Profiel Naam: Matt Hudson Partner: I think I'm too shy for a girlfriend.. Vereniging: x.
Onderwerp: Re: Babbelbox ma jul 04, 2011 4:20 am
Stephanie schreef:
DILEMMA. Nieuw man of vrouw account
I don't know.. Hard to tell .. Er is volgens mij geen geslacht die jij leuker vind, want Ty en Stephanie kan je allebei goed spelen xd.. Ik weet wat! =D Gooi een munt op en als het kop is, dan moet je een jongen spelen. En als het munt is een meisje.
-------
Pfoeee eindelijk thuis ! Ik ga zo keihard chillen achter de computer nu ^^! Want repetitieweek is over en buiten iets wat ik nog moet inleveren & iets wat ik nog moet regelen, BEN IK KLAAR MET SCHOOL =D
WAAAAAAAH MORGEN GA IK FACKING NAAR BRUNO MAAAARS. <3 Over 25 uur en 47 minuten begint het conceeert! >D
Kenley
Profiel Naam: Kenley Cooper Partner: xxx Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox ma jul 04, 2011 6:00 am
Net gegeten :3 Dadelijk komt Kristian >D. Ghehe (A)
Samanta
Profiel Naam: Samanta McWoud. Partner: Tom, you've stolen my heart ♥ Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox ma jul 04, 2011 6:18 am
Eindelijk klaar met werken.
Samanta
Profiel Naam: Samanta McWoud. Partner: Tom, you've stolen my heart ♥ Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox ma jul 04, 2011 6:34 am
Wil er iemand een Topic met Samanta??
Regina
Profiel Naam: Regina George Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3 Vereniging: x
Onderwerp: Re: Babbelbox ma jul 04, 2011 6:57 am
Ayse schreef:
WAAAAAAAH MORGEN GA IK FACKING NAAR BRUNO MAAAARS. <3 Over 25 uur en 47 minuten begint het conceeert! >D
OEEEEEEEEEEEEEEE JALOERS JALOERS JALOERS<3 Veel plezier alvast en geef hem maar een huggie van mij
Matt
Profiel Naam: Matt Hudson Partner: I think I'm too shy for a girlfriend.. Vereniging: x.
Onderwerp: Re: Babbelbox ma jul 04, 2011 6:58 am
Welke sig vinden jullie leuker..?
Deze of die ik al heb ingesteld? ^^
Tyler
Profiel Naam: Tyler James Moore Partner: Emilie Vereniging: L8 Nites
Onderwerp: Re: Babbelbox ma jul 04, 2011 7:04 am
Die je nu hebt ingesteld, ook al vind ik die andere ook eigenlijk wel leuk! ^^ Wauw ik heb even een happy kick hier zo :")
Edit - Oké bij nader inzien vind ik ze even leuk O.o
Ian
Profiel Naam: Ian Somerhalder Partner: - I never intended to be your first love, I intended to be your last - Vereniging: Famous
Onderwerp: Re: Babbelbox ma jul 04, 2011 7:12 am
Morgen naar Den Haaaaaaaaaag
Isobel
Profiel Naam: Isobel Ramirez Partner: I never figured out how to love. Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox ma jul 04, 2011 7:24 am
Het voelt zo goed om vakantie te hebben, niet normaal chill .
Chester
Profiel Naam: Chester Massri Partner: Oh, oh, sweet, sweet love is making me go off the wall, making me fly. Can't sleep; got a big crush. Can't sleep; need a sugar rush Vereniging: xfml
Ik voel me stom >.< Ik had met zo'n leuke jongen afgesproken net! Maaike, je zal hem vast ook leuk vinden ^^! Hij heeft blond, halflang surfer haar .. Ik ken hem via mijn vrienden en opeens hadden we random afgesproken met zijn tweeën, het was echt heel gezellig ! Op een gegeven moment begon hij me alleen te kussen.. Echt zomaar uit het niets. Dus ik was een beetje overrompeld en hoewel ik hem wel iets van 2 kussen gaf, draaide ik bij de derde mijn hoofd weg omdat ik dacht: Noes hij wilt me zoenen o_o! En toen zei hij "Sorry, dat moest even." EN TOEN SMOLT IK Dat was zo schattig en ik ben bang dat hij zich nu afgewezen voelt! Bwaaaah
Charlene Prom Queen 2011
Profiel Naam: Charlene Sullivan Partner: Plug it in and turn me on, Kenneth «3 Vereniging: L8 Nites
Onderwerp: Re: Babbelbox ma jul 04, 2011 9:41 am
Hmm, maak morgen wel topic aan voor Ayse & Stephanie. Kan ik morgen ff wat bedenken tijdens 't werk wat voor iets we gaan doen, en dan post ik 'm morgenavond als ik 't niet vergeet. Ben nu slapen <3
~Truste and sweet dreams! «33 ♥
isolé
Profiel Naam: Isolé Dantes Partner: my heart is still alone Vereniging: O_O
Onderwerp: Re: Babbelbox ma jul 04, 2011 9:44 am
Lyron schreef:
Ik voel me stom >.< Ik had met zo'n leuke jongen afgesproken net! Maaike, je zal hem vast ook leuk vinden ^^! Hij heeft blond, halflang surfer haar .. Ik ken hem via mijn vrienden en opeens hadden we random afgesproken met zijn tweeën, het was echt heel gezellig ! Op een gegeven moment begon hij me alleen te kussen.. Echt zomaar uit het niets. Dus ik was een beetje overrompeld en hoewel ik hem wel iets van 2 kussen gaf, draaide ik bij de derde mijn hoofd weg omdat ik dacht: Noes hij wilt me zoenen o_o! En toen zei hij "Sorry, dat moest even." EN TOEN SMOLT IK Dat was zo schattig en ik ben bang dat hij zich nu afgewezen voelt! Bwaaaah
oh wat lief
Matt
Onderwerp: Re: Babbelbox ma jul 04, 2011 10:08 am
isolé schreef:
Lyron schreef:
oh wat lief
Ja echt superlief! Hij verontschuldigde zich net ook weer over msn.. (aa') Dit vond ik grappig trouwens xd..
Mj says: Ik had het niet moeten doen || xx Miiiiaauwww says: Waarom niet ? Mj says: Maar je heb wel zachte lippen
isolé
Profiel Naam: Isolé Dantes Partner: my heart is still alone Vereniging: O_O
Onderwerp: Re: Babbelbox ma jul 04, 2011 10:11 am
Oh wat lief (ja heb deze week iest met wat lief)
Alice
Profiel Naam: Alice Pioggia Partner: Nobody said it was easy.. Vereniging: L8 Nites
Onderwerp: Re: Babbelbox ma jul 04, 2011 10:16 am
Aw dat is echt lief ^^ Ik denk dat het wel mee valt hoe afgewezen hij zich voelt, en anders kun je hem altijd nog duidelijk maken dat dit niet het geval is
Hmm... bij Ian gepost, nu bij het Afterparty topic posten en dan op YC en dan als het nog niet te laat is een aflevering van Pretty Little Liars afkijken
Kenley
Onderwerp: Re: Babbelbox ma jul 04, 2011 10:32 am
Dhaww inderdaad lief >D
Alice
Profiel Naam: Alice Pioggia Partner: Nobody said it was easy.. Vereniging: L8 Nites
Onderwerp: Re: Babbelbox ma jul 04, 2011 10:50 am
Waar ow waar is mijn inspiratie?
Kenley
Onderwerp: Re: Babbelbox ma jul 04, 2011 9:38 pm
Goedemorgen!
Alice