@ Quinty: ben jij Esmeralda? Dus dan heb je jezelf min of meer voorgedaan als een ander ..? That's freaky xd. En het is jammer dat je uit de RPG stapt, maar denkik wel beter .. Ik zou ook wel willen, maar dat kan ik niet maken xD
Kenley
Profiel Naam: Kenley Cooper Partner: xxx Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox za jul 02, 2011 10:20 am
Noes D: je mag niet stoppen! D:
Tyler
Profiel Naam: Tyler James Moore Partner: Emilie Vereniging: L8 Nites
Onderwerp: Re: Babbelbox za jul 02, 2011 10:32 am
Waarom wil iedereen stoppen met de RPG dan op WS? xD Zelf vind ik het echt 100x moeilijker om daar actief te blijven dan hier...
Kenley
Onderwerp: Re: Babbelbox za jul 02, 2011 10:33 am
Dunno misschien kan je makkelijker RPG'en als mens dan wolf? :3
Oh, eigenlijk kan je als wolf alleen maar goed of slecht zijn. Als mens kan je zó veel verschillende dingen! En daar jou ik van, van karakters en zeker van types ^^! Want op ieder persoon/gebeurtenis reageren je personages weer anders ..
Charlene Prom Queen 2011
Profiel Naam: Charlene Sullivan Partner: Plug it in and turn me on, Kenneth «3 Vereniging: L8 Nites
Onderwerp: Re: Babbelbox za jul 02, 2011 10:49 am
Lyron schreef:
Oh, eigenlijk kan je als wolf alleen maar goed of slecht zijn. Als mens kan je zó veel verschillende dingen! En daar jou ik van, van karakters en zeker van types ^^! Want op ieder persoon/gebeurtenis reageren je personages weer anders ..
Vandaar dat sommige mensen hier dan ook talloze account's hebben, waarvan we ze niet eens actief kunnen houden :3
Kenley
Onderwerp: Re: Babbelbox za jul 02, 2011 10:54 am
Haha, Ik heb alleen nog maar Kenley >D
@Lyron You are right! :3
Tyler
Profiel Naam: Tyler James Moore Partner: Emilie Vereniging: L8 Nites
Onderwerp: Re: Babbelbox za jul 02, 2011 11:05 am
Uhu klinkt logisch, ik verveel me verder ook gewoon snel op WS... MH is meer mijn ding .
Kenley
Onderwerp: Re: Babbelbox za jul 02, 2011 11:07 am
Cool >D
Ik verveel me nog steeds >D Ik ben aan het oppassen en mag niet in slaap vallen >D
Ik verveel me niet op Ws, heb er eigenlijk altijd wel wat te doen .. Maar doordat ik er altijd wat te doen heb is het niet leuk, omdat ik die dingen ook echt moet doen xd.. Maargoed, dat krijg je denkik vanzelf als je al langer dan 2 jaar behoorlijk actief op een site bent o_o Maargoed, ik stop nu met zeuren .. Want ik vind dat verschrikkelijk om te doen xd. Monica zal ik ieder geval altijd leuk blijven vinden =D! Ik ben wel even inactief geweest, maar als ik even egoïstisch mag zijn vind ik dat dat mezelf en mijn inspiratie alleen maar goed heeft gedaan !
~ ik kijk V for Vendetta op mijn ouders' kamer xd. Mijn vader snurkt o_o
Kenley
Onderwerp: Re: Babbelbox za jul 02, 2011 11:21 am
Ghehe >D Mij papa snurkte ook. En nu heeft die zo'n apparaat dat hem lucht geeft >D
Ik vind Monica ook super vet :3
Charlene Prom Queen 2011
Profiel Naam: Charlene Sullivan Partner: Plug it in and turn me on, Kenneth «3 Vereniging: L8 Nites
Onderwerp: Re: Babbelbox za jul 02, 2011 11:32 am
Nou Kenley, ik geef je hopelijk wat minder verveling. Ik heb gepost, en hopelijk heb je er wat aan! Ben nu slapen, post morgen weer verder in andere topic's! Morgenavond dan waarschijnlijk, of 's ochtends... Morgen heb ik in ieder geval strandfeest >D
Oké ik ga vandaag nog proberen te posten bij de afterparty, want dat moet geloof ik van Camee. En dan weet ik niet of ik morgen nog kan posten, ben overdag weer mee met een vriendin naar d'r wedstrijd en 's avonds zal ik wel weer gesloopt zijn. :3 En maandag vrij, dus dan heb ik de hele dag de tijd om te posten en dat ga ik mezelf ook verplichten. >=D
Charlene Prom Queen 2011
Onderwerp: Re: Babbelbox za jul 02, 2011 11:47 am
Waah, dankje Esmée dat je dat even zei. Was het Afterparty feest alweer helemaal vergeten! Dus heb nu ff vlug gepost, aangezien ik morgen nauwelijks tijd heb volgens mij. Morgen zal Daphne waarschijnlijk posten... dusja Nu ben ik écht, écht, écht gone! >D
Kenley
Onderwerp: Re: Babbelbox za jul 02, 2011 11:55 am
Ik heb alweer terug gepost >D
Best veel inspiratie voor Kenley :3
Stephanie
Profiel Naam: Stephanie Smith Partner: Pick me, choose me, love me. Vereniging: L8 Nites
Onderwerp: Re: Babbelbox za jul 02, 2011 1:27 pm
Gepost en nu ga ik maar eens slapen! Trusteeee allemaal :3
Ayanna
Profiel Naam: Ayanna Andersson Partner: I just wanna be with you so badly, I don't even know how to express it in words anymore. Vereniging: -
Onderwerp: Re: Babbelbox za jul 02, 2011 1:36 pm
Ik ga nog even posten bij Ty en dan ook slapen, inmiddels gaat mijn wekker over zes uur. ><
Tom
Profiel Naam: Tom Hanson - McQuaid Partner: Samanta ღ Vereniging: x
Onderwerp: Re: Babbelbox za jul 02, 2011 9:18 pm
Lyron schreef:
@ Quinty: ben jij Esmeralda? Dus dan heb je jezelf min of meer voorgedaan als een ander ..? That's freaky xd. En het is jammer dat je uit de RPG stapt, maar denkik wel beter .. Ik zou ook wel willen, maar dat kan ik niet maken xD
*zucht* Ik zeg je Jeanine, daar ben ik behoorlijk vaardig in geworden >< En dat moet ik nodig af gaan leren.