Profiel Naam: Minaye Partner: I'm jealous, so jealous..But I've got no right to be Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox zo okt 20, 2013 12:47 am
AAAH nienke heeft echt een super ava gemaakt!!!!!! ben er zo blij mee!!!
Daniek
Profiel Naam: Daniek Rosefield Partner: - I will try for you, I will try to start all over and love you - Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox zo okt 20, 2013 12:48 am
Ik ga zo ook even een postje schrijven Bij mij ontbreekt de inspiratie ook een beetje :c Raar want dat heb ik niet zo vaak bij Daniek, meestal kan ik met haar heel goed lange posten schrijven, vooral heel makkelijk. Ik ga het in ieder geval proberen, dan zal ik dat topic ook gewoon open zetten, mag iedereen die dat wil reageren.
@Nelleke, You're welcome ^^
Colin
Profiel Naam: Colin Strife Partner: Forget them other boys, baby. Forget them other guys. Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox zo okt 20, 2013 12:49 am
stiekem is Colin nog lonely in zijn topic :c
Daniek
Profiel Naam: Daniek Rosefield Partner: - I will try for you, I will try to start all over and love you - Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox zo okt 20, 2013 12:52 am
Ooohhh x'D Zal ik daar dan een postje voor schrijven??
Minaye
Profiel Naam: Minaye Partner: I'm jealous, so jealous..But I've got no right to be Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox zo okt 20, 2013 12:53 am
oke ik ga proberen een post te openen voor nien.... ik ben echt slecht in openen
Colin
Profiel Naam: Colin Strife Partner: Forget them other boys, baby. Forget them other guys. Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox zo okt 20, 2013 12:54 am
Feel free om daar te posten, het staat toch open voor iedereen c':
Larina
Profiel Naam: Larina Pearson Partner: I will never believe in true love, okay maybe I lie. Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox zo okt 20, 2013 12:55 am
Ik hou het nu denk ik bij 4 topics al word het wel eens tijd dat Larina een dame gaat ontmoeten. Anders kent ze alleen maar jongens xd
Daniek
Onderwerp: Re: Babbelbox zo okt 20, 2013 12:59 am
@Max, Okeey, dan zal ik wel even gaan lezen en een postje typen (muziek opzetten en hopelijk lukt het mij om wat mee inspi te krijgen :3)
@Nell, yup, is goed
Ian
Profiel Naam: Ian Somerhalder Partner: - I never intended to be your first love, I intended to be your last - Vereniging: Famous
Onderwerp: Re: Babbelbox zo okt 20, 2013 1:01 am
Larina schreef:
Ik hou het nu denk ik bij 4 topics al word het wel eens tijd dat Larina een dame gaat ontmoeten. Anders kent ze alleen maar jongens xd
Heeft ze in elk geval keuze met wie ze naar het Halloween feest gaat xD