Meestal trok hij zich gewoon niets aan van de mensen die hem haatten of ruzie met hem hadden. Normaal zou hij Larina nu ook links hebben laten liggen, maar dan zou hij waarschijnlijk moeten gaan melden dat hij ‘ruzie’ had met zijn kamergenote en hij had gewoon geen zin om uit te gaan leggen waarom. De woorden die geroepen werden nadat hij al een kleine poging gedaan had om zijn excuses aan te bieden, negeerde hij gewoon. Als ze niet wilde luisteren was dat haar probleem, hij had zijn best gedaan. De tweede keer dat ze commentaar had, schoot echter wel in het verkeerde keelgat. “Kan je je commentaar even voor je houden totdat ik ben uitgesproken? Ik probeer aardig te zijn.” De geïrriteerde toon was duidelijk in zijn stem te horen en even bonkte hij een paar keer met zijn hoofd op de deur. Dit gig echt niet lukken als ze niet gewoon even haar mond ging dichthouden. Zonder zich verder nog iets van haar aan te trekken, vervolgde hij zijn ‘verhaal’. Ondertussen waren de mensen die eerst naar het schouwspel aan het kijken waren al weggelopen. Zo interessant was het niet om hem tegen de deur te zien leunen. Wat er gezegd werd konden ze toch niet verstaan tenzij ze echt naast hem zouden komen staan , dus waren ze gewoon verder gaan doen met de dingen waar ze mee bezig waren geweest.

Pas toen hij bij zijn ‘conclusie’ gekomen was, leek er terug wat beweging van Larina’s kant te komen. Voordat Alan het wist , werd de deur opengetrokken en viel hij naar binnen omdat hij met zijn hoofd zoveel druk op de deur had gezet. Doordat Larina –en tevens zijn gitaar- recht voor hem stond, viel hij dus letterlijk op haar en zorgde ervoor dat ze allebei op de vloer terecht kwamen. Een pijnlijke grimas gleed over zijn gelaat heen toen een deeltje van zijn gitaar pijnlijk in zijn ribben stak. “Waarschuw de volgende keer misschien even als je de deur zo ruw gaat opendoen.” Zonder verder nog echt iets te zeggen, krabbelde de jongen overeind en kek even beteuterd naar zijn gitaar waarvan er een snaar gesprongen was en de hals wat scheef stond. “Dat krijg ik volgens mij echt niet gerepareerd tegen straks.” Voorzichtig legde hij het instrument op zijn bed en pakte zijn mobiel om te laten weten dat er wat complicaties waren opgetreden en dat hij dus niet kon komen. “En je hebt wel een eetstoornis, anders zou er nooit zoveel variatie tussen je eetgedrag zitten.” Rustig zette hij zich neer naast zijn gitaar en haakte zijn vingers in elkaar terwijl hij Larina met zijn grote bruine kijkers aankeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Larina

Larina


Posts : 209
Naam : Mandy

Profiel
Naam: Larina Pearson
Partner: I will never believe in true love, okay maybe I lie.
Vereniging:

Kamer van Alan & Larina Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Alan & Larina   Kamer van Alan & Larina Icon_minitimezo okt 20, 2013 10:57 pm

Blijkbaar was Alan totaal niet blij met haar commentaar. Dat was dan ook snel te merken. “Kan je je commentaar even voor je houden totdat ik ben uitgesproken? Ik probeer aardig te zijn.” Larina zuchtte maar hield haar mond dan ook dicht en luisterde tot hij klaar was. Ze snapte echter niet waarom hij met zijn hoofd tegen de deur bonkte dat deed toch veelte veel pijn? Zij zelf zou het in elk geval nooit doen, ze sloeg of gooide liever met dingen dan dat ze er voor zou zorgen dat ze hoofdpijn kreeg. Toen hij klaar was wist ze niks te zeggen dus bleef het stil aan haar kant van de deur. Er viel ook niks te zeggen over wat hij haar net vertelde. En eigenlijk vroeg ze zich af of het echt waar was wat hij zei. Waarom zou hij eigenlijk moeilijk gaan doen om het goed met haar te maken. Al vond ze dit niet bepaald goed maken. Maar misschien was het verhaal wel waar. Het bleef in elk geval stil bij haar. Toch was ze van plan om zijn gitaar terug te geven. Al was het geen slim plan om de deur los te trekken. Voor ze het wist lag ze op de grond. Een pijnlijk geluidje was te horen terwijl ze toch wat geschrokt naar Alan keek. Hij lag nu gewoon op haar. Een nare gevoel kwam bij haar op. “Waarschuw de volgende keer misschien even als je de deur zo ruw gaat opendoen.” Larina rolde met haar ogen en duwde hem van haar af toen hij op stond. Ze ging al snel zitten en wreef met haar hand op haar achter hoofd die hard op de grond terecht was gekomen. Nu zou ze waarschijnlijk toch hoofd pijn gaan krijgen. "Jij moest niet zo tegen die deur aan leunen." Sprak ze hem tegen waarna ze op stond en haar kleren recht trok. Haar blik gleed naar zijn gitaar en haar ogen werden weer groot toen ze zag dat hij niet meer in de originele staat was. Even was ze bang dat Alan haar nu aan zou vallen. Die blik die hij eerder in zijn ogen had gehad zei haar al genoeg dat hij dat soort dingen zou doen. Echter bleef hij verassend redelijk kalm. “Dat krijg ik volgens mij echt niet gerepareerd tegen straks.” Ze begon zenuwachtig aan haar shirt te plukken en volgde zijn bewegingen. "Het." Kort keek ze naar de grond voor ze Alan weer aan keek. "Het spijt me van je gitaar, het was zeker niet mijn bedoeling dat hij kapot ging. Ik wil best betalen voor de kosten om hem weer te maken. Ik wil hem zelfs wel brengen en ophalen." Sprak ze gehaast. “En je hebt wel een eetstoornis, anders zou er nooit zoveel variatie tussen je eetgedrag zitten.” Echter werd ze al snel weer boos en keek hem aan. "Ik heb geen eetstoornis. ik ben gewoon ongesteld oké en als meiden ongesteld zijn gaan ze meer eten." Oké dat was een leugen ze was voor deze maand al af van de menstruatie. Maar ze moest hem toch wat voor liegen. Ze liep vervolgens naar haar bed toe en zette de tassen er weer op terwijl ze verder ging met uit pakken. Ze wou het er gewoon niet meer over hebben. Waar bemoeide hij zich er trouwens mee. Als of het hem wat uit maakte of ze inderdaad een eetprobleem had en die had ze gewoon niet klaar! "En had ik jou de kamer niet uit gegooid?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Kamer van Alan & Larina Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Alan & Larina   Kamer van Alan & Larina Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kamer van Alan & Larina
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Monica High School :: Living Building :: Slaapvertrekken-
Ga naar: