Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Time for some fun in the sun.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Regina

Regina


Posts : 786
Naam : Sammy

Profiel
Naam: Regina George
Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3
Vereniging: x

Time for some fun in the sun. Empty
BerichtOnderwerp: Time for some fun in the sun.   Time for some fun in the sun. Icon_minitimema jul 25, 2011 8:03 am

Regina's voeten die omhuld werden door slippers raakten het warme zand die dan ook de hele dag al verwarmd werd door de hoogstaande zon. Het was een warme dag en aangezien ze verder niks te doen had had ze een leuk plan. Ze had Joey er nog niet voor gevraagt en was van plan om dat nu te doen. Met een behendige beweging pakte ze haar Blackberry uit haar tas en met wat nagelgetik stuurde ze een smsje naar het nummer die tot Joey's mobiel behoorde, wat ze via hun eerste en gelijk ook laatste ontmoeting had gekregen op een papiertje. "Hé Joey, ken je me nog? Ik heb iets leuks om te doen, kom je naar het strand? Ik heb een verassing voor je. Wink xx Regina tikte ze snel in om vervolgens op verzenden te drukken waarna haar mobiel meldde dat het verzonden was. Ze had voor de zekerheid ook nog een tas met strandspullen waar dingen zoals een handdoek inzaten voor als Joey iets anders aan het doen was, het smsje niet las of gewoon überhaupt geen zin in haar had. En ook als het plannetje wat ze had gepland afgelopen was kon ze nog altijd even op het strand gaan liggen.

Aangezien ze verder nog niks geregeld had liep ze richting een soort strandtentje waarnaast nog meerdere café'tjes en dingen stonden waar je Jetski's kon huren. Ze stapte op hem af om hem vervolgens een glimlach te schenken en zich voor de balie te werpen waar de man achter stond. "Hallo meneer! Kan ik voor een uur twee Jetski's huren?" Nadat de dikkig ogende man achter de balie vandaan was gekomen en instemmend knikte vroeg hij haar om het geld alsof hij één of andere oude gier was wat dan ook kennelijk bleek te zijn. Ze betaalde hem, liep met hem mee en hij legde twee dingen klaar in het water die hij van het slot afmaakte waaraan ze vast zaten. "Ik moet wel nog even wachten tot iemand komt, is dat erg?" vroeg ze hem en hij schudde van nee, duidelijk allang blij dat hij geld had ontvangen. Ze pakte haar handdoek uit haar tas die ze op de grond wierp en er op ging zitten, om zo te wachten op een smsje terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joey

Joey


Posts : 85

Profiel
Naam: Joey Snyder
Partner: Do I have a girlfriend? Well technically, no..
Vereniging:

Time for some fun in the sun. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Time for some fun in the sun.   Time for some fun in the sun. Icon_minitimedo jul 28, 2011 1:57 am

"Sorry, het ligt niet aan jou.. maar het ligt aan mij." zei hij zachtjes, terwijl een beeldschone brunette aan de andere kant van het tafeltje zat en twijfelachtig zijn hand vasthield. Het waren de welbekende woorden die je altijd zei tijdens een break-up, en het enige verschil met normaal was dat Joey en Alesha nooit een relatie hadden gehad. Ze hadden een groot aantal dates met elkaar gehad, groter dan Joey gewend was, maar zij wilde meer. Zij wilde Joey voor zichzelf hebben en dat was gewoon teveel gevraagt, hij was namelijk nog niet toe aan een relatie. Vooral niet sinds hij die thuis in Phoenix al vaak genoeg had gehad en hij niet van plan was zich in Santa Monica aan iemand te binden. "Ik begrijp het." glimlachtte ze voorzichtig, waarna ze van de tafel op stond en haar tas van de grond afpakte. "Dat betekend niet dat je me niet meer kan zien. Ik ben gewoon nog niet toe aan een relatie, snap je?" zei hij nog tegen haar, waarna hij zijn armen om haar heen sloot en haar omhelsde. Ze knikte als teken dat ze het begreep, nam afscheid van Joey en liet hem alleen achter met de rekening.
Aangezien hij minstens voor de rekening kon betalen liet hij een briefje van 20 dollar en een briefje van 5 achter op een schoteltje. Zeven dollar en 50 cent als fooi was vrij groot, vond Joey. Maar eigenlijk kon hij het geld wel missen. Hij was namelijk definitief aangenomen bij een tattoo-zaak en hoewel hij pas aan de slag mocht als hij van High School af was, betaalde de zaak de opleiding die Joey nu al naast school deed. Én hij kreeg een kleine bonus per maand om ervoor te zorgen dat hij bij die winkel zou gaan werken, als een soort van contract, plus een bonus voor ieder ontwerp die hij maakte en op iemand gezet werd. Maar eigenlijk wist Joey zelf ook wel dat hij dit geld niet nodig had, en het was niets in vergelijking met hoe hij normaalgesproken geld verdiende.. Hij had alleen een cover nodig, iets waardoor niemand hem ergens van zou verdenken.
Een sms haalde hem uit zijn gedachtes. Hij liep weg van de tafel nadat hij netjes zijn stoel had aangeschoven en ging bij de reling op de pier staan, waar hij het smsje opende. Een glimlach verscheen op zijn gezicht toen hij het smsje van Regina las, en hij opende een nieuw bericht. "Tuurlijk ken ik je nog! Ik kom er zo snel mogelijk aan, tot zo. xx" hij drukte op verzenden, stopte zijn mobiel in zijn broekzak en begon op een langzaam tempo over de pier te lopen. Voordat hij naar Regina ging had hij nog wat af te handelen, en bovendien wat te verbergen. Hij kon het namelijk niet riskeren het in zijn tas of zak van zijn vest te laten terwijl hij niet in de buurt was. Joey liet zijn mobiel in de broekzak van zijn zwembroek vallen, nadat hij een mysterieus telefoontje had gepleegd, waarna hij van de pier af liep en het strand op ging. Hij zag Tyson al van ver staan en met een grijns op zijn gezicht liep hij op hem af. Na een kort gesprek van misschien één minuut haalde Joey een zakje felgekleurde pillen uit zijn zak en gaf dit onopvallend aan de jongen, die vervolgens een stapel geld aan hem overhandigde. De twee jongens namen afscheid van elkaar en Joey speurde het strand af om te vinden waar hij naar zocht: Regina. Er waren niet veel mensen op het strand, maar het werd al steeds drukker. Hij zag een aantal keren een blondharig meisje en pas na de derde keer erop af lopen had hij de goede blondine voor zich. Ze zat op een handdoek, vlak bij de branding, en toen hij een beetje om zich heen keek merkte hij twee jetski’s op. Was dat de verrassing die ze voor hem had? In dat geval was het verbazingwekkend dat ze hem blijkbaar zo goed kende, want hij vond zoiets geweldig. “Hallo schoonheid.” Glimlachte hij, waarna hij naast haar op de handdoek ging zitten. “Wat was die verrassing die je voor me had?” vroeg hij vervolgens heel onschuldig, alsof hij het nog niet geraden had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Regina

Regina


Posts : 786
Naam : Sammy

Profiel
Naam: Regina George
Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3
Vereniging: x

Time for some fun in the sun. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Time for some fun in the sun.   Time for some fun in the sun. Icon_minitimeza aug 06, 2011 4:47 am

Veel vogels met hun irritante geschreeuw en klapwiekende geluiden vlogen langs en bij sommigen mensen kwamen ze wel ernstig dichtbij en zo nu en dan was er geschreeuw te horen waarbij een mens zo'n beest uitschold omdat hij zijn of haar broodje gepakt had. Ook waren er veel jonge kinderen te vinden die met een bal heen en weer zaten te schoppen en vervelend krijsten. Gelukkig zat ze op een dan nog best rustig plekje waar ze geen last had van kinderen die het zand in je gezicht schopten en was het nog degelijk goed te doen. De zon stond bovenaan de hemel op iedereen die zich op het strand bevond. Het was een lekkere warme dag, iets waar ze naar uit had gekeken. Het was in Monica natuurlijk meestal van de tijd ontzettend heet maar er waren ook zo eens dagen waarbij het wat minder was en het soms regende. Er waren de laatste paar dagen soms een buitje gevallen, iets waardoor ze naar een strandmiddag snakte. Oké, ze kon best wel wat daagjes zonder zon maar het was gewoon lekker om in de zon rond te lopen of op het strand te liggen. Ach, als het weekend was had ze naast uitgaan, naar het strand gaan en shoppen toch niet veel anders te doen..
Ze zat zo in levenloze gedachtes verzonken dat ze Joey niet al eerder op het strand aan zag komen en toen hij naast haar neerplofte had ze pas door dat hij er was. Ze keek met een glimlach opzij toen hij met "schoonheid" ten rede kwam en haalde door een opkomend windje haar hand even door haar haar. "Héé knappe gozer." zei ze terug waarna ze grinnikte. "Wat we gaan doen? Kijk maar achter je." zei ze, en aangezien ze niet doorhad dat hij al eerder op het strand was dan dat zij doorhad wist ze niet dat hij het allang gezien had en zijn reactie totaal 'onschuldig' was. "Ik had eigenlijk niks te doen en omdat ik je nummer niet voor niks had besloot ik jou maar te bellen. Dus je bent de gelukkige, want ik had ook iemand anders kunnen bellen." zei ze en schonk hem een plagerige knipoog.

[Sorry voor de late reactie en me met jouw post vergeleken nogal korte lengte. silent]
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Time for some fun in the sun. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Time for some fun in the sun.   Time for some fun in the sun. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Time for some fun in the sun.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» First time here
» All time low
» First time here.
» This isn't the time to be sad
» Some time for us.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Santa Monica :: Santa Monica Beach :: Santa Monica Beach-
Ga naar: