Profiel Naam: Hazel Sei Watanabe Partner: Little Bully wants to play, hits me every single day. Pain, pain go right inside, guess I'll just have to let it slide Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox za okt 26, 2013 1:28 am
Can't wait 'till tonighttt, best friend-chan at my place uehehe.
EDIT and am a perv *smirk*
Minaye
Profiel Naam: Minaye Partner: I'm jealous, so jealous..But I've got no right to be Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox za okt 26, 2013 4:47 am
Lalala lalalalala lalala I just can't let her go! Zijn er hier eigenlijk meer directioners????
Charlie
Profiel Naam: Charlie Finch Partner: If we’re going to do anything we might as well just fuck Vereniging: ×
Onderwerp: Re: Babbelbox za okt 26, 2013 4:49 am
JA IK OMG en ik wilde net gaan posten, maar toen hoorde ik Story Of My Life en nu... asdfghjkl Even bijkomen...
Minaye
Profiel Naam: Minaye Partner: I'm jealous, so jealous..But I've got no right to be Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox za okt 26, 2013 4:51 am
AAah I love it!!!! Ik ga naar het concert Mwihihihihhii!!!
Colin
Profiel Naam: Colin Strife Partner: Forget them other boys, baby. Forget them other guys. Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox za okt 26, 2013 4:52 am
Ik hou van bmth en hun concert is binnenkort hier in België en like zoveel van mn vrienden gaan en ik mag niet mee van mn ouders :c
Charlie
Profiel Naam: Charlie Finch Partner: If we’re going to do anything we might as well just fuck Vereniging: ×
Onderwerp: Re: Babbelbox za okt 26, 2013 4:53 am
@Nelleke: Ik ook! Op de 25e. Jij?
Minaye
Onderwerp: Re: Babbelbox za okt 26, 2013 4:56 am
@max awwh thats so sad
@Iris ik op de 24! Ik ga met 7 anderen en het word gwn the best day of my life, wij zijn echt hele gekke gestoorde directioners
Charlie
Onderwerp: Re: Babbelbox za okt 26, 2013 5:06 am
Minaye schreef:
@max awwh thats so sad
@Iris ik op de 24! Ik ga met 7 anderen en het word gwn the best day of my life, wij zijn echt hele gekke gestoorde directioners
Ik ga met mijn beste vriendin, die eigenlijk helemaal geen fan is, maar de vriendin waar ik eerst mee zou gaan - die wel fan is - ging toch niet mee, want het concert is midden in een proefwerkweek en ze mocht niet. Ik mag wel, gelukkig. Vorig jaar waren de kaartjes te snel uitverkocht. Gelukkig was er nu een tweede concert anders had ik nog niet gekunt... Dan was ik echt dood gegaan.
Minaye
Onderwerp: Re: Babbelbox za okt 26, 2013 5:20 am
Omg best sneu, ik zou zo super boos zijn op mijn ouders als ze dat zouden zeggen.
Ik hou van bmth en hun concert is binnenkort hier in België en like zoveel van mn vrienden gaan en ik mag niet mee van mn ouders :c
Ik ken dat.. Ik wilde ook, maar ik heb geen vervoer dus ik mag mss naar adtr omdat een vriendin daar ook naartoe gaat en dan pakt die mij mee
Colin
Profiel Naam: Colin Strife Partner: Forget them other boys, baby. Forget them other guys. Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox za okt 26, 2013 5:42 am
Pablo schreef:
Colin schreef:
Ik ken dat.. Ik wilde ook, maar ik heb geen vervoer dus ik mag mss naar adtr omdat een vriendin daar ook naartoe gaat en dan pakt die mij mee
Het ergste is da ik dus vervoer heb, heen en terug, en ik mag bij mijn lief blijven slapen, dan kan ik de volgende dag gwn naar school gaan. Care dat ik moe ben, dat is mijn probleem, maar mweh ouders eh --'
Ik ben naar Sleeping with sirens geweest en de volgende dag ook gewoon naar school gegaan Had alleen geen stem meer maar voor de rest ging dat
Minaye
Onderwerp: Re: Babbelbox za okt 26, 2013 5:57 am
Ja het is bij mij misschien ook in de proefwerkweek maar het is wel geweldige kans die je niet zomaar nog een keer aangeboden krijgt in je leven dus mijn ouders laten me gwn heen gaan
Jacky
Profiel Naam: Jacky Candlite Partner: Boys come , they go. But if you the one your pleased to stay. Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox za okt 26, 2013 7:35 am
Pablo schreef:
Ik ben naar Sleeping with sirens geweest en de volgende dag ook gewoon naar school gegaan Had alleen geen stem meer maar voor de rest ging dat
Ik ga binnenkort op donderdag naar Volbeat en gewoon naar school volgende dag. Maand later naar Eindhoven metal meating en ook volgende dag naar school... What's the problem. Ga elke donderdag op stap.
Bojan
Profiel Naam: Bojan López Sánchez Partner: Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox za okt 26, 2013 8:14 am
Iemand topic? :3
Larina
Profiel Naam: Larina Pearson Partner: I will never believe in true love, okay maybe I lie. Vereniging:
Net klaar met werk, nu opfrissen&omkleden en dan naar een feestje ;D En volgende dag weer een verjaardag.. Ik krijg het nog druk
Ian
Profiel Naam: Ian Somerhalder Partner: - I never intended to be your first love, I intended to be your last - Vereniging: Famous
Onderwerp: Re: Babbelbox za okt 26, 2013 8:35 am
Ziezo, het begin is er
Minaye
Onderwerp: Re: Babbelbox za okt 26, 2013 10:01 am
@bojan ik wil wel een topic, maak jij aan?
Colin
Onderwerp: Re: Babbelbox za okt 26, 2013 11:06 am
Jacky schreef:
Pablo schreef:
Ik ga binnenkort op donderdag naar Volbeat en gewoon naar school volgende dag. Maand later naar Eindhoven metal meating en ook volgende dag naar school... What's the problem. Ga elke donderdag op stap.
Het probleem is dat mijn ouders me niet laten gaan? Dan zijn die van jou daar blijkbaar makkelijker in dan die van mij ö
Minaye