Profiel Naam: Sawyer Ince Partner: I have died everyday waiting for you. Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox zo mei 22, 2011 9:46 am
C a r o l ii e n No regrets, just dreams Mi amore vole fe yah says: Maar dan kan hij even goed kut doen omdat zij ook met een jongen danste xD ABii--EAT3R\\ I've been waiting for you all my life.. ~ <3 says: Ja maar hij was fictief! :'D Met Sawyer en Kenneth zit het denk ik wel goed hoor ^^ Dat zit snor. C a r o l ii e n No regrets, just dreams Mi amore vole fe yah says: Mwaha dus als hij gaat dansen ook nog? xD ABii--EAT3R\\ I've been waiting for you all my life.. ~ <3 says: Ja. Dan is ze alleen wel de hele nacht pissig Maar dan gaat ze geen ruzie met hem zoeken, denk ik (A) C a r o l ii e n No regrets, just dreams Mi amore vole fe yah says: Ook als ze samen weer vertrekken naar de living?=D ABii--EAT3R\\ I've been waiting for you all my life.. ~ <3 says: Nee dan wordt ze wel heel chagrijnig Dan is het meteen bliksem en donder. :3
Charlene Prom Queen 2011
Profiel Naam: Charlene Sullivan Partner: Plug it in and turn me on, Kenneth «3 Vereniging: L8 Nites
Onderwerp: Re: Babbelbox zo mei 22, 2011 9:49 am
Sawyer schreef:
C a r o l ii e n No regrets, just dreams Mi amore vole fe yah says: Maar dan kan hij even goed kut doen omdat zij ook met een jongen danste xD ABii--EAT3R\\ I've been waiting for you all my life.. ~ <3 says: Ja maar hij was fictief! :'D Met Sawyer en Kenneth zit het denk ik wel goed hoor ^^ Dat zit snor. C a r o l ii e n No regrets, just dreams Mi amore vole fe yah says: Mwaha dus als hij gaat dansen ook nog? xD ABii--EAT3R\\ I've been waiting for you all my life.. ~ <3 says: Ja. Dan is ze alleen wel de hele nacht pissig Maar dan gaat ze geen ruzie met hem zoeken, denk ik (A) C a r o l ii e n No regrets, just dreams Mi amore vole fe yah says: Ook als ze samen weer vertrekken naar de living?=D ABii--EAT3R\\ I've been waiting for you all my life.. ~ <3 says: Nee dan wordt ze wel heel chagrijnig Dan is het meteen bliksem en donder. :3
Whahaha! Caro vond het grappig, MSN'de ze me! En ik krijg morgen pas m'n antwoord, dus ben enorm nieuwsgierugggggg! xD
Yvan
Profiel Naam: Yvan jackson Partner: Zolang de liefde mij niet kent, ken ik de liefde niet! Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox zo mei 22, 2011 10:05 am
Mensen ik ben zo zenuwachtig! Ik kan jammergenoeg niet zeggen waar voor maar ik kan niemslapen en heb buik pijn.
Leuke nieuws: Mijn nieuwe kleding is echt leuk! Ik zal er een foto van maken en plaatsen
Sawyer
Profiel Naam: Sawyer Ince Partner: I have died everyday waiting for you. Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox zo mei 22, 2011 10:07 am
Charlene schreef:
Sawyer schreef:
Whahaha! Caro vond het grappig, MSN'de ze me! En ik krijg morgen pas m'n antwoord, dus ben enorm nieuwsgierugggggg! xD
Ik vind het eigenlijk ook wel humor xD Ben zelf niet zo nieuwsgierig, want.. ik weet niet. Kan zijn omdat ik weet dat het toch wel goed komt tussen Sawyer en Kenneth.
Mensen ik ben zo zenuwachtig! Ik kan jammergenoeg niet zeggen waar voor maar ik kan niemslapen en heb buik pijn.
Leuke nieuws: Mijn nieuwe kleding is echt leuk! Ik zal er een foto van maken en plaatsen
Dat geeft niet, ik hou ervan om dingen te raden Oké.. Zenuwachtig voor morgen, nieuwe kleding.. Ga je trouwen ?
Charlene Prom Queen 2011
Profiel Naam: Charlene Sullivan Partner: Plug it in and turn me on, Kenneth «3 Vereniging: L8 Nites
Onderwerp: Re: Babbelbox zo mei 22, 2011 10:13 am
Lyron schreef:
Yvan schreef:
Dat geeft niet, ik hou ervan om dingen te raden Oké.. Zenuwachtig voor morgen, nieuwe kleding.. Ga je trouwen ?
Hmm.. dan waag ik ook een poging! Ben je zwanger?
---
Jeeh, nu nog ff snel posten bij Ayanna en dan ga ik ook naar bed! ^^
Sawyer
Onderwerp: Re: Babbelbox zo mei 22, 2011 10:18 am
carolien says: Ze Gaat gewoon heel chaggo doen? Wss ABii--EAT3R\\ I've been waiting for you all my life.. ~ <3 said (23:15): Jup ^___^ En misschien wat andere dingen. "Sawyer... ben je nog wakker? x.o " "GEEN SEKS VOOR JOU!" " D: "
Yvan
Profiel Naam: Yvan jackson Partner: Zolang de liefde mij niet kent, ken ik de liefde niet! Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox zo mei 22, 2011 10:22 am
Now het heeft niks met de kleding te maken en nee ik ben al helemaal niet zwanger moet er nie aan denken! En trouwen word ook een beetje moeilijk ik ben 11. Maar ik mag het nog nie posten op internet ik zeg het alleen als jullie het raden maar dat gaat denk toch nie lukken :p
Over Lady gaga(heeft er ook niks meecte maken): Ik luisterde net het nummer "Judas" van lady gaga ik klik een andere aan gaat er zo'n wijf zitten janken om lady gaga!
Charlene Prom Queen 2011
Onderwerp: Re: Babbelbox zo mei 22, 2011 10:29 am
Nouja, heb gepost bij Ayanna.. nu tijd om te gaan slapen! Voorbereiden voor wiskunde examen! Enzo... T_T
We hadden het allebei fout, Diantaah! Ze gaat niet trouwen en is ook niet bezwangerd ! Nu zijn mijn enige twee opties allebei fout ._.
Yvan
Onderwerp: Re: Babbelbox zo mei 22, 2011 10:38 am
Hele andere richting heeft niks met liefde te maken
Charlene Prom Queen 2011
Onderwerp: Re: Babbelbox zo mei 22, 2011 11:11 am
Tsja, of allebei he! Je had het net nog over Lady Gaga.. je trouwt met dr.. je word zwanger.. emln je krijgt een aliën die kan zingen! 'I was born this gay!' :'D
--------
Nee, je word vuilnisman?
Yvan
Onderwerp: Re: Babbelbox zo mei 22, 2011 7:04 pm
Wat heb je tegen Lady gaga en zwanger worden van d'r kan nie ze heeft geen lul:P
En ik word ook geen vuilnis man
Jacky
Profiel Naam: Jacky Candlite Partner: Boys come , they go. But if you the one your pleased to stay. Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox zo mei 22, 2011 8:27 pm
Je gaat verhuizen naar de andere kant van de wereld, krijgt andere identiteit want er zitten superboeven achter je aan ?
WIEEEEEEEEH. Ik ben nu officieel niet meer verzorgpaardloos.
Spoiler:
,,
&
Donderdag ga ik er weer heen en dan gaat ik rijdennnn. Jeeeeeej.
*stuitert weer weg*
EDIT: AAAAAAAAAH. Donderdag ga ik rijden op Ramiro. Ik ga echt falen. xD
Joël
Profiel Naam: Joël Luzac Partner: Cause when you left, my whole world crashed Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox ma mei 23, 2011 7:19 am
En nu heb ik lekker gedaan met dat stomme GIP ding van mij. De rest moet het maar mooi afronden.
Alice
Profiel Naam: Alice Pioggia Partner: Nobody said it was easy.. Vereniging: L8 Nites
Onderwerp: Re: Babbelbox ma mei 23, 2011 8:01 am
Zo en nu kan ik eindelijk in het feest topic posten ^^ Beetje laat, maar ik had geen tijd om het eerder te doen (aa)
Die man bij het nablijven was echt zo niet streng, op een geven moment zaten we gewoon te praten en hij liet ons gewoon onze gang gaan Maar ik was wel een uur later thuis, en had nauwelijks tijd om iets te eten voor ik naar me werk moest --'
Sarah Moderator & Prom Queen 2010
Profiel Naam: Sarah Blake Partner: It's allways better when we're together Vereniging: I am and allways will be, Famous
Onderwerp: Re: Babbelbox ma mei 23, 2011 8:03 am
@ Ayse: wauw o.O Ik ben echt onder de indruk van die tweede! Volbloedje? (a') En die laatste ziet er echt pittig uit, met z'n grote ogen en witte snoet & benen. Ze zien er echt super leuk uit! Heel veel plezier ermee =D Wel cool dat je er gelijk 3 hebt, haha xd
@Maaike: Jup, allebei goed. Ramiro is inderdaad een Arabiertje en Esprit is echt een boefje.
Wieeeeh morgen eindelijk weer naar de manege, donderdag weer naar de paarden. Nogmaals, wieeeh. Ik ben echt benieuwd hoe het donderdag gaat op Ramiro.. Het schijnt echt een heethoofd te zijn ohz.. xD
Edit: Oh my. xD Ik krijg net te horen op bokt: "neem droge kleren mee". Ik ga donderdag echt vliegen ben ik bang. :')