haha dat zou inderdaad zonde zijn .. Yeah! Ik zag het helemaal voor me en het leek me zo geniaal xd.. omdat ze beiden een beetje dronken zijn (aa'(
Ik besef me trouwens net, dat het aantal jongens & meisjes van L8 Nites een beetje ongelijk is xd.. We hebben namelijk 2 jongens en 4 meisjes! Maar niet dat Lyron en Ty dat ooit erg zouden vinden ^^
Stephanie
Profiel Naam: Stephanie Smith Partner: Pick me, choose me, love me. Vereniging: L8 Nites
Onderwerp: Re: Babbelbox zo jul 03, 2011 1:38 am
Ja inderdaad wordt grappig, ik vind het echt leuk om half dronken iemand te rpgen op die manier .
Uhu je hoort Ty niet klagen (A) Volgens mij is het aantal jongens/meisjes sowieso op MH nogal scheef.. Hmm ik wilde eigenlijk een meisje aanmaken, maar bij nader inzien moet dat misschien maar een jongen worden xD
Ja dat is ook echt heel leuk xd.. Al vind ik wel dat Lyron nog effies meer dronken moet worden (aa').. En dat aantal is inderdaad scheef .. Als je alleen maar naar mijn mannelijke/vrouwelijke accounts kijkt zie je dat ik 3 mannen heb en 5 vrouwen. Waarvan 1 vrouw inactief en van Miyako weet ik het wachtwoord niet meer dus daar kom ik zowiezo nooit meer op xD. Hé dat eindigt in 3 x 3 IK HEB EEN EVEN AANTAL =D. En zowiezo zijn er een hoop die alleen maar vrouwen hebben ..
Stephanie
Profiel Naam: Stephanie Smith Partner: Pick me, choose me, love me. Vereniging: L8 Nites
Onderwerp: Re: Babbelbox zo jul 03, 2011 1:52 am
Haha dat wordt ie vast wel snel (A) ! Aah nou 3 x3 valt dan nog wel mee, maar je bent vooral op Lyron actief toch?
Uhu ik heb nu actief alleen maar Stephanie & Tyler, maar bijvoorbeeld Esmée rpgt liever met vrouwen en volgens mij heeft Dianta ook vooral vrouwen..
Sawyer
Profiel Naam: Sawyer Ince Partner: I have died everyday waiting for you. Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox zo jul 03, 2011 2:06 am
Ik wil vandaag even he-le-maal niks doen (:
Tom
Profiel Naam: Tom Hanson - McQuaid Partner: Samanta ღ Vereniging: x
Onderwerp: Re: Babbelbox zo jul 03, 2011 3:01 am
Ben ik weer (: Heb net twee uur op de kinderboerderij rondgestruind xD Nu omkleden en posten >D
Acilie
Profiel Naam: Alicie Rossini. Partner: You can get my hard but you must find him first Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox zo jul 03, 2011 3:03 am
Hello.
Kenley
Profiel Naam: Kenley Cooper Partner: xxx Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox zo jul 03, 2011 3:20 am
Haai :3
Ik krijg een topic met Matt <3 Hell yeah :3
Matt
Profiel Naam: Matt Hudson Partner: I think I'm too shy for a girlfriend.. Vereniging: x.
Onderwerp: Re: Babbelbox zo jul 03, 2011 5:33 am
Kenley
Onderwerp: Re: Babbelbox zo jul 03, 2011 5:44 am
Haha >D Fijn, stoomoven is kapot.. Daar gaat het eten D:
Regina
Profiel Naam: Regina George Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3 Vereniging: x
Onderwerp: Re: Babbelbox zo jul 03, 2011 5:46 am
Haha geniaal ding Jeanine >D
Hehe, eindelijk mijn blend en zo ook m'n nieuwe setje af voor Regina.. Even kijken waar ik allemaal maar eens kan gaan posten 8D
Serena
Profiel Naam: Serena Wilson Partner: x. Vereniging: Famous
Onderwerp: Re: Babbelbox zo jul 03, 2011 5:47 am
Leuke blend, Regina =D...
*kuch* Je persoontje is alleen al wel bezet xD
Regina
Profiel Naam: Regina George Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3 Vereniging: x
Onderwerp: Re: Babbelbox zo jul 03, 2011 5:49 am
Thanks! 8D
Woops, ik hoop niet dat je het heel erg vind ;D
Kenley
Onderwerp: Re: Babbelbox zo jul 03, 2011 5:50 am
Haha, inderdaad nu zijn jullie allebei Blake Lively ofzo >D