Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 MH Meeting

Ga naar beneden 
+10
Tyler
Emilie
Lyron
Aaron
Charlene
Jimmy
Christian
Regina
Sawyer
Alain
14 plaatsers
AuteurBericht
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

MH Meeting Empty
BerichtOnderwerp: MH Meeting   MH Meeting Icon_minitimeza okt 01, 2011 12:15 am

MH Meeting, had eigenlijk al lang moeten staan, maar beter laat dan nooit. Het zou eigenlijk mijn verantwoordelijkheid moeten zijn deze te organiseren, maar ik heb er iets tegen om ''real life'' te laten botsen met ''no life'', mijn twee wereldjes. Maar goed, voor MH moet ik maar een keer niet zo autistisch doen en er gewoon bezig zijn.

Drie punten te bespreken, laten we maar met de eerste en een beetje laatste beginnen.
- Waar?
- Wanneer?
- Wie?

Aangezien de meeste meetings in dierentuinen worden gehouden, heb ik een plaatje gemaakt...

Spoiler:

Qua ligging vallen Gaiapark, Noorderdierenpark en Beekse Bergen denk ik al af. Amesfoort ligt misschien wel het meest midden, maar het is echt een heel klein park. Ik zou zelf het liefst naar Ouwehands, Burgers', Dolfinarium, Blijdorp of Apenheul gaan. Wat vinden jullie? Of misschien heel iets anders dan dierentuinen?

---

Wie gaat er indien mogelijkyeah, moeilijke woordje x]mee?
- Alain (Tease)
- Sawyer (Abi)
- Sammy (Regina)
- Kenneth (Carolien)


Laatst aangepast door Alain op di okt 04, 2011 11:28 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Sawyer

Sawyer


Posts : 1280
Naam : Fracas c:

Profiel
Naam: Sawyer Ince
Partner: I have died everyday waiting for you.
Vereniging:

MH Meeting Empty
BerichtOnderwerp: Re: MH Meeting   MH Meeting Icon_minitimeza okt 01, 2011 2:43 am

BLIJDORP HELL YEAH.

Niet dat ik een beter idee heb dan een dierentuin, maar ik dacht altijd dat meetings in dierentuinen waren omdat die mensen liefde hebben voor dieren (vandaar dieren rpg's).. But idgaf, ben te meetinggeil om te protesteren. (-:

Ik ben al een keer naar Burgers' geweest dus ik weet dat dat mogelijk is voor mij, Dolfinarium is ook mogelijk, Blijdorp ligt hier serieus om te hoek of zo (nou ja, m'n ouders kunnen me erheen rijden (aa')) en Ouwehands kan ook.

Wanneer? Dunno.. In een vakantie lijkt me het handigst.. Al kan een weekend in principe - wat alleen irritant is, is huiwerk - ook ^^ Ughe I dunno. Kerstvakantie sowieso niet, want dan is iedereen bij familie/vrienden :---D... Of met hun cadeau's aan het spelen. EN DAN BEN IK OP VAKANTIE EN DAN KAN IK ER NIET BIJZIJN ;____;

Wie? Ik (en ik kan Naomi vast ook wel meesleuren, aangezien ze nu niet kan zeggen *zeurtoontje* "Ik ken daar niemanddddddddd :---(".) :----D

Als ik mee kan, ga ik zeker mijn best doen om erbij te komen.. ^^


Laatst aangepast door Sawyer op za okt 01, 2011 8:45 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Regina

Regina


Posts : 786
Naam : Sammy

Profiel
Naam: Regina George
Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3
Vereniging: x

MH Meeting Empty
BerichtOnderwerp: Re: MH Meeting   MH Meeting Icon_minitimeza okt 01, 2011 4:07 am

Je mag mij ook wel meesleuren hoor Abi (a)

Wánt als we naar Blijdorp gaan mag ik - waarschijnlijk - ook gewoon! ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Christian
Prom King 2011
Christian


Posts : 504

Profiel
Naam: Christian Farnese
Partner: Bad guy? Good guy? Make your pick! But I'll always be your guy...
Vereniging: Die freakin' Hard

MH Meeting Empty
BerichtOnderwerp: Re: MH Meeting   MH Meeting Icon_minitimeza okt 01, 2011 10:43 am

En uitgeputte Carolien die van een meeting komt stemt off course in. Maar dan lijkt het me beter dat die oftewel in blijdorp is, of in de beekse bergen of eventueel in Utrecht ofzo. Want anders kan ik waarschijnlijk niet komen. Al zou ik wel proberen off course. En morgen ga ik verder. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

MH Meeting Empty
BerichtOnderwerp: Re: MH Meeting   MH Meeting Icon_minitimedi okt 04, 2011 11:30 pm

Whatup guys? Niet meer met interesse? =0
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Jimmy

Jimmy


Posts : 303

Profiel
Naam: Jimmy
Partner:
Vereniging:

MH Meeting Empty
BerichtOnderwerp: Re: MH Meeting   MH Meeting Icon_minitimedi okt 04, 2011 11:31 pm

Als ik geld en tijd had (aa).. maar lijkt me wel leuk xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlene
Prom Queen 2011
Charlene


Posts : 941
Naam : Nameless ღ

Profiel
Naam: Charlene Sullivan
Partner: Plug it in and turn me on, Kenneth «3
Vereniging: L8 Nites

MH Meeting Empty
BerichtOnderwerp: Re: MH Meeting   MH Meeting Icon_minitimewo okt 05, 2011 12:01 am

Ik weet niet of het wat word, de helft zou waarschijnlijk al afhaken. En ikzelf word er denk ik ook best verlegen van, wat mij onzeker maakt of ik dan wel wil. Want het klinkt allemaal wel leuk en aardig, maar eigenlijk ken ik jullie niet anders dan via internet en is dit een veel kleiner groepje dan WS of PRPG heeft. Bovendien heb ik nog maar 3 meetings gehad, en dus ken ik die mensen hartstikke goed. Maar de leden van hier ken ik niet anders dan alleen digitaal.

Als het dichtbij is voor mij en ik niet zoveel reis- en entreekosten heb, zou ik het best willen, maar anders haak ik ook af. En het ligt eraan wie er allemaal mee gaan! (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Aaron

Aaron


Posts : 234

Profiel
Naam: Aaron de Vos
Partner: Valeria
Vereniging: Moet dat

MH Meeting Empty
BerichtOnderwerp: Re: MH Meeting   MH Meeting Icon_minitimewo okt 05, 2011 12:24 am

Charlene schreef:
Ik weet niet of het wat word, de helft zou waarschijnlijk al afhaken. En ikzelf word er denk ik ook best verlegen van, wat mij onzeker maakt of ik dan wel wil. Want het klinkt allemaal wel leuk en aardig, maar eigenlijk ken ik jullie niet anders dan via internet en is dit een veel kleiner groepje dan WS of PRPG heeft. Bovendien heb ik nog maar 3 meetings gehad, en dus ken ik die mensen hartstikke goed. Maar de leden van hier ken ik niet anders dan alleen digitaal.

Als het dichtbij is voor mij en ik niet zoveel reis- en entreekosten heb, zou ik het best willen, maar anders haak ik ook af. En het ligt eraan wie er allemaal mee gaan! (:

Wie ben jij dan op ws.


Mischien moet je eerst afspreken waar je naar toe gaat
Terug naar boven Ga naar beneden
Lyron
Moderator & Prom King 2010
Lyron


Posts : 1629
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Lyron Bellucci
Partner: x.
Vereniging: L8 Nites

MH Meeting Empty
BerichtOnderwerp: Re: MH Meeting   MH Meeting Icon_minitimewo okt 05, 2011 6:40 am

Even ter hulp.. Ik kreeg een mailtje van NSaanbiedingen dat er een dagretour + toegang naar dierentuin Emmen beschikbaar is voor maar 20 euro!

NSaanbieding schreef:
In de online Spoordeelwinkel vindt u de leukste en voordeligste trein-uitjes. Zo koopt u voor maar € 20,- een treinretour + toegang tot Dierenpark Emmen. Dit aanbod loopt tot en met 31 oktober 2011. De tickets zijn te gebruiken t/m 31 december 2011.

Kom dus snel met de trein naar één van de mooiste dierentuinen van Nederland en bewonder het nieuwe olifantje Shwe Myarr!

Misschien handig?

Terug naar boven Ga naar beneden
Emilie

Emilie


Posts : 1315
Naam : Ines ♥

Profiel
Naam: ~ Emilie Di Ponte ~
Partner:
Vereniging:

MH Meeting Empty
BerichtOnderwerp: Re: MH Meeting   MH Meeting Icon_minitimewo okt 05, 2011 6:44 am

Lyron schreef:
Even ter hulp.. Ik kreeg een mailtje van NSaanbiedingen dat er een dagretour + toegang naar dierentuin Emmen beschikbaar is voor maar 20 euro!

NSaanbieding schreef:
In de online Spoordeelwinkel vindt u de leukste en voordeligste trein-uitjes. Zo koopt u voor maar € 20,- een treinretour + toegang tot Dierenpark Emmen. Dit aanbod loopt tot en met 31 oktober 2011. De tickets zijn te gebruiken t/m 31 december 2011.

Kom dus snel met de trein naar één van de mooiste dierentuinen van Nederland en bewonder het nieuwe olifantje Shwe Myarr!

Misschien handig?

+ Niet te vergeten dat jullie dan het nieuwe olifantje Shwe Myarr kunnen bewonderen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyler

Tyler


Posts : 807

Profiel
Naam: Tyler James Moore
Partner: Emilie
Vereniging: L8 Nites

MH Meeting Empty
BerichtOnderwerp: Re: MH Meeting   MH Meeting Icon_minitimewo okt 05, 2011 6:50 am

Haha de spoordeelwinkel Laughing

Maar ik heb er de tijd en het geld niet voor op het moment..
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayanna

Ayanna


Posts : 932
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayanna Andersson
Partner: I just wanna be with you so badly, I don't even know how to express it in words anymore.
Vereniging: -

MH Meeting Empty
BerichtOnderwerp: Re: MH Meeting   MH Meeting Icon_minitimewo okt 05, 2011 7:15 am

Ty schreef:
Maar ik heb er de tijd en het geld niet voor op het moment..

The same. (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

MH Meeting Empty
BerichtOnderwerp: Re: MH Meeting   MH Meeting Icon_minitimewo okt 05, 2011 8:52 am

Voor de Belgen is Emmen denk ik niet echt handig... Voor mij wel though [a]

Is er niemand die Arnhem iets lijkt? Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Kenneth

Kenneth


Posts : 1535
Naam : Caro

Profiel
Naam: Kenneth Wayne Nixon
Partner: Shot me out of the sky, you're my kryptonite, Charlene
Vereniging: Famous

MH Meeting Empty
BerichtOnderwerp: Re: MH Meeting   MH Meeting Icon_minitimewo okt 05, 2011 8:54 am

Nou, Emmen zou voor mij haalbaar zijn als ik niet verkeerd overstap maar ja mij kennende. Arnhem daar aan tegen lukt wel al beter want daar ben ik al is geweest. Maar goed, ik moet gewoon ook kijken of ik geld heb en stuff (a)
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian

Ian


Posts : 2188
Naam : Rebecca

Profiel
Naam: Ian Somerhalder
Partner: - I never intended to be your first love, I intended to be your last -
Vereniging: Famous

MH Meeting Empty
BerichtOnderwerp: Re: MH Meeting   MH Meeting Icon_minitimedo okt 06, 2011 9:05 am

Ik zal eens kijken wat er haalbaar is voor mij. Wat is de datum dan? Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Sawyer

Sawyer


Posts : 1280
Naam : Fracas c:

Profiel
Naam: Sawyer Ince
Partner: I have died everyday waiting for you.
Vereniging:

MH Meeting Empty
BerichtOnderwerp: Re: MH Meeting   MH Meeting Icon_minitimedo okt 06, 2011 9:15 am

Ik stem tegen Emmen.. Stel dat ik toch naar de WS meeting ga (wat Tutu wel wil, want dan kan ik daar weer logeren xD), die is ook in Emmen.. Dan ga ik twee keer naar hetzelfde par in een redelijk korte tijd :---|
Terug naar boven Ga naar beneden
Darren

Darren


Posts : 1307
Naam : Marjolein

Profiel
Naam: Darren Criss
Partner: You're my special one, Sid.
Vereniging: None suits me.

MH Meeting Empty
BerichtOnderwerp: Re: MH Meeting   MH Meeting Icon_minitimedo jan 19, 2012 2:27 am

Komt er nog een meeting Very Happy?
Want, mij lijkt het wel echt super leuk :3
Terug naar boven Ga naar beneden
http://youwillneverknowitwasme.tumblr.com/
Ayanna

Ayanna


Posts : 932
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayanna Andersson
Partner: I just wanna be with you so badly, I don't even know how to express it in words anymore.
Vereniging: -

MH Meeting Empty
BerichtOnderwerp: Re: MH Meeting   MH Meeting Icon_minitimedo jan 19, 2012 2:38 am

Er zijn amper leden om mee te meeten xD.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darren

Darren


Posts : 1307
Naam : Marjolein

Profiel
Naam: Darren Criss
Partner: You're my special one, Sid.
Vereniging: None suits me.

MH Meeting Empty
BerichtOnderwerp: Re: MH Meeting   MH Meeting Icon_minitimedo jan 19, 2012 4:01 am

LOL Mini Meeting? Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://youwillneverknowitwasme.tumblr.com/
Gesponsorde inhoud





MH Meeting Empty
BerichtOnderwerp: Re: MH Meeting   MH Meeting Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
MH Meeting
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: Discussie-
Ga naar: