Johnny Depp van nu is wel sexy met z'n lange haar. :3 En ik vind het niet zo.. Tom-achtig.
Tom
Profiel Naam: Tom Hanson - McQuaid Partner: Samanta ღ Vereniging: x
Onderwerp: Re: Babbelbox za jul 02, 2011 7:38 am
Whaahha xD Alright, alright. Ik ga wel opzoek naar een nieuwe (: Maar ik denk dat ik die Drape versie laat schieten, dat klopte zo niet met mijn beeld van hem xD
Ik zit op een of ander forum xd.. En daar zie ik dit bericht tussen staan, het topic gaat over 'pijntjes'
---- Ik heb ook ernstige problemen
Ik ben een jongen maar ik doe me regelmatig voor als een meisje. Ik heb een zwaar driftprobleem en ik scheld mensen heel de tijd uit. Verder heb ik vaak een obsessie voor een bepaald persoon. Nu is het Jack Sparrow -----
IK MOEST METEEN AAN QUINTY DENKEN =D Tenminste, wat dat laatste betrof xd.
Tom
Onderwerp: Re: Babbelbox za jul 02, 2011 7:49 am
Lyron schreef:
Ik zit op een of ander forum xd.. En daar zie ik dit bericht tussen staan, het topic gaat over 'pijntjes'
---- Ik heb ook ernstige problemen
Ik ben een jongen maar ik doe me regelmatig voor als een meisje. Ik heb een zwaar driftprobleem en ik scheld mensen heel de tijd uit. Verder heb ik vaak een obsessie voor een bepaald persoon. Nu is het Jack Sparrow -----
IK MOEST METEEN AAN QUINTY DENKEN =D Tenminste, wat dat laatste betrof xd.
Alleen dat laatste dan wel hea xD But, you're right xD
Anywayz. Guys, I need your help (: Welke avatar voor Tom?
YEAAAAAAAAAAAH M'N BIO CIJFER STAAT ONLINE EN HET IS EEN 7! *stuiterstuiterstuiter* IK GA MIJN MENTRIX DUS ECHT ZOOOOOOOOO HARD UITLACHEN! >=D Met d'r "Je kan het niet en het is niet verstandig en je moet C&M gaan doen" Puh, ik heb gewoon facking een 7! =D En ik ga m'n wiskunde docent ook uitlachen, want ook hij zei dat ik wiskunde niet kan en daar sta ik ook een 7 voor! >=D Pff, bitches.
Kenley
Profiel Naam: Kenley Cooper Partner: xxx Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox za jul 02, 2011 9:10 am
OMG Ja! Doe dat ^^
Tyler
Profiel Naam: Tyler James Moore Partner: Emilie Vereniging: L8 Nites
Onderwerp: Re: Babbelbox za jul 02, 2011 9:11 am
Gefeliciteeeeerd Esmmm. =D Dat is echt 'in youuuur facee' voor je leraren! ^^
Wauw ik ben opdreef, hoef nog maar 2 of 3 topics hier en dan nog topics op Stephanie en dan nog topics op WS en dan done, schade ingehaald!
Kenley
Onderwerp: Re: Babbelbox za jul 02, 2011 9:15 am
Verveel me wil posten >D
Charlene Prom Queen 2011
Profiel Naam: Charlene Sullivan Partner: Plug it in and turn me on, Kenneth «3 Vereniging: L8 Nites
Onderwerp: Re: Babbelbox za jul 02, 2011 9:25 am
Woei, okay jullie hebben gelijk. Ik kan 't niet volhouden, nee. Want heb nieuw setje, en ik móet hem ff showen, hea! >D Al twijfel ik een beetje over de ava..
@Kenley, ik post zometeen! :3
Samanta
Profiel Naam: Samanta McWoud. Partner: Tom, you've stolen my heart ♥ Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox za jul 02, 2011 9:29 am
Charlene schreef:
Woei, okay jullie hebben gelijk. Ik kan 't niet volhouden, nee. Want heb nieuw setje, en ik móet hem ff showen, hea! >D Al twijfel ik een beetje over de ava..
@Kenley, ik post zometeen! :3
Hoe maak jij je onderschriften? Ik weet me god niet hoe dat moet en ik kom niet verder van wat ik nu heb.
Onderwerp: Re: Babbelbox za jul 02, 2011 9:46 am
@Charlene Yeah :3
Tom
Onderwerp: Re: Babbelbox za jul 02, 2011 9:55 am
Zo (: Tweede post voor vandaag met Tom. Op Ws aangekondigd dat ik kap met de RPG behalve voor Quinty, en het feit dat ik Esmeralda ben xD. Mijn buren blijken een feestje te hebben, en ik moet zo naar bed, waardoor ik niet meer kan posten ><
Dan ga ik vanavond maar Nightmare on Elmstreet kijken! ^^'
Kenley
Onderwerp: Re: Babbelbox za jul 02, 2011 10:00 am
Ook met Dwyer D:?
Tom
Onderwerp: Re: Babbelbox za jul 02, 2011 10:02 am
Ook met Dwyer (: Ik handel alleen modzaken nog, voor de rest verdwijn ik uit de RPG.
Kenley
Onderwerp: Re: Babbelbox za jul 02, 2011 10:03 am
Ooh zo >D. Nou dan kan ik Nixa ook weg doen. Rosetta en Layton zijn toch niet actief... D:
Tom
Onderwerp: Re: Babbelbox za jul 02, 2011 10:04 am
Ik heb Megan niet meer gesproken, dus doe wat je wilt met d'r. Ik kan toch niet actief blijven. *Vervloekt zichzelf* Dit is het beste (:
Kenley