Profiel Naam: Hyde Evans Partner: I was prayin' that you and me might end up together, it's like I'm wishing for rain as I stand in the desert, but I'm holding you closer than most, 'cos you are my heaven. Vereniging: x
Onderwerp: Re: Babbelbox di jun 28, 2011 5:12 am
Regina schreef:
Hyde schreef:
Ik ben dus soort van.. alternative scene.. En mensen klagen altijd "I DON'T THINK WE SHOULD BE FUCKING TAGGED AS EMO OR GOTHIC!!! WE ARE OURSELFZZ!!!111" ... Maar ze taggen zelf ook populaire mensen als huppels? Sommige zijn wel echt huppels, maar ook mensen waarmee ze nog nooit gepraat hebben... #justsayin'
Hmm.. DAAR HEB JE INDERDAAD GELIJK IN. ABI. PROTEST. PROTEST.
Kom. Ik sta op tegen mijn eigen soort. Stelletje huppels. :'D
Mitchell
Profiel Naam: Mitchell Joes Partner: I'm desperate for you Vereniging: -
Onderwerp: Re: Babbelbox di jun 28, 2011 5:30 am
OMG, so cute, we hebben een babybadje voor ons hondje gekocht, hij vind het echt geweldig, en normaal houdt 'ie niet zo van water, nu durfde die er al in te zitten, en dat die zijn kont nat durft te maken s al veel voor hem, hij ziet er zo schattig uit met dat badje
Charlene Prom Queen 2011
Profiel Naam: Charlene Sullivan Partner: Plug it in and turn me on, Kenneth «3 Vereniging: L8 Nites
Onderwerp: Re: Babbelbox di jun 28, 2011 5:31 am
Hmm, na een halfuur eindelijk klaar met Babbelbox lezen. Heb totaal geen zin om te posten, moet me nog douchen omdat ik daar nog geen tijd voor heb. Heb vannacht hooguit 5 uur geslapen en alles doet zeer van het werk en volgens mij stink ik, maarja m'n oom komt zometeen. En ik douche liever niet wanneer er visite is, ook omdat ik natuurlijk m'n lenzen wil laten zien >D
En ik ben nog helemaal in de... trance van gisteren, die diploma-uitreiking. Echt zo geweldig was het gewoon! >D Straks ga ik mijn roos weer bezoeken, die lonely en donker in m'n kamer staat
Tom
Profiel Naam: Tom Hanson - McQuaid Partner: Samanta ღ Vereniging: x
Onderwerp: Re: Babbelbox di jun 28, 2011 5:34 am
Kawaii~<3333
EDIT: Ah, het onweer is hier (: Geweldig ><
Nick
Profiel Naam: Nick di Destino Partner: - Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox di jun 28, 2011 6:09 am
Regina schreef:
@ Nick: Mijn post is gelukt ^^ Ik heb er ook iemand bijgetrommeld
Phaha, gezellig (aa) Dubbel date xD
Luna
Profiel Naam: Lunette George Partner: My pain and all the trouble caused, No matter how long. I believe that there's hope♪ Vereniging: -
Onderwerp: Re: Babbelbox di jun 28, 2011 6:30 am
Eerst was het mooi weer dus ik ga in een kort broekje en een topje op de fiets naar ballet. Is ballet af gelopen regens het keihard en om weert het opeens o-0 dus ik met een super vrolijk gezicht op de fiets en nu ben ik lekker nat :'D en me iPod is ook vochtig -.- xD
Alain Admin
Profiel Naam: Alain Evans Partner: Butterflies getting drunk.. Vereniging: Famous
Onderwerp: Re: Babbelbox di jun 28, 2011 6:32 am
@ Paar pagina's terug Regina/Iris: Als jullie nog eens gaan schelden, eerst mij erbij roepen, nu heb ik het allemaal gemist :'(
Regina
Profiel Naam: Regina George Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3 Vereniging: x
Onderwerp: Re: Babbelbox di jun 28, 2011 6:33 am
Alain schreef:
@ Paar pagina's terug Regina/Iris: Als jullie nog eens gaan schelden, eerst mij erbij roepen, nu heb ik het allemaal gemist :'(
Ach arme jij. We zaten gewoon naast elkaar in real en liepen elkaar belachelijk te maken via PB xD
Nick
Profiel Naam: Nick di Destino Partner: - Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox di jun 28, 2011 6:34 am
Het schijnt overal te onweren behalve hier o.0 Het is hier nog altijd belachelijk warm, me broer en ik zijn beide in de huiskamer gaan zitten omdat het boven gewoon niet om uit te houden is xD
Regina
Profiel Naam: Regina George Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3 Vereniging: x
Onderwerp: Re: Babbelbox di jun 28, 2011 6:39 am
Ik heb hier echt helemaal lol in mijn eentje ook al is het niet eens geinig _O_
Hierom:
Alain Admin
Profiel Naam: Alain Evans Partner: Butterflies getting drunk.. Vereniging: Famous
Onderwerp: Re: Babbelbox di jun 28, 2011 6:40 am
Regina schreef:
Alain schreef:
Ach arme jij. We zaten gewoon naast elkaar in real en liepen elkaar belachelijk te maken via PB xD
Ik wil erbij zijn volgende keer
Hier onweert het ook niet, mag het snel gaan doen want is echt heel warm o.0
Noud
Profiel Naam: noud jackson Partner: i love Fear Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox di jun 28, 2011 6:42 am
Onweer hier, maar nog steeds warm!
Regina
Onderwerp: Re: Babbelbox di jun 28, 2011 6:47 am
Alain schreef:
Regina schreef:
Alain schreef:
Ik wil erbij zijn volgende keer
Hier onweert het ook niet, mag het snel gaan doen want is echt heel warm o.0
Okeeeeeeee 8D
Ik word soms echt depressief.. Waarom zie ik er nou weer niet zo uit?:
Tom
Profiel Naam: Tom Hanson - McQuaid Partner: Samanta ღ Vereniging: x
Onderwerp: Re: Babbelbox di jun 28, 2011 6:52 am
Noud schreef:
Onweer hier, maar nog steeds warm!
Het rommelt hier en het is benauwd. ><
Emilie
Profiel Naam: ~ Emilie Di Ponte ~ Partner: Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox di jun 28, 2011 7:37 am
Ik hou van onweer.
Ian
Profiel Naam: Ian Somerhalder Partner: - I never intended to be your first love, I intended to be your last - Vereniging: Famous
Onderwerp: Re: Babbelbox di jun 28, 2011 7:45 am
Getver,
Gele lucht en de kat naast de computerkast vanwege het onweer x) Idioot beest :'D
Charlene Prom Queen 2011
Profiel Naam: Charlene Sullivan Partner: Plug it in and turn me on, Kenneth «3 Vereniging: L8 Nites
Onderwerp: Re: Babbelbox di jun 28, 2011 7:49 am
Ian schreef:
Getver,
Gele lucht en de kat naast de computerkast vanwege het onweer x) Idioot beest :'D
Whahaha en dan ligt Sobat lekker buiten in de achtertuin gezellig om zich heen te kijken, zonder enige angst Vet chill
Ian
Profiel Naam: Ian Somerhalder Partner: - I never intended to be your first love, I intended to be your last - Vereniging: Famous
Onderwerp: Re: Babbelbox di jun 28, 2011 7:50 am
Hij zit te bibberen Germ ding x) *Pakt op en hugt*
Regina
Onderwerp: Re: Babbelbox di jun 28, 2011 7:51 am
Mijn hond flipt 'm helemaal en ligt al de hele dag ondergedoken onder de tafel
Ik luister nu al de .. Hele middag naar de theme song van Gigantic <3
Ian
Aguttttt, poes is doodsbang. Hij ligt nu zo'n beetje in m'n nek en ik zit hem maar stukjes kaas te voeren zodat hij geen tijd heeft om de boel bij elkaar te blèren. :')
Ian
Ik vind het echt gaaf dat Monica weer wat drukker is de laatste tijd.. Gezellig! ^^
Charlene Prom Queen 2011
Onderwerp: Re: Babbelbox di jun 28, 2011 7:58 am
Hmm.. en nu je het over drukker hebt, ik ben ff douchen. Heb het stikbenauwd, en had nog steeds geen tijd gehad, dus nu maar ffies. Zie daarna nog wel of ik ga posten, want ik denk dat het verdomd benauwd is in m'n kamer en daar heb ik juist de meeste inspiratie :')
Maybe.. BRB ~ <3
Noud
Profiel Naam: noud jackson Partner: i love Fear Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox di jun 28, 2011 8:00 am
Mijn kat heeft er geen last van en de honden ook niet, en mijn vogels ook nie