Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Party

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Bibi

Bibi


Posts : 147
Naam : Gail

Profiel
Naam: Habibi Bayoumy
Partner: -
Vereniging:

Party Empty
BerichtOnderwerp: Party   Party Icon_minitimevr jun 24, 2011 8:39 am

Bibi zetten haar bord op het aanrecht. Ze had net haar bordje op. Ze had rusti gemaakt met gehakt. Ze drukte de televisie uit, en zetten de radio aan. Ze liep richting de kleding kast. Het was één of andere avond. Ze was vergeten hoe het precies heten, maar ze wist dat ze een leren pakje aan moest. Ze had het de laatste tijd druk gehad. Normaal vergat ze bijna niets, maar dat kwam voral door school, en veel zang repetities, omdat ze op moest treden op een feest van een vriendin, die ging verhuizen.
ze trok haar leren pakje aan. Ze stapte haar appartement uit, na de radio uit te zetten. Haar naaldhakken tikte over de vloer.
Ze stapte in de taxi en reed richting bar copa.
Ze betaalde de taxi, en ze ging aan de bar zitten. Ze bestelde een citroencoctail.
Ze keek een beetje rond, naar de drukte die aan het dansen waren, of gewoon stonden te kletsen of iets anders...
Terug naar boven Ga naar beneden
Rogee

Rogee


Posts : 84

Profiel
Naam: Rogee(Jay) de Dager
Partner: I only play with girls
Vereniging: Nope

Party Empty
BerichtOnderwerp: Re: Party   Party Icon_minitimevr jun 24, 2011 9:09 am

Met een paar vrienden zat hij aan de bar, een meisje zat op zijn schoot, haar zou hij straks maar even weg moeten krijgen. Want ze zou niet uit zichzelf gaan bleek het zo. 'Een Bacardi Breezer en een Tequila.' zei hij waarna hij wat geld op de bar legde. 'Ik ga weer even de dansvloer op.' schreeuwde hij boven de muziek uit. Het meisje ging van zijn schoot af en liep ook weg, zelf ging hij recht op de mensenmassa af. En ja hoor, na een tijdje zat hij al weer te dansen met een leuk meisje. Hij liet zijn handen van haar middel naar haar heupen zakken en leidde die zo. Na een tijdje kwam er een slow liedje, iets waar hij, en het meisje, dus echt geen zin in hadden. Samen met haar liep hij weg van de mensenmassa naar een plekje in de zaal waar het wat rustiger was. Wel waar ze dicht aan de bar grensden, want zin in wat te drinken had hij nog steeds. Hij bestelde nog een shotje en sloeg het in 1 keer achterover waarna hij naar het meisje keek. 'Ik heb een idee.' zei hij met een grijns. 'Je geeft me de beste zoen die je in huis hebt, en is die goed genoeg, dan betaal ik je aan drankje.' Het meisje knikte instemmend en drukte haar lippen tegen de zijne. Een paar seconden bleef het stil en kuste hij haar volop terug. Toen het meisje zich terugtrok keek hij eens met een zielig gezicht maar lachte daarna even. 'Vooruit dan.' zei hij. 'Een tequila.' riep hij en even later stond het drankje er. Maar na een tijdje kreeg het meisje al een smsje dat ze moest gaan, pff, er was niet veel leuks te beleven zo. Maar ja, hij zou nog maar even gaan kijken. Eventjes liep hij rond, totdat hij een meisje in een leren pakje opmerkte, eigenlijk hadden alle meisjes deze avond grotendeels leren kleding aan. Best grappig eigenlijk, maar ook enorm sexy vond hij dan weer. Hij liep op het meisje af en zei 'Hey, zo'n babe als jij helemaal alleen, zal ik daar wat verandering in brengen?' vroeg hij en hij glimlachte eens naar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bibi

Bibi


Posts : 147
Naam : Gail

Profiel
Naam: Habibi Bayoumy
Partner: -
Vereniging:

Party Empty
BerichtOnderwerp: Re: Party   Party Icon_minitimevr jun 24, 2011 9:32 am

Bibi zat nog steeds aan de bar. Er zat een man naast haar. Best wel bespiert. Toen werd ze uitgedaagd. Eerste ronde was armpje drukken. Ja het werd hier vaak gedaan met twee rondes. Ze won altijd. Nou ja, ze won tot nu toe altijd. Het werd gedaan om honderd euro en een drankje, dus de moeite waard. Het duurde niet lang, of de hand van de man lag plat op de bar. Bij Bibi zag je niet echt spieren, maar ze was wel sterk. Er werden vijf biertjes voor haar geschoven. In deze bier zat minder alcoholm, dan in de coctails die ze deze avond dronk. 'Drie, twee, een start!' Werd er geschreeuwt door een vriend van hun. De bedoeling was zo snel mogelijk alle drankjes op te hebben. Het duurde niet lang of Bibi had de drankjes op. Ze kreeg de honderd euro en haar coctail. Ze stak het geld in haar zak, en nam een slok van haar drankje. Bibi werd niet snel dronken. Helemaal niet van dat bier wat ze deze avond verkochten. 'Hey, zo'n babe als jij helemaal alleen, zal ik daar wat verandering in brengen?' Zei een mannen stem. Bibi keek hem recht aan, en glimlachte ook. 'Als je denkt dat je me aan kan' Zei ze uitdagend. Eindelijk een man die er een beetje knap uit zag. Ze kreeg genoeg van die neurts en andere werdo's die naar haar toe kwamen, die zo lelijk waren dat ze als je ze als plee , die net gebreukt was weg zou zetten niemand het verschil zou zien? (hoe kom ik er op??) Nou hij zag er teminste beter uit!
Terug naar boven Ga naar beneden
Rogee

Rogee


Posts : 84

Profiel
Naam: Rogee(Jay) de Dager
Partner: I only play with girls
Vereniging: Nope

Party Empty
BerichtOnderwerp: Re: Party   Party Icon_minitimevr jun 24, 2011 9:55 am

Hij greens eens even bij haar woorden, 'natuurlijk wel.' zei hij. Hij keek even naar haar en dacht na. Ze had net wat bier opgehad, en gewonnen met een drinkwedstrijdje. Maar een sterkere drank zou toch wat lastiger gaan hoor. 'Net bier op gehad? Ik breng er even verandering in, we gaan er iets sterkers van maken. Degene die als eerste 9 shotjes op heeft wint.' 9, dat was niet min, en het zou er niet zo snel in gaan, maar hij was er aan gewend, hij hield zo vaak drinkwedstrijden en zo, hij was er zeker aan gewend. De barman had het al gehoord en schonk 2 keer 9 shotjes sterke drank in. 'Dit is iets heel anders dan een cocktail of een biertje, dat weet je toch.' zei hij plagend waarna hij aftelde. Bij 1 gooide hij het eerste glaasje achterover, daarna het tweede, en toen het derde. Maar nu begon het wel te branden in zijn keel, ach, verliezen zou hij niet doen. Snel gooide hij nog 2 achterover, even slikte hij en gooide hij de laatste achterover. Hij greens toen hij zag dat hij gewonnen had en fluisterde in haar oor 'volgende keer beter babe.' Een paar van zijn vrienden kwamen afzetten en hij greens eens. Hij zag een van zijn vrienden naar het meisje kijken en zei 'not tonight bro.' wel zacht, zodat het meisje het niet hoorde. Hij sloeg nonchalant een arm over haar schouder heen en nam haar mee naar het bankje waar hij toen net had zitten zoenen met een ander meisje. 'Dus waar waren we gebleven, ow ja, ik ben Jay.' zei hij. Hij heette eigenlijk Rogee, maar nadat hij verhuist was, noemde hij zichzelf na een tijdje zo. Hier konden de mensen Rogee niet goed uitspreken, dus stelde hij zich altiijd voor als Jay.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bibi

Bibi


Posts : 147
Naam : Gail

Profiel
Naam: Habibi Bayoumy
Partner: -
Vereniging:

Party Empty
BerichtOnderwerp: Re: Party   Party Icon_minitimevr jun 24, 2011 10:07 am

'natuurlijk wel.' zei de jongen. Bibi lachte. 'Net bier op gehad? Ik breng er even verandering in, we gaan er iets sterkers van maken. Degene die als eerste 9 shotjes op heeft wint.' Zei hij. 'Oke' Sprak ze. Ze kreeg de shotjes voor geschoven. is iets heel anders dan een cocktail of een biertje, dat weet je toch.' zei hij plagend. Bibi lachte. ´Tuurlijk weet ik dat en ik kan het wel aan hoor´ Lachte ze. O dit had ze al zo vaak op. en dit wedstrijdje had ze al vaak gewonnen! Toen ze haar achtste glaasje achterover sloeg zag ze dat de jonge gewonnen had. 'volgende keer beter babe.' Zei hij. ´Je bent er bij geweest de eerste keer dat ik verloor´ Lachte ze. Ze zag één van zijn vrienden hun kant op komen. Hij zei wat, maar Bibi negeerde het. Ze voelde een arm om haar schouder. Normaal zou ze dit nooit toe laten, maar dit keer deed ze niks en liep ze vrolijk mee. 'Dus waar waren we gebleven, ow ja, ik ben Jay.' zei de jongen. ´Ik ben Bibi maar wat is je hele naam?´ Vroeg ze glimlachent. Vroeg ze altijd. Lay was een naam die vaak voorkwam en word meestal gebruikt om een naam te vervangen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rogee

Rogee


Posts : 84

Profiel
Naam: Rogee(Jay) de Dager
Partner: I only play with girls
Vereniging: Nope

Party Empty
BerichtOnderwerp: Re: Party   Party Icon_minitimevr jun 24, 2011 9:52 pm

Hij greens eens bij een vernietigende blik van zijn vriend, hij vond het vast niet zo leuk dat hij zijn kans niet kreeg. Maar deze keer moest Rogee toch echt wel toegeven, dit meisje was een stuk mooier dan de meeste meisjes hier, en daar was hij blij om. Toen het meisje zich voorstelde als Bibi en vroeg wat zijn hele naam was greens hij kort. 'Rogee.' zei hij kort, en een Nederlands accent was erin te horen, iets wat best raar was bij zijn stem, want na zoveel jaar had hij al een helemaal Amerikaans accent gekregen. 'Maar ja, noem me toch maar Jay.' zei hij daarna. 'Nog wat te drinken? It's on me.' zei hij waarna hij wat bestelde. Het was wat sterkere drank, maar geweldig als je even helemaal los wou gaan. En dat was hij dus wel een beetje van plan. Hij nam een slok en voelde het prikkelen in zijn keel, en door zijn slokdarm, naar zijn maag toe. Hij wist vrijwel zeker dat hij morgen zou wakke worden met een grote kater, maar ach, dat hoorde er toch altijd wel bij. 'En, zin om te dansen?' zei hij. Zonder een antwoord af te wachten trok hij haar mee de dansvloer op. Hij liet vrijwel meteen zijn handen naar haar heupen afglijden. Deels omdat hij er niet meer zo goed bij was, en deels omdat hij dat zowat altijd deed. Grijnzend keek hij naar zijn vriend, die nu wel een meisje had gevonden, maar die was dus lang niet zo mooi, vond hij toch.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bibi

Bibi


Posts : 147
Naam : Gail

Profiel
Naam: Habibi Bayoumy
Partner: -
Vereniging:

Party Empty
BerichtOnderwerp: Re: Party   Party Icon_minitimevr jun 24, 2011 10:11 pm

'Rogee.' zei hij. 'Mooie naam' Sprak ze. 'Maar ja, noem me toch maar Jay.' zei hij. 'Is goed' Lachte ze. 'Nog wat te drinken? It's on me.' Vroeg Jay. 'Tuurlijk' Sprak ze. Ze kreeg een drankje voor geschoven. Het was sterker als een coctail. Het was best lekker. Ze had dit al regelmatig gedronken, dus ze voelde niet veel meer van de prikkeling in haar keel. 'En, zin om te dansen?' zei Jay. Voor dat ze antwoord kon geven, werd ze mee getrokken naar de dans vloer. Ze voelde Jay zijn handen op haar heupen. Bibi glimlachte, en legde haar handen om Jay zijn nek. Ze glimlachte naar Jay. Lang geleden eigenlijk, dat ze had gedanst, met een jongen dan. het licht fliikerde.
Het was druk, maar daar merkte ze weinig van.

(sorry volgende word langer)
Terug naar boven Ga naar beneden
Rogee

Rogee


Posts : 84

Profiel
Naam: Rogee(Jay) de Dager
Partner: I only play with girls
Vereniging: Nope

Party Empty
BerichtOnderwerp: Re: Party   Party Icon_minitimeza jun 25, 2011 3:24 am

Hij trok haar mee de dansvloer op en legde al snel zijn handen op haar heupen, vervolgens voelde ze haar handen op zijn schouders. Het was druk vandaag, mensen waren aan het schreeuwen, een het juigen, aan het dansen, zelfs een paar aan het vechten. Hij grinnikte eens toen hij zag hoe die eruit werden gezet, grappig was dat toch, altijd weer, keer op keer. Vond hij het steeds weer geweldig om te zien hoe die stoere jongens eruit werden gezet door die kleerkasten. Zo bleven ze even dansen, hmm, dit liedje was niet echt zijn favoriet, maar toch bleef hij nog even dansen, alleen maar omdat die gezichten van jaloerse jongen, en meisjes zo grappig waren. De jongens wouden waarschijnlijk wel met Bibi dansen, en de meisjes met hem, maar zo was het altijd. Nog even bleef hij dansen waarna hij samen met Bibi terug naar de bar liep. Zelf begon hij nu al een beetje dronken te worden, maar als hij uit ging, dan deed hij dat ook op de goede manier, en dan wou hij niet meer nadenken over wat hij deed. Hij liet weer 2 drankjes in schenken en sloeg zijn glas in 1 keer achterover. Ergens had hij een ideetje, iets wat hem wel leuk leek, maar Bibi, het was moeilijk te weten of ze dat zo'n goed idee vond. Nouja, zo niet dan had hij maar pech hé. Maar het leek erop dat Bibi net zoals hem ook niet echt helemaal op de wereld was, en dus ook al een beetje dronken, perfect toch. 'Ik heb een idee. Als we nu nog eens een drinkwedstrijdje houden, deze keer met minder sterke drank. En als ik win, dan geef je me de beste pakkerd die je kan, en als jij wint, dat beslius je zelf maar.' zei hij toen. 'Deal?' vroeg hij. En hij zag de barman al 2 keer 3 glaasjes in schenken, ach, deze keer was het een stuk minder, maar veel maakte dat niet uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bibi

Bibi


Posts : 147
Naam : Gail

Profiel
Naam: Habibi Bayoumy
Partner: -
Vereniging:

Party Empty
BerichtOnderwerp: Re: Party   Party Icon_minitimeza jun 25, 2011 3:46 am

Bij het dansen zag Bibi allemaal jaloerse gezichten. Bibi lachte zacht. Hadden ze niks beters te doen? Ze hadden toch geen kans, bij haar teminste! Bij Jay wist ze het natuurlijk niet. Ze keek hoe er een jongen er uit werd gezet, die aan het vechten waren. Ze snapte niet waarom zulke mensen hier heen komen, en zomaar iemand in elkaar begon te slaan. Dat zal het dit geval wel gebeurt zijn, omdat dat de vorige keer met deze jongen ook zo wqas. ook zag ze mensen gewoon dansen. Verliefde stelletjes, vrienden groepjes, of gewoon in hun eentje. Later zaten ze terug aan de bar. Ze had een nieuw drankje, die ze achterover sloeg. 'Ik heb een idee. Als we nu nog eens een drinkwedstrijdje houden, deze keer met minder sterke drank. En als ik win, dan geef je me de beste pakkerd die je kan, en als jij wint, dat beslius je zelf maar.' zei Jay. Bibi lachte. 'Deal?' Vroeg Jay. Bibi keek hem aan. Toen ze zag wat voor drankjes het waren moest ze laggen. 'tuurlijk maar win ik zoe jij mij, Succes' Sprak ze lachent. Deze drankjes was ze mee op gegroeit. toen ze 11 was had ze dit voor het eerst op. Toen mocht ze het natuurlijk ook niet, maar ze had een vriendin van 18 dus dat ging goed. Ze sloeg het eerste glaasje achterover, gevolgd door de tweede en de laatste. Ze zag dat ze als eerste klaar was. Bibi lachte een beetje uitdagent.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rogee

Rogee


Posts : 84

Profiel
Naam: Rogee(Jay) de Dager
Partner: I only play with girls
Vereniging: Nope

Party Empty
BerichtOnderwerp: Re: Party   Party Icon_minitimeza jun 25, 2011 3:56 am

Even wachtte hij met drinken en toen Bibi haar eerste drankje ophad begon hij, snel sloeg hij ze allemaal achter elkaar achterover. Net 2 seconden of zo nadat Bibi dat deed zette hij zijn laatste glaasje neer. Hij greens even en zei 'Wowie, moeten we dat niet vieren?' het kwam er een beetje plagend uit, alsof het een groot wonder was dat Bibi van hem won. Hij bestelde 2 drankjes, lekker sterk, en nam een grote slok. 'Dus, wat is Bibi hier van plan?' vroeg hij grijnzend. Hij ging iets dichter bij haar zitten en keek haar vragend aan, waarna hij nog een slokje nam. Bibi was wel interessanter dan die andere meisjes, die dansten gewoon met hem, zoenden wat, en klaarwas het weer, hoewel hij helemaal niks tegen zoenen en die dingen had. Maar toch, weer wat anders was wel leuk. Hij keek achter zich en zag zijn vriendengroep aan komen. Een geïrriteerde zucht was te horen en hij zei 'Jongens, dit is Bibi, ga nu maar weer.' allemaal keken ze even verbaasd op, normaal deed hij niet zo, maar ach, zelf wist hij donders goed dat ze op Bibi uit waren. Maar nu nog niet. Hij was best nieuwsgierig naar wat Bibi van plan was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bibi

Bibi


Posts : 147
Naam : Gail

Profiel
Naam: Habibi Bayoumy
Partner: -
Vereniging:

Party Empty
BerichtOnderwerp: Re: Party   Party Icon_minitimeza jun 25, 2011 4:20 am

'Wowie, moeten we dat niet vieren?' Zei Jay beetje plagend. Bibi lachte. 'Dus, wat is Bibi hier van plan?' vroeg Jay. 'Dat zou je wel willen weten hé' Zei ze een beetje uitdagend, en geheimzinnig. 'Jongens, dit is Bibi, ga nu maar weer.' Zei Jay. Bibi keek de vrienden van Jay aan. 'Jammer hé jongens' Zei ze. Ze zag dat de Jongens omkeerde en weg liepen. Bibi legde haar armen om Jay zijn nek. Ze drukte haar lippen op de zijne. Ze voeden zijn warme adem. Haar tong raakte de zijne. Het moment duurde lang te duren. 'En nu lus ik wel een drankje van jou' Zei ze lachent. Ze keek hem nog een beetje uitdagend aan. Ze sloeg het drankje wat ze nog had achterover, en wachte op die ene die ze van Jay zou krijgen. Bibi was ook al licht dronken. Aan het eind van de avond, was ze vast zwaar dronken! Nou ja je kan beter zeggen morgen ochtent. Ze voelde een srm van een andere jongen om haar nek. Bibi keek hem boos aan. Ze zetten haar naaldhak in de tenen van de man. Hijschreeuwde het uit van de pijn. Ze gaf hem nog een trap er achteraan. De jongen liep snel weg. Zal hem wel leren! dacht ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rogee

Rogee


Posts : 84

Profiel
Naam: Rogee(Jay) de Dager
Partner: I only play with girls
Vereniging: Nope

Party Empty
BerichtOnderwerp: Re: Party   Party Icon_minitimeza jun 25, 2011 5:37 am

Even bleef hij kijken, en toen opeens voelde hij haar lippen tegen de zijne, hij was even te verstomd om iets terug te doen en toen was het al voorbij. Even greens hij bij haar woorden. 'Ach, misschien krijg je nog iets anders van mij.' zei hij en hij keek haar aan met zijn blik. Hij kwam wat dichterbij en gebaarde haar ook wat dichter te komen met haar hoofd, alsof hij haar iets wou zeggen. Maar hij pakte haar gewoon volop op de mond. Deze keer langer, en toen hij stopte zei hij 'Nu krijg je een drankje.' zei hij een beetje lachend. Hij bestelde nog wat en zag hoe ze het opdronk. WTF, wat deed die gast nu opeens, Bibi zat hier bij hem en die gast legde even nonchalant zijn arm over haar schouder heen. Hij greens eens toen hij de man hoorde schreeuwen. 'Spicy, like it.' zei hij toen. Hij keek nog eens naar haar, 'Wanneer krijg ik weer zo'n pakkerd, anders kom ik ze zelf halen hoor.' zei hij. Hierna boog hij voorover en drukte hij zijn lippen weer op de hare, waarna hij langzaam kleine kusjes gaf en naar haar nek toe ging. En daar kreeg ze dus een zuigzoen van hem. 'Cadeautje van mij, staat je goed, zo'n hickey.' grinnikte hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bibi

Bibi


Posts : 147
Naam : Gail

Profiel
Naam: Habibi Bayoumy
Partner: -
Vereniging:

Party Empty
BerichtOnderwerp: Re: Party   Party Icon_minitimeza jun 25, 2011 6:17 am

'Ach, misschien krijg je nog iets anders van mij.' zei Jay. Bibi keek beetje uitdagend aan. Toen voelde ze zijn lippen, en het was ook zo weer voorbij. Bibi lachte. 'Nu krijg je een drankje.' zei Jay. Bibi lachte en sloeg het achterover. 'Wanneer krijg ik weer zo'n pakkerd, anders kom ik ze zelf halen hoor.' zei hij. Bibi lachte. Ze voelde zijn lippen direct daarna op de haren. Ze kreeg een kusje in haar nek. Toen gaf hij haar een zuigzoen. 'Cadeautje van mij, staat je goed, zo'n hickey.' Lachte hij. 'Nou schat heel erg bedankt' Sprak ze lagent. Ze was al een eind dronken aan het worden. Ze legde haar hooft op Jay zijn schouder, en gaf hem ook een zuigzoen. 'Ook een Cadeautje van mij' Lachte ze. En ze bestelde nog een drankje, die ze gelijk weer achterover sloeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Party Empty
BerichtOnderwerp: Re: Party   Party Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Party
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Party, and party, and drink, and...
» Party!
» Party rock
» PARTY!! [Danyal]
» Let's get the party started

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Santa Monica :: Party District :: Bar Copa-
Ga naar: