Profiel Naam: Hyde Evans Partner: I was prayin' that you and me might end up together, it's like I'm wishing for rain as I stand in the desert, but I'm holding you closer than most, 'cos you are my heaven. Vereniging: x
Onderwerp: Re: Babbelbox ma jun 27, 2011 8:58 am
Tom schreef:
"Fuck off" xD
Hij heeft daar... vrouwelijke vormen.
Duke
Profiel Naam: Duke Wiliams Partner: Girls are cheaters , so no girl for me @ this moment Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox ma jun 27, 2011 8:59 am
whaha hij is stiekum een vrouw. of moet ik zij zeggen xD
Rogee
Profiel Naam: Rogee(Jay) de Dager Partner: I only play with girls Vereniging: Nope
Onderwerp: Re: Babbelbox ma jun 27, 2011 9:01 am
Niks tegen hem hé
Kee, wilt iemand misschien met Yenna een topicje, ze heeft er nog een open staan :A:
Hyde
Profiel Naam: Hyde Evans Partner: I was prayin' that you and me might end up together, it's like I'm wishing for rain as I stand in the desert, but I'm holding you closer than most, 'cos you are my heaven. Vereniging: x
Onderwerp: Re: Babbelbox ma jun 27, 2011 9:02 am
Duke schreef:
whaha hij is stiekum een vrouw. of moet ik zij zeggen xD
That's what she said! ;D
---
(met die baard ook echt he xD)
"I GOT IT! IT EXPLANES EVERYTHING THAT HAPPENED IN MY LIFE! I... AM... GOD!"
;D
Rogee
Profiel Naam: Rogee(Jay) de Dager Partner: I only play with girls Vereniging: Nope
Onderwerp: Re: Babbelbox ma jun 27, 2011 9:06 am
Zijn tanden...
Hyde
Onderwerp: Re: Babbelbox ma jun 27, 2011 9:06 am
Rogee schreef:
Zijn tanden...
Ja die zitten niet helemaal goed. Maar stiekem vind ik dat juist wel schattig.. <3 Maar ik heb liefde voor die man, dus misschien dat ik daarom niet zoals jullie denk van "HIJ LIJKT OP EEN MOORDENAAR! :O" xD
Rogee
Onderwerp: Re: Babbelbox ma jun 27, 2011 9:08 am
Stiekem vind ik dat niet echt, vind het een beetje, eng, en onverzorgd eruitzien, zeker met die baard zo erbij...
Rogee mij maakt het echt niet uit hoelang je post als het langer is als een zin vind ik het best
Rogee
Onderwerp: Re: Babbelbox ma jun 27, 2011 9:21 am
*sigh* I guess i'll give it a try
Duke
Profiel Naam: Duke Wiliams Partner: Girls are cheaters , so no girl for me @ this moment Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox ma jun 27, 2011 9:24 am
ik heb gepost bij yenna niet heel grote.
Rogee
Onderwerp: Re: Babbelbox ma jun 27, 2011 9:25 am
wieehhh, maakt niet ui thoor, dan is daar tenminste gepost, maar ik kan niet meteen posten, ga eventjes buiten zitten, genieten van het lekkere weer
Hyde
Onderwerp: Re: Babbelbox ma jun 27, 2011 10:12 am
Rogee schreef:
Stiekem vind ik dat niet echt, vind het een beetje, eng, en onverzorgd eruitzien, zeker met die baard zo erbij...
Ja maar op mijn setje zal die nooit een baard hebben, ik kan niet tegen baarden xD
Maar ik vind Jacob Hoggard sexy en stiekem boeit het me niet wat anderen vinden :'D
Charlene Prom Queen 2011
Profiel Naam: Charlene Sullivan Partner: Plug it in and turn me on, Kenneth «3 Vereniging: L8 Nites
Onderwerp: Re: Babbelbox ma jun 27, 2011 10:24 am
Pfoe, alles in de babbelbox weer gelezen (a)
Had vanmiddag ff tegenslag door dat gesprek op Horizon, maar door die diploma-uitreiking... That just made my day! Echt een enorm gave show wat die docenten uitgevoerd hebben, heb me kapot gelachen en ik kwam er zelfs nog in voor, met frisbeeën! Na de show had ik nog gesprekje gehad met mijn vertrouwenspersoon en ze had me ook een rode roos gegeven. Echt mooi en zo verschrikkelijk lief! Slechts voor mij en nog paar anderen had ze dat! :3 Ruikt zo lekker en... wauw, zo mooi Word er gewoon blij van, dus nu heb ik hem in mijn kamer in vaasje gezet! <3
Nouja.. dat ook weer gehad! En nu slapen in die pokkehitte hier! :c
~Truste and sweet dreams! <3
PS. Sorry Caro dat ik niet meer gepost heb, ben pas net thuis en ga nu slapen, morgen weer vroeg op voor werk! Dus post morgen! (:
Duke
Onderwerp: Re: Babbelbox ma jun 27, 2011 10:26 am
Hyde schreef:
Rogee schreef:
Ja maar op mijn setje zal die nooit een baard hebben, ik kan niet tegen baarden xD
Maar ik vind Jacob Hoggard sexy en stiekem boeit het me niet wat anderen vinden :'D
Ik vind hem in je onderschrift dat ie zo toegetakeld is echt hot. Welke film is dat :$
Sawyer
Profiel Naam: Sawyer Ince Partner: I have died everyday waiting for you. Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox ma jun 27, 2011 10:27 am
Duke schreef:
Hyde schreef:
Rogee schreef:
Ik vind hem in je onderschrift dat ie zo toegetakeld is echt hot. Welke film is dat :$
Das geen film xD Das gewoon een music-video van Hedley (zijn band): "For the nights I can't remember" Alleen is die alleen in Canada geaired en staat blijkbaar niet op internet. Schande o_0
Ik vind hem er best verzorgd uitzien.. xD
Duke
Onderwerp: Re: Babbelbox ma jun 27, 2011 10:29 am
whaha oeps.. xD
hij heeft wel iets.
Hyde
Onderwerp: Re: Babbelbox ma jun 27, 2011 10:31 am
Ik vind hem echt geweldig (: Want hij is beroemd, maar niet zo beroemd dat hij het tot zijn hoofd laat stijgen. Hij is heel erg bescheiden en trekt super graag met zijn fans op. Er zijn echt honderden foto's van hem met triljoenen verschillende fans (honderden > triljoenen? Naja, laat maar gaan xD). Ik vind hem gewoon awesome. En hij heeft ook nog eens humor. :'D
Duke
Onderwerp: Re: Babbelbox ma jun 27, 2011 10:34 am
ik ken hem totaal niet *schaam moment*
heeft er iemand zin in topicje ?
Shit die gast is best wel goed 0.o
Zoey
Profiel Naam: Zoey Adams Partner: I'm just lookin' for a good time. Vereniging: ×
Onderwerp: Re: Babbelbox ma jun 27, 2011 10:36 am
Woooot, ik moest gewoon 5 pagina's babbelbox bijlezen. :')
@Jeanine: Ik wist ook al dat jij Joey was. 8D Dat heb je zelf in de babbelbox gezegd. :')
Hyde
Onderwerp: Re: Babbelbox ma jun 27, 2011 10:37 am
Duke schreef:
ik ken hem totaal niet *schaam moment*
Kan best. Hij is totaal onbekend in Europa xD Heb je wel eens dat je "My Super Sweet 16" kijkt en dat iedereen helemaal flipt omdat er een artiest opkomt.. maar jij denkt 'wtf, wie is dat? Paper Box? Huh?" xD Zo iemand is hij, maar dan in Canada/Amerika is het zo van "OMGGG JACOB NFDSHFHLSJD <333" xD
Duke
Onderwerp: Re: Babbelbox ma jun 27, 2011 10:37 am
Dude die gast is goed. Tenminste gunnin' is wel goed van hem
Je word bedankt nu moet ik weer gaan dowloaden :O
Hyde
Onderwerp: Re: Babbelbox ma jun 27, 2011 10:42 am
Duke schreef:
Dude die gast is goed. Tenminste gunnin' is wel goed van hem
Je word bedankt nu moet ik weer gaan dowloaden :O
Ja hij is goed he? <3 Zijn stem is echt pure liefde :'D
Carolien doet dag dag. Ik post wel als er nog ergens gereageert word vanaf mijn iPod. Buhbaaaaiii.
[PS: Abi, door jou luister ik nu ook naar Hedley]
Hyde
Onderwerp: Re: Babbelbox ma jun 27, 2011 10:50 am
Maja schreef:
[PS: Abi, door jou luister ik nu ook naar Hedley]
Hedley is gewoon sexy. Ik spread de Hedley-love. <3.