Profiel Naam: Ian Somerhalder Partner: - I never intended to be your first love, I intended to be your last - Vereniging: Famous
Onderwerp: Re: Babbelbox vr okt 18, 2013 4:59 am
Larina schreef:
Ik vind het best grappig dat de meeste mensen een puntje achter hun naam zetten terwijl je ook gewoon spatie kan doen voor je de naam typt als actieforum zegt dat de naam al bezet is xd
Helaas weet niet iedereen dat hmm? 'K wil RPGen me Ian D:
Ik ben echt aan het twijfelen of ik Alan zo naar het halloween event zou laten gaan. Wel tegen zijn zin natuurlijk xd
Larina
Profiel Naam: Larina Pearson Partner: I will never believe in true love, okay maybe I lie. Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox vr okt 18, 2013 5:16 am
Ian schreef:
Larina schreef:
Ik vind het best grappig dat de meeste mensen een puntje achter hun naam zetten terwijl je ook gewoon spatie kan doen voor je de naam typt als actieforum zegt dat de naam al bezet is xd
Ja oke, ik weet dat ook pas een jaar ofzo xd
Ik wil wel een topicje als jij maakt?
Ian
Profiel Naam: Ian Somerhalder Partner: - I never intended to be your first love, I intended to be your last - Vereniging: Famous
Onderwerp: Re: Babbelbox vr okt 18, 2013 5:19 am
Larina schreef:
Ian schreef:
Larina schreef:
Profiel Naam: Larina Pearson Partner: I will never believe in true love, okay maybe I lie. Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox vr okt 18, 2013 5:23 am
Ian schreef:
Larina schreef:
Ian schreef:
Larina schreef:
Ik zal er straks posten, moet alleen stofzuigen en kamer opruimem voor ik kan posten
Ian
Onderwerp: Re: Babbelbox vr okt 18, 2013 5:26 am
Larina schreef:
Ian schreef:
Larina schreef:
Ian schreef:
Larina schreef:
Sinds ik Lindsey Stirling live heb gezien ben ik helemaal verslaafd aan haar nummers :3. De manier waarop ze erin danst is echt soort van magisch en ik kan niet stoppen met kijken x')
Daniek
Profiel Naam: Daniek Rosefield Partner: - I will try for you, I will try to start all over and love you - Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox za okt 19, 2013 3:26 am
Met mij gaat het prima, Just one little question, kun je je gewoon zomaar in een klas stoppen of moet je je daarvoor eerst aanmelden ergens? (kon dit even gauw nergens vinden xd dus vraag het maar even )
Minaye
Profiel Naam: Minaye Partner: I'm jealous, so jealous..But I've got no right to be Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox za okt 19, 2013 3:30 am
hahaha daarvoor was ik ook aan het rondkijken!!
Colin
Profiel Naam: Colin Strife Partner: Forget them other boys, baby. Forget them other guys. Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox za okt 19, 2013 3:30 am
@Nienke; gewoon kijken welke klas klopt met je leeftijd en dat instellen (:
&ik heb volgende week pas vakantie :c
Daniek
Profiel Naam: Daniek Rosefield Partner: - I will try for you, I will try to start all over and love you - Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox za okt 19, 2013 3:36 am
@Max, Ooohh okee dan zit ik nu volgens mij bij de goede thank you
Ik heb nu al vakantie
Colin
Profiel Naam: Colin Strife Partner: Forget them other boys, baby. Forget them other guys. Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox za okt 19, 2013 3:40 am
Welcome n.n &juah das omdat ik dus een Belgje ben haha :c