Profiel Naam: Charlene Sullivan Partner: Plug it in and turn me on, Kenneth «3 Vereniging: L8 Nites
Onderwerp: Re: Babbelbox di jul 05, 2011 12:44 am
WAAAAH, HEB JE GEMIIIIIST CAROOOO!!!!!!!!!!!!
Enthousiastheid heerst! ^^
Zal strakz posten wanneer ik thuis ben, ben nu werken xd Naja pauze
Sarah Moderator & Prom Queen 2010
Profiel Naam: Sarah Blake Partner: It's allways better when we're together Vereniging: I am and allways will be, Famous
Onderwerp: Re: Babbelbox di jul 05, 2011 12:45 am
@ Jeanine: zozo! Ö Ik ben er één avondje niet, en gelijk mis ik weer een heleboel :/ Was het voor herhaling vatbaar? ;D Ik moet btw wel zeggen dat jij ook een boel gemist hebt! Gister eindbobs, voorzitten/BBQ'en bij een vriend van ons die jarig was.. En Bobs daarna was echt nog nooit zo leuk (a') Hele avond bovenop dat blok gestaan met die paal .. x') En 's avonds met z'n allen bij een vriendin in de achtertuin geslapen, in een huge tent! Was alleen een beetje vaag, toen we daar aankwamen lagen Bram en Victor in onze slaapzakken! Dus ik aan Victor vragen hoe ze het gevonden hadden, hij met zijn moeie/dronken kop heel sloom antwoorden.. xd
Ik zo: "Hoe hebben jullie haar tuin in godsnaam gevonden?" Victor: "Ja gewoon zoeken naar een tuin met een tent.." Ik: "Maar hoe zijn jullie de tuin in gekomen? Hadden jullie de steeg gevonden? Ö" ('t is daar nogal ingewikkelde woonwijk..xd) Victor: "Euuh... Nehhh... We zijn gewoon over de schuttingen geklommen, net zo lang tot we een tuin vonden met een tent.. "
Haha, nou zie jij die twee jongens al midden in de nacht over schuttingen klimmen, met een niet al te helder hoofd? xd Ik had me echt rotgelachen als ze in de vijver van de buren waren gevallen.. xd
Stephanie
Profiel Naam: Stephanie Smith Partner: Pick me, choose me, love me. Vereniging: L8 Nites
Onderwerp: Re: Babbelbox di jul 05, 2011 12:57 am
Vandaag hoef ik lekker helemaal niks meer te doen
Sarah, ik zie het serieus voor me, geniaal 8D
Ayanna
Profiel Naam: Ayanna Andersson Partner: I just wanna be with you so badly, I don't even know how to express it in words anymore. Vereniging: -
Onderwerp: Re: Babbelbox di jul 05, 2011 1:01 am
Wieeeeh ik heb een Glee shirt gekregen van die vriendin die naar Glee live tour is geweest! Bwaah, nog een halfuur en dan weer klaar met school. =D En vanavond Brunooooo. <3
Ah, die had ik ook al gekeken.. (super Marlon fetish hiero) Maar daar is hij inderdaad zoooo cute!
Stephanie
Profiel Naam: Stephanie Smith Partner: Pick me, choose me, love me. Vereniging: L8 Nites
Onderwerp: Re: Babbelbox di jul 05, 2011 2:38 am
Niet onbegrijpelijk, hij is zoooo hawt <3
Oké ik ga eens even topics bijwerken..
Alice
Profiel Naam: Alice Pioggia Partner: Nobody said it was easy.. Vereniging: L8 Nites
Onderwerp: Re: Babbelbox di jul 05, 2011 2:40 am
Volgens mij heb je die ook een keer laten zien, hij is echt cute ja
Spullen voor het kamperen gepakt, straks nog werken en dan op naar de camping ^^ De rest zit daar nu al, maar wel zonder tent want die heb ik Heb er echt zin in
Stephanie
Besides surfing, Marlon has another passion: "I'm crazy for women, " shoot the boy, who claims to have no preference for any profile. "All woman's are beautiful", he explains. The model also asserts that beauty is only at first priority. "We like to say that beauty does not attract attention, but it's the first thing we see. But with continuity, loses its importance. What will matter is who she is even. "
Marlon = de persoon achter Lyron. Klopt precies met Lyron