Nee, geen Jordans ik hou niet van Jordans xd geef me van die lage Nikes of Vans of zo, way better xd alleen lijken ze die opeens niet meer te verkopen ale die Nikes dan xd
Hou je niet van Jordans ._. jij bent gek. Maar serieus zijn er geen leuke nikes of vans bij je in de buurt D:
& Ik heb geen All Stars vind dat me voeten er groot in lijken. Ook al heb ik maat 39, en zijn ze niet echt heel groot.. xD
Larina
Profiel Naam: Larina Pearson Partner: I will never believe in true love, okay maybe I lie. Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox di okt 29, 2013 11:15 am
Het haterlijke moment dat je niet meer gewend bent om vroeg te slapen o.0
Nou, van die lage Nikes echt niet en dat is zo rot cause Nike is like echt mijn merk xd Vans wel, daar ga ik morgen voor kijken c: Ook al wil ik Nikes :c
Minaye
Profiel Naam: Minaye Partner: I'm jealous, so jealous..But I've got no right to be Vereniging:
Mjaa, kheb er wel rode maar daar zit zo'n dikke vlek op en ze zijn te groot :c
Minaye
Profiel Naam: Minaye Partner: I'm jealous, so jealous..But I've got no right to be Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox di okt 29, 2013 11:27 am
En anders doe je namaak vans voor nood, bij scapino zijn ze wel maar die van Van Haren zijn beter
Sam
Profiel Naam: Samuel Jay Carter Partner: Single and ready to mingle? That's just another way to say I'm desperate and will take anyone in a way that rhymes. Vereniging: ---
Onderwerp: Re: Babbelbox di okt 29, 2013 7:45 pm
Heey! Zou een van de geweldige moderators/admin's hier mijn naam kunnen veranderen naar 'Sam'? (Een wonder dat die nog niet bezet is o__o) Want ik wil graag opnieuw beginnen met dit account ^^
Constance
Profiel Naam: Constance Lewis Partner: Love is hope it fuels our dreams Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox di okt 29, 2013 9:19 pm
Dit is echt de laatste keer dat ik van fc ga veranderen met Constance
Daniek
Profiel Naam: Daniek Rosefield Partner: - I will try for you, I will try to start all over and love you - Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox di okt 29, 2013 11:41 pm
Tussen uur... verveling heerst :c
Ian
Profiel Naam: Ian Somerhalder Partner: - I never intended to be your first love, I intended to be your last - Vereniging: Famous
Onderwerp: Re: Babbelbox di okt 29, 2013 11:51 pm
2 tussenuren op een dag. Sjeez.
Daniek
Profiel Naam: Daniek Rosefield Partner: - I will try for you, I will try to start all over and love you - Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox di okt 29, 2013 11:53 pm
heb ik ook, dit is al mijn tweede tussenuur. morgen gebinnen tentamens maar ik leer altijd alles thuis
Wel ja, als die stomme koe me geen contract geeft voor de volgende maand ga ik dus plannen maken in het weekend. Stuurt ze me vandaag een sms dat ze me dus zeker zaterdag wilt zien, of dat ik anders niet meer moet komen. Sorry hoor, maar dan ist niet mijn fout.
Constance
Profiel Naam: Constance Lewis Partner: Love is hope it fuels our dreams Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox wo okt 30, 2013 2:12 am
Die is niet aardig xD
Ik zit echt te twijfelen of ik het aan durf american horror story te kijken xD Toen die hier op tv was heb ik de eerste aflevering niet eens af gekeken.
Minaye
Onderwerp: Re: Babbelbox wo okt 30, 2013 2:55 am
Haha ik vind dat dus echt heel gaaf, ik kijk alleen maar dingen die met horror te maken hebben, we zijn ook de walking death aan het volgen en dat is nogal bloederig
Ian
Profiel Naam: Ian Somerhalder Partner: - I never intended to be your first love, I intended to be your last - Vereniging: Famous