Ik wil die film ook nog zien, want Justin Timberlake is cute :3 . Mooi dat ie leuk was!
Ja hij is echt heel leuk, maar net zoals sammy net zegt was er een deel dat wat.. goor ja was XDD
Goor...? Bij goor denk ik aan Saw achtige dingen, of doelen jullie op seks scenes xD ?
Seks scènes :'D Niet echt héél erg maar wel dat je denkt.. Okáy dan..
Of dat vieze pedo's denken: OOHHH YEAAAHHH
Chester
Profiel Naam: Chester Massri Partner: Oh, oh, sweet, sweet love is making me go off the wall, making me fly. Can't sleep; got a big crush. Can't sleep; need a sugar rush Vereniging: xfml
Onderwerp: Re: Babbelbox di jul 05, 2011 7:22 am
Tyler
Profiel Naam: Tyler James Moore Partner: Emilie Vereniging: L8 Nites
Onderwerp: Re: Babbelbox di jul 05, 2011 7:23 am
Ah nou ja, moet je Love and other drugs eens kijken, dan denk je pas van 'what theeee fuck'.. Al vind ik het niet erg om Jake Gyllenhaal naakt te zien hoor O.o
Kenley
Profiel Naam: Kenley Cooper Partner: xxx Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox di jul 05, 2011 7:24 am
Nice ^^
Tom
Profiel Naam: Tom Hanson - McQuaid Partner: Samanta ღ Vereniging: x
Onderwerp: Re: Babbelbox di jul 05, 2011 7:25 am
Ty schreef:
Ah nou ja, moet je Love and other drugs eens kijken, dan denk je pas van 'what theeee fuck'.. Al vind ik het niet erg om Jake Gyllenhaal naakt te zien hoor O.o
Love and other drugs is leuk <3 maar niet als een 'vriendin' van je er de hele tijd door heen lult ><
@Abi: Nice work <3
Charlene Prom Queen 2011
Profiel Naam: Charlene Sullivan Partner: Plug it in and turn me on, Kenneth «3 Vereniging: L8 Nites
Onderwerp: Re: Babbelbox di jul 05, 2011 7:44 am
Hmm, dat jullie niets gewend zijn XD Ik kijk zoveel films, dusja Laten we zeggen: 10 per week ofzo xD
@Regina & Kenley: Waaah, ik wil ook zo graag naar HP! In de Metro, Heerhugowaard, hebben ze geweldige iMax 3D stoelen! Trilstoeltjes <3 En ik ga zeker weten janken wanneer Bellatrix eraan gaat T_T IK VOND DAT STUK DAT BELLA 'MUDBLOOD' IN HERMIONE D'R ARM GRAVEERDE, GEWEEEEEEEELDUGG! >D
Tom
Profiel Naam: Tom Hanson - McQuaid Partner: Samanta ღ Vereniging: x
Onderwerp: Re: Babbelbox di jul 05, 2011 7:46 am
Charlene schreef:
Hmm, dat jullie niets gewend zijn XD Ik kijk zoveel films, dusja Laten we zeggen: 10 per week ofzo xD
Ik kijk de laatste tijd echt te veel films xD Alleen weigert mijn PC nog wel eens om ze op te halen><