Kmoet zeggen dat het niet makkelijk is, het ziet er wel zo uit.. maar je moet zoveel dingen aanklikken en rekening mee houden dat je op gegeven moment gek word, ik had het ook xD Maar oefenen enzo, dat helpt (a)
Daar begon ik dus vanmiddag mee en ik werd helemaal gek want het werkte niet xD En toen werkte het uiteindelijk wél, besloot mijn stomme Photofiltre dat hij geen layers op kon slaan en dat hij 'm niet samen kon voegen en een heel gedoe.. Eigenlijk moet ik gewoon aan de Photoshop gaan, maar die doet het nooit als ik 'm download. Ik ben blij als ik de opleiding doe die ik wil, dan leer ik er eindelijk redelijk mee omgaan x)
Op die gif is Lyron echt cute (a)
Arnoud
Profiel Naam: Arnoud de Wolf Partner: can you love sombody who is nobody Vereniging:
Hihi vind 't knap hoor dat jullie met Gif's kunnen werken. Maar maybe is t gewoon heel simpel.. Binnenkort maar eens opzoeken hoe dat moet :3 en zelf aan de slag gaan!
Arnoud
Profiel Naam: Arnoud de Wolf Partner: can you love sombody who is nobody Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox ma okt 21, 2013 10:00 am
Hayden schreef:
Bedoel je dat het raar is dat de naam Hayden voor een meisje gebruikt wordt of iets anders..? (a) *Is nogal traag van begrip vandaag*
Nee ik ken een hayden (als man) die is zo sarcastische rokken jager ijdel egocentriche euhm en nog meer van die dingen en het is dan oppeens vreemd om die naam bij een vrouw te zien
Yoink, leren, leren, posten, leren, leren, daar bestaan mijn dagen uit xd
Rose
Profiel Naam: Rosa Mason Partner: Falling in love is easy, being loved back is another story Vereniging: ×
Onderwerp: Re: Babbelbox di okt 22, 2013 8:32 am
Zit erover te denken om nog iemand aan te maken, aangezien manon weer es van het toneel is verdwenen xD Want dan heb ik niet zo veel meer aan Abby...
Hazel
Profiel Naam: Hazel Sei Watanabe Partner: Little Bully wants to play, hits me every single day. Pain, pain go right inside, guess I'll just have to let it slide Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox di okt 22, 2013 9:13 am
POEF en toen bestond Hazel
Charlie
Profiel Naam: Charlie Finch Partner: If we’re going to do anything we might as well just fuck Vereniging: ×
Onderwerp: Re: Babbelbox di okt 22, 2013 9:16 am
POEF en toen bestond Charlie ook haha
HAAI Hazel!
En BAAI iedereen want ik ga slapen.
Hazel
Profiel Naam: Hazel Sei Watanabe Partner: Little Bully wants to play, hits me every single day. Pain, pain go right inside, guess I'll just have to let it slide Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox di okt 22, 2013 9:18 am
Haihai! c: En oyasumi.
Ik ga nog eventjes verder met het zoeken naar een jurkje voor de bruiloft van m'n ouders~
Virginia Admin
Profiel Naam: Virginia Lovely Partner: Decisions, decisions c: Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox di okt 22, 2013 9:21 am
POEF. Toen waren jullie puntjes weg c:
Woosh, Under The Dome afgekeken en nu wachten op season 2~
Minaye
Profiel Naam: Minaye Partner: I'm jealous, so jealous..But I've got no right to be Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox di okt 22, 2013 9:25 am
Wow, ook even niet online geweest
Hazel
Onderwerp: Re: Babbelbox di okt 22, 2013 9:26 am
Danke, danke c: Under the Dome <3
Weet iemand btw nog winkels waar je leuke casual'ish jurkjes voor een aardig prijsje kan scoren?