YO. Iemand die de punt achter mijn naam wil verwijderen? 8D
Heya (: je naam is puntloos nu!
@ Pablo: What happened?
Ze hadden het hoofd van een meisje in de klas op een heel vulgair lijf gephotoshopt (naakt lijf en er een mannelijk geslachtsdeel bij) en die op facebook gegooit en da meiske is daar mee naar de pedagogisch directeur gestapt en nu zijn die dus geschorst omda ze der alledrie iets mee te make hadden. Een beetje te als je het aan mij vraagt..
YO. Iemand die de punt achter mijn naam wil verwijderen? 8D
Heya (: je naam is puntloos nu!
@ Pablo: What happened?
Ze hadden het hoofd van een meisje in de klas op een heel vulgair lijf gephotoshopt (naakt lijf en er een mannelijk geslachtsdeel bij) en die op facebook gegooit en da meiske is daar mee naar de pedagogisch directeur gestapt en nu zijn die dus geschorst omda ze der alledrie iets mee te make hadden. Een beetje te als je het aan mij vraagt..
Tsja.. als ik dat meisje was geweest had ik ze gewoon teruggepakt :").. Vind die schorsing te overdreven. Geef dan een straf dat je het hele schoolplein moet vegen ofzo xd
Daniek
Profiel Naam: Daniek Rosefield Partner: - I will try for you, I will try to start all over and love you - Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox vr okt 25, 2013 3:23 am
Zo eens een sollicitatie brief schrijven, hopelijk word ik dan uitgenodigd op gesprek en heb ik ook eindelijk een baantje
@Jeanine: dan hadden we echt kunnen lachen als ze dat moesten doen x3 Maar in mijn richting zijn er vorig jaar maar 9 van de 21 door mogen gaan en het ligt nog altikd wat gevoelig
Daniek
Profiel Naam: Daniek Rosefield Partner: - I will try for you, I will try to start all over and love you - Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox vr okt 25, 2013 3:57 am
@Lor, hahaha thxx Ik moet het ook al een tijdje, ghehehe, maar ik ben echt zo goed in uitstellen! Er waren bijna helemaal geen baantjes meer bij mij in de buurt :s maar ja ik heb een leuke vacature gevonden, van mijn lievelingskledingwinkel x'D Skooter, toevallig toen ik deze week daar kwam kwam ik de baas van de Skooter tegen en die zei tegen mij dat er bij de Skooter nog vacatures waren omdat ze hoorde dat ik nog zocht naar een baan (ik praatte daarover met me moeder) I'd think that's already a good sign
@ Pablo: yeah xd. Wij moesten altijd al buiten gaan vegen als we bijv. iets in de fik hadden gestoken buiten of als we er binnen een troep van maken. Gelukkig was ik toen ik jong was braaf, en toen ik wat ouder was kreeg ik nooit straf (aa')..
Daniek schreef:
@Lor, hahaha thxx Ik moet het ook al een tijdje, ghehehe, maar ik ben echt zo goed in uitstellen! Er waren bijna helemaal geen baantjes meer bij mij in de buurt :s maar ja ik heb een leuke vacature gevonden, van mijn lievelingskledingwinkel x'D Skooter, toevallig toen ik deze week daar kwam kwam ik de baas van de Skooter tegen en die zei tegen mij dat er bij de Skooter nog vacatures waren omdat ze hoorde dat ik nog zocht naar een baan (ik praatte daarover met me moeder) I'd think that's already a good sign
Ik zou daar zo snel mogelijk gaan soliciteren . Die baas zegt niet voor niks dat ze nog een vacature heeft liggen.. Hoogst waarschijnlijk neemt ze je aan als je daar solliciteerd
Jacky
Profiel Naam: Jacky Candlite Partner: Boys come , they go. But if you the one your pleased to stay. Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox vr okt 25, 2013 5:04 am
Ik ga morgen na werk en voor film avond proberen te posten. Anders word het Zondag.
Beeeeuh morgen gaat een deel van de familie naar de Efteling, omdat er een ticket overblijft vroegen ze mij, maar ik moet werken. Typisch..
Daniek
Onderwerp: Re: Babbelbox vr okt 25, 2013 6:41 am
Lyron schreef:
@ Pablo: yeah xd. Wij moesten altijd al buiten gaan vegen als we bijv. iets in de fik hadden gestoken buiten of als we er binnen een troep van maken. Gelukkig was ik toen ik jong was braaf, en toen ik wat ouder was kreeg ik nooit straf (aa')..
Daniek schreef:
Ik zou daar zo snel mogelijk gaan soliciteren . Die baas zegt niet voor niks dat ze nog een vacature heeft liggen.. Hoogst waarschijnlijk neemt ze je aan als je daar solliciteerd
Ja zodra ik een goede foto heb gekregen van mijn moeder (ik heb zelf niet zoveel foto's op mijn laptop staan, geen goede voor een sollicitatie tenminste) ga ik het versturen
Hazel
Profiel Naam: Hazel Sei Watanabe Partner: Little Bully wants to play, hits me every single day. Pain, pain go right inside, guess I'll just have to let it slide Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox vr okt 25, 2013 6:50 am
Ik heb gewoon na 1 telefoontje een baan want ik ben cool weetje.
Daniek
Onderwerp: Re: Babbelbox vr okt 25, 2013 7:17 am
Zo die sollicitatie brief is verzonden
Bojan
Profiel Naam: Bojan López Sánchez Partner: Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox vr okt 25, 2013 10:00 am
Één telefoontje? ;o Ik moest eerst mailen, toen gesprek en toen proefwerken en toen werd ik aangenomen. XD
Minaye
Profiel Naam: Minaye Partner: I'm jealous, so jealous..But I've got no right to be Vereniging: