Profiel Naam: Hyde Evans Partner: I was prayin' that you and me might end up together, it's like I'm wishing for rain as I stand in the desert, but I'm holding you closer than most, 'cos you are my heaven. Vereniging: x
Onderwerp: Re: Babbelbox ma jun 27, 2011 12:40 am
Ik heb ook streetdance gedaan.. toen ik 7 was.. en het was meer alsof we de Ketchup-dance aan het doen waren.
Charlene Prom Queen 2011
Profiel Naam: Charlene Sullivan Partner: Plug it in and turn me on, Kenneth «3 Vereniging: L8 Nites
Onderwerp: Re: Babbelbox ma jun 27, 2011 12:51 am
Sigh. Straks voor de zoveelste keer intake-gesprek op Horizon, dus ben rond 3 uur weer pleite. Hopelijk heeft Lijn 5 nog voor die tijd gebeld, en anders bellen ze maar vanavond ofzo. In ieder geval niet meer na 7 uur, dan hebben ze ook pech gehad >D
Tom
Profiel Naam: Tom Hanson - McQuaid Partner: Samanta ღ Vereniging: x
Onderwerp: Re: Babbelbox ma jun 27, 2011 12:53 am
Regina schreef:
Maar Quinty, ik durf te wedden dat twee uur met folders struinen erger is dan dansen. --"
Ik moet 1 uur lang, in een snikhete zaal onder een kerk, twee dansen oefenen die snel + zwaar zijn. I wish you luck (:
Regina
Profiel Naam: Regina George Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3 Vereniging: x
Onderwerp: Re: Babbelbox ma jun 27, 2011 12:55 am
Tom schreef:
Regina schreef:
Maar Quinty, ik durf te wedden dat twee uur met folders struinen erger is dan dansen. --"
Ik moet 1 uur lang, in een snikhete zaal onder een kerk, twee dansen oefenen die snel + zwaar zijn. I wish you luck (:
Oh, dat is dan inderdaad ook niet echt te harden O_o Ik ga in elk geval na het eten, hopelijk is het dan minder warm. En dan kan ik nu blijven posten ^^ I wish you also luch :'3
... Wow. Ik heb vandaag 21 keer gepost waarvan er iets van 18 in de RPG zijn. Nieuw record voor me denk ik :'D
Kenneth
Profiel Naam: Kenneth Wayne Nixon Partner: Shot me out of the sky, you're my kryptonite, Charlene Vereniging: Famous
Onderwerp: Re: Babbelbox ma jun 27, 2011 1:01 am
*stuiter*
Ik ben geslaagd.
Regina
Profiel Naam: Regina George Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3 Vereniging: x
Onderwerp: Re: Babbelbox ma jun 27, 2011 1:02 am
Kenneth schreef:
*stuiter*
Ik ben geslaagd.
Gefeliciteerd!
Kenneth
Profiel Naam: Kenneth Wayne Nixon Partner: Shot me out of the sky, you're my kryptonite, Charlene Vereniging: Famous
Onderwerp: Re: Babbelbox ma jun 27, 2011 1:06 am
Regina schreef:
Kenneth schreef:
*stuiter*
Ik ben geslaagd.
Gefeliciteerd!
Thank you^^
Charlene Prom Queen 2011
Profiel Naam: Charlene Sullivan Partner: Plug it in and turn me on, Kenneth «3 Vereniging: L8 Nites
Onderwerp: Re: Babbelbox ma jun 27, 2011 1:07 am
Gast schreef:
Gast schreef:
Gast schreef:
Ik ben geslaagd.
Gefeliciteerd!
Thank you^^
Congratulationsss! >:3 (dat woord doet me altijd vaag genoeg aan Sonic en de olympische spelen denken, dat spel met Mario XD)
Laatst aangepast door Charlene op ma jun 27, 2011 1:08 am; in totaal 1 keer bewerkt
Sarah Moderator & Prom Queen 2010
Profiel Naam: Sarah Blake Partner: It's allways better when we're together Vereniging: I am and allways will be, Famous
Onderwerp: Re: Babbelbox ma jun 27, 2011 1:08 am
Gefeliciteerd Caro!
-- Waah, echt niet te geloven. Het is echt faaaaacking chill weer, en wat moet ik doen? Wiskunde & Frans leren voor pta's morgen.. xd Ze hebben dat lekkere weer wel mooi gepland zeg, zo midden in mijn pta-week
Charlene Prom Queen 2011
Onderwerp: Re: Babbelbox ma jun 27, 2011 1:09 am
Sarah schreef:
Gefeliciteerd Caro!
-- Waah, echt niet te geloven. Het is echt faaaaacking chill weer, en wat moet ik doen? Wiskunde & Frans leren voor pta's morgen.. xd Ze hebben dat lekkere weer wel mooi gepland zeg, zo midden in mijn pta-week
Op MSN komen!
Kenneth
Onderwerp: Re: Babbelbox ma jun 27, 2011 1:11 am
Thanx iedereen. Hier is het een hitte golf man, en dat gaat nog drie dagen door. Al een geluk heb ik vakantie.^^
Profiel Naam: Mike Prado Partner: Iris, when I look at you I'm shore oure love is worth fighting for ღ Vereniging: Famous
Onderwerp: Re: Babbelbox ma jun 27, 2011 1:20 am
Gefeliciteerd Caro! ^^
Ik heb ook vakantie Vrijdag alleen nog even me rapport op halen, and that's it (aa)
Regina
Onderwerp: Re: Babbelbox ma jun 27, 2011 1:31 am
Ik dacht dat er een spin op mijn rug zat maar dat was m'n haar dat kriebelde. T-T
Nils
Profiel Naam: Nils motylicka 'Booboo for the friends' Partner: Pha, nobody want's an junk like me! Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox ma jun 27, 2011 1:51 am
Heleuw iedereeen
Mike
Profiel Naam: Mike Prado Partner: Iris, when I look at you I'm shore oure love is worth fighting for ღ Vereniging: Famous
Onderwerp: Re: Babbelbox ma jun 27, 2011 1:51 am
Hello Sara
Nils
Profiel Naam: Nils motylicka 'Booboo for the friends' Partner: Pha, nobody want's an junk like me! Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox ma jun 27, 2011 1:53 am
@Mike: Jij bent Daphne I guess
Mike
Onderwerp: Re: Babbelbox ma jun 27, 2011 1:54 am
Yeah, I'm (aa)
Nils
Onderwerp: Re: Babbelbox ma jun 27, 2011 1:55 am
Daphne (mist het knuffelmannetje)
Omg Mike is al net zo hot als domenico
Charlene Prom Queen 2011
Onderwerp: Re: Babbelbox ma jun 27, 2011 1:57 am
Hmm.. ff naar de wc nog en dan maar richting Horizon, cijferlijst meenemen en nu kunnen ze me gewoon niet meer afschudden! T_T Lijn 5 heeft nog steeds niet gebeld, dus zak dan maar in de.. shit ofzo? o.o Tenzij ze volgende week maandag bellen, kan ook nog. Ik zit gewoon er niet bij met m'n kop, volgens mij had ik ze vorige week gebeld.. naja.. tralalala (a)
Tom
Profiel Naam: Tom Hanson - McQuaid Partner: Samanta ღ Vereniging: x
Onderwerp: Re: Babbelbox ma jun 27, 2011 2:12 am
Kenneth schreef:
*stuiter*
Ik ben geslaagd.
Gefeliciteerd <3
Kwart over 5, denk dat ik de andere helft van mijn leerwerk na ballet wel doe. Dan heb ik twee uur de tijd om inspiratie te vinden voor mijn topics (:
Duke
Profiel Naam: Duke Wiliams Partner: Girls are cheaters , so no girl for me @ this moment Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox ma jun 27, 2011 2:53 am
Eerst even buiten opdrogen van het zwemmen en dan weer posten.
Nils
Onderwerp: Re: Babbelbox ma jun 27, 2011 3:30 am
Ik wil oowk zwemmen
Maar mag niet met mu rug *grom*
Hyde
Profiel Naam: Hyde Evans Partner: I was prayin' that you and me might end up together, it's like I'm wishing for rain as I stand in the desert, but I'm holding you closer than most, 'cos you are my heaven. Vereniging: x
Onderwerp: Re: Babbelbox ma jun 27, 2011 3:38 am
Ik vind het echt chill dat Monica weer helemaal actief is! =D
Kenneth