Profiel Naam: Lexi Anderson Partner: ♡. Vereniging: None
Onderwerp: Re: Babbelbox di okt 08, 2013 7:53 am
Heey iedereen :DD
Larina
Profiel Naam: Larina Pearson Partner: I will never believe in true love, okay maybe I lie. Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox di okt 08, 2013 7:54 am
Lyron schreef:
Larina schreef:
@Jeanine:
Ik kan je er ook wel een geven
Graag ;D. Ben de mijne vergeten namelijk
Ik stuur wel even via pm xd
Ian
Profiel Naam: Ian Somerhalder Partner: - I never intended to be your first love, I intended to be your last - Vereniging: Famous
Onderwerp: Re: Babbelbox di okt 08, 2013 8:02 am
O dear. Waarom kan ik nu zo moeilijk plaatjes vinden die ik leuk vind ? xd
Virginia Admin
Profiel Naam: Virginia Lovely Partner: Decisions, decisions c: Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox di okt 08, 2013 8:04 am
Tijd om een CS voor Virginia te maken en nieuw sig/CS pic c:
Ian
Profiel Naam: Ian Somerhalder Partner: - I never intended to be your first love, I intended to be your last - Vereniging: Famous
Onderwerp: Re: Babbelbox di okt 08, 2013 8:06 am
@ Diantos,
Help me out too? (a)
Virginia Admin
Onderwerp: Re: Babbelbox di okt 08, 2013 8:35 am
@Ian, if you only knew what I did today.. you would be blown away. Hmm, ik maak eerst m'n eigen setje, okay? Maar je mag pic's sturen via PB en ik kan ook zelf zoeken if you like? Zelfde faceclaim? :3
Onderwerp: Re: Babbelbox wo okt 09, 2013 8:21 am
Ik heb er een openstaan in het Top park Gullie kunnen ook beiden komen?
Larina
Profiel Naam: Larina Pearson Partner: I will never believe in true love, okay maybe I lie. Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox wo okt 09, 2013 9:18 am
Ik ga ook maar eens een open topic maken
Rose
Profiel Naam: Rosa Mason Partner: Falling in love is easy, being loved back is another story Vereniging: ×
Onderwerp: Re: Babbelbox vr okt 11, 2013 12:49 am
HEEY net terug van de ardennen (waar ik was met school yk) Ben echt bekaf maar het was wel super. Er was alleen wel ingebroken in ons huisje... Maar dat was de zelfde avond weer opgelost.
Connor
Profiel Naam: Connor Temple Partner: x Vereniging: x
Yeeey t is feest Ben er net achtergekomen dat Supernatural, True Blood, Avatar (the legend of korra) en Vampire diaries allemaal weer nieuwe episodes hebben . Dus kan lekker kijken weer ^^
Pfft vandaag ist de nieuwe epi van Glee, maar ik weet niet of ik wil kijken want het is de epi waar ze afscheid nemen van Cory of naja Finn :c
Larina
Onderwerp: Re: Babbelbox vr okt 11, 2013 4:49 am
Lyron schreef:
Yeeey t is feest Ben er net achtergekomen dat Supernatural, True Blood, Avatar (the legend of korra) en Vampire diaries allemaal weer nieuwe episodes hebben . Dus kan lekker kijken weer ^^
De spinoff van tvd is er ook al xd
Je bedoelt die episodes over de originals?
@ Caro: Ik zou hem gewoon kijken.. Maar niet als je erna nog wat leuks moet doen xD
Virginia Admin
Onderwerp: Re: Babbelbox vr okt 11, 2013 8:05 am
@Jeanine, je bedoelt True Blood seizoen 7? o_o Ik ga hard met kijken. Heb al m'n huiswerk achter me gelaten deze en vorige week en net begonnen aan seizoen 5. Binnen 2 dagen een seizoen kijken is niet goed hoor.. xd
Nope seizoen 6 x').. Maar ik kijk het al sinds heel lang. Tussen seizoen 5 en 6 zat echt meer dan een jaar =/.. En nu ontdekte ik laatst dus dat ze seizoen 6 al gemaakt hadden ;D
Larina
Onderwerp: Re: Babbelbox vr okt 11, 2013 11:12 am
Lyron schreef:
Larina schreef:
Lyron schreef:
De spinoff van tvd is er ook al xd
Je bedoelt die episodes over de originals?
@ Caro: Ik zou hem gewoon kijken.. Maar niet als je erna nog wat leuks moet doen xD