Good to hear you're doing well ;D! Met mij gaat 't wel prima ^^! Ben nu een jaartje aan t werken en om eerlijk te zijn geniet ik wel van de vrijheid xD. Maar ik moet wel een tweede baan erbij zoeken, want nu heb ik soms gewoon 5 dagen achter elkaar vrij en dat is niet cool :C
@ Larina: Ah oke . Dacht dat TVD altijd op donderdag uit kwam (Amerika) en dan was 'ie geloof ik vrijdag in NL te downloaden. Maar dat kan ik ook mis hebben hoor, t is nu wel een ander seizoen en all (:
Stiekem heb ik Dux ook een make-over gegeven. Hahahah. Hij heeft een angry mustasche en Colin de gentleman mustasche x') Okay.. heb nu mn lolletje weer gehad. Back to being normal (:
Colin
Profiel Naam: Colin Strife Partner: Forget them other boys, baby. Forget them other guys. Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox do okt 17, 2013 9:50 am
Colin's moustache is way cooler Ik laat 'm nog wel even zo staan n.n Iemand topicje btw?
&same, ben blij dat het goed met je gaat n.n
Larina
Profiel Naam: Larina Pearson Partner: I will never believe in true love, okay maybe I lie. Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox do okt 17, 2013 10:00 am
@Jeanine, hij is ook donderdags op tv. Maar op de site waar ik altijd kijk staat die er nog niet xd
Colin
Profiel Naam: Colin Strife Partner: Forget them other boys, baby. Forget them other guys. Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox do okt 17, 2013 10:43 pm
Stiekem kan ik like niet wachten tot het halloween event
Larina
Profiel Naam: Larina Pearson Partner: I will never believe in true love, okay maybe I lie. Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox do okt 17, 2013 11:01 pm
Haha ik ook niet.
Matt
Profiel Naam: Matt Hudson Partner: I think I'm too shy for a girlfriend.. Vereniging: x.
Onderwerp: Re: Babbelbox vr okt 18, 2013 12:12 am
Dan is 'ie zeker op HBO op tv? ;P
'nd ik kan ook niet wachten tot Halloween event ;D Zit al allerlei costuums te bedenken xD
Spoiler:
Hahahah kijk wat ik heb gemaakt xD Angel Matt xD
Larina
Onderwerp: Re: Babbelbox vr okt 18, 2013 12:20 am
Geen idee heb geen hbo
Oeh die is vet
En larina gaat waarschijnlijk als mord sith xd
Matt
Profiel Naam: Matt Hudson Partner: I think I'm too shy for a girlfriend.. Vereniging: x.
Onderwerp: Re: Babbelbox vr okt 18, 2013 12:40 am
Oh okay, nou ik heb geen zender die de nieuwste aflevering van TVD laat zien, helaas =/
Hahah heb foto's opgezocht op google, gaat ze dan in zo'n leren pakje?
Larina
Onderwerp: Re: Babbelbox vr okt 18, 2013 12:51 am
Gelukkig hebben we altijd nog het internet xd
Haha zekers ^^
Zit alleen te twijfelen tussen deze of deze
Matt
Onderwerp: Re: Babbelbox vr okt 18, 2013 12:53 am
Yep xD lang leve het internet!
Ik zou de eerste doen ^^!
Larina
Onderwerp: Re: Babbelbox vr okt 18, 2013 12:59 am
Haha dan word het de eerste xd
Ian
Profiel Naam: Ian Somerhalder Partner: - I never intended to be your first love, I intended to be your last - Vereniging: Famous
Onderwerp: Re: Babbelbox vr okt 18, 2013 2:34 am
Welke site gebruiken jullie?
www.megashare.info gebruik ik als ik écht niet meer kan wachten anders gebruik ik www.vampirediarieskijken.nl c: De 1e is zonder subs de 2e met.
En The Originals vind ik echt geweldig Complotten en alles d'r op en eraan ^^
Profiel Naam: Ian Somerhalder Partner: - I never intended to be your first love, I intended to be your last - Vereniging: Famous
Onderwerp: Re: Babbelbox vr okt 18, 2013 3:54 am
Jhaa, da's drama indeed D: 'K wil Klaroline >3
Larina
Onderwerp: Re: Babbelbox vr okt 18, 2013 3:56 am
Ik ship die twee al vanaf het begin!
@Caro, aai das klote
Ian
Onderwerp: Re: Babbelbox vr okt 18, 2013 4:00 am
Hehehe Ben zelf behoorlijk blij dat ik nu Ian hier heb geupdated
Larina
Onderwerp: Re: Babbelbox vr okt 18, 2013 4:40 am
Ik vind het best grappig dat de meeste mensen een puntje achter hun naam zetten terwijl je ook gewoon spatie kan doen voor je de naam typt als actieforum zegt dat de naam al bezet is xd