Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Party!

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Hailey

Hailey


Posts : 53
Naam : ik ben niemand, alleen maar hyper

Profiel
Naam: Hailey Biller
Partner: If i like you.
Vereniging: not yet

Party! Empty
BerichtOnderwerp: Party!   Party! Icon_minitimema feb 28, 2011 7:19 am

Hailey stapte uit de taxi en gooide de autodeur dicht. Ze had zoals altijd weer een kort spijkerbroekje aan en daarboven een vest met de capuchon over haar hoofd. Haar grijsblauwe ogen gingen het hele plaatsje eens af en bleven hangen op de lange rij. Het zou dan wel al druk zijn, ze liep de rij voorbij en toen de man haar weg wou sturen haalde ze wat geld tevoorschijn. De man liet haar doorgaan en op dit soort momenten was het wel fijn om rijke ouders te hebben. Hoewel dat op andere momenten echt vervelend kon zijn, haar familie was heel anders dan haar, ze deden niks fout en hadden altijd van die praatjes over domme kleine dingetjes. Ze hoorde de harde muziek en voelde de lichten haar ogen irriteren, maar al snel ging dat gevoel weg en ze ging op in de menigte. Ze baande zich een weg naar de bar en het duurde wel even voor de man op haar afkwam. ‘doe maar iets, wel iets sterks.’ Zei ze het boeide haar nooit zoveel wat ze dronk als het maar sterk was, zo kon ze lekker in de stemming komen. Ze nam een slokje en bedankte de man, het drankje was sterk en ze voelde zich een beetje losser worden. Ze bleef nog eventjes zitten om haar drankje op te drinken en keek even rond.

-open-
Terug naar boven Ga naar beneden
Jimmy

Jimmy


Posts : 303

Profiel
Naam: Jimmy
Partner:
Vereniging:

Party! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Party!   Party! Icon_minitimema feb 28, 2011 7:41 am

-aight gaaf vest [aa] -

Jimmy stond zoals gewoonlijk aan de bar van de bar copa. Hij kon wel dansen maar dan moesten er wel leuke meiden op de dansvloer zijn. Nu waren er alleen maar van die regina tutjes op de dansvloer. Ze waren zo af en toe wel leuk maar nu had hij geen zin in een bitch die zich voor iedereen te goed voelt. Hij had een paar shotjes achterover geslagen en voelde zich wat vrijer worden. Hij bestelde nu een becardi, en keek even de dans vloer rond. Hij zag een bekent figuur naar de bar lopen. Een blond meisje met kort broekje en capuchon op haar hoofd, ja dat was Hailey. Hij zag haar naar de bar lopen en iets te drinken bestellen duidelijk geen colatje ofzo. Hij gooide zijn glas achterover en liep naar Hailey toe, hij pakte het glas uit haar handen en zei plagerig 'Dit is geen ranja he jongendamen '. Hij had het glas nog in zijn handen en rook de sterke geur van alcohol. 'Zal ik een colatje voor je bestellen' zei hij met een grijns.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hailey

Hailey


Posts : 53
Naam : ik ben niemand, alleen maar hyper

Profiel
Naam: Hailey Biller
Partner: If i like you.
Vereniging: not yet

Party! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Party!   Party! Icon_minitimema feb 28, 2011 8:14 am

Hailey nam nog een slokje en voelde de alcohol werken, ze keek nog eens rond en wou het laatste beetje opdrinken en dan de dansvloer opgaan om te kijken of er nog leuke jongens waren maar draaide zich om toen haar glas werd afgepakt. 'Dit is geen ranja he jongendamen’ zei degene die haar glas afpakte en toen ze keek zag ze Jimmy staan. 'Zal ik een colatje voor je bestellen’ zei hij daar nog bij. ‘Als ik ranja of cola wil dan ga ik wel naar een kinderdagverblijf, met de blokken spelen of zo. Ik ken er trouwens wel een, mijn zusje ging er naar toe, zal ik je daar afzetten?’ zei Hailey terug met een grijns en ze pakte het glas weer af. Ze dronk het laatste beetje nog op en richte haar blik weer op Jimmy.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jimmy

Jimmy


Posts : 303

Profiel
Naam: Jimmy
Partner:
Vereniging:

Party! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Party!   Party! Icon_minitimema feb 28, 2011 8:36 am

Jimmy was naar Hailey toe gelopen en hand haar glas afgepakt. Hij gaf hem wel even later weer terug. Hailey antwoordde ‘Als ik ranja of cola wil dan ga ik wel naar een kinderdagverblijf, met de blokken spelen of zo. Ik ken er trouwens wel een, mijn zusje ging er naar toe, zal ik je daar afzetten?’. Waarop Jimmy antwoordde ‘Ik dacht dat we er al waren en die tutjes onze animators waren. Hij bestelde een shotje en gooide hem ineen achter over.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hailey

Hailey


Posts : 53
Naam : ik ben niemand, alleen maar hyper

Profiel
Naam: Hailey Biller
Partner: If i like you.
Vereniging: not yet

Party! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Party!   Party! Icon_minitimema feb 28, 2011 8:50 am

Hailey keek hem even aan met een uitdagende blik en hoorde hem toen zeggen ‘Ik dacht dat we er al waren en die tutjes onze animators waren.’ Ze grijnsde even en zei toen ‘Ja er moet vast iets mis zijn met mij vandaag.’ Ze keek even naar hem en zag hem nog wat bestellen, zelf ging ze de overvolle zaal nog snel af naar een paar leuke jongens maar dat viel tegen. Ze kon best wel ver zien en zag dat er net een leuke jongen met een groepje mensen naar binnen was gekomen maar die werd weer buitengezet. Ze richtte haar blik weer op Jimmy.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jimmy

Jimmy


Posts : 303

Profiel
Naam: Jimmy
Partner:
Vereniging:

Party! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Party!   Party! Icon_minitimedo maa 03, 2011 5:22 am

Jimmy beantwoorde Hailey’s uitdagende blik met een brutale blik, hij was niet op zijn mondje gevallen en zeker niet bang voor een meisje. Hij vond het wel grappig om met haar te dollen, dus hij had al een antwoord klaar op haar woorden ‘Ja er moet vast iets mis zijn met mij vandaag.’ Waarop zijn antwoord luide met een grinnik ‘ Uhhm vandaag? ‘ waarop hij op zijn beurt haar weer brutaal aan keek. Hij zag haar naar een paar jongens kijken en hoe ze eruit werden gezet. ‘Helaas je zou het vanavond met mij moeten doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hailey

Hailey


Posts : 53
Naam : ik ben niemand, alleen maar hyper

Profiel
Naam: Hailey Biller
Partner: If i like you.
Vereniging: not yet

Party! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Party!   Party! Icon_minitimedo maa 03, 2011 8:21 am

‘ Uhhm vandaag? ‘ Hoorde ze hem zeggen, ze zag zijn brutale blik en zei 'je verwart me met jezelf, meestal is er niks aan de hand met mij hoor, ik denk eerder met jou.' zei ze plagend terug en ze keek hem even aan. Toen ze naar de jongens keek die buiten werden gezet zei Jimmy ‘Helaas je zou het vanavond met mij moeten doen' Ze keek hem nog eens uitdagend aan en zei toen 'Ja, helaas kun je wel zeggen.' ze grijnsde nog eens en bestelde nog een drankje, ze dronk het liefst eerst wat om in de stemming te komen. Nu had ze wel iets minder sterks besteld, ze wou niet dat ze allerlei dingen deed waar ze de volgende dag spijt van had. nou eigenlijk deed ze dat altijd maar ze kon zich altijd nog weel een beetje herrineren wat er dan de dag ervoor was gebeurd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jimmy

Jimmy


Posts : 303

Profiel
Naam: Jimmy
Partner:
Vereniging:

Party! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Party!   Party! Icon_minitimedo maa 03, 2011 8:48 am

'je verwart me met jezelf, meestal is er niks aan de hand met mij hoor, ik denk eerder met jou.' Dat antwoord had hij niet verwacht, maar hij speelde er gewoon op in. Jimmy trok een zogenaamd kwellend gezicht, zuchtte even en zei"Ja , sorry ik raak een beetje in de war met al deze mooie meiden hier zo op de dans vloer" Hij keek even naar de meiden die daar stonden te dansen. 'Ja, helaas kun je wel zeggen.'. "Gelukkig lopen hier zat meiden voor mij rond" zei hij. Hij draaide zich even om naar de bar en bestelde een biertje. Hij nam een slok en stak toen zijn flesje voor uit en zei "proost, op gekke me " zei hij grinnikend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hailey

Hailey


Posts : 53
Naam : ik ben niemand, alleen maar hyper

Profiel
Naam: Hailey Biller
Partner: If i like you.
Vereniging: not yet

Party! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Party!   Party! Icon_minitimedo maa 03, 2011 9:07 am

"Ja , sorry ik raak een beetje in de war met al deze mooie meiden hier zo op de dans vloer" Ze Jimmy, ze keek hem even een beetje grijnzend aan en zei toen ‘Ik sta nog niet op de dansvloer hoor.’
Toen Jimmy zei "Gelukkig lopen hier zat meiden voor mij rond" antwoordde ze weer plagend ‘Ja, maar ik denk toch niet voor jou hoor, eerder voor knappe jongens.’ Ze grijnsde even en kon het weer niet laten om een plagende opmerking te geven toen hij zei ‘Proost op gekke me.’ Ze keek hem nog eens uitdagend aan en zei toen ‘Oh, meneertje krijgt een groot eigendunk, hij begint al op zichzelf te proosten.’ Ze kon het gewoon niet laten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jimmy

Jimmy


Posts : 303

Profiel
Naam: Jimmy
Partner:
Vereniging:

Party! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Party!   Party! Icon_minitimedo maa 03, 2011 9:16 am

Jimmy had wel lol met Hailey, ze was wel een leuk meisje. Hij lachte van haar woorden, ze heeft gelijk dacht hij maar zou hij dat wel zeggen. "Nou wat houd je tegen, maak die dansvloer dan maar mooier" zei hij met een glimlach. Bij haar volgende woorden schoot hij weer in de lach, "Ja sorry ik weet dat ik te knap voor hun ben, maar daar kan ik ook niks aan doen" zei hij glimlachend. Hij was totaal niet knap vond hij zelf maar ja meiden dachten er vaak anders over. ‘Oh, meneertje krijgt een groot eigendunk, hij begint al op zichzelf te proosten.’ Hij lachte even en zette zijn flesje die al weer leeg was op de bar en keek haar even plagerig aan. Hij begon uit het niets haar te kietelen en zei "Thats me" hij glimlachte even naar haar en zei "En hoe zit het met jouw ego". Hij keek haar even plagerig aan
Terug naar boven Ga naar beneden
Hailey

Hailey


Posts : 53
Naam : ik ben niemand, alleen maar hyper

Profiel
Naam: Hailey Biller
Partner: If i like you.
Vereniging: not yet

Party! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Party!   Party! Icon_minitimevr maa 11, 2011 4:08 am

Hailey grijnsde eens en antwoordde toen ‘ach nee, ik vind het zielig voor die tutjes daar als ze geen aandacht meer krijgen.’ Ze moest bijna lachen door haar eigen woorden, wat kon haar het boeien als die tutjes zich slecht voelden. Ze nam nog een slokje van het drankje dat ze net had besteld en toen ze had gezegd ‘o, meneertje krijgt al een eigendunk, hij begint al op zichzelf te proosten’ antwoordde hij ‘en hoe zit het met jouw ego.’ Ze nam nog een slokje en zei toen ‘dat ik weet dat ik geweldig ben betekent niet dat ik een groot ego heb.’ Ze maakte natuurlijk een grapje, ze vond zichzelf helemaal niet mooi of geweldig. Opeens werd ze uit het niets gekieteld, ze schrok eerst even maar moest daarna lachen. Ze kon niet tegen kietelen, dat was aan van de weinige dingen waardoor ze meteen moest lachen. ‘thats me’ zei Jimmy, ze glimlachte nog eens naar hem en pakte zijn petje(?) van zijn hoofd ‘en thats me’ zei ze terwijl ze eens naar hem grijnsde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jimmy

Jimmy


Posts : 303

Profiel
Naam: Jimmy
Partner:
Vereniging:

Party! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Party!   Party! Icon_minitimevr maa 11, 2011 4:31 am

De woorden van Hailey lieten hem lachen, 'of je kan gewoon niet dansen 'zei hij plagend. Hij wist wel beter hij had haar al zien dansen toen ze met z'n 3e gingen stappen. Hij nam een paar slokken van zijn flesje bier. Hij kuchte even bij de woorden van Hailey. 'Yeah your right' zei hij terwijl hij met zijn ogen rolde. Jimmy kietelde om Hailey te pesten de meesten meiden konden daar niet tegen. Hij zag de handen van haar naar zijn pet (die heeft hij altijd op) schieten hij kon niet optijd uit wijken.'"Ey" zei hij. Gelukkig had hij nog een do rag (google maar) op zijn hoofd. Waarom weet hij eigenlijk niet maar hij had dat gewoon al jaren, misschien om het litteken op zijn voorhoofd te verbergen, dat litteken heeft iets met zijn jeugd te maken. De pet stond haar vrij goed. Hij kietelde haar gewoon door. 'Dus ga je nog dansen of hoe zit dat' zei hij met een glimlachje
Terug naar boven Ga naar beneden
Hailey

Hailey


Posts : 53
Naam : ik ben niemand, alleen maar hyper

Profiel
Naam: Hailey Biller
Partner: If i like you.
Vereniging: not yet

Party! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Party!   Party! Icon_minitimevr maa 11, 2011 5:27 am

'of je kan gewoon niet dansen ' zei Jimmy, 'of ik heb gewoon geen zin in extreem veel aandacht van jongens.' antwoordde ze daarop. bij haar woorden die daarop volgden zei Jimmy ''Yeah your right' ze lachte even en zei toen 'en dat waren de meest wijze woorden deze avond.' toen ze naar zijn pet greep en hem te pakken kreeg begon hij haar weer te kietelen 'gaan we een deal sluiten, jij stopt met kietelen en ik geef je pet terug.' zei ze terwijl ze met de pet voor zijn ogen zwaaide. 'Dus ga je nog dansen of hoe zit dat' ze had de pet nog steeds in haar hand en zei 'nou zoals ik al zei, het is zielig voor die tutjes maar ook voor jou. dan zit je hier helemaal alleen want ik denk niet dat er meisjes op je af gaan komen hoor.' ze keek hem nog eens uitdagend aan met de pet nog steeds in haar hand.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jimmy

Jimmy


Posts : 303

Profiel
Naam: Jimmy
Partner:
Vereniging:

Party! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Party!   Party! Icon_minitimema maa 14, 2011 7:05 am

Jimmy had wat lol met Hailey, ze zou dus niet gaan dansen, wacht maar hij kreeg haar wel zo ver. Hij draaide zich naar de bar terwijl hij zei 'Uhhm ,ik denk niet dat er hier nerdjes rondlopen, wie anders moet je aandacht geven' zei hij plagend. Hij wist dat dat niet waar was want ze zag er goed uit. De barman kwam naar hen toe gelopen '2 mojito''s ' zei hij. Dan zou hij haar maar dronken moeten krijgen, hij zou no mather what haar aan het dansen krijgen. Jimmy kietelde Hailey terwijl zei zijn petje had. Ze wou een deal sluiten dat zij zijn petje terug gaf en hij stopte met kietelen. 'Hmm, okey dan' zei hij. Hij griste het petje uit haar handen en zette hem op. De mojito's die hij had besteld werden afgeleverd en hij dronk er van. "Ik ben wel gewend om alleen te zijn hoor' zei hij. Maar meestal had hij wel wat meiden rond hem hangen maar niet zulke huppeltrutjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hailey

Hailey


Posts : 53
Naam : ik ben niemand, alleen maar hyper

Profiel
Naam: Hailey Biller
Partner: If i like you.
Vereniging: not yet

Party! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Party!   Party! Icon_minitimevr maa 18, 2011 10:38 pm

'Uhhm ,ik denk niet dat er hier nerdjes rondlopen, wie anders moet je aandacht geven' Zei Jimmy ze grijnsde even en zei 'Uhm, ik denk het toch van wel, ik kijk nu naar hem.' ze keek hem aan met een plagende blik in haar ogen. Toen de barman op hun af kwam gelopen bestelde Jimmy mojito's. 'Hmm, okey dan' antwoorde hij op de vraag voor een deal te sluiten dat hij zijn petje terugkreeg maar stopte met kietelen. Het petje werd meteen uit haar handen gegrist. Toen de mojoito's er waren nam ze een slokje "Ik ben wel gewend om alleen te zijn hoor' zei Jimmy. 'Ja dat kan ik wel geloven.' zei ze maar ze wist dat dat niet waar was want toen ze met zijn 3en hier waren geweest was hij ook tussen de meisjes.

-sorry voor de late reactie had het (en heb het nog steeds) erg druk-
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Party! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Party!   Party! Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Party!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Party, and party, and drink, and...
» Party
» Let's get the party started
» Let's party like we used too (&Minaye)
» Party until the sun rises.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Santa Monica :: Party District :: Bar Copa-
Ga naar: