Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Nieuw

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Yvan

Yvan

Profiel
Naam: Yvan jackson
Partner: Zolang de liefde mij niet kent, ken ik de liefde niet!
Vereniging:

Nieuw Empty
BerichtOnderwerp: Nieuw   Nieuw Icon_minitimewo mei 18, 2011 7:34 pm

Yvan stapte de auto in. Hij snapte niet waarom hij weg moest van huis, hij ging naar een soort kostschool. Monicahigh... Zijn tweelingbroer Noud zat er ook op. Hij wou wel probeeren hem niet tegen te komen. In het verleden hebben ze ruzie gehad. Noud zat daardoor hier. Yvan was bang dat Noud nog steeds boos op hem was. Dat was dan ook wel begrijpelijk! Wat hij in het verleden heeft gedaan mag niet. Hij had achter zijn broer moeten staan! nou ja. Volgens Noud was alles weer goed, maar Yvan snapte niet hoe Noud hem had kunnen vergeven. De hardcore muziek denderde in zijn oren. De auto reed door de zon. Het was warm. Hij keek naar de koffers die naast hem stonden. Vader knikte naar hem. Yvan kon wel janken. Hij ging van thuis naar een onbekende omgeving. Monicahigh... hij had het nog niet eens op een plaatje gezien!

paar uur later
______________________________________________________________________________________

De auto kwam aan. Dit is het, dacht Yvan. 'Gaat je goed' Zei zijn vader. Yvan stapte de auto uit, terwijl hij wachten tot dat de chauffeur zijn bagage uit laden. Hij reed een stukje van de auto af. 'suc6 op je nieuwe school ik hoop dat het allemaal goed gaat' Waren de laatste woorden van zijn pa voor hij vertrok. Noud keek de auto na. Het liefst rende hij er terug aan en sprong er weer terug in, veilig naar zijn eigen vertrouwde plekje. Hij liep met zijn bagage naar een bankje en gin daar zitten. Zijn haar glimde in de zon.

-open voor iedereen-
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky

Profiel
Naam: Jacky Candlite
Partner: Boys come , they go. But if you the one your pleased to stay.
Vereniging:

Nieuw Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw   Nieuw Icon_minitimedo mei 19, 2011 4:53 am

Jacky keek op toen ze muziek hoorde, nou ja sommige noemden het muziek maar in haar oren was het herrie maar iedereen zijn eigen smaak, ze zag een auto stoppen. Er stapte een jongen uit, als ze de kofers er niet bij had gezien zou ze nog weten dat deze nieuw was, ze kon elk gezicht wel. Nu wist ze het zeker en was het geen foutje net zoals bij Noud die ze laatst eens op stap tegen was gekomen, die overgenens een happy koppel was met Fear. Ja jacky was altijd wel op de hoogte van de nieuwste roddels, niet dat ze zelf echt een roddeltante was, ze liet iedereen in zijn eigenwaarde mits ze haar niks hebben aangedaan dan kon ze een bitch zijn. Ze volgde de jongen in haar ooghoeken, ze kon dat gezicht ergens van het was geen beroemde maar het gezicht deed haar denken aan iemand. Tijd om kennis te maken dus, meestal zat Jacky wel met haar neus boven een nieuweling, ze wist ze precies welkom te laten voelen. Dat was toch haar rol als cheerleaders het team steunen en mensen laten voelen alsof ze er bij hoorde en zich welkom te laten voelen. Ze had een sweater aan en een gewone jeans, het was namelijk niet zo super weer en ze had net gedoucht dus alles was het wat fris. Haar haren had ze gewoon los en die waren alweer opgedroogd. Vrolijk liep ze naar de jongen op het bankje toe, veel mensen zeiden dat ze af en toe op Alice leek uit Twilight zo vrolijk kon ze af en toe zijn en lopen. "Hee!" zei ze met een big smile. "Ik ben Jacky en welkom op Monica High" zei ze vrolijk zonder adem te halen.
Yvan

Yvan

Profiel
Vereniging:

Nieuw Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw   Nieuw Icon_minitimedo mei 19, 2011 5:27 am

"Hee!" zei een meisje met een groote glimlach op haar gezicht. Yvan lachte terug. ''Ik ben Jacky en welkom op Monica High" zei het meisje wat Jacky bleek te heten. 'Ik bwn Yvan Jackson aangenaam' Zei Yvan, terwijl hij weer recht voor uit staarde, naar de plaats waar zijn luxe sportwagen stond. Hij zag nog steeds voor hem hoe zijn vader keek en hoorde nog steeds: 'Gaat je goed' Zei. Er rolde een traan over zijn wang. Yvan veegde hem snel weg, voor dat Jacky het zag. 'Hoe lang zit jij hier al op school?' Vroeg Yvan, die nog steeds voor uit aan hjet staren was.

De zon scheenf fel in zijn gezicht. Yvan kon zijn zonnebril op zetten, maar hij zat in één van de koffers, en hij had nu geen zin om hem te zoeken. Hij keek naar het gras, en vervolgens naar de school. Yvan wist niet wat hij van de school vond, maar hij wist wel dat hij naar huis wilde. Hij had ook niet de telefoon van zijn moeder in het zwembad moeten gooien toen hij boos was, dan had hij hier nu niet gezeten!
Jacky

Jacky

Profiel
Vereniging:

Nieuw Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw   Nieuw Icon_minitimedo mei 19, 2011 7:17 am

Vrolijk ging Jacky naast hem zitten en sloeg een been over de andere. Hij stelde zich voor als Yvan Jackson.. Jackson kwam haar heel bekend voor, ze dacht even na. Hete Noud niet met de achternaam Jackson. "Ben jij familie van Noud Jackson" vroeg ze hem nieuwsgierig dat zou kunnen verklaren dat hij zo bekend was voor haar. Ze volgde zijn blik naar een auto, een mooie auto waar je wel gezien mee kon worden. Toen ze weer terug naar hem keek zag ze een traan over zijn wang lopen. Haar nieuwsgierigheid knaagde aan haar, maar wist dat het niet echt fijn was voor hem als ze hem zou vragen wat er aan de hand zou zijn. Ze deed maar net alsof ze het niet zag. En beantwoorde zijn vraag met "ja, al ongeveer 1 jaar" zei ze met een glimlachje. "Ik kan je wel rondleiden" zei ze ,dat was het minste wat ze kon doen. Ze voelde de zon op haar schijnen en kreeg het toch wel warm in haar sweater. Gelukkig had erop gerekend en er een topje onder gedaan. Ze stond even op en pakte haar sweater bij de zoom vast en trok hem sierlijk en met tikje sexyheid hem omhoog, ze vond het leuk hoe jongens daar op reageerde maar een slet zou ze zichzelf niet noemen, ze lag niet elke dag met een ander in bed, en ook niet zomaar als ze er geen toekomst in zag. Er onder zat een topje wat er vanachter zo uit zag. "Ik kan je misschien al naar de kamers brengen" zei ze terwijl ze haar sweater in haar handen had.
Yvan

Yvan

Profiel
Vereniging:

Nieuw Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw   Nieuw Icon_minitimedo mei 19, 2011 7:37 am

"Ben jij familie van Noud Jackson" vroeg Jacky. 'Ik ben zijn tweelingbroer' Zei Yvan, lichtelijk verbaast. Normaal dacht iedereen dat hij Noud was! "ja, al ongeveer 1 jaar" zei Jacky. Noud knikte. "Ik kan je wel rondleiden" zei Jacky. 'Oke' Antwoorden Yvan. Yvan zag dat Jacky haar sweater uit trok. Het topje wat ze er onder droeg, vond hij wel leuk! "Ik kan je misschien al naar de kamers brengen" zei Jacky. 'Oké, maar ik wil daar niet blijven ik zet alleen mijn bagage weg' Zei Yvan. Hij keek nog even de lucht in. Dit was vanaf nu zijn nieuwe, allerdaagse leven.
Jacky

Jacky

Profiel
Vereniging:

Nieuw Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw   Nieuw Icon_minitimedo mei 19, 2011 8:43 pm

Dat had ze nou weer net niet verwacht dat Yvan de tweelingbroer was van Noud, waarom waren ze dan gescheiden geweest en kwam hij nu pas. Misschien had hij wel een andere school hiervoor gedaan, ze zou het wel later een keer vragen als ze elkaar wat beter konden want iets over privé praten bij je eerste ontmoeting was moeilijk. Niet voor haar dan want ze had geen moeilijke jeugd ze had twee rijken ouders en een heleboel nep vrienden die het voor het geld deden. Toen hij toestemming gaf om naar zijn kamer te gaan om koffers te dumpen, stond ze op en zei "Let's go".

Het was niet ver naar de living buildings maar er was tijd genoeg om te praten" Welke klas kom je, en welke kamer heb je" vroeg ze aan hem
Yvan

Yvan

Profiel
Vereniging:

Nieuw Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw   Nieuw Icon_minitimevr mei 20, 2011 8:43 am

"Let's go". Zei Jacky. Yvan lachte, en stond op. Hij liep lachent achter Jacky aan. Yvan voelde de zon niet meer op zijn huid. Hij stond in de schaduw. Het was niet zo heel ver weg, naar de living buldings. " Welke klas kom je, en welke kamer heb je" vroeg Jacky. 'Ik kom in klas 11A, en ik kom in kamer 203' Zei Yvan. Hij liep zijn kamer binnen. Hij dropte zijn bagage in zijn kamer. Hij draaide de deur dicht, en liep weer weg met Jacky.

(geen inspi X_X)
Gesponsorde inhoud

Nieuw Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw   Nieuw Icon_minitime

Nieuw
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nieuw meisje