Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Babbelbox

Ga naar beneden 
+54
Joël
Niels
isolé
Isobel
Matt
Acilie
Isis
Stephanie
Esmee
Kenley
Samanta
Chester
Andie
Ayanna
Yvan
Emilie
Alain
Mitchell
Optimism
Iris
Luna
Noud
Ian
Serena
Bryce
Nick
Malin
Maja
Nils
Mike
Ayse
Sarah
Doug
Jessica
Alice
Abel
Hyde
Joey
Tyler
Emily
Zoey
Regina
Kenneth
Sophia
Jade
Lyron
Yenna
Nova
Charlene
Sawyer
Duke
Bibi
Tom
Rogee
58 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Charlene
Prom Queen 2011
Charlene

Naam : Nameless ღ

Profiel
Naam: Charlene Sullivan
Partner: Plug it in and turn me on, Kenneth «3
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 7 Icon_minitimema jun 27, 2011 4:03 am

NANANA COME ON. FUCK EVERYTHING, FUCK MY LIFE. FUCK THE WHOLE WORLD! x.x
Terug naar boven Ga naar beneden
Duke

Duke

Profiel
Naam: Duke Wiliams
Partner: Girls are cheaters , so no girl for me @ this moment
Vereniging:

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 7 Icon_minitimema jun 27, 2011 5:02 am

Jay me setje is af Very Happy
Rogee

Rogee

Profiel
Naam: Rogee(Jay) de Dager
Partner: I only play with girls
Vereniging: Nope

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 7 Icon_minitimema jun 27, 2011 5:16 am

https://www.youtube.com/watch?v=-h_2n7evYZ8&feature=related

awesome
Charlene
Prom Queen 2011
Charlene

Naam : Nameless ღ

Profiel
Naam: Charlene Sullivan
Partner: Plug it in and turn me on, Kenneth «3
Vereniging: L8 Nites

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 7 Icon_minitimema jun 27, 2011 5:57 am

Jep, I'm off naar diploma-uitreiking. Naja, tis in m'n kamer sowieso snikbenauwd en moet toch nog opmaken enzo. Baaibaai <3 Tot vanaaf maybe <3
Regina

Regina

Naam : Sammy

Profiel
Naam: Regina George
Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3
Vereniging: x

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 7 Icon_minitimema jun 27, 2011 5:58 am

Ik ga nooit, maar dan ook nóóit meer folders lopen. Nooit. Nooit. Never. *Heeft een traumatische ervaring*

Maar nu ben ik wel weer lekker blij want nu kan ik de hele avond online zijn <3
Rogee

Rogee

Profiel

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 7 Icon_minitimema jun 27, 2011 6:01 am

ghehe, ik kan die postsheet dinges maar niet goed maken, ze willen niet naar me luisteren

*kijkt zielig voor zich uit*
Duke

Duke

Profiel
Vereniging:

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 7 Icon_minitimema jun 27, 2011 6:22 am

whats happend mensje achter Regina :O ?
Tom

Tom

Naam : Quinty

Profiel
Naam: Tom Hanson - McQuaid
Partner: Samanta ღ

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 7 Icon_minitimema jun 27, 2011 6:26 am

Wat ben ik blij dat volgende week de laatste les is >< Dan tenminste 7 weken niet denken aan min rug strekken, buik in houden, schouders recht en kin omhoog ><
http://unknown-diva.deviantart.com
Regina

Regina

Profiel
Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 7 Icon_minitimema jun 27, 2011 6:39 am

Duke schreef:
whats happend mensje achter Regina :O ?

Ik had een huis gedaan en op het huis daarnaast zat zo'n sticker met 'Nee - ja' en dat betekende dus dat ik er geen folder hoefde in te proppen. En toen zag ik die man die in dat huis woonde - hij was oud, ik denk rond de 60/70 - met zo'n heel evil lachje kijken. Ik liep gewoon de tuin uit naar de volgende huizen en toen stond die vent opeens buiten. Het ging zo:

Oude pedo: "Meisje, je bent mijn huis vergeten."
Ik: "Nee, die hoeft niet meneer. Er zit zo'n sticker op waardoor u er geen een hoeft.
Oude pedo: "Wel, er zit helemaal geen sticker op mijn deur" *DIEZATERWEL*
Ik: "Oh, oké, dan heb ik het vast niet gezien. Hier is er een. *Geeft hem het ding*
Oude pedo: "Lust je chocolaatjes?"
Ik: "Ja"
Oude pedo: "Oh, kom even binnen, dan kan ik je wat chocolaatjes meegeven.
Ik: "Nee, meneer, ik moet verder."

HIJ IS GEWOON EEN PEDO EN WOU M'N ZIJN HUIS IN SLEPEN. Nu ga ik daar never nooit meer heen, engerd dat 'ie is.

En toen zei hij later ook nog van: "Oh, ben jij trouwens het nieuwe meisje die dit doet?" Ik: "Ja" Die man "Oke, tot volgende week meissie"

Ö
Sarah
Moderator & Prom Queen 2010
Sarah

Naam : Maaike

Profiel
Naam: Sarah Blake
Partner: It's allways better when we're together
Vereniging: I am and allways will be, Famous

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 7 Icon_minitimema jun 27, 2011 6:41 am

Hahahahha xd
Dat ge'meisje' telkens doet het 'm ! xd
Duke

Duke

Profiel
Vereniging:

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 7 Icon_minitimema jun 27, 2011 6:43 am

aawh dat is eng. Viezurd bah bah
Regina

Regina

Profiel

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 7 Icon_minitimema jun 27, 2011 6:45 am

Maar nu ben ik bang dat hij me volgende week z'n huis in sleurt O_o

MEISSIE MEISSIE LUST JE CHOCOLA?
Ja, thuis veilig van m'n mammie zonder kans te hebben dat er een of ander verdovend middel in zit lus ik chocolade meneer ^^
Tom

Tom

Profiel

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 7 Icon_minitimema jun 27, 2011 6:45 am

Tja, je hebt van dat soort mensen hea (:

Babbelbox - Pagina 7 Tumblr_lmh6szo5lK1qzrlhgo1_400

Kawaii <33333
Duke

Duke

Profiel
Vereniging:

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 7 Icon_minitimema jun 27, 2011 6:46 am

whaha Quinty...
Emily

Emily

Naam : Rebecca

Profiel
Naam: Emily Switch
Partner: My daddy would kill you.

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 7 Icon_minitimema jun 27, 2011 6:54 am

Gadvere damme. Als hij volgende week er weer is en hij vraagt het weer geef hem dan gewoon een trap in zijn ballen. Is hij wel even stil. :'3
Regina

Regina

Profiel

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 7 Icon_minitimema jun 27, 2011 7:03 am

Ja ga ik lekker doen >:3

DIT IS MIJN DANS. OP DE DANSUITVOERING. IK STA RECHTS.
Duke

Duke

Profiel
Vereniging:

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 7 Icon_minitimema jun 27, 2011 7:22 am

Nice :O

Dit is echt ziek :O
Tom

Tom

Profiel

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 7 Icon_minitimema jun 27, 2011 7:27 am

1 post af, nu ... 6 te gaan ><
Rogee

Rogee

Profiel

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 7 Icon_minitimema jun 27, 2011 7:29 am

Huh, Sammyyyy, dat is zooowww engg, ik heb als ik de bus uitloop altijd een man die dan precies naar buiten gaat, omdat dan de school uit is en de jongere mensen erlangs komen. Ene en oude vent die de straat steeds weer af fiets, en heel de wijk door, om mensen tegen te komen ö

Maarja, niccee
Regina

Regina

Profiel

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 7 Icon_minitimema jun 27, 2011 7:45 am

Rogee schreef:
Huh, Sammyyyy, dat is zooowww engg, ik heb als ik de bus uitloop altijd een man die dan precies naar buiten gaat, omdat dan de school uit is en de jongere mensen erlangs komen. Ene en oude vent die de straat steeds weer af fiets, en heel de wijk door, om mensen tegen te komen ö

Maarja, niccee

Iel. Eng. O_o Hier om de hoek woonde een keer een man die telkens op dezelfde plek stond als ik 's ochtends naar school fietste en in de middag toen ik terug fietste stond hij er ook telkens met zo'n hele evil glimlach. Hij schreeuwde een keer iets van "Hee, meisje, kom eens lekker even hier!" nadat hij had gevloten. Ik keihard naar huis sjeezen en aan mijn moeder verteld en die had hem toen een keer aangesproken. Wel van een afstand natuurlijk zodat hij haar niet meteen kon aanvallen ofzo :'D Maarja, hij is gelukkig verhuist. Echt eng Ö

Thanks!
Tom

Tom

Profiel

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 7 Icon_minitimema jun 27, 2011 7:51 am

Al mijn posts hier zitten erop, nu over op Ws ><
Rogee

Rogee

Profiel

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 7 Icon_minitimema jun 27, 2011 7:55 am

OMG, engerds zijn hier toch, o_O, er was ook een keer in de bibliotheek in maastricht zo'n engerd, die was aan het zingen, zo van ik hou van je enzo. Dus ik dacht; ah, die vrouw die daar vpoor hem loopt is zijn vrouw en daarvoor zingt die dat. maar dat was dus niet zo, want dat was echt zo'n gestoorde vent. En toen kwam die naast me zitten, en ik zat op de pc, en die ging ook op de pc. En toen was die tegen me aan het praten enzow, en kei rare dingen aan het zeggen, en toen liep ik dus maar weg, ik doen alsof ik boeken zocht, en in de buurt blijven van andere mensen, want ik had weer me rare gedachten dat hij me in de rug zou steken. Wat zag ik toen ik weer langs die man liep, die nog op de pc zat. Ik keek zo even vanuit mijn ooghoeken naar wat die aan het doen was, en toen zat die op een site wat je niet wilt weten. En het was zo eng, omdat die ook echt zo naar mij aan het kijken was o_O
Tom

Tom

Profiel

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 7 Icon_minitimema jun 27, 2011 8:04 am

Rogee schreef:
OMG, engerds zijn hier toch, o_O, er was ook een keer in de bibliotheek in maastricht zo'n engerd, die was aan het zingen, zo van ik hou van je enzo. Dus ik dacht; ah, die vrouw die daar vpoor hem loopt is zijn vrouw en daarvoor zingt die dat. maar dat was dus niet zo, want dat was echt zo'n gestoorde vent. En toen kwam die naast me zitten, en ik zat op de pc, en die ging ook op de pc. En toen was die tegen me aan het praten enzow, en kei rare dingen aan het zeggen, en toen liep ik dus maar weg, ik doen alsof ik boeken zocht, en in de buurt blijven van andere mensen, want ik had weer me rare gedachten dat hij me in de rug zou steken. Wat zag ik toen ik weer langs die man liep, die nog op de pc zat. Ik keek zo even vanuit mijn ooghoeken naar wat die aan het doen was, en toen zat die op een site wat je niet wilt weten. En het was zo eng, omdat die ook echt zo naar mij aan het kijken was o_O

Wacht o.0 Waar woon jij? xD
Rogee

Rogee

Profiel

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 7 Icon_minitimema jun 27, 2011 8:08 am

In belgenland, maar mijn pa heeft in Maastricht een winkel Babbelbox - Pagina 7 199225
Tom

Tom

Profiel

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 7 Icon_minitimema jun 27, 2011 8:09 am

Oeh >D Nice~
Ik woon in Maastricht, vandaar dat ik het vraag (:
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 7 Icon_minitime

Babbelbox
Terug naar boven 
Pagina 7 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen