Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 These girls fall like dominoes

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Tyler

Tyler


Posts : 807

Profiel
Naam: Tyler James Moore
Partner: Emilie
Vereniging: L8 Nites

These girls fall like dominoes Empty
BerichtOnderwerp: These girls fall like dominoes   These girls fall like dominoes Icon_minitimevr dec 23, 2011 9:35 am

Zijn ogen straalden van plezier, al was de nacht te donker om dat detail te zien. Het enige licht kwam van de vele strandtentjes en de lantaarnpalen van de boulevard. Zijn lach was echter wel te horen, boven de muziek die uit hun speakers dreunde uit. In de strandbar was het deze avond al snel saai geworden, dus ze hadden hun 'feestje' naar buiten geplaatst. Het strand was 's nachts zo anders dan overdag, zo sfeervoller. De reden van zijn gelach was Jenna, één van de meisjes die zich in de bar bij hem en zijn zes vrienden had gevoegd. Het meisje probeerde wanhopig de aandacht van Danny te krijgen, maar die had zijn ogen gericht op de vriendin van Jenna, wiens naam Ty ontgaan was. Het tafereel dat dat opleverde was voor hem en zijn vriend Jay erg vermakelijk. Uiteindelijk was de lol er echter van af, dus richtte hij zijn aandacht op het meisje naast hem, waar hij de naam ook niet van wist. Behoefte om achter haar naam te komen had hij echter ook niet, ze was knap, maar niet bijzonder. In zijn arrogantie, die aangesterkt was door drank, zoals al zijn emoties, durfde hij best te beseffen dat hij wel beter kon krijgen. Een zelfverzekerde grijns sierde zijn gelaatstrekken, deze avond waren de meisjes als dominostenen voor hem gevallen. Toen tot hem doordrong dat die gedachte wel heel arrogant was, verdween ook zijn zelfverzekerde grijns weer. Snel nam hij weer een slok van het flesje water waar hij aan begonnen was. Hij had geen behoefte aan een kater morgen, dus was hij al gestopt met de drank. Daarnaast wilde hij zichzelf in de hand houden. Natuurlijk had hij ook zijn behoeftes en hij en Emilie waren nog niks definitiefs, dus was hij niet gestopt met socializen met meisjes, maar hij hield het binnen de perken. De harde muziek in combinatie met de druk pratende stemmen werden hem even te veel, dus kwam hij uit zijn half liggende houding omhoog. "Zo terug, guys," mompelde hij snel, voordat hij van de groep wegliep. Hij hoorde nog wat reacties achter hem, maar liet deze voor wat ze waren. Hij was nog sober genoeg om zijn weg door het zand goed te vinden. Na enkele tientallen meters viel zijn oog op een meisje dat over het strand liepen. Ze passeerde hem op nog geen twee meter afstand en hij kon het niet laten zijn mond open te trekken. "Een goedenacht, schoonheid," riep hij speels naar haar. Pas toen hij beter keek zag hij dat ze niet alleen was, het zag er naar uit dat ze met een jongen was. Al kon het ook prima een meisje zijn, hij kon het van de afstand niet goed onderscheiden. Eigenlijk had hij haar nog helemaal niet goed gezien, dus hij hoopte dat de blondine ook daadwerkelijk een schoonheid was. Misschien had hij beter zijn mond kunnen houden. De wind die over het strand ging had zijn blonde haren door de war gebracht, maar hij vond de warrige look die dat gaf wel gaaf staan. Nieuwsgierig wachtte hij een reactie af.

[&Isis]
Terug naar boven Ga naar beneden
Isis

Isis


Posts : 160

Profiel
Naam: Isis
Partner: Hye dude! No.
Vereniging: -

These girls fall like dominoes Empty
BerichtOnderwerp: Re: These girls fall like dominoes   These girls fall like dominoes Icon_minitimeza dec 24, 2011 2:08 am

"Kom dudes!" Isis wandelde met haar beste vriendin aan de hand richting het strand. In de partytenten werd het veel te warm dus had Isis besloten om verder te gaan op het strand. Al klonk dat nogal zeer dubbelzinnig, Isis bedoelde er niets meer mee. Het was al laat in de avond en de maan stond al hoog aan de hemel. Kortom, een perfecte sfeer om hier wat rond te hangen. Haar twee vrienden Niall en Dave stonden naast een een stel meiden die hun tijdens de weg naar het strand hadden belet verder te gaan. "Sorry, gurlz, ze zijn van ons." Lacherig duwde ze de meisjes weg en trok haar vrienden mee. Charlotte die naast haar stond schaterde het uit van het lachen toen Niall onverwachts tegen de grond viel, recht met zijn gezicht in het zand. Natuurlijk was die zo zat als een achterdeur en kon hij niet eens meer normaal lopen. Niet gezond dus. Isis hielp Niall rechtstaan terwijl de anderen zijn armen vastnamen. "Die leggen we wel langs de kant, halen we straks wel op." Grijnzend liet ze Niall zijn been los en zag dat de anderen haar voorbeeld volgden. Isis kon haar lach maar niet inhouden, net als de anderen, toen Niall zijn ogen verward opende en met een snurkgeluidje terug in zijn roes viel. Typisch. "Kom." Isis wenkte de rest om weer verder te gaan. Haar rode, doorzichtige kleedje viel perfect om haar lichaam door de wind die er vaak wat beweging in zette. Gelukkig was het niet zo'n kleedje dat gemakkelijk omhoog vloog dus moest ze niet elke keer haar handen er tegenhouden. Met een grote glimlach op haar gezicht gooide ze haar voorste blonde lokken achter haar oren en merkte opeens een jongen op. Die leek blijkbaar niet op zijn bek gevallen te zijn. "Hello lieverd." Isis keek haar vriendin aan die haar bemoedigend een knipoog gaf en met de rest weer verder ging. "Ik kom straks terug heuwr, misschien." Isis lachte en keek haar vriendin na die haar duim lacherig opstak. Terwijl ze zich terug omdraaide naar de jongen probeerde ze haar lichte, groene ogen op die van hem te plaatsen. "Volgens mij heb ik jou nog niet gezien. Isis." Stelde ze zich glimlachend voor waarna ze probeerde de jongen scherp te krijgen aangezien het hier nogal donker was en ze niet meteen wist tegen wie ze het had. Toen ze maar geen duidelijk beeld van de jongen kreeg nam ze zijn hand vast en wenkte hem mee te komen naar een plekje waar er een hoop fakkels stonden en ze een veel duidelijker beeld kreeg van de jongen. Nu pas vielen haar zijn blonde haren op die lichtjes meedeinden met de wind. "Oh. Cuterd." Isis lachte, wetend dat ze de jongen maar aan het plagen was. Waar deze dude nu op uit was wist Isis niet, ze wist alleen dat deze een wel zeer mooi uiterlijk had en helemaal niet mis was. Ook nam hij geen blad voor de mond dus dat was dan ook weer een pluspunt. Ja, Isis was ervan overtuigd dat dit wel een zeer leuke avond zou worden, dat hoopte ze dan toch. Plots merkte Isis dat ze de jongen zijn hand nog steeds vast had en liet hem grijnzend los. "Sawry", verontschuldigde ze zich met een onschuldig gezichtje. Eens zien wat deze jongen in zijn kuip had, of hij nu nog steeds zo'n grote dunk van zichzelf had en hij haar durfde aan te spreken. Want dat had Isis ook al veel meegemaakt. Dat ze haar aanspraken maar zwegen toen Isis naar hen toe kwam. Stiekem hoopte Isis dat deze jongen niet zo'n geval was en juist zeer sociaal zou zijn. Moest dat niet het geval zijn zou ze wel terug verder trekken naar haar vrienden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyler

Tyler


Posts : 807

Profiel
Naam: Tyler James Moore
Partner: Emilie
Vereniging: L8 Nites

These girls fall like dominoes Empty
BerichtOnderwerp: Re: These girls fall like dominoes   These girls fall like dominoes Icon_minitimeza dec 24, 2011 2:47 am

Uit de reactie kon hij opmerken dat dit een meisje was dat niet verlegen was. Sommige meisjes durfden helemaal niet te reageren als hij zo forward was, maar zij gaf gewoon een zelfverzekerde reactie. De woorden die ze haar vrienden toewierp zorgden ervoor dat er weer een grijns rond zijn lippen speelde. Ze was dus echt van plan op zijn avances in te gaan. Haar zelfverzekerdheid had zijn aandacht getrokken. "Jou heb ik zeker nooit eerder gezien, Isis," reageerde hij toen ze zich voorgesteld had. Heel even twijfelde hij of hij daar een makkelijk complimentje aan moest toevoegen, de zin 'jou had ik me echt nog wel herinnerd' paste perfect, maar was wel heel afgezaagd. Uiteindelijk besloot hij het te laten voor wat het was. "Ik heet Ty," zei hij vervolgens op zijn beurt. Zijn ogen gingen onbeschaamd over de blondine heen. De benaming schoonheid was meer dan terecht geweest. Hij glimlachte kort en richtte zijn blik toen weer op haar gezicht. Een geamuseerde blik verscheen op zijn gelaat toen ze hem bij de hand nam en meenam naar een meer verlichte plek. Hij vond het helemaal niet erg dat hij haar nu nog beter kon zien. Hij lachte om haar woorden en schudde vervolgens kort zijn hoofd, ze was echt totaal niet verlegen. Dat beviel hem wel. Zijn blik ging naar hun handen die nog steeds verstrengeld waren, iets wat blijkbaar ook tot Isis doordrong. Want ze liet zijn hand los en verontschuldigde zich ook nog eens, hij glimlachte, het had hem helemaal niks uitgemaakt. Misschien beloofde deze avond toch nog leuker te worden dan hij had gedacht, met Isis zou hij zich vast wel kunnen vermaken. Ze leek een leuk en spontaan meisje. "Ik moet zeggen dat je er ongelofelijk goed uit ziet, Isis," begon hij met een speelse schittering in zijn ogen. "Vinden je vrienden het niet erg dat je hen zo snel in de steek liet voor één of andere brutale jongen? Hoef ik niet bang te zijn dat ze je zo weer van me weg komen kapen?" vroeg hij vervolgens, terwijl er nog steeds een glimlach rond zijn lippen lag. Als ze zo weer weg zou moeten, zou hij dat liever nu al weten. Hij haatte tijdverspilling, al was het meisje nog zo mooi. Hij wierp een blik over zijn schouder, de afstand tussen hem en zijn vrienden was nu weer een stuk kleiner geworden. Door het licht van de fakkels waren ze goed te zien en hij wist dat zijn vrienden hem gezien hadden. Hij hoorde een vriend - waarschijnlijk Jay - fluiten en schudde lachend zijn hoofd. "Negeer dat maar, ze zijn vast jaloers," zei hij tegen Isis, toen hij zich weer naar haar toe gedraaid had. Jaloers mochten ze best zijn, Isis was duidelijk veel knapper dan al die meisjes die zich bij zijn vrienden verzameld hadden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isis

Isis


Posts : 160

Profiel
Naam: Isis
Partner: Hye dude! No.
Vereniging: -

These girls fall like dominoes Empty
BerichtOnderwerp: Re: These girls fall like dominoes   These girls fall like dominoes Icon_minitimeza dec 24, 2011 3:19 am

Isis richtte haar groene ogen op de jongen en liet ze ongegeneerd zijn lichaam keuren. Goedkeurend knikte ze, beet ze op haar onderlip en wachtte ze op een of andere reactie. Toen hij nog maar een paar woorden had gezegd wist Isis het. Haar vooroordelen mocht ze duidelijk wegsteken. Het was dus inderdaad een spontane jongen die wel instond voor wat plezier, cool. Met een stralende glimlach op haar gezicht bleef ze -als een kind naar een stel speelgoed- naar de jongen staren. Nu ze hem beter zag was ze nog meer overtuigd en duwde ze de gedachte om straks weg te gaan maar weg. Isis moest eigenlijk niets meer wensen; Nacht, strand, zee, water en een over hotte jongen die blijkbaar ook in haar geïnteresseerd was. Pérfect. "Aangenaam Ty." Grijnzend stak ze haar hand uit en trok die daarna weer lachend terug. "Volgens mij hadden we daarnet de hand al geschud, op een andere manier dan toch." Om het zichzelf gemakkelijker te maken liet ze zich in het zand zakken en streek haar kleedje goed zodat ze toch niet in van die gênante situaties zou belanden. Uitnodigend gaf ze een tikje tegen het zand naast haar als voorstel om te gaan zitten. Isis hield niet zo van stilstaan, dan stond ze maar vervelend op haar beide benen te huppen en dat was verschrikkelijk irritant. Bij het compliment boog ze haar hoofd dankbaar en spreidde haar armen. "Moet je jou dan zien. You've got style." Complimenteerde ze op haar beurt de jongen. Dat was zo typisch de eerste fase. Elkaar complimenteren, lachen en een kleine conversatie. Isis vond dat altijd de leukste stap, zo leerde je je partner wat beter kennen en kon je al meteen zien of je naar die tweede fase wilde. Voor Isis mocht deze eerste wel blijven duren, ze werd altijd wel gemakkelijk gecharmeerd door zulke jongens. Alleen bleef de vraag steken of hij al bezet was of niet. Want Isis had het al vaak gehad dat ze stond te flirten met iemand die al bezet was, fail dus. Bij de volgende woordenstroom schudde Isis resoluut haar hoofd. "Nâh. Hélemaal niet. Die amuseren zich wel met hun drieën!" Isis gaf haar vriendin een blik die haar met een vragende blik aankeek. Ze nam haar gsm uit d'r tas en drukte snel op 'sms typen'. "Char, kun je even verder wat gaan seinen? xD Ik zie je straks aan de ingang van m'n appartement! Btw: BINGO! xx." Vlug verzond ze het smsje en zag even later dat Charlotte haar hand uitstak als groet en de groep naar voren duwde. Mooi. "Van mij mag je dat brutale weglaten hoor. Volgens mij ben je hartstikke aardig! Daarbij, ik heb net m'n vrienden weggestuurd dus die gaan niets doen. Ik heb heel de avond." Grijnzend liet ze haar blik naar het water gaan. Eigenlijk had ze wel zin in een duik, het water was ondanks de temperatuur ontzettend warm en zorgde voor een leuke sfeer. Misschien dat Ty straks wel wat ging voorstellen, dan kon ze den ze nog zien of ze het water zouden ingaan. Bij een gefluit vanuit de zijkant vloog haar gezicht naar een jongen die blijkbaar een vriend van Ty was. "Laten we hopen dat die mij niet bij jou weghaalt!" Lacherig tuitte ze haar lippen naar Ty's vriend en draaide daarna melig haar gezicht weer naar de zee. Hoe ze jongens toch kon gek maken, ongelofelijk!
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyler

Tyler


Posts : 807

Profiel
Naam: Tyler James Moore
Partner: Emilie
Vereniging: L8 Nites

These girls fall like dominoes Empty
BerichtOnderwerp: Re: These girls fall like dominoes   These girls fall like dominoes Icon_minitimema dec 26, 2011 12:59 am

Een juiste lichtinval van de fakkels zorgde ervoor dat haar groene ogen hem opvielen. Een mooi detail, dat zag je niet vaak. Hij voelde hoe haar ogen over hem heen gingen, dat verborg ze duidelijk niet. Erg vond hij het niet, eerder leuk. Een verfijnde glimlach speelde rond zijn lippen terwijl hij haar 'keuring' onderging. Blijkbaar was hij goedgekeurd, want ze maakte duidelijk geen aanstalten om weg te gaan. Een stralende glimlach sierde inmiddels haar gezicht, een glimlach die hij direct beantwoordde. Ze stak haar hand uit om die van hem te schudden, maar trok die voor hij had kunnen reageren al weer terug. Gelukkig maar, anders was het nogal gênant geweest voor hem. "Oh, je bedoelt toen je me hier heen trok?" vroeg hij op een plagende toon, gevolgd door een knipoog. Het beviel hem wel dat ze zo ondernemend was. Hij keek toe hoe ze in het zand ging zitten en volgde haar voorbeeld door naast haar plaats te nemen. De manier waarop ze zijn compliment aannam en terug speelde deed hem zachtjes lachen. "Bedankt, Isis," reageerde hij vervolgens met een glimlach. Hoe Isis omging met de situatie gaf hem het gevoel dat ze dit wel vaker deed, alsof ze heel goed wist wat de spelregels van hun spelletje waren. Niet dat hij haar daarvoor veroordeelde, hij had gewoon het gevoel dat hij zijn gelijke had gevonden. Het was niet vreemd dat Isis vaak versierd was, de combinatie van haar karakter en uiterlijk was mooi. Hij knikte goedkeurend toen ze antwoordde dat haar vrienden hen wel met rust zouden laten en keek vervolgens tevreden toe hoe ze echt wegliepen. "Bedankt, aardig ben ik zeker," reageerde hij glimlachend. "Je hebt de hele avond? Klinkt uitstekend," zei hij er volgens op een iets zachtere toon achteraan terwijl er een charmante glimlach op zijn gelaat kwam. Hij volgde haar blik naar het water en vroeg zich af of ze in zou zijn voor een nachtelijke zwempartij. Misschien las hij haar gezicht verkeerd en keek ze alleen maar naar het water, maar hij had zo het idee dat er meer in die blik verscholen lag. Haar reactie op zijn vriend deed hem weer lachen, ze was echt grappig. "Weet je wat, laten we dat maar voorkomen door iets verder weg van hen te gaan," zei hij vervolgens vastbesloten. Hij sprong in een snelle beweging omhoog en pakte Isis haar hand vast. Vervolgens hielp hij haar voorzichtig omhoog, maar haar hand hield hij vast. "We kunnen dichter naar de zee toe gaan, ik hou van de zee 's nachts," zei hij vervolgens terwijl hij haar mee leidde naar de golven. Als ze echt het water in zou willen kon ze dat nu aangeven, ze liepen tenslotte naar het water toe nu. Gelukkig had hij zijn zwembroek nog aan, aangezien hij overdag al op het strand was geweest. Enig schuldgevoel naar Emilie toe, wist hij te onderdrukken. Technisch gezien deed hij niks fout, hij en Emilie hadden besloten dat ze elkaar eerst wat beter zouden leren kennen, voor ze iets definitiefs zouden besluiten. Daarnaast had hij Emilie al gewaarschuwd dat hij bepaalde player trekjes bezat.. Hij wierp een glimlach op zij, naar Isis en keek een paar mooie secondes lang in haar bijzondere ogen. Vervolgens richtte hij zijn blik weer op de zee, die nu aan hun voeten lag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isis

Isis


Posts : 160

Profiel
Naam: Isis
Partner: Hye dude! No.
Vereniging: -

These girls fall like dominoes Empty
BerichtOnderwerp: Re: These girls fall like dominoes   These girls fall like dominoes Icon_minitimema dec 26, 2011 10:57 am

De plagende toon was haar niet ontgaan, integendeel. "Nâh. Moest ik je aan je voeten gesleurd hebben? Kon ik ook gedaan hebben, misschien de volgende keer héah." Isis lachte, gaf hem een vette, speelse knipoog en richtte haar ogen daarna weer op de zee. Het water zag er zo verleidelijk uit, alsof het haar erheen trok. De zijkant van Ty voelde ze zachtjes tegen haar zij toen ie zich ook neerzette en ze hem grijnzend aankeek. Hum, een misse jongen was het niet en het gedacht dat ze ermee ging optrekken vandaag beviel haar wel. Natuurlijk moest Ty daar ook mee instemmen want anders was ze wel redelijk de klos. Terwijl de jongen weer begon te glimlachen krulde ze een lok van haar haar rond haar vinger en liet hem daarna weer grinnikend los. Dit was zo'n soort van bezigheid als je op iets wachtte, een reactie of whatever. Isis was daar nogal goed in, sommigen zeiden dat ze er zo wel schattig uit zag. Terwijl ze weer een nieuwe pluk haar rond haar vinger wond draaide ze haar gezicht lachend naar Ty die weer een opmerking maakte. "Het is te hopen dat je aardig bent, want de eerste indruk zegt ook niet veel meer hé." Met een uitdagende glans in haar ogen hief ze haar benen op en plaatste haar armen eroverheen. Met een zucht liet ze haar kin op haar knieën vallen en hield haar mond voor een paar secondjes. Stiltes waren nooit slecht, soms dan toch. Het gaf je de mogelijkheid om de persoon naast je te keuren of over de avond na te denken. Bij Isis kon je er niet meteen een antwoord op plakken, ze zat rustig naar het zand te kijken die ze steeds weer op haar handpalm legde en de korrels er liet doorglippen door haar vingers. De zachte, charmante toon deed haar alleen maar lachen. "Oh werkelijk? Had je dan niets te doen vanavond? Verbaasd me, zo'n jongens als jij. Ik dacht dat je nog wat discotheken ging afgaan, i dont know." Lacherig hield ze haar hand voor haar mond om de vreselijke klank van haar lach tegen te houden. Nee, anderen zeiden dat ze een leuke lach had, Isis vond hem verschrikkelijk! Plots voelde ze zijn hand de hare grijpen en liet ze zich nieuwsgierig overeind trekken. Tot haar opluchting leidde hij haar naar de zee en stelde héél subtiel voor om wat dichter erheen te gaan. Toen het water tegen haar voeten kabbelde moest Isis geen twee keer nadenken. Ze trok zonder moeite haar jurkje over d'r hoofd en liet dat achteloos in het zand vallen. Ze had een felgroene bikini die perfect samen ging met haar ogen en dus een leuk effect gaf. "Zo zul je me toch niet kwijt raken in de zee, met m'n opvallende bikini." Grijnzend sprong ze naar voren, voelde hoe het water tegen haar buik sprong en ze een luide kreet sloeg. Tjezus dat water was ijskoud! "Man, ik zou toch nog even nadenken vooraleer je erin gaat. Man, vriezend koud!" Lachend kwam ze op Ty af en zag dat die ook al in zijn zwemshort stond. Een beetje blozend beet ze op haar onderlip, hield haar blik na een tijdje toch maar weer op zijn hoofd en voelde dat ze betrapt werd. "Elk meisje heeft het recht een jongen te bekijken." Grijnzend kwam ze dichter naar hem toe, tot wanneer haar gezicht maar een aantal centimeters van hem verwijderd was. Ze deed net de aanstalten om haar lippen op de zijne te drukken maar deed een onverwachte beweging naar rechts waardoor ze zijn benen kon pakken en hem in het water kon trekken. "Dat had je niet verwacht hé!" Isis lag zo goed als plat van het lachen en sprong voor de zekerheid al een goeie tien meter van Ty. Puur om ervoor te zorgen dat als hij haar weer terug wou pakken ze toch de kans zou hebben te 'vluchten'.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyler

Tyler


Posts : 807

Profiel
Naam: Tyler James Moore
Partner: Emilie
Vereniging: L8 Nites

These girls fall like dominoes Empty
BerichtOnderwerp: Re: These girls fall like dominoes   These girls fall like dominoes Icon_minitimewo dec 28, 2011 3:12 am

Hij schudde grijnzend zijn hoofd, aan zijn voeten hoefde ook weer niet. Vluchtig haalde hij een hand door zijn haar, om deze daarna weer in het zand te plaatsen. Toen hij zijn hoofd weer naar de blondine toedraaide viel hem de brede grijns op haar gezicht op, die hij meteen beantwoordde. Het was erg strelend voor zijn ego dat Isis zo tevreden met zijn toenadering leek, verveeld keek ze in ieder geval niet. Dat terwijl hij zich behoorlijk rustig hield vergeleken met normaal. Het was een leuk gezicht om te zien hoe ze met lokken van haar haren speelde, het gaf haar iets onschuldigs en liefs. Al betwijfelde hij of ze echt zo onschuldig was, waarschijnlijk niet, anders had ze niet zo op hem gereageerd. Hij glimlachte vriendelijk. "Of ik echt zo aardig ben, zul je wel merken," hij bewoog zijn wenkbrauwen veelbetekenend omhoog voor hij zijn zin hervatte, "net zoals ik zal merken of mijn beeld dat ik nu van jou heb, klopt,". In de korte stilte die daarop volgde, nam hij de tijd om zijn hoofd even naar zijn vrienden te draaien, die nog steeds een luidruchtig gezelschap een paar meter verder op vormden. De aandacht was al niet meer op hen gericht, ze konden zichzelf weer vermaken. Morgen zou hij vast overspoeld worden met verhalen van de rare dingen die ze gedaan hadden terwijl hij weg was, waarvan waarschijnlijk nog niet eens de helft waar zou zijn. Daarnaast zou hij op zijn beurt moeten vertellen wat hij allemaal uitgespookt had. Hij wierp weer een tevreden blik op Isis. Hij zou vast meer dan genoeg te vertellen hebben morgen, al zou hij de details voor zichzelf houden. "Nee, dat heb ik voor vannacht al gehad, maar er viel deze nacht niet zo veel interessant te beleven. Al kan het ook aan het gebrek van goed vrouwelijke gezelschap gelegen hebben.. Hij keek haar kort aan, "Als je wil kunnen we later nog wel een club induiken, samen kunnen we er vast wel wat van maken," besloot hij uiteindelijk. Het maakte hem verder niet uit wat ze waar gingen doen, hij legde de beslissing bij het vrouwelijk schoon aan zijn zijde. Ze had gezegd 'zo'n jongen als jij', iets wat hij ergens best wel komisch vond. Waarschijnlijk had ze nu al het stempel 'versierder' op hem gerplakt, zo één die veel uitging met vrienden en alles deed wat god verboden had. Tegenspreken kon hij haar niet daarop, ze had eigenlijk best gelijk. Isis leek geen bezwaar te hebben tegen het naar de zee lopen. Zijn blik ging over de zee die al snel opging in de duisternis en toen hij zijn blik weer op Isis richtte stond ze in eens in haar bikini. Hij lachte hartelijk om haar enthousiasme en liet ongegeneerd zijn blik over haar lichaam heengaan. Ze zag er in een bikini nog aantrekkelijker uit. "Het is niet alleen je bikini die er voor zorgt dat ik je niet uit het oog verlies hoor," reageerde hij op een vrolijke toon. Het was erg amusant om te zien hoe ze niet één seconde twijfelde om het waarschijnlijk behoorlijk koude water in te gaan. "Ja dat leek mij ook, maar ik zal je niet lang laten wachten," riep hij over het water naar haar toe, toen ze opmerkte dat het ijskoud was. Hij trok in een snelle beweging zijn shirt over zijn hoofd en liet dat in het zand vallen. Er ging een rilling door hem heen, vanwege een koude wind die langs zijn ontblote borst streek. Hij voelde Isis haar blik op zijn lichaam, maar zei er niks over. Tenslotte had hij zijn blik al meerdere keren over haar in bikini gehulde lichaam laten gaan. "Ik geef je geen ongelijk," mompelde hij zachtjes over haar opmerking. Elke beweging die ze maakte volgde hij, tot ze heel dichtbij zijn gezicht kwam. Het verbaasde hem dat ze zo snel ging. Heel even keek hij verward naar de plek waar zojuist Isis haar lippen waren geweest en voelde toen hoe hij het ijskoude water in getrokken werd. Om zijn ego te beschermen zeurde hij niet over de kou, maar zette zijn kiezen op elkaar. Lachend schudde hij zijn hoofd, "dat had ik zeker niet verwacht, Isis," mompelde hij zachtjes, terwijl hij achter haar aan door het water plonsde. Gelukkig duurde het niet lang voor hij weer bij haar was. Zodra ze binnen handbereik was pakte hij haar hand en liep vervolgens dieper het water in. Het water reikte nu tot zijn middel en was nog steeds koud. "Het water is toch echt kouder dan ik verwacht had," zei hij met een zijdelingse blik naar Isis, wiens hand hij nog steeds vast had, al was zijn grip nu los. "Moet ik je warm houden, Isis?" vroeg hij terwijl hij een charmante glimlach op zijn gezicht tevoorschijn toverde.

Terug naar boven Ga naar beneden
Isis

Isis


Posts : 160

Profiel
Naam: Isis
Partner: Hye dude! No.
Vereniging: -

These girls fall like dominoes Empty
BerichtOnderwerp: Re: These girls fall like dominoes   These girls fall like dominoes Icon_minitimewo dec 28, 2011 6:41 am

Isis moest lachen, keek hem met een schuin hoofd aan. "Ben je dan niet aardig? Wat weet ik nog niet Ty?" Grijnzend probeerde ze vanuit zijn gezicht af te lezen of hij wat achter zich stak, verschool. Maar niets leek Isis verdacht dus schudde ze niet akkoord haar hoofd. Misschien zou ze straks zijn 'mindere' kanten leren kennen, al zou dat merendeels aan hemzelf liggen. Isis had zelf niet echt slechte kanten, behalve dat ze verschrikkelijk koppig was. Natuurlijk was dat 'koppig' zijn een cliché, elk meisje was koppig van tegenwoordig. De wenkbrauwwiebel deed haar alleen maar grinniken. Met haar handen in haar zij kwam ze wat dichter naar hem toe. "Mijn beeld kán gewoon niet verslechteren." Zei ze met een uitdagende fonkeling in haar ogen. "Neem dat maar van me aan." Vervolgde ze haar zin en gaf haar daarbij nog een vette knipoog. Nee, Isis zou extra haar best doen om niet het echte meisje uit te gaan hangen en zich wat sterk te houden. Tenslotte zat ze super goed in haar vel en voelde ze zich opper best. Dus, waarschijnlijk zou Ty niet al te veel opmerken, als het aan haar lag tenminste. De volgende opmerking deed haar zachtjes glimlachen waarna ze haar wenkbrauwen speels optrok. "Dus wil je eigenlijk zeggen dat je blij bent dat ik ben gepasseerd? Moest ik nu echt lelijk geweest zijn zouden we hier nu niet staan. Toch?" Met een nieuwsgierige blik op haar gelaat hield ze zijn ogen voor een moment vast maar wende haar gezicht dan toch maar af. Ze ging hem maar niet pesten, straks was hij al bezet en kreeg ze valse hoop. Nee, zover zou ze het niet laten komen. Dit zou niet meer dan een nacht zijn, daarna zouden ze elkaar niet meer zien. Of, als het aan Isis lag, konden ze nog wel eens afspreken als vrienden. Tenslotte vond ze Ty best vriendelijk en was hij zeker niet mis. Ach, waarschijnlijk zouden haar vrienden vannacht wel zelf ergens heen moeten gaan want Iana stond zo goed als bezet. Op zijn voorstel knikte ze, zij vond het best om straks nog een club binnen te stappen. "Al zou ik dan wel liever eens mijn kamer willen passeren om mijn haar te doen, want het staat verschrikkelijk! Ook wat make-up bijwerken en dergelijke.." Isis lachte, wist dat ze teveel informatie gaf voor een jongen die daar toch niets van snapte. Jongens hadden het ook zo gemakkelijk. De keurende blik van Ty was haar niet ontgaan maar ze moest niet klagen, uiteindelijk zat zij hem ook ongegeneerd te bekijken zonder dat hij daar iets op zei. Allebei hadden ze vast zoiets van 'woow'. Alleja, dat was toch in Isis haar geval. Het compliment deed haar lachen waarbij er ook nog kleine blosjes op haar wangen verscheen. Alleen zag Ty die niet omdat ze te ver van hem verwijderd stond. "Zolang je straks niet opeens weg bent is het voor mij allemaal best, ik loop niet weg. Ik zou wel gek zijn als ik dat deed." Als je die paar zinnen een aantal keren herhaald vond je er het compliment wel in terug, Isis stak ze altijd wat weg tussen wat andere woordjes. Dat was dan weer haar manier van complimenten geven. Gillend begon ze te lopen toen ze merkte dat Ty achter haar aan ging. Shit, ze wilde niet veel dat water in! "Neee!" Alleen merkte ze dat hij van de plaats haar onder duwde, hij haar hand vastnam en ze dichter naar elkaar toe kwamen. De charmante blik typeerde de jongen wel al had ze haar bedenken hierbij. "Doe je dit zo vaker? Met een meisje in het ijskoude water staan?" Isis lachte, voelde dat hij haar hand nog steeds vast had maar stoorde er zich natuurlijk niet aan. Het voorstel deed haar glimlachen, haar ogen schitterden en ze kwam zachtjes dicherbij. "Dat aanbod kan ik toch niet weigeren?" Met een geamuseerde grijns op haar gezicht legde ze haar handen onverwachts op zijn borst en draaide haar lichaam daarna om dan zijn armen te nemen en die rond haar buik te leggen. Zo, een typische houding die je wel vaker aan strand of in de zee zag. "Krijg je zelf al wat warmer? Ik anders wel, je hoefde me niet eens vast te houden." Lacherig legde ze haar hoofd naar achteren zodat hun contact nog wat verstevigd werd en ze zo een tijdje bleven staan. Dit ging nog wel een andere richting in dan ze had verwacht .. Pas toen een heleboel jongens hun kant opkwamen keek ze grijnzend naar Ty. "Volgens mij zijn je vriendjes jaloers." Isis bleef haar blik houden op een bruinharige jongen die als eerste liep en hun richting uit kwam. "Haay." Isis bleef bij Ty staan, wetende dat ze daarmee de jongens nog wat kon opjutten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyler

Tyler


Posts : 807

Profiel
Naam: Tyler James Moore
Partner: Emilie
Vereniging: L8 Nites

These girls fall like dominoes Empty
BerichtOnderwerp: Re: These girls fall like dominoes   These girls fall like dominoes Icon_minitimevr dec 30, 2011 10:19 am

Hij haalde zijn schouders op en glimlachte nogmaals naar Isis, daarmee het onderwerp afsluitend. Natuurlijk was hij wel aardig, maar nieuwsgierigheid opwekken kon nooit kwaad. Zelf was hij ergens ook wel nieuwsgierig naar Isis haar achtergrond, maar daar zou hij nu niet over beginnen. Voor alles was een juiste tijd en plek en dit was niet de plek om elkaar echt te gaan leren kennen. Waarom zou hij de spontaniteit en vrolijkheid wegjagen door serieuze gesprekken te gaan voeren? Een vage glimlach speelde nog om zijn lippen, maar die verbreedde onwillekeurig bij haar reactie. "Dat geloof ik graag," zei hij uiteindelijk met grijns rond zijn lippen. De uitdagende blik in haar ogen was enorm sexy, maar dat sprak hij maar niet hardop uit. Aan haar laatste woorden te horen was ze al bewust genoeg van haar schoonheid. Zelf had hij daar niks op tegen, het zou liegen zijn als hij zou zeggen dat hij zelf niet arrogant was. Ze had wel gelijk gehad, zijn beeld van haar was goed en hij betwijfelde of dat nog zou veranderen. In ieder geval vanavond niet. Het compliment dat in zijn woorden verstopt zat, had ze uiteraard gewoon opgepikt. Een jongensachtige grijns speelde rond zijn lippen en hij knikte bevestigend."Ja, blij dat je passeerde ben ik zeker," reageerde hij vervolgens. Over het laatste hield hij wijselijk zijn mond, het was zo hard om te zeggen dat hij niet met lelijke meisjes om ging. Zelf bekeek hij meisjes sowieso liever in termen van mooi en minder mooi, lelijk was niet een woord om al te vaak mee te strooien. In Santa Monica vond je veel mooie meisjes, meisjes die zo uit Hollywood hadden kunnen lopen, maar ze had wel gelijk. Hij beperkte zich vaak tot de echt mooie meisjes. Het leuke aan Isis was dat ze niet het cliché picture perfect meisje was, ze had tenminste ook nog echt uitstraling met haar bijzondere ogen. Hij grinnikte zachtjes, meisjes toch ook altijd met hun uiterlijk. "Ja, prima hoor, al moet ik zeggen dat je er nog goed uit ziet," zei hij vervolgens toegeeflijk. Inmiddels wist hij wel beter dan proberen te begrijpen waarom meisjes alles perfect moesten hebben. Natuurlijk vond hij het mooi als meisjes er goed verzorgd uitzagen, maar zó belangrijk vond hij het ook weer niet. Als Isis het echter wilde, zou hij haar graag haar zin geven. Zijn compliment kwam blijkbaar aan, want er klonk een mooie lach uit haar mond. Het compliment dat ze terug speelde kwam bij hem ook aan en hij grijnsde tevreden. "Als je weg loopt van mij zul je zeker wat missen," reageerde hij op een speelse toon, om de arrogantie uit die zin af te doen zwakken. Hopelijk zouden de mensen aan het strand Isis haar gegil niet fout opvatten. In het donker kon het beeld van hem die haar achtervolgde misschien verkeerde ideeën opwekken. Maar hij was niet degene om lang stil te staan bij wat anderen vonden, dus liet hij dat idee snel varen. Grimassend schudde hij zijn hoofd. "Nope, jij bent de enige die gek genoeg is om het water ook daadwerkelijk in te gaan," zei hij plagend, maar wel oprecht. Haar handen voelden warm aan op zijn verkoelde borst, precies wat hij bedoeld had met elkaar warm houden. Gewillig volgde hij haar in haar bewegingen, waardoor hij uiteindelijk uitkwam in een prettige houding. "Heerlijk warm," zei hij terug op haar vraag. Jammer genoeg niet warm genoeg om nog heel lang in het water te blijven. In stilte genoot hij even van het moment wat daarop volgde, al wisten zijn vrienden dat jammer genoeg te verpesten. "Ik geef ze groot gelijk," zei hij, Isis weer indirect complimenterend. Vervolgens draaide hij zich om naar de richting waar Isis in keek. Het was niet heel verrassend om daar Ryan te zien staan. Isis begroette de jongen, maar Ty wilde hem liever zien verdwijnen. "Ryan, ga ergens anders jezelf vermaken," riep hij de jongen op een vriendelijke toon toe, al lag er wel een lichte dreiging in verborgen. Ryan pakte de waarschuwing op en verdween lachend uit het zicht, al kon de jongen het niet laten om nog 'veel plezier hè' te roepen. Ty schudde lachend zijn hoofd, dat zou vast wel goed komen. ]I]"Romantisch hoor, samen verkleumen in de Atlantische oceaan, onder de sterrenhemel en in het maanlicht,"[/I] zei hij vervolgens toen hij zijn blik weer op Isis haar groene ogen had gericht. Onwillekeurig bleven zijn ogen langer in haar groene ogen gehaakt. De ogen deden hem denken aan de ogen van een kat. Het had iets mysterieus. Langzaam boog hij zijn hoofd naar voren en drukte een zachte kus in haar nek. Heel even flikkerde het beeld van Emilie voor zijn ogen, maar hij drukte het weg. Het zou nog wel even duren voor hij dit speelse stadium met Emilie ging bereiken. Ze hadden afgesproken elkaar eerst beter te leren kennen. Voor nu bestond alles alleen maar even uit hem en Isis.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isis

Isis


Posts : 160

Profiel
Naam: Isis
Partner: Hye dude! No.
Vereniging: -

These girls fall like dominoes Empty
BerichtOnderwerp: Re: These girls fall like dominoes   These girls fall like dominoes Icon_minitimevr dec 30, 2011 10:54 am

Zijn opmerking deed haar lichtelijk lachen waarna ze speels wat water in zijn richting spatte. "Jij hebt ook zo'n air héah? Ty is hélemaal in zijn nopjes." Met een bitchy-grijns op haar gezicht nam ze wat afstand van Ty. Puur om hem te pesten. Poor you wou ze zeggen, al hield ze haar mond maar. Ze wou zijn ego niet al te veel krenken, grinnik. De jongensachtige grijns was haar niet ontgaan, al reageerde ze er niet meteen op. Met haar armen streek ze kouwelijk over haar armen. Tjeez, het was verschrikkelijk koud en Isis had het gevoel dat haar benen aan het onderkoelen waren. "Volgens mij zijn we straks nog twee ijspegels." Droogjes keek ze hem met een D=-gezicht aan. Net alsof ze ook in ijs konden veranderen, humor van Isis, ha-hah. Terwijl ze zo naar de zonsondergang aan het kijken waren richtte ze haar ogen stiekem op die van Ty en beet voor de zoveelste keer op haar onderlip. Straks zou ze daar nog een wonde krijgen, dat ging nog iets leuks worden. Zijn compliment deed haar zachtjes lachen al begonnen haar wangen toch opeens te blozen. Shít, dat mocht ie niet zien. Héél subtiel sprong ze wat opzij zodat het licht niet op haar gezicht zou belandden maar wel op dat van Ty. "Ouh, nu pas zie ik dat creazy face van je. Mooi hoor." Bij dat laatste gaf ze een weirde wenkbrauwwiebel. Ja, typisch iets voor Isis om zo te doen. Velen zeiden dat het een leuke trek van haar was, zij vond het soms verschrikkelijk vervelend. Vooral als ze dan nog met haar eigen grappen begon te lachen. Gelukkig kon ze dat de laatste tijd nog wel binnenhouden, anders zou ze het zichzelf wel nooit vergeven. Ze had het al vaak gehad als ze in een grote groep mensen stond en ze zo'n grap begon te vertellen waar niemand om lachte en zij begon te lachen. Meestal was dat om haar grap toch nog wat omhoog te trekken en ze vaak wel in de lach schoten door háar lag. Nou ja, ze lachten dan toch. Zijn volgende compliment deed haar lichtjes grinniken. "Vandaag in de complimentjes-mood? Ik merk het. Maar, ga rustig door dude, het streelt m'n ego nogal." Lacherig gaf ze hem een kleine por tegen zijn schouder. Zo'n meisjespor waar jongens vaak om moesten lachen omdat die totaal niet hard was. Maar, Ty zou nog mogen opletten van Isis d'r skills want ze kon aardig goed aan zelfverdediging doen. Cursussen kwamen soms nog wel echt van pas! De speelse toon van Ty deed haar haar wenkbrauwen fronsen, in zo'n weirde agenten blik als die iemand ondervroegen. "Oh werkelijk? Zal ik even testen of ik daar echt spijt van zou krijgen." Met een geamuseerde blik op haar gelaat liet ze hem los en stapte in grote passen richting het strand waar ze opeens koppig halt hield. Hum, straks ging die dude echt nog weg. Maar Isis had nog geen zin om hem volledig zijn zin te geven dus stapte ze opeens op die Ryan af om die opeens vol op z'n bek te pakken. Toen ze dat gedaan had liet ze hem met een sneaky grijns weer los en zag dat die jongen zo verbaasd was dat hij haast achterover ging vallen. Isis daarentegen wreef smerig over haar lippen. Vlug rende ze weer op Ty af om dan droogjes in zijn armen te springen. "Nooit gedacht dat die dude kon kwijlen als een hond." Isis spuwde nog wat speeksel uit haar mond vooraleer ze zich weer op Ty richtte om zijn reactie af te peilen. Eigenlijk zag het haar nog geen jaloers type uit, dat hoopte ze dan toch. Isis had er de pest aan aan zulke jongens.. Isis hield zich niet aan de regels, had ze daarnet weer prima bewezen! "Niet jaloers liefie?" Met haar vinger streek ze plagend langs zijn kaaklijn om er daarna een zacht mepje op te geven. "Eigenlijk hoef je niet jaloers te zijn op die dude, hij kan kwijlen als een hond." Isis lachte en keek achter zich waar opeens die Ryan verscheen met zijn vriendjes. Lawl, dat hij nog durfde komen. Zijn reactie deed haar alleen maar grijnzen. "Ga jij maar ergens anders kwijlen. Woefwoef!" Isis wist dat ze de jongen zwaar aan het irriteren was maar zij had er wel lol in. Ach, ze mocht toch ook eens lachen? Tenslotte had hij haar volgepropt met speeksel, als je begrijpt wat ik bedoel. Toen de groep weer weg was ging ze weer dicht tegen Ty staan en gooide haar armen om zijn nek, dit keer met haar buik tegen zijn buik. Op zijn reactie knikte ze warm glimlachend. "Romantisch heah." Isis keek hem opeens wel héél diep in zijn ogen aan en merkte dat haar hoofd nogal dicht naar het zijne kwam. Haar lippen raakten hem maar heel even vooraleer ze hem doorzoende en haar ogen sloot. Ook al was het zo fout, Isis hoopte ditkeer dat Ty wel kon zoenen, anders had ze het wel gescheten! Alleja, als hij haar zoen alsnog zou beantwoorden. Want eigenlijk zat ze een wildvreemde dude te lebberen..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





These girls fall like dominoes Empty
BerichtOnderwerp: Re: These girls fall like dominoes   These girls fall like dominoes Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
These girls fall like dominoes
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Tears don't fall
» To Fall, fell, fallen.
» Girls just want to have fun
» girls with cars.
» Girls Talk

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Santa Monica :: Santa Monica Beach :: Santa Monica Beach-
Ga naar: