Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Party, and party, and drink, and...

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Virginia
Admin
Virginia


Posts : 2095
Naam : Diantos ღ

Profiel
Naam: Virginia Lovely
Partner: Decisions, decisions c:
Vereniging:

Party, and party, and drink, and... Empty
BerichtOnderwerp: Party, and party, and drink, and...   Party, and party, and drink, and... Icon_minitimema maa 28, 2011 9:36 am

De laatste tijd voelde ik me zo ongelofelijk slecht, het was tijd om even los te gaan in Bar Copa en even alles te vergeten. Al die stress deed me niet veel goeds. Adina die maar niet wou vertellen wat ze nou die afgelopen tijd had gedaan, haar ex-vriendje Bryan die blijkbaar ineens ook in Santa Monica was aangekomen en dan nog eens al die school erbij. Ik kon het niet meer aan, al die pure stress. Eén avondje. Eén avondje maar, mocht ik toch wel dansen en zuipen? Het was toch donderdagavond, niemand die wat om mij gaf. Behalve dan mijn lieve Adientje. Maar ik had haar ook al dagen niet meer gezien. Wat was het toch met haar? Aan de ene kant zat ik eraan te denken om het uit te maken. Maar aan de andere kant, ik kon het gewoon niet. Die ene avond dat ik haar ontmoet had was in het strandclubje. Daar had ik haar geholpen omdat een of andere man haar wou betasten, iets wat ik niet pikte en diep in mij ook niet kon toelaten. Ookal was zij nog volkomen vreemd voor mij die avond dat ik haar had ontmoet aan de bar, het voelde al goed en vertrouwd. Om die reden, en nog wat andere, kon ik het mezelf en mijn duiveltje het ons niet aan doen om allebei onze harten te breken, en waarvoor eigenlijk? Omdat we elkaar zo weinig zagen? Misschien moest het dan maar... Dat gaf mij eindelijk eens wat ruimte en niet al die hopelijke pieker-avonden in bed. Dan kon ik eindelijk eens goed slapen. Al vroeg ik mij diep van binnen af of het wel de juiste beslissing was.

Een paar jongens die zich voor de discotheek bevonden floten naar haar. Ze negeerde het, zoals gewoonlijk. Zelfs richtte ze haar ogen er niet eens op, ze verdienden het niet. Jongens moesten haar niet als een of andere hoer zien, nee zo was ze totaal niet. Al zag ze er misschien vaak wel zo uit. Die opgemaakte ogen, vol met oogpotlood en puur zwarte mascara, wat lichte oogschaduw op, het deerde haar niet hoe anderen over haar dachten. Mensen moesten zich maar accepteren hoe ze was. Ondertussen, diep in gedachten verzonken, stapte ze de deuropening binnen en volgde de rode loper richting de feestzaal. Ook daar werden de deuren open gehouden door deftig goedgekleedde portieren. Ze voelde zich op een of andere manier best vereerd, maar iedereen zou zich wel zo voelen wanneer ze over de rode loper liepen, zonde enige betekenis. De laatste twee grote deuren werden geopend en meteen was het kabaal van de muziek te horen, wat ook duidelijk geluidsoverstemmend was. In haar korte jurkje kwam ze de danszaal binnen en besloot eerst maar wat te wennen aan het geluid en aan de bar te gaan zitten.

[&Nick]

Omg, let niet op de benen van haar bij dat plaatje van die jurk xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://prophecy.clicboard.com/forum
Nick

Nick


Posts : 752

Profiel
Naam: Nick di Destino
Partner: -
Vereniging:

Party, and party, and drink, and... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Party, and party, and drink, and...   Party, and party, and drink, and... Icon_minitimedi maa 29, 2011 7:35 am

Het was tijd weer eens los te gaan, alles voor één avond te vergeten. Even alle remmen los, en niet nadenken over de gevolgen. Nick liet zijn ogen door de stamp volle club dwalen, zodra hij de ruimte binnen was gestapt was de geur van zweet en alcohol hem tegemoet getreden gepaard met de dreunende muziek. Beide was het vertrouwd, meer dan dat zelfs. Een week geleden was hij voor het laatst uit geweest, maar het voelde nu al als een eeuwigheid. In Sicilië was hij samen met zijn vrienden minstens drie keer in de week in dergelijke clubs te vinden geweest. Niemand die het hen kwalijk nam als ze de volgende ochtend een kater hadden, niemand die hen aan hun kop zuurde als ze niet voor zes uur thuis waren. Eigenlijk was dat altijd wel zo geweest, al had hij op school wel eens problemen gekregen omdat hij samen met Levi dronken in de les zat. Maar hij was destijds niet voor niks met school gestopt, die mensen bemoeide zich veel te veel met zijn leven. Bovendien zou hij waarschijnlijk toch geschorst zijn als hij zelf niet was gestopt. Hij schoof de gedachten van zich af, liet zijn blik over de mensen aan de bar glijden. Bij elk meisje bleef zijn blik voor een kort moment rustte. Voor een kort moment dacht hij aan Iana, zijn vriendin. Maar hij begon onderhand behoorlijk te twijfelen aan hun relatie. Het was gewoon niks voor hem, hij kon niet goed zonder de vrijheid die hij als singel had gehad. Hij hield van haar, wou haar hart niet breken. Maar wist dat hij dit vroeg of laat wel zou doen. Was het dan niet beter om het uit te maken? Dat was beter dan dat ze er later achter kwam dat hij vreemd was gegaan. Een zucht schoof over zijn lippen, met zijn hand ging hij door zijn haar. Zijn blik liet hij langs de mensen die aan de bar zaten glijden, bij elk meisje bleven zijn ogen kort hangen. Als een jager opzoek naar zijn prooi. Uiteindelijk bleef zijn blik rusten op een meisje met golvend blond haar. Ze ging gehuld in een kort huidskleurig jurkje, dat haar lichaam perfect uit deed komen. Een beetje onschuldig flirten kon geen kwaad, toch? Gewoon kijken of hij het nog niet verleerd was. Of hij nog goed was in het spel, waar hij eerder één van de beste in was. Zonder nog langer te aarzelen liep hij naar de bar toe, ging naast haar op een barkruk zitten. Vanuit zijn ooghoeken bekeek hij het meisje. Ze had een knap gezicht. Net als laatst met Serena, baalde hij er van dat hij iets met Iana had. Hij had gewoon zijn gevoelens tegen moeten houden. Haar moeten zeggen dat het niet werkte. Want het werkte niet. Hij kon dit niet, hij kon haar niet trouw blijven. “Hé.” zei hij tegen het meisje naast hem, een glimlach was op zijn gezicht verschenen. “Wat doet zo’n mooi meisje als jij alleen aan de bar?” vroeg hij, terwijl hij haar met zijn blauwe ogen vragend aan keek. “Kan ik je trouwens op wat drinken trakteren?” voegde hij er aan toe. Waarna hij de barman wenkte, en voor zichzelf een Bacardi cola bestelde. In de stad had er vlak voor hem een vrouw van een jaar of dertig gelopen, haar tas hing half open en hij had de verleiding gewoon niet kunnen staan. Ze had niet gemerkt dat haar portemonnee uit haar tas werd gevist. Het was een aardig buit geweest, 77 euro en 35 cent had de vrouw bij zich gedragen. Genoeg geld voor hem om zich klem te zuipen, en een mooi meisje op een paar drankjes te trakteren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Virginia
Admin
Virginia


Posts : 2095
Naam : Diantos ღ

Profiel
Naam: Virginia Lovely
Partner: Decisions, decisions c:
Vereniging:

Party, and party, and drink, and... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Party, and party, and drink, and...   Party, and party, and drink, and... Icon_minitimedi maa 29, 2011 10:20 am

Een bekend nummer dreunde door de discotheek heen, iets waar wel beviel. Maar toch was het best irritant als je iemand iets wou zeggen of wou verstaan. Al viel het bij de bar zelf best wel mee qua sterkte. Hier zat je dan ook best ver van de boxen vandaan. Ze richtte haar blik richting de voorraad flessen alcohol die keurig gesorteerd stonden op een rij, allemaal op een aantal planken tegen de muur aan, waar alleen de barman en ander Bar Copa personeel toegang tot had. En natuurlijk dan de jongeren die bezeten waren van hondsdolheid en zó krankzinnig in hun hoofd werden dat ze met flessen gingen smijten. Maar daar moest ze maar niet vanuit gaan. Een klein giecheltje, binnenpretje, verliet haar mond, wat toch niet te horen was vanwege het geluidssterkte van de muziek. 'He, wat doet zo'n mooi meisje als jij alleen aan de bar?' Een niet-bekende jongensstem klonk. Ze keek op en keek recht met haar donkerblauwe ogen in andermans blauwe ogen, duidelijk die van een jongen. Hij had blonde, krullende haartjes. Niet vaak voorkomend, tenminste ze had er nog niet zo'n één gezien in Santa Monica. ''Haai,'' begroette ze hem terug en liet haar ogen nog steeds rusten op de goed uitziende jongen, die ondertussen op een barkruk naast haar was gaan zitten. ''Ja, dat vraag ik me ook wel eens af,'' zei ze met een glimlach op haar gezicht en een aparte glinstering in haar ogen. 'Kan ik je trouwens op wat drinken trakteren?' De onschuldige glimlach veranderde al gauw in een sneaky grijnsje. Lag het nou aan haar of had ze nou sjans met deze jongen? Om nou de standaard zinnen te gebruiken dat ze wel wat drinken wou, nee, dat werd gewoon.. te onorigineel. Ze haalde charmant haar linkerschouder op, die ook naar de jongen toegericht was, alsof ze iets wou verbergen en bracht hem daarna weer kalmpjes naar beneden. Een ondeugende giechel kwam uit haar mond. ''En waar denk jij waar deze avond tot uitloopt? Het begint al gauw met flirten, dan dronken voeren, vervolgens waarschijnlijk de kostbare spullen en het geld jatten en daarna met mij naar bed gaan?'' Ze was wel slim. Haar blonde haarkleur zei niet alles. Ze knikte naar de barman toen die vroeg of zij ook een Bacardi Cola wou. Flirten was niet erg, zolang het maar niet verder ging. Het was één drankje, die ze zojuist ook besteld had, en dan was het mooi geweest. Meer wou ze niet. Zoals ze al zei, dat bracht de avond niet veel goeds. Vooral omdat ze van zichzelf wist dat ze al vrij snel aangeschoten was en daarna al zichzelf niet meer onder controle kon houden als het om een one-night-stand ging. Al moest ze er wel bij zeggen dat deze jongen er niet verkeerd uitzag. Evengoed kon ze het niet maken om Adina koud te laten en vreemd te gaan. Ze had haar de laatste tijd niet vaak gezien,d at moest ze toegeven, maar om gelijk een ander te nemen. Nee, daar betekende haar zwartharige duiveltje al teveel voor. ''Trouwens, jij mag er ook wel wezen hoor,'' complimenteerde ze hem om na haar flauwe opmerking niet gelijk het gesprek en de avond te bederven. Om zo'n hunk als hem aan de haak te slaan koste niet veel moeite, maar om als je eenmaal beet had weer los te laten... Dat zag ze niet bepaald zitten. Geïnteresseerd leunde ze haar ellebogen op de bar en liet haar kin erop zakken, naar-aandacht-zoekend naar de jongen kijkend. ''By the way, Virginia is de naam,'' stelde ze zichzelf voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://prophecy.clicboard.com/forum
Nick

Nick


Posts : 752

Profiel
Naam: Nick di Destino
Partner: -
Vereniging:

Party, and party, and drink, and... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Party, and party, and drink, and...   Party, and party, and drink, and... Icon_minitimeza apr 02, 2011 7:17 am

Met haar donkerblauwe ogen keek het meisje hem aan. Ze had buiten een mooi figuur, ook een knap gezicht dat omlijst werd door haar blonde haren. ''Haai,'' begroette het meisje hem, automatisch verscheen er een glimlach op Nick’s gezicht. ''Ja, dat vraag ik me ook wel eens af,'' zei ze met een glimlach, dat niet veel later veranderde in een grijnsje. In haar ogen was een aparte glinstering verschenen, iets wat hem wel beviel. Het leek erop dat ze een meisje met karakter was, niet eentje met enkel een mooi uiterlijk en weinig inhoud. Hij mocht dan wel regelmatig bestempeld worden als player, het was niet zo dat hij elk meisje in bed probeerde te krijgen. Nee, ze moesten toch aan bepaalde eisen voldoen. En dat leek bij dit meisje het geval te zijn. Het voelde vreemd vertrouwd om weer aan het spel te beginnen, waar hij in Italië zo goed in was geweest. Ook hier in Santa Monica had hij twee meisjes weten te versieren, Isa en Jazlyn. Maar dat was voor zijn weerzien met Iana. De gedachten aan zijn vriendin deden hem voor een moment aarzelen. Kon hij dit wel maken? Hij zou haar waarschijnlijk pijn doen, door te vervallen in zijn oude patroon. Nooit eerder had hij gegeven om de gevoelens van de meisjes waarmee hij iets had gehad, maar met Iana lag het anders. Hij voelde wel degelijk wat voor haar, iets wat hem tegelijkertijd afstootte en aantrok. Een zucht schoof over zijn lippen, het zou gebeuren. Was het niet nu, dan misschien morgen of de dag daarna. Hij kon haar niet trouw blijven, hij was simpelweg niet in staat een meisje trouw te blijven. Waarom wist hij niet. En eigenlijk wou hij er ook helemaal niet over na denken. ''En waar denk jij waar deze avond tot uitloopt? Het begint al gauw met flirten, dan dronken voeren, vervolgens waarschijnlijk de kostbare spullen en het geld jatten en daarna met mij naar bed gaan?'' zei het meisje, ze had dus ook hersens. Mooi, hij zat niet te wachten op een meisje dat zo dom was als de achterkant van een varken. Met dergelijke mensen, viel gewoon geen gesprek te voeren. “Ik steel niet van de meisjes met wie ik naar bed ga.” zei hij schouderophalend. De woorden waren niet gelogen, hij stal niet van de meisjes met wie hij sliep. Dat was tegen zijn principes, stelen deed hij alleen van winkels of gewoon van compleet vreemden. Een grijns speelde op zijn lippen, dat ze hem door had betekende niet dat het hem niet zou lukken haar in bed te krijgen. Het maakte het juist extra interessant, zo zat er tenminste wat uitdaging in. Het meisje knikte als antwoord op de vraag van de barman, en niet veel later werden er twee glazen voor hen neer gezet. Nick viste een kleine simpele portemonnee uit zijn broekzak, hij had het ding eens gestolen nadat hij tot de conclusie was gekomen dat los geld in je broekzak niet erg praktisch was. Al helemaal niet als je besloot te gaan free runnen, hij had eens honderd euro verloren dat hij buit had gemaakt tijdens het zakkenrollen. Hij en Levi hadden een wedstrijdje gedaan wie het meeste zakken kon rollen binnen een kwartier. Onmerkbaar schudde Nick zijn hoofd, hij en Levi waren regelmatig de strijd met elkaar aan gegaan. Van de simpelste dingen hadden ze een wedstrijd gemaakt. Niet omdat ze wouden bewijzen beter te zijn dan de anderen, maar gewoon omdat ze hielden van een uitdaging. Nick legde het geld voor de twee Bacardi cola’s op de barman neer, en knikte kort naar de barman die het geld pakte. Waarna hij zijn aandacht weer vestigde op de blondine naast hem. ''Trouwens, jij mag er ook wel wezen hoor,'' zei het meisje, Nick glimlachte even naar haar. Het waren woorden die hij vaker had gehoord, maar ondanks dat wist hij nooit precies hoe hij daar op moest reageren. Het meisje leunde met haar ellebogen op de bar, haar kin steunend in haar handen. ''By the way, Virginia is de naam,'' stelde ze zich zelf voor. “Ik ben Nick.” zei hij, een grijns was op zijn gezicht verschenen. Hij pakte zijn glas van de bar en nam een paar slokken van het zoete spul, naar zijn mening zat er te veel cola in en te weinig Bacardi. Ach, hij zou straks wel overgaan op iets sterkers. “Je komt hier niet vandaan, of wel?” zei Nick, eerst maar eens een normaal gesprek voeren. Met zijn blauwe ogen keek hij haar voor een moment nieuwsgierig aan, waarna hij nog een slok van zijn drankje nam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Virginia
Admin
Virginia


Posts : 2095
Naam : Diantos ღ

Profiel
Naam: Virginia Lovely
Partner: Decisions, decisions c:
Vereniging:

Party, and party, and drink, and... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Party, and party, and drink, and...   Party, and party, and drink, and... Icon_minitimema apr 04, 2011 5:54 am

Aha, de jongen heette dus Nick. Voorspellend maar wel koeltjes. Nick was dan ook wel een veel voorkomende naam, maar toch had het wel iets pakkends. Ze wist niet precies wat en kon er ook even niet op komen. De twee Barcardi Cola's, die zojuist bestelt waren, waren op de bar geschoven, vlak voor hun neus. Ze haalde haar handen weer weg onder haar kin, zat weer een beetje rechtop en pakte haar glas. Er zat erg veel cola in, niet echt haar smaak als ze meer naar de alcohol snakte dan naar het prik-drankje zelf. Toch prikte de alcohol wat in haar keel, naarmate ze het doorslikte. De blonde jongen die naast haar zat, Nick dus, zag er letterlijk niet verkeerd uit. Als ze geen vriendin had, tsja.. dan had ze vast een one-night-stand met hem gehad of kunnen nemen. Achja, ze zat vast aan een relatie. En ze kon haar echt onmogelijk bedriegen. Ze was alles voor d'r. Haar zevende hemel. Niet dat ze het niet wou, een relatie. Maar het was net zoals een huwelijk. Je kon gewoon niet vreemdgaan. Dan was het vertrouwen van de ander weg, en was het moeilijk om het weer opnieuw op te bouwen. Maar aan de andere kant... Het is en blijft een lust in je leven, vreemdgaan. Met wie je ook maar wilt. Virginia slaakte een zucht, dat waren leuke tijden. Gewoon dat ze nog single was. Elke avond had ze wel een andere jongen aan de haak, maar daar bleef het dan ook bij. Het was slechts wat zoenen en flirten. Niet echt naar bed gaan, nee dat echt niet. Dat was gewoon fout, ze was geen slet of hoer of wat dan ook. Het was slechts voor de lol, feesten en drinken. Ze grinnikte wat, binnenpret noemde ze het. En richtte vervolgens haar blik weer op de jongen. Hmm, best heerlijk. Om eindelijk weer eens geliefd te worden door jongens, eindelijk eens een keer dat mensen haar niet herkenden als dé pot, of iets anders hatelijks. 'Je komt hier niet vandaan, of wel?' Haar gedachten vaagden weg over de vroegere tijden en ze kwam weer tot het heden. ''Hmm? Nee, nee,'' grinnikte ze, terwijl ze ondertussen een slokje van haar drankje nipte. ''Ik kom uit Malibu, dat ligt heel ergens anders. En jij?'' Vroeg ze geïnteresseerd, maar nog wel nadenkend of dat echt zo was. Lag Malibu echt ver van Santa Monica, of had ze gewoon wat gebrabbeld? Achja. Ze glimlachte liefjes naar hem, hopend dat hij dan de misschien foute opmerking zou vergeten.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://prophecy.clicboard.com/forum
Nick

Nick


Posts : 752

Profiel
Naam: Nick di Destino
Partner: -
Vereniging:

Party, and party, and drink, and... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Party, and party, and drink, and...   Party, and party, and drink, and... Icon_minitimedo apr 07, 2011 9:53 pm

Luisterend naar de dreunende muziek, die afkomstig wat uit de verschillende boxen die verspreid door de club hingen, probeerde Nick te bedenken wat hij moest doen. Kon hij het maken vreemd te gaan? Hij had Iana beloofd dat hij haar trouw zou blijven, maar had ze daadwerkelijk verwacht dat hij dat zou kunnen? Ze kende hem, beter dan ieder ander hier in Monica. Ze wist zelfs waarom hij niet terug kon naar zijn land, ze wist wat hij had gedaan. En ondanks dat hield ze nog steeds van hem. Ze vertrouwde hem, al hoe wel… Twee weken geleden had hij een sms’je gekregen, en aangezien hij het nummer had herkend als dat van Lucas had hij zijn scherm afgedekt zodat ze niet mee kon lezen. Dit was hem niet in dank af genomen, ze dacht dat hij haar bedroog. Uiteindelijk had hij haar het sms’je laten lezen, wetend dat er geen andere manier was haar vertrouwen terug te winnen. Een zucht schoof over zijn lippen. Waarom was hij ooit aan een relatie begonnen? Hij had moeten weten dat het niks voor hem was, veel te ingewikkeld. Hij kon niet zonder zijn vrijheid. Nick nam enkele slokken van zijn Bacardi Cola. Waarom had die barkeeper er niet wat meer alcohol in gegooid? Als hij cola wou drinken, dan vroeg hij daar wel om. Nick merkte dat de tweestrijd die zich in hem afspeelde niet goed was voor zijn humeur. Iets wat hem deed besluiten niet langer na te denken over de gevolgen van zijn daden. Hij wist dat dit regelmatig slecht af liep, maar op dit moment kon het hem vrij weinig schelen. Hij wou gewoon weer eens een leuke avond hebben, zonder telkens na te moeten denken over wat er zou kunnen gebeuren. Het leven was te kort om voorzichtig te zijn, je moest risico’s nemen. Iets wat hij al van kleins af aan had gedaan, waarom zou hij dat nu ineens veranderen? Waarom zou hij opeens braaf worden? Waarom zou hij zich binden aan iemand, terwijl hij wist dat hij het toch niet vol hield? Nee, het werd tijd dat hij weer zichzelf werd. Weer gewoon de Nick die hij altijd was geweest. Grinnikend gaf Virginia antwoord op zijn vraag, waarna ze hem vertelde over Malibu dat volgens haar heel ergens anders lag. Hij had eigenlijk geen idee waar de stad lag, ergens aan de kust van Californië als hij zich niet vergiste. Maar aangezien hij nooit erg veel aandacht besteedde aan wat de aardrijkskunde docent zei, kon de stad net zo goed in Canada liggen. Al leek hem dat in verband met de naam vrij onwaarschijnlijk. “Ik kom uit Palermo.” zei hij, hij betwijfelde of ze wist waar het lag. De meeste mensen wisten wel waar Italië lag, maar of ze ook wisten dat Palermo de hoofdstad was van het grote eiland dat tot Italië behoorde? En als ze het al kende, kende ze het als de stad van de maffia. Er was ook maffia, maar die was overal. Het was niet zo dat elke inwoner in zijn stad er toe behoorde, nee zeker niet. Virginia glimlachte liefjes naar hem, iets wat haar er niet minder aantrekkelijk op maakte in tegen deel zelfs. “Ben je al lang in Monica?” vroeg hij nieuwsgierig terwijl hij laatste slok van zijn drankje nam. “Wil je nog wat drinken? Zelf heb ik wel zin in iets met wat meer alcohol, hier zat veel te veel cola in.” zei hij, een vrolijke glimlach sierde zijn gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Virginia
Admin
Virginia


Posts : 2095
Naam : Diantos ღ

Profiel
Naam: Virginia Lovely
Partner: Decisions, decisions c:
Vereniging:

Party, and party, and drink, and... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Party, and party, and drink, and...   Party, and party, and drink, and... Icon_minitimeza apr 16, 2011 4:54 am

Ah, de jongen kwam dus uit Palermo. Ze kende het niet, waarschijnlijk ergens een plaats in Italië. Tenminste, zo klonk het, vanwege de uitspraak. 'Ben je al lang in Monica?' Tsja, wat was lang? Lang, lang, lang. Het was nog best kort, maar toch voelde het al oud en vertrouwd. Als een echte vaste woonplaats, alsof ze er al jarenlang woonde. Maar tevergeefs, ze woonde in Malibu. Waar haar echte ouders en kleine zusje Mira een huis hadden. ''Nee, eigenlijk niet, nog maar net sinds oktober vorig jaar. Dus, ja eigenlijk al best lang. Maar nog niet eens een jaar,'' sprak ze wat onhandig. Blijkbaar werkte de alcohol al lichtjes, maar nog niet genoeg om haar in de war te brengen. Virginia zuchtte onhoorbaar, keek de andere kant op. Niet veel mensen hadden zich aan de bar bevestigd, slechts hun twee en nog drie andere jongens, drie niet coole jongens, slechts nerdjes, zoals zij ze noemde. Vanwege hun uiterlijk en de manier hoe ze aan de bar zaten. De dansvloer daarin tegen stond volledig vol. Zal zij nog gaan dansen, of zal ze nog kunnen dansen? Ze betwijfelde het, wat de tijd betrof en hoelang die lekkere krullenbol haar nog aan de praat hield. 'Wil je nog wat drinken?' "Hmmm?" Ze draaide zich om, haar blik losscheurend van de dansende menigte, en keek naar Nick. Toen drong het tot haar door wat hij had gevraagd. "Oh, ehm. Ja is goed," zei ze verlegen, waarbij ze voelde dat haar wangen lichtjes rood en warm gloeiden. "Ik lus wel een cocktail," zei ze er achteraan. Het idee dat hij haar drinken aanbood was fantastisch. Niet dat ze zelf geen geld had, nee dat niet. Maar het vleide haar simpelweg gewoon. Ze gaf Nick een verleidende knipoog en zette haar eerlijkste, lieve glimlach op.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://prophecy.clicboard.com/forum
Nick

Nick


Posts : 752

Profiel
Naam: Nick di Destino
Partner: -
Vereniging:

Party, and party, and drink, and... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Party, and party, and drink, and...   Party, and party, and drink, and... Icon_minitimema apr 18, 2011 7:24 am

Het leek erop dat de alcohol al enige grip op Virginia kreeg, en dat terwijl er relatief weinig Bacardi in hun cola had gezeten. Nu zat er in dat spul, toch zeker 20% alcohol maar toch was het relatief weinig. Zelf zou hij zeker vijf van deze glazen achter over kunnen slaan, zonder enig effect. Ergens ook wel vervelend, om alles te kunnen vergeten had hij veel alcohol nodig. Iets waarvoor geld nodig had, en dat had hij niet. Nu wel, maar dat was dankzij die slordige mevrouw die te druk met haar nieuwe aankopen bezig was geweest om aandacht te hebben voor haar tas die half open hing. Waarschijnlijk zou ze thuis pas door krijgen dat haar portemonnee weg was, maar ze zou er niet achter kunnen komen dat hij hem had gejat. Waarschijnlijk had ze hem n iet eens zien lopen, en al was dat zo ze zou niet aan hem denken als mogelijke dader. Nee, hij was niet iemand die opviel in een grote groep mensen. Misschien bij meisjes, maar niet bij het soort mensen tot welke groep die vrouw behoorde. Hij was het soort jongen waar ze geen notie van namen, meestal waren het degene met petjes en capuchons over hun hoofd die het meest opvielen. Zelf deed hij zijn capuchon ook nooit op wanneer hij zakken ging rollen, je maakte jezelf op die manier enkel en alleen verdacht. Onmerkbaar schudde Nick zijn hoofd, merkende dat zijn gedachtes weer afdwaalde. Virginia was in vergelijking met hem al een stuk langer in Monica. “Dat vind ik toch best lang.” zei hij met een grijnsje, waarna hij zijn blik voor een moment over de dansende mensen massa liet dwalen. Misschien dat hij Virginia straks zou vragen of ze wou dansen, als de alcohol er niet voor zo zorgen dat ze straks niet meer op haar benen kon staan. Haar wangen kleurde lichtjes rood, iets wat er ergens wel lief uit zag. Nick grijnsde onwillekeurig, waarna hij zijn ogen op de barman richtte. “Nou je hoort het, een cocktail voor haar en een tequila voor mij.” zei Nick, een grijns speelde op zijn lippen. Kort keek hij naar de jongens die naast hen de enige waren die aan de bar zaten. Het waren niet de types die je hier zou verwachten, het waren nerds. Het soort jongens die geen vriendin konden krijgen, en nu dan ook wat onbeholpen naar meisjes zaten te staren. Nick rolde met zijn ogen, sneuen gasten. De barman zetten de glazen voor hun neus, Nick pakte zijn glas en nam een flinke slok. Dit was beter. Hij richtte zijn ogen weer op Virginia, die hem een knipoog gaf een lieve glimlach was op haar gezicht verschenen. “Zou je straks nog willen dansen, of blijf je hier liever zitten?” vroeg Nick, op zijn lippen was een verleidelijke glimlach verschenen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Virginia
Admin
Virginia


Posts : 2095
Naam : Diantos ღ

Profiel
Naam: Virginia Lovely
Partner: Decisions, decisions c:
Vereniging:

Party, and party, and drink, and... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Party, and party, and drink, and...   Party, and party, and drink, and... Icon_minitimedi apr 19, 2011 10:33 am

De tequila en de cocktail die Nick voor hun beiden had besteld, werden voor hun neus op de bar geschoven. Ze nipte van haar drankje, de cocktail natuurlijk, en keek hem met haar pure blauwe ogen aan. De lieve glimlach veranderde in een licht grijnsje, tevreden over hoe de jongen haar behandelde. Totaal niet als oud vuil. Gewoon als een prinsesje. Ja, ze had wel zin om met hem te dansen. Om met hem de avond door te brengen. Tenminste, als hij niet zoals de andere jongens was. Die hadden elke avond een ander meisje, om de nacht mee te delen. Rotjochies waren het, dachten dat ze heel wat waren, maar stiekem waren ze alleen maar uit op seks. Geen liefde, niks. 'Zou je straks nog willen dansen, of blijf je hier liever zitten?' Vroeg Nick. Ze keek hem aan in zijn blauwe ogen. ''Hmm, hmm. Het liefste wil ik nu gelijk dansen,'' fluisterde ze flirterig in zijn rechteroog, voor de lol maar toch serieus. Ze pakte haar cocktail, gooit hem achterover en pakte meteen vrijwel Nick zijn handen, waarmee ze hem de dansvloer opsleurde. Een bekend nummer starte gelijk, lekker om op te kunnen dansen. Ze trok hem zachtjes bij zijn handen mee, tussen de menigte door, richting het midden van de dansvloer. Eenmaal op de plek waar ze wezen wou, en het niet al te druk was en ze gewoon normaal met een fatsoenlijke bewegingsruimte konden dansen, ging ze al los. Ze gooide haar handen in de lucht en ging flink met haar heupen los. Speelde wat met haar blonde haar met haar handen en voelde zich prima op haar gemak. Vooral nu ze al wat alcohol op had. Ja, dit werd nog een leuke avond. Ze werd ietsje naar voren geduwd door een ander stelletje wat achter haar kwam staan dansen, waardoor ze wat dichter bij Nick in de buurt kwam. Nog geen tien centimeter stonden ze van elkaar af. Best schattig, maar het was close. Al vond zij het niet erg. Een ondeugend grijnsje kwam op haar gezicht te staan en ze draaide zich om, haalde haar haar naar voren en begon hevig tegen Nick aan te schuren, op een sexy manier. Ze giechelde, vast onhoorbaar door de luide muziek die door de boxen door de discotheek heen galmde. Het was slechts dansen, niemand die hun pret zou bederven. En vooral haar liefje Adina niet, ze had haar toch al dagen, nee zelfs weken, niet meer gezien. Iets waardoor ze aan hun relatie begon te twijfelen. Virginia pushte haar gedachten aan de kant en maakte plaats voor een nieuwe ruimte, voor Nick. Alleen voor deze avond. Slechts dansen. Slechts drinken. Meer niet. Ja, dit zou een leuke avond worden...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://prophecy.clicboard.com/forum
Nick

Nick


Posts : 752

Profiel
Naam: Nick di Destino
Partner: -
Vereniging:

Party, and party, and drink, and... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Party, and party, and drink, and...   Party, and party, and drink, and... Icon_minitimedi apr 26, 2011 5:15 am

Aan de lichte grijns op Virginia’s gezicht kon Nick zien dat het lukte, ze begon voor hem te vallen. Hij was het nog niet verleerd, hij was nog even goed in het ‘spel’ als voor zijn relatie met Iana. Nu was die ook niet van erg lange duur geweest, althans niet voor de meeste mensen. Voor hem was het een record, nooit eerder had hij een maand met een meisje gehad zonder vreemd te gaan. Ergens voelde hij zich ook wel schuldig, twijfelde hij nog altijd lichtjes over of hij dit wel moest doen. Maar de verleiding was simpelweg te groot, Virginia was gewoon perfect. En hij miste zijn vrijheid. Vanaf het begin af aan had hij al geweten dat dit zou gaan gebeuren, maar toch was hij zo dom geweest om een relatie aan te gaan met een van de weinige meisjes om wie hij daadwerkelijk gaf. Naast Iana, betekende alleen Jamie en zijn zusje iets voor hem. Nick pakte zijn glas van de bar en goot de inhoud in één keer naar binnen. Hij voelde het goedje branden in zijn keel, heerlijk. Een glimlach verscheen op zijn gezicht bij het horen van Virginia’s woorden, gewillig liet hij zich door haar mee de dansvloer op sleuren. Een nieuw, bekkend nummer maakte zijn intreden. Het was het soort nummer waarop je volledig los kon gaan. Iets wat de meeste mensen, inclusief Virginia dan ook deden. Ook hij begon te bewegen op de muziek, hij was niet het soort jongen dat bang was om te dansen. Nee, als stuntelaar maakte je weinig indruk. Zijn ogen had hij op Virginia gefixeerd die met haar blonde lokken speelde, ze was werkelijk prachtig. De glimlach die op zijn gezicht was verschenen, ging gepaard met een lichte twinkeling in zijn ogen. Virginia werd door een stelletje dat achter haar stond iets naar voren geduwd, waardoor de afstand tussen hen werd verkleind. Iets waarmee hij totaal geen problemen mee had. Het ondeugende grijnsje wat op haar gezicht verscheen beviel hem wel. Hij legde zijn handen op haar heupen, nadat ze zich om had gedraaid en tegen hem aan begon te schuren. Een glimlach speelde op zijn lippen, hij was benieuwd hoe deze avond zou verlopen. Hij drukte een speels kusje in Virginia’s hals. “You're beautiful, you know that?” zei hij, met zijn lippen vlak bij haar oor.

[Sorry voor de kortheid, maar ik moet eten (aa)]
Terug naar boven Ga naar beneden
Virginia
Admin
Virginia


Posts : 2095
Naam : Diantos ღ

Profiel
Naam: Virginia Lovely
Partner: Decisions, decisions c:
Vereniging:

Party, and party, and drink, and... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Party, and party, and drink, and...   Party, and party, and drink, and... Icon_minitimevr apr 29, 2011 10:55 am

Virginia voelde een kusje in haar hals gedrukt, door de jongen, waardoor ze stopte met schuren en lieflijk met haar rug en achterste tegen zijn voorkant aanleunde. Flirterig legde ze haar rechterarm op zijn wang, ter teken dat ze stiekem niet wou stoppen. Op de muziek begon ze weer te dansen, wel tegen hem aangedrukt. Voorzichtig, zo zachtjes mogelijk, pakte ze hem bij zijn polsen met haar handen en legde die rond haar middel. 'You're beautiful, you know that?' Een rilling gleed over haar hele lichaam, een fijne rilling. Een rilling die ze ook bij Adina had gehad wanneer ze samen de nacht doorbrachten, voor de éérste keer in haar kamer. Ze hadden geluk dat Chelsea, haar kamergenote, er niet was, anders had die heerlijke nacht niet plaatsgevonden.
Des te meer ze eraan dacht, des te meer ze weer naar liefde en aandacht snakte. Iets wat ze nu ook kreeg, vooral de aandacht. Maar ze kon het niet maken om vreemd te gaan, niet tegenover Adina. Al voelde deze jongen toch vertrouwd, alsof hij haar voor nu even alles kon geven. En zij hem. Al was de discotheek nog zo heet en benauwd, zo stampvol en luidruchtig, ze had het koud en voelde niets anders dan de warme jongen om haar heen. De rest was lucht, hete lucht, dansende koolstofdioxide. Ze wou meer, meer dan alleen twee gespierde armen om haar heen. Ze wou die handen overal, haar lichaam verwarmen. Snakkend naar liefde. Iets wat ze al jaren niet meer had gehad van een jongen. De laatste geliefde van haar was Bryan, daarna had ze niet veel meer liefde over voor jongens. Niet na wat hij haar had aangedaan.
Virginia legde haar eigen armen over die van Nick heen, de drang was groot om hem te zoenen, om hem ergens mee te sleuren naar een andere kamer. Desnoods naar een hotel, waar niemand, en vooral niet Adina, hun konden betrappen. Nee, dat mocht niet gebeuren. Maar wat zou het? Ze had de donker harige meid al lang niet meer gezien, een goed teken dus. ''You're pretty hot, too,'' fluisterde ze hem verstaanbaar in z'n linkeroor toen ze even naar achteren boog met haar hoofd, haar haren opzij draaiend, uit Nick z'n gezicht vandaan. 'Neem me mee!' Had ze willen fluisteren, desnoods willen schreeuwen. Het uitgillen. Maar dat was te wanhopig, zo kon ze zich niet gedragen. De jongen moest zich maar overgeven, anders kwam het er niet van. Het was nu of nooit.
Ze streelde zacht met haar vingertoppen van haar handen over zijn harige armen. Ze voelden zo warm, zo gespierd, zo heerlijk zacht. Maar iets in haar hield haar tegen, ze kon het niet maken om nu midden in een discotheek hem vol op zijn mond te pakken. Dat was tegen de regels. Onwettige, ongeschreven regels. Het was de jongen die daar voor moest regelen, dat was zeker.
Terwijl ze met haar linkerhand zachtjes bleef door aaien, ging ze met haar rechterhand naar zijn rechterwang en streelde daar voorzichtig over. Ze was eruit, ze wou hem. Voor een lange, lange tijd had ze geen enkele jongen meer leuk gevonden, maar dit was een geval apart. Een lekkerding. En misschien kwam het ook wel door de alcohol, die haar wat losser maakte dan normaal. Niet dat ze al super veel op had, maar toch werkte het al beetje bij beetje. Het voelde goed, stromend door haar lijf. Haar lichaam maakte er gebruik van. Een perfect teken. Virginia sloot haar ogen, van genot.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://prophecy.clicboard.com/forum
Nick

Nick


Posts : 752

Profiel
Naam: Nick di Destino
Partner: -
Vereniging:

Party, and party, and drink, and... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Party, and party, and drink, and...   Party, and party, and drink, and... Icon_minitimeza apr 30, 2011 4:53 am

Een glimlachje speelde op Nick’s lippen, het ging precies zoals het behoorde te gaan. Haar reactie, maakte er van dat hij zich steeds zekerder ging voelen over zijn zaak. Het ging perfect. Ze viel voor hem, of was al voor hem gevallen. Hij voelde haar hand op zijn wang, haar aanrakingen waren aangenaam. Maar niet meer dan dat, ze brachten geen tinteling te weeg. Iets waar hij blij mee was, verliefd zijn dat was niks voor hem. Hij kon er niet mee om gaan, dat was onderhand wel gebleken. Hij had zich nooit toe moeten geven aan die gevoelens, het had enkel problemen over hem en Iana heen geroepen. Nick wist zichzelf er van te weerhouden te zuchten, hij wou deze avond niet verpesten. Want hij wist dat het een geweldige avond zou worden, Virginia was een prachtig meisje. Een meisje met wie hij de nacht wel wou door brengen. Nog voor hij zijn armen Virginia’s middel kon slaan had ze zijn polsen gepakt en zijn armen om zich heen gelegd. Even als haar begon hij weer te dansen, maar hij liet haar niet los. Zorgde ervoor dat er geen ruimte tussen hun lichamen ontstond. Nee, hij aarzelde niet meer. Deze avond zou hij doorbrengen met Virginia. Hij zou Iana toch wel bedriegen, als het niet nu was dan over een paar dagen. Hij zou bezwijken onder de verleiding, hoe dan ook. Hij kon niet zonder zijn vrijheid, hij kon er niet tegen aan iemand gebonden te zijn. Nee, een vaste relatie was niet wie hij was. Nog niet in elk geval, misschien ooit maar niet nu. Nu hij dit besloten had, was het makkelijker de gedachten aan zijn vriendin aan de kant te zetten. Iets waardoor hij zich volledig op Virginia kon concentreren, zodat ook zij een geweldige avond zou krijgen. Hij was niet het soort jonogen die enkel uit was op een leuke nacht voor zichzelf. Voor een nacht waren de gevoelens van het meisje met wie hij de nacht doorbracht belangrijk voor hem, maar daarna. Daarna maakte het hem niks meer uit, hij had er geen moeite mee een hard te breken. Alleen dat van Iana wou hij niet breken, maar hij wist dat hij dit al lang had gedaan. Virginia legde haar eigen armen over die van hem, hij glimlachte streek met zijn vingers over de stof van haar jurkje. Die hem lichtelijk irriteerde. De woorden die ze in zijn oor fluisterde deden hem glimlachen. Het feit dat ze met haar rug tegen hem aan stond maakte dat hij haar niet kon zoenen, iets waar hij op dit moment naar verlangde. Maar hij wist niet of het een goed idee was haar hier, midden op de dansvloer te gaan zoenen. Hij wou Iana zelf vertellen dat hij vreemd was gegaan, dat hij niet klaar was voor een relatie. Dat hoefde niemand anders voor hem te doen. Met haar vingertoppen streelde Virginia zacht over zijn armen. “Ik heb het hier wel een beetje gezien, zullen we ergens anders heen gaan?” fluisterde hij in haar oor. Met zijn armen draaide hij haar voorzichtig om. Nu haar gezicht zo dicht bij het zijne was de neiging zijn lippen op de hare te drukken, maar hij wist zichzelf in te houden. Liet zijn armen van haar middel glijden, en pakte haar hand beet. Nu was hij degene die haar door de mensen massa leidden, in de richting van de uitgang.
Buiten was het behoorlijk afgekoeld, de koele avond lucht streek langs zijn armen. Hij richtte zijn ogen op Virginia, ze stonden een tiental meter van de club af. Hij sloeg een van zijn armen rond haar middel, trok haar zachtjes tegen zich aan. Met zijn andere hand streek hij langs haar wang, waarna hij een klein kusje op haar lippen plaatste. Haar lippen waren zacht, smaakte zoet. Vroegen om meer. Een verleidelijke glimlach was op zijn gezicht verschenen. “Waar wil je heen?” vroeg hij, terwijl hij zijn vingers via haar kaaklijn naar haar hals liet dwalen. Zonder zijn ogen los te maken van de hare.
Terug naar boven Ga naar beneden
Virginia
Admin
Virginia


Posts : 2095
Naam : Diantos ღ

Profiel
Naam: Virginia Lovely
Partner: Decisions, decisions c:
Vereniging:

Party, and party, and drink, and... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Party, and party, and drink, and...   Party, and party, and drink, and... Icon_minitimeza apr 30, 2011 10:26 am

Zoals Virginia al had verwacht, en stiekem ook wel heel erg had gehoopt, leidde Nick haar naar de uitgang. Eindelijk weg uit die herrie van de discotheek. Het was binnen nauwelijks te overzien, een duidelijk uitzicht. Behalve aan de bar dan misschien. De twee stonden nog geen tien meter van Bar Copa af, maar evengoed was het stil. Doodse stilte. Het was koud buiten, vooral omdat de avond allang al gevallen was, het was al bijna nacht. Haar korte jurkje hielp er dan ook niet echt mee om haar warm te houden, vooral de dunne, tedere stof gaf haar geen bescherming tegen de kou.
Maar daar kwam snel verandering in. Nick plaatste opnieuw een arm rond haar middel en trok haar dichter naar hem toe. Iets waardoor ze even snel haar hakken anders neer moest zetten, dichterbij. Zou er iemand naar hun gluren? Toevallig meekijken? Ze hoopte van niet. Vooral niet Adina. Of iemand die haar liefje dan toevallig kende en het door zou vertellen. Al verdwenen die gedachten gauw toen ze een zachtaardig, verleidelijk kusje kreeg van de blondharige jongen. Virginia sloot haar ogen van genot. Ze voelde een stevige, grote hand over haar wang strelen. Ja, dit had ze gemist. En ze wist dat dit nog maar net het begin van de nacht was, een zeldzame nacht.
De kus duurde voor haar gevoel eeuwen, al was het in realiteit maar hooguit vier á vijf seconden.
'Waar wil je heen?' Vlak daarna streelde zijn vinger vanaf haar gezicht naar haar hals, een overheersend gevoel wat ze vaker wou. Even gooide ze haar blonde haren naar achteren en dacht na. De Living Building zou geen goed idee zijn, daar had ze kans dat ze betrapt werd. Iets wat ze deze heldere nacht wel het laatste wou. Misschien een hotel? Of een ander appartementje in het stadscentrum? ''Beslis jij maar,'' zei ze uitdagend. De jongen zou waarschijnlijk zelf wel weten dat de kamers van Monica High geen goed plan waren. En anders zou het ze nog voor duur komen te staan. Nee, toch had ze er geen goed gevoel over. Ze kwam nog dichterbij dan in principe al kon, met haar lichaam tegen de zijne aan, waarbij ze haar hoofd op zijn linkerschouder legde. ''Take me,'' fluisterde ze sensationeel in z'n oor, op een verlangende manier. Hierbij had ze dus bevestigd dat ze hem wou, iets wat een lange tijd geleden was dat ze met een jongen naar bed was geweest. Ze plaatste haar vingertoppen van haar rechterhand op de rug van Nick, lichtjes maar toch romantisch.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://prophecy.clicboard.com/forum
Nick

Nick


Posts : 752

Profiel
Naam: Nick di Destino
Partner: -
Vereniging:

Party, and party, and drink, and... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Party, and party, and drink, and...   Party, and party, and drink, and... Icon_minitimezo mei 01, 2011 12:06 am

Het was te hopen dat niemand hen hier zou zien staan, althans niemand die Iana kende. Want dan wist ze dat hij haar had bedrogen voor hij het haar had kunnen vertellen. Hij moest het haar gewoon zelf vertellen, gewoonweg omdat hij het op die manier misschien minder hard aan kon laten komen. Beter was natuurlijk als hij eerst een einde aan hun relatie maken, voor hij terug zou vallen in zijn oude patroon. Maar dit leek onmogelijk, al helemaal nu hij zo dicht tegen Virginia aan stond en hij de zoete smaak van haar lippen had geproefd. Oké, dus ze liet hem beslissen waar ze de nacht zouden verblijven? Voor een moment dacht hij na, de campus was geen optie. De kans dat een bekende van Iana, of zij zelf hen zou zien was te groot. Dus moest hij iets anders verzinnen, normaliteit zou een hotel een probleem geweest zijn. Maar dankzij de slordige vrouw in de stad had hij nog genoeg geld op een kamer in een hotel te kunnen regelen. Het enige probleem was dat hij hier weinig hotels kende, al zou het niet heel moeilijk moeten zijn er één te vinden. “Er is vast wel een leuk hotelletje te vinden in de stad.” zei hij, een kleine grijns speelde op zijn lippen. Virginia kwam dichter tegen hem aan staan, hij kon de warmte van haar lichaam door de dunne stof van haar jurkje heen voelen. Haar hoofd legde ze tegen zijn schouder, de woorden die ze in zij oor fluisterde bevestigde dat ze het zelfde als hem wou. Hij voelde haar vingertoppen op zijn rug, keek haar voor een moment in haar helder blauwe ogen. Ja, dit zou een geweldige nacht worden.
“How couldn’t I take you?” fluisterde hij zacht in haar oor. Waarna hij zijn arm van haar middel liet glijden, en hij haar hand weer beet pakte. De meeste hotels waren in de buurt van de pier te vinden, dit omdat toeristen graag uitzicht hadden op de zee. Iets wat hij wel kon begrijpen. Rustig begon hij te lopen, Virginia met zich mee voerend. De koele wind streek langs zijn armen, kort keek hij naar de blondine naast hem die enkel een vrij kort jurkje droeg. Aangezien hij zelf geen vest had of iets dergelijks liet hij haar hand los en sloeg hij zijn arm om haar heen. Losjes zodat ze rustig verder konden lopen, maar ze wel zijn lichaamswarmte kon voelen. Zelf had hij weinig last van de kou, hij was er aan gewend s’ nachts over straat te slenteren. Bovendien waren de panden waarin hij had gewoond nooit erg goed verward geweest. Hoe dichter ze bij de pier kwamen, hoe duidelijker het geluid van de golven werd. Zijn blik gleed over de gebouwen, restaurantjes, cafés en hotels. Dit was te perfecte plek voor een hotel. Uiteindelijk hield hij halt, ze stonden vlak bij de balustrade die langs de rand van de pier was gebouwd om te voorkomen dat mensen er af liepen en op het strand vielen dat twee meter lager begon. “Hmm.. dit lijkt me wel een geschikt hotel.” zei hij met een glimlachje, terwijl hij knikte naar het gebouw tegenover hen. Met zijn hand ging hij door haar haar, lang engelenblond haar. Weer drukte hij een kus op haar lippen, langer en met meer passie dan daarnet vlak bij Bar Copa. Voor een moment sloot hij zijn ogen, liet het moment zo lang mogelijk voort duren. Maar haalde uiteindelijk zijn lippen toch van de hare af, om haar vervolgens met een glimlach aan te kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Virginia
Admin
Virginia


Posts : 2095
Naam : Diantos ღ

Profiel
Naam: Virginia Lovely
Partner: Decisions, decisions c:
Vereniging:

Party, and party, and drink, and... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Party, and party, and drink, and...   Party, and party, and drink, and... Icon_minitimezo mei 01, 2011 11:47 am

Het was koud buiten, maar door Nick z'n lichaamswarmte voelde ze er haast niets van. Ookal had ze nog zo'n dun en kort jurkje aan. Nee, zijn arm om haar heen geslagen was prima. En het lopen op hakken viel ook niet tegen, vooral omdat ze niet zo mega-ver hoefden te lopen. Het geluid van de neerslaande golven deed haar plezieren, ze gingen richting de zee. Een plek waar mooie hotels te vinden waren, en perfect uitzicht. Het deed haar plezieren, het mooie uitzicht 's ochtends en 's middags, de blauwe glinsterende zee. En de ochtendzon die groot te zien was.
Bij een perfect uitziend hotel stopten ze, waarbij ze zijn hand lieflijk door haar haar voelde glijden. Hierdoor kreeg ze een tintelend gevoel, haar hart bonkte vrij snel. ''Als jij dat vind.. vind ik dat ook,'' stemde ze ermee in, op een wat flirterige toon. Ze was er vrij zeker van dat niemand haar op deze plek zo snel zou kunnen weten dat zij hier was. Dat iemand het ooit aan Adina kon doorvertellen. Virginia wist überhaupt niet eens of ze het wel kon vertellen aan haar vriendinnetje. Ze wou haar niet kwijt, maar het deed zeer dat ze haar lang niet meer had gezien. Een meisje had ook haar behoeftes nodig, om die te bevredigen. En als zij er niet was, jammer dan. Maar het was pijnlijker als Adina het te horen kreeg van iemand anders, dan was de relatie zeker weten niet meer zo snel goed te krijgen.
Virginia schudde de gedachtes uit haar hoofd wanneer Nick een kusje op haar lippen drukte. Deze keer wat langer en wat meer druk, zodat ze zijn lippen nog beter proefden. Ah, de overheersende tequila smaak was duidelijk aanwezig. De kus duurde niet extreem lang, maar haast wel langer dan de vorige die ze had gehad. De blonde meid opende haar ogen en keek hem ook in zijn blauwe ogen aan. Wauw, wat waren die mooi. En ook zo helder blauw, net als die van haar. Aquamarine toch wel genoemd, haar oogkleur.
Ze liep mee het hotel binnen. Het gaf een verfrissend, warm gevoel. Sierlijke kleuren bedekten de omgeving. Mooi bordeaux-rood, iets donkers. Een soort van rode loper was vanaf de ingang gelegd, tot en met de trap aan het einde van de lobby. Maar eerst moesten ze de receptie passeren, betalen om er überhaupt in te mogen. Er was niemand achter de balie te zien. Misschien waren ze achter, zich aan het vervelen of koffie aan het inschenken om zo laat nog op te blijven en niet stiekem in slaap te sukkelen. Virginia beet op haar onderlip, en drukte op de bel die op de desk stond. Het was wel onhandig dat er niemand achter stond, zo kon er gewoon iemand binnenlopen en de boel hier overnemen, overmacht. Niet bepaald slim dus. Tenzij er ongelofelijk veel camera's hingen, die ze zo één, twee, drie niet kon ontdekken toen ze geïnteresseerd naar van die aannemelijke vormen zocht in het plafond. 'Kan ik jullie helpen?' Vroeg de werkneemster achter de toonbank vandaan, nogal verbaasd dat er zo laat nog tieners zouden aansloffen om een kamer te krijgen. Ah, er was dus toch nog iemand gekomen. Virginia toverde een charmante glimlach op haar gezicht, en drukte daarbij een zacht kusje op Nick z'n wang, terwijl ze haar rechteram om de middel van de jongen had geslagen. Zo had ze toch nog wat dichterbij kunnen kruipen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://prophecy.clicboard.com/forum
Nick

Nick


Posts : 752

Profiel
Naam: Nick di Destino
Partner: -
Vereniging:

Party, and party, and drink, and... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Party, and party, and drink, and...   Party, and party, and drink, and... Icon_minitimema mei 02, 2011 12:23 am

Nooit eerder was hij in een dergelijk hotel geweest,simpelweg omdat hij het zich normaal gesproken niet kon veroorloven. Met enige bewondering bekeek hij de ruimte waar ze in stonden, de kleuren straalde een zeker soort warmte uit. Het hotel had een sfeer die hem volledig onbekend was, een sfeer die hem iet wat ongemakkelijk deed voelen. Hij was niet gewend aan dit soort luxe, voor hem was zijn kamer op de campus al lux. De balie was verlaten, en het zou hem niks verbazen als degene die hem zou moeten bemannen achter lag te slapen. Wat moest je anders doen? Niks, je dood vervelen tot er uiteindelijk iemand kwam die na middernacht nog een kamer wou regelen. De kans dat diegene dronken was, was waarschijnlijk vrij groot. Of zouden mensen die naar een hotel als deze gingen zich niet bezatten? Vast wel. Dat deden de rijkelui in Sicilië tenslotte uit, ze zopen dan wel enkel dure wijnen, champagne en al het spul waar een aardig prijskaartje aan hing. Maar daar werd je ook dronken van. Het geluid van de bel die op de balie stond trok hem uit zijn gedachten, voor een moment keek hij naar Virginia die naast hem stond. Een glimlachje verscheen op zijn gezicht, zijn arm rustte nog steeds rond haar middel.
Een vrouw van middelbare leeftijd kwam op haar af, de wat verbaasde blik in haar ogen ontging Nick niet. "We wouden graag een kamer willen." zei hij, als antwoord op de vraag van de vrouw. Een vriendelijke glimlach was op zijn gezicht verschenen. "Voor hoeveel nachten?" vroeg ze, al had hij het idee dat ze wel in de gaten had dat ze hier slechts een nacht zouden verblijven. "Eén." zei hij, waarna hij zijn ogen voor een moment op Virginia richtte die haar arm rond zijn middel had geslagen en zich wat dichter tegen hem aan had geplaatst. Nee, hij had er geen spijt van dat hij haar hier mee naar toe had genomen. Een zacht kusje werd op zijn wang gedrukt, met zijn hand streek hij zachtjes over haar heup. Om vervolgens zijn ogen op de vrouw te richten, die hen wat gegeneerd aan stond te kijken. Iets waardoor hij moeite moest doen niet te grijnzen. "Oké, zou u alstublieft vooraf willen betalen." vroeg de vrouw, kennelijk vertrouwde ze hen niet helemaal. Of ging dat altijd zo in een hotel? "Natuurlijk." zei hij, waarna hij het gewenste bedrag betaalde. Als die vrouw het zo wilde, nou dan kon ze het zo hebben. Hem maakte het verder vrij weinig uit. "Dank u wel." zei Nick, nadat de vrouw hem de sleutels had gegeven.
Kamer 156, die 1 betekende waarschijnlijk dat het boven was. Althans dat leek hem logisch, een glimlach speelde op zijn lippen terwijl hij samen met Virginia de trap op liep die met een soort rode lopen was bekleed. Zijn ogen gleden over de metalen nummers die op de wit geschilderde deuren waren bevestigd. Aan het het eind van de gang was hun kamer, hij stak de sleutel in het slot en opende de deur. Waarna hij zijn ogen op Virginia richtte, hij drukte een zachte kus in zijn hals waarna hij haar weer aan keek. "Lady's first." zei hij met een glimlachje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Virginia
Admin
Virginia


Posts : 2095
Naam : Diantos ღ

Profiel
Naam: Virginia Lovely
Partner: Decisions, decisions c:
Vereniging:

Party, and party, and drink, and... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Party, and party, and drink, and...   Party, and party, and drink, and... Icon_minitimevr mei 06, 2011 6:11 am

'Lady's first.' Zei Nick tegen haar, waardoor er een licht grijnsje op haar gezicht onstond. Ze hadden de kamer gauw gevonden, gelukkig voor hen was dit dan ook op de éérste verdieping. De vrouw aan de balie, die bij de ingang beneden was, had niet al te moeilijk gedaan, vanaf hun binnenkomst al niet. Niet dat ze gelijk al klaarstond voor de twee jongeren, maar toch was ze behulpzaam. Dat ze de twee niet gelijk wegjaagden. Misschien rook ze de alcohol niet en dacht ze dat zij twee een koppeltje waren.
Gauw drukte ze nog een kusje op zijn lippen, ogende snel haar ogen weer, draaide zich om en liep sierlijk, uitdagend heupwiegend de kamer in.
Met een snelle handeling gooide ze haar handtasje op het nachtkastje naast het bed en ging erop zitten. Waarna ze haar hakken uitdeed, en hem ondertussen met een grijns aankeek. Hierna stond ze op en drukte een kus op zijn lippen, waarbij ze zijn kraag lichtjes vastpakte om hem achteruit te trekken, richting het bed.
Vervolgens draaide ze zich om en gaf de jongen een duwtje tegen zijn borstkas, zodat hij op het bed zou gaan liggen. Daarna ging ze op haar knieën op het bed zitten, om de benen van Nick heen en wreef met haar handen over zijn lichaam heen. Eerst begon ze bij zijn lippen, legde slechts haar rechter wijsvinger erop, ter teken dat hij stil moest zijn, en streelde zijn hals, ging richting zijn buik en eindigde zo bij zijn heupen. Virginia boog zich naar voren, zodat ze Nick kon zoenen. Maar eerst liet ze nog een enthousiaste, sexy grauw horen.
Hierna kuste ze hem vol op zijn lippen, sloot haar ogen en liet haar sexlustige 'ik' haar gang gaan.
Ze streelde hem ondertussen op zijn gezicht, krioelde door zijn haren en maakte het des te meer heter in de kamer.
Na een aantal seconden tot een minuut opende ze haar ogen, haalde haar lippen van de zijne af en ging met haar lichaam omhoog. Zo speelde ze even wat met haar haar en kreunde zachtjes, om niet tot last te zijn voor de andere hotelgasten. En niet iedereen hoefde te weten dat er wat gaande tussen de twee jongeren was.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://prophecy.clicboard.com/forum
Nick

Nick


Posts : 752

Profiel
Naam: Nick di Destino
Partner: -
Vereniging:

Party, and party, and drink, and... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Party, and party, and drink, and...   Party, and party, and drink, and... Icon_minitimezo mei 08, 2011 6:41 am

Zou de vrouw hebben begrepen waarom ze een kamer nodig hadden? Of zou ze serieus denken dat ze hier enkel kwamen om te slapen? Hij betwijfelde het, tenzij ze zo dom was als het achterend van een varken zou één en één wel bij elkaar op hebben geteld. Wat kon het eigenlijk ook schelen, ze waren heus niet de eerste die hier niet alleen kwamen om te slapen. Hoogstwaarschijnlijk waren ze één van de vele, het enige wat hen een uitzondering maakte was hun leeftijd. Niet dat jongeren van hun leeftijd geen sex hadden, tuurlijk wel. Maar omdat de meeste jongeren zich een dergelijk hotel niet konden vertellen, hij zelf eigenlijk ook niet. Nee, normaal gesproken zou hij nog niet eens een glas water in een hotel als deze kunnen betalen. Niet dat hij dat in een andere winkel wel had kunnen doen, over het algemeen was hij altijd blut. Ondanks het feit dat hij een baantje had, met nog niet eens een heel laag salaris. Alleen ging bij al zijn geld naar Angel haar school, ze mocht tenslotte niet zo eindige als hem en al helemaal niet als hun moeder. Voordat zijn gedachten nog verder af konden dwalen, riep Nick ze een halt toe. Dit was niet het moment om na te gaan denken over dit soort dingen, het was nu tijd om even te genieten. Om even alles te vergeten, en al zijn aandacht aan de prachtige blondine te geven.
Een kusje werd op zijn lippen gedrukt, iets wat een glimlach op zijn gezicht deed verschijnen. Nee, moeilijk zou het niet worden zijn gedachten voor een moment buiten te sluiten. Niet met een meisje als Virginia, in zijn gezelschap. Ze was onderhand de kamer in gelopen, had haar tasje op het nachtkastje gezet waarna ze op het bed was gaan zitten. Hij stapte de kamer in, sloot de deur zachtjes achter zich. Het had geen zin om het hele hotel wakker te maken, die zaten vast niet op twee jongeren te wachten die van plan waren niet direct te gaan slapen. Een kus werd op zijn lippen geplaatst, Virginia pakte zijn kraag vast en hij liet zich gewillig door haar mee naar het bed trekken. Het zachte duwtje op zijn borst, was voor hem het teken op het bed te gaan liggen. Met zijn blauwe ogen keek hij glimlachend in de hare, hij voelde het verlangen naar haar lichaam groter worden. Hij legde zijn handen zachtjes op haar heupen, nadat ze over zijn benen op haar knieën op het bed was gaan zitten. Ze legde haar vinger op zijn lippen, en hij wist dat ze wou dat hij stil bleef. Haar hand streelde langs zijn hals, over zijn borst naar zijn buik en bleef uiteindelijk bij zijn heupen te stoppen. Nick grijnsde onwillekeurig, als reactie op Virginia's grauw. Beantwoorde haar kus zonder aarzelen, weer proefde hij haar zoete lippen op de zijne. Met zijn ene hand streek hij langs haar heup. Zijn andere hand was afgedwaald naar haar hals, waar hij met zijn vingers zachtjes langs streelde. Virginia's handen streelde zijn gezicht, en streken door zijn haren. Te snel naar zijn mening haalde ze haar lippen van de zijne af, en ging ze met haar lichaam weer wat omhoog. Zijn ogen die hij gedurende de zoen gesloten had, opende hij weer. Virginia speelde met haar haar, kreunde zachtjes. Hij glimlachte lichtjes, richtte zich iets omhoog door zijn ellebogen op het matras te plaatse. Zachtjes drukte hij een kus in haar hals, zijn lippen liet hij langs haar nek omlaag dwalen naar haar schouder. Waarna hij zijn ogen weer op de hare richtte, zijn hand gleed over haar rug. Hij irriteerde zich lichtjes aan de dunne stof van haar jurkje, die als een muur tussen hun lichamen in zat. Zijn andere hand lag op haar boven been, waar hij zachtjes over streelde. Langzaam liet hij zijn hand iets omhoog glijden, waardoor haar jurkje iets op kroop.
Terug naar boven Ga naar beneden
Virginia
Admin
Virginia


Posts : 2095
Naam : Diantos ღ

Profiel
Naam: Virginia Lovely
Partner: Decisions, decisions c:
Vereniging:

Party, and party, and drink, and... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Party, and party, and drink, and...   Party, and party, and drink, and... Icon_minitimedo mei 12, 2011 11:11 am

Zijn ogen... Stralend mooi. Zijn lippen... mannelijk gemaakt. Zijn handen... Warm en stevig. Zijn lichaam... Heet en intens. Fucking perfect.
Niets kon deze avond meer verpesten, behalve dan zoveel dingen. Maar daar dacht ze niet aan, ze dacht aan niets anders dan Nick, haar perfecte jongen voor deze avond. Slechts de kleding van hun beiden zat nog in de weg. Charmant zat ze nog steeds op haar knieën om zijn lichaam heen, te spelen met hem. Maar ze wist dat dit van korte duur was. En dat was het ook. Vrijwel langzaam maar zeker wring ze zichzelf uit het dunstoffige rokje en trok die sexy naar beneden, waarna ze hem op de grond wierp. De zachte plof die het maakte was ter bevestiging dan haar benen nu helemaal bloot te zien waren, waarbij ook haar buik en heupen. Haar topje liet ze nog even aan, ter spanning van de jongen.
Nu was het zíjn beurt om iets uit te trekken, waar ze haast niet op kon wachtend. Smachtend naar zijn lichaam kwam ze omlaag en gaf hem weer wat kussen op zijn lippen. Rustig trok ze hem omhoog, zodat ze kon helpen zijn bovenstuk uit te trekken, eerst zijn jack en vervolgens zijn shirt. De iets zwaardere ademhaling die ze had, door middel dat ze al wat opgewonden was, was niet te missen. Enkel blikken, strelingen en kussen zeiden al genoeg dat ze elkaar wouden. Woorden werden niet gebruikt, omdat dat alleen maar het moment kon verpesten.
Verlangend kroop ze vanaf zijn voeten, tussen zijn benen zodat ze hem rustig benaderde en hierna alweer op haar knieën ging zitten en met haar handen Nick's haar en hoofd streelde.
Ondertussen wreef ze haar handen ook op het bovenlichaam van de blonde jongen. Zoals verwacht was hij gespierd, een volledig goed lichaam als het aan haar lag.
Na een aantal herhalende kusjes opende ze haar ogen en haalde haar lippen van Nick af, waarbij ze hem in zijn blauwe ogen aankeek. De sexy blik in haar ogen was niet te missen. Gelijk viel ze aan en kuste zijn bovenlichaam, gebruikte af en toe haar tong, maar vooral haar lippen. Haar ellebogen stonden om zijn bovenlichaam geplaatst, zodat ze evengoed steun had. Haar benen daarentegen lagen deze keer tussen de jongen zijn benen, tegen elkaar aan. Een ondeugende grijns vormde haar mond, terwijl ze tijdens het kussen van zijn lichaam hem aankeek. De blik waarmee ze hem aankeek, was wel te raden...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://prophecy.clicboard.com/forum
Nick

Nick


Posts : 752

Profiel
Naam: Nick di Destino
Partner: -
Vereniging:

Party, and party, and drink, and... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Party, and party, and drink, and...   Party, and party, and drink, and... Icon_minitimezo jun 19, 2011 1:40 am

Zijn schuldgevoel was uit zijn gedachten verdwenen, evenals Iana. Op dit moment was er slecht plaats voor één iemand in zijn gedachten, Virginia. Hij verlangde er naar haar lichaam dicht tegen het zijne te voelen, zonder de muur van kleren. Kennelijk was de blondine het helemaal met hem eens, ze had zich opgericht. Trok haar rokje uit, op een manier die hem enkel en alleen meer naar haar lichaam deed verlangen. Weer voelde hij haar lippen op de haren, beantwoorde haar kus. Zijn ene hand speelde met haar blonde haren, de andere streelde over haar bovenbeen. Uiteindelijk trok ze hem overeind, haalde haar lippen van de zijne waardoor hij haar voor een moment recht aan kon kijken. Prachtige ogen had ze, hij drukte een kus in haar nek. Voelde dat ze eerst zijn jack en vervolgens zijn shirt uit trok, haar ademhaling was versneld en hij merkte dat dit ook bij hem het geval was. Ze hoefde er geen woorden over vuil te maken, ze wouden elkaar. De aanrakingen, kussen en blikken vertelde alles. Worden zouden enkel het moment verpesten. Haar topje had ze nog aan, maar daar bracht hij verandering aan. Nu was hij degene die haar hield haar bovenstuk uit te trekken. Zijn vingers gleden van haar hals over haar lichaam tot aan de rand van haar slipje. Met haar handen wreef ze over zijn bovenlichaam, ze was weer op haar knieën gaan zitten steunde met haar ellebogen op zijn bovenlichaam terwijl ze haar zachte lichaam er steeds weer op drukte. Hij kreunde lichtjes van genot, met zijn vingers streelde hij haar lichaam dat nu enkel nog werd bedekt door haar bh en slipje. Hij was er onderhand in geslaagd zijn broek uit te werken, die nu bij de andere kledingstukken op de grond lag. Een ondeugende grijs sierde Virginia's gezicht. Op zijn gezicht had zich een zelfde grijns gevormd.
Nick drukte een kus op haar sleutelbeen, waarna hij hen omdraaide waardoor hij nu degene was die bovenlag. Zijn gewicht ving hij lichtelijk op, zijn lippen liet hij van haar sleutelbeen afdwalen naar beneden. Om uiteindelijk zijn lippen toch weer op de hare te drukken, zijn vingers vonden de rand van haar slipje die niet veel later bij de rest van hun kleren op de grond belande.

Door een opening tussen de gordijnen viel een smalle lichtstraal naar binnen, Nick knipperde slaperig met zijn ogen. Het duurde even voor hij besefte waar hij was, en wat zich de voorgaande nacht had afgespeeld. Een glimlach verscheen op zijn gezicht, nee spijt had hij er niet van. Zeker niet. Misschien had hij beter kunnen wachten, want nu bedroog hij Iana iets wat hem toch niet helemaal lekker zat. Maar de verleiding was te groot geweest, een meisje als Virginia liet je niet zomaar lopen. Nick richtte zijn ogen op de blondine, zijn armen had hij om haar heen geslagen. Ze zag er lief uit als ze sliep. Kort overwoog hij op te staan en het hotel al vast te verlaten. Dat had hij vaker gedaan, al was hij ook regelmatig gebleven. Ook nu koos hij voor het laatste, starend naar het plafond wachtte hij tot ze wakker zou worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Party, and party, and drink, and... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Party, and party, and drink, and...   Party, and party, and drink, and... Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Party, and party, and drink, and...
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Party!
» Party
» Let's party like we used too (&Minaye)
» Why do I feel this party is over :3
» I love to party, but not when i'm alone.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Santa Monica :: Party District :: Bar Copa-
Ga naar: