Ik heb morgen t/m donderdag allemaal workshops op school, dan vrijdag herkansing en mentoruitje en dan zo goed als vakantie. =D
Oke ik mag van mezelf één aflevering Secet Life kijken en dan moét ik posten bij de afterparty..
Tom
Profiel Naam: Tom Hanson - McQuaid Partner: Samanta ღ Vereniging: x
Onderwerp: Re: Babbelbox zo jul 03, 2011 10:38 pm
Goooeddeeemoorggeeeen (:
Nick
Profiel Naam: Nick di Destino Partner: - Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox zo jul 03, 2011 10:43 pm
Goodmorning ^^
Ik was een spelletje aan het doen met me zusje, geen goed idee. Ze kan niet tegen haar verlies, gister kreeg ik ook al stratego poppetjes naar me hoofd gegooid XD
Tom
Onderwerp: Re: Babbelbox zo jul 03, 2011 11:12 pm
Damn >< Mijn Itunes wilt niet meer opstarten D: Nu kan ik niet verder met mijn verhaal T_T
Tfft. Heb nog 5.5 u te werken.. Tweede dag na nachtje door. Ik ben moe. Dit was mijn belevenis:
Woensdag op donderdag fuif > half 5 slapen. Half 9 opstaan moest van ouders x) Donderdag slapeloosheid > half 3 slapen. tien uur opgestaan, viel nog wel mee. Vrijdag besloot ik lang met iemand te praten, 20 na 5 pas gestopt, dan gaan slapen. om 10 u opgestaan omdat ik van mn dag wilde genieten. Ik zou zaterdag avond wel vroeg gaan slapen aangezien ik om 06.30u moest werken zondag. Maar zaterdagavond wedstrijd paardrijden; had gewonnen en vond het geweldig ^^ dus bleef vriendin bij me slapen.. Nachtje door gedaan tot ik moest gaan werken ^^ Tot kwart voor 1 gewerkt, voelde me best actief. Niet meer geslapen (was wel plan maar we wilden het real houden) En gisteren was ik zo happy met iemand aan het chatten dat ik tegen beter weten in om 12u pas sliep. Nu moest ik om half 9 opstaan en voel ik me.. moe En tot half 7 werken !! D:::
Ik heb wel meer zin om te typen als ik moe ben ^^
Nu, morgen ga ik shoppen, moet ik om half 8 opstaan.. Overmorgen weer werken, nog geen idee om hoe laat, dan rustdag! yay !!
Profiel Naam: Kenley Cooper Partner: xxx Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox ma jul 04, 2011 12:07 am
Ik vrijdag :3
Net weer gepost 8D
Charlene Prom Queen 2011
Profiel Naam: Charlene Sullivan Partner: Plug it in and turn me on, Kenneth «3 Vereniging: L8 Nites
Onderwerp: Re: Babbelbox ma jul 04, 2011 12:32 am
Kenley schreef:
Ik vrijdag :3
Net weer gepost 8D
Sorry, gisteren had ik niet veel tijd enzo meer om te posten bij je, maar nu heb ik gepost! >D
Tom
Onderwerp: Re: Babbelbox ma jul 04, 2011 12:41 am
*zucht* Ik denk dat ik mezelf maar naar buiten ga dwingen, voordat ik ruzie krijg met mijn moeder ><
Kenley
Onderwerp: Re: Babbelbox ma jul 04, 2011 12:56 am
@charlene Ook dat is oke! Had nog een ander topic! :3
Sawyer
Profiel Naam: Sawyer Ince Partner: I have died everyday waiting for you. Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox ma jul 04, 2011 1:25 am
En nu moet ik mijn stink kamer weer opruimen.. >>
Ik ga ergens deze week met Kate naar de action waar we goedkope rommel gaan kopen en dan onze kamers gaan herinrichten! ;D
Stephanie
Profiel Naam: Stephanie Smith Partner: Pick me, choose me, love me. Vereniging: L8 Nites
Onderwerp: Re: Babbelbox ma jul 04, 2011 2:50 am
Ahh ik vind de nieuwe Key of Awesome van Lady Gaga grappig :') Maar nog steeds hebben ze Tik tok niet overtroffen..
Kenley
Onderwerp: Re: Babbelbox ma jul 04, 2011 3:10 am
Gaaaaaap Nog maar 50 minuten. Dan lekker klaar
Stephanie
Profiel Naam: Stephanie Smith Partner: Pick me, choose me, love me. Vereniging: L8 Nites
Onderwerp: Re: Babbelbox ma jul 04, 2011 3:12 am
DILEMMA. Nieuw man of vrouw account
Regina
Profiel Naam: Regina George Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3 Vereniging: x
Onderwerp: Re: Babbelbox ma jul 04, 2011 3:24 am
Stephanie schreef:
DILEMMA. Nieuw man of vrouw account
Ik wil ook een nieuw account xd In elk geval.. Ehm.. Wat jij het leukste vind om te spelen Hoe zoeken jullie altijd plaatjes, ik vind nooit maar leuke :'D