Profiel Naam: Kenneth Wayne Nixon Partner: Shot me out of the sky, you're my kryptonite, Charlene Vereniging: Famous
Onderwerp: Re: Babbelbox di jun 28, 2011 11:37 pm
Ik heb echt een rare/enge droom gehad.
Mijn beste vriend, ik en nog een hoop mensen van school waren op kamp gegaan. En bij de tweede dag waren er verscheidene dingen gebeurd hoewel maar een ding maar goed. Voor mijn neus draaide hij zeg maar een ander meisje binnen, en tja ik had een crush op hem Dus de volgende ochtendochtend, was dus de derde dag, ben ik kwaad geworden op hem. Terwijl iedereen er bij zat. En nou ja twee goede vriendinnen van mij zagen dat, ik ben toen in tranen weg gerend naar de toiletten, en toen ik terug kwam waren ze verdwenen. Ze bleven dus heel de dag weg. En op het einde van die dag gingen we zeg maar een soort bosspel doen, dus ik met grote tegen zin mee gaan. Zie ik opeens wat in de bossen hen staan, ze roeen me dus ik slaag af en de groep blijft wachten. Er was nog een meisje bijgekomen bij hen die niet eens op kamp was. Die ene goede vriendin van me kwam naar me toe gelopen en ging achter me staan en ze gaf me een hug, ik hoorde haar ook zeg maar huilen. En tja toen begon het hele mini ruzietje weer waarop hij op een begeven moment zij. Ja, vergeet alles wat ik ooit tegen u gezegd heb en van die shit. Daar reageer ik op, en dat waren die acht jaar vriendschap voor je blablabla ik weer in tranen. Opeens begon hij zeg maar te flippen en haalde hij een mes en een schroevendraaier boven, ik werd zeg maar naar achteren getrokken waardoor hij al gauw zijn mes tussen mijn twee schouderbladen plaatste en met die schroevendraaier in mijn arm stak. Dus ik zak door mijn benen heen zie ik hem zo ook de rest van die groep neer steken, er waren nog maar twee levende en dat waren ik en die vriendin van me die zich had vast geklapt aan mij. Toen uiteindelijk werd ik wakker met tranen in mijn ogen en had ik een helse pîjn aan mijn arm en juist tussen mijn twee schouderbladen.
Profiel Naam: Ian Somerhalder Partner: - I never intended to be your first love, I intended to be your last - Vereniging: Famous
Onderwerp: Re: Babbelbox wo jun 29, 2011 8:05 am
Moet ik nog ergens posten?
Tom
Profiel Naam: Tom Hanson - McQuaid Partner: Samanta ღ Vereniging: x
Onderwerp: Re: Babbelbox wo jun 29, 2011 8:34 am
Ik heb zin om met Tom een Drape vs. Square topic te maken Maar denk dat ik dan heel vreemd word aangekeken xD
Mitchell
Profiel Naam: Mitchell Joes Partner: I'm desperate for you Vereniging: -
Onderwerp: Re: Babbelbox wo jun 29, 2011 8:37 am
Ashlee schreef:
Zo, ook dit accountje is klaar voor gebruik
Ik vind het setje alleen iets te blauw. Achja, verander ik later wel xD
Mijn nerdfriend? :A:
Yvan
Profiel Naam: Yvan jackson Partner: Zolang de liefde mij niet kent, ken ik de liefde niet! Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox wo jun 29, 2011 9:09 am
Iemand nog zin in een topicje met Yvan of Bibi
Charlene Prom Queen 2011
Profiel Naam: Charlene Sullivan Partner: Plug it in and turn me on, Kenneth «3 Vereniging: L8 Nites
Onderwerp: Re: Babbelbox wo jun 29, 2011 9:37 am
Yvan schreef:
dan ga ik nou iets doms vragen..... -_-'' wat zijn hugs ^.^''
WHAHAHAHAHAHAAHAHAHAH! MASTERLIJK! Sorry, moest ff. Kan me nog goed heugen dat ik vorig jaar samen met Esmee op de Free Hug dag daar aan de grens van Duitsland samen hebben gelopen met Free Hug, zelfbetekende T-shirts aan en bordjes in onze handen, geweldigg! XD
___
Woei, had niet verwacht dat ik vandaag nog op MH kon komen. Vandaag had ik werk, en toen ik thuis kwam kreeg ik te horen dat frisbeelessen vanaf deze week weer begonnen, dus moest gelijk douchen en avondeten en daarna door naar de hondenclub met Kess. Dus ja, ben nogal... broken. Naja morgen dagje vrij en vandaag heeft Lijn 5 gebeeeld! Morgen belt m'n ex-mentor terug, happpyyyy!
Optimism
Profiel Naam: Optimism Soul Partner: XDD Vereniging: Lijkt me geen sterk plan.. :3:
Onderwerp: Re: Babbelbox wo jun 29, 2011 9:45 am
Ik en Naomi zitten hier Friends te kijken. Wat houd ik toch van dat programma.. <'3
Ayanna
Profiel Naam: Ayanna Andersson Partner: I just wanna be with you so badly, I don't even know how to express it in words anymore. Vereniging: -
Onderwerp: Re: Babbelbox wo jun 29, 2011 10:16 am
Nohhh ik wil die Deluxe Edition van Beyoncé haar nieuwe album <3. Gelukkig ben ik 'bijna' jarig. =D
Charlene Prom Queen 2011
Profiel Naam: Charlene Sullivan Partner: Plug it in and turn me on, Kenneth «3 Vereniging: L8 Nites
Onderwerp: Re: Babbelbox wo jun 29, 2011 10:17 am
Hmm.. word moe enzo, heb gepost bij Caro zoals ik had beloofd, en nu ga ik afsluiten. Nog ff TV kieken denk, en dan post ik morgen weer!
~Truste and sweet dreams! «33
Kenneth
Profiel Naam: Kenneth Wayne Nixon Partner: Shot me out of the sky, you're my kryptonite, Charlene Vereniging: Famous
Onderwerp: Re: Babbelbox wo jun 29, 2011 12:34 pm
Morgen proclamatie om twee uur daarvoor naar de gevangenis geen en daarna naar huis en weer weg met een vriendin. Slaapse iedereen <3