Ik heb zo veel om op te reageren! Word er helemaal hyper van xd
@ Ayse: Klopt het dat Lyron Ayse nog niet kent xD? Dan komt ze dus als groentje op de lijst te staan..
@ Charlene: Een topicje met Lyron en Charlene vind ik geen probleem hoor ! Moeten we alleen wel snel zijn, geheh.. Want ik denk dat áls mijn vereniging er komt, Camee zo ongeduldig is dat ze niet wilt wachten ! En in principe weet Charlene al dat Lyron er eentje wilt oprichten.. Maar een beetje socializen kan geen kwaad !
@ Sawyer: Wil je met Sawyer bij L8 Nites? Is goed hoor ^^. Dan ben jij ook een groentje >=D!
@ Alice: Ik denk dat we het eerst flink druk hebben met de ontgroeningen.. Maar jullie begrijpen natuurlijk ook wel dat als iedereen er eentje apart doet, we heel lang bezig zijn. We hebben nu namelijk net zo veel groentjes als normale leden, mijzelf inbegrepen xd.. 4 groentjes hebben we 'r.. Dus als het niet meer worden kunnen er twee feesten gegeven worden ? Voor ideën kan je bij mij wezen.. Maar als we een tijd geen ontgroeningen hebben zal Lyron natuurlijk een feest geven! =D
Fear
Profiel Naam: Fear Polivia Partner: I love you, Noud :D Vereniging: Coookiiieees! :D
Onderwerp: Re: Babbelbox ma mei 16, 2011 6:10 am
Wat is YC?
Kenneth
Profiel Naam: Kenneth Wayne Nixon Partner: Shot me out of the sky, you're my kryptonite, Charlene Vereniging: Famous
@Lyron: Ghehe, klopt. 8D Maar.. Vier groentjes en twee feesten, dus de groentjes organiseren per tweetal een feest..? Ofzo? :'D Groentjes is echt een cool woord xD..
@Kenneth: Gewoon Ayanna. :'D
Claudia
Profiel Naam: Claudia Cardinale Partner: If love is blind, how could it find me? Anyway, it didn't for now.. Vereniging:
Profiel Naam: Sawyer Ince Partner: I have died everyday waiting for you. Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox ma mei 16, 2011 6:14 am
@Lyron: Ik voel me newb. D:
WAT IS YC? D:
Claudia
Profiel Naam: Claudia Cardinale Partner: If love is blind, how could it find me? Anyway, it didn't for now.. Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox ma mei 16, 2011 6:15 am
YOUTHCENTRUM, Dâh.
Oké sorry"*kuch*
Daar speel je een mensje met een verslaving. Ik heb Smokin &'nd Agression.
Kenneth
Profiel Naam: Kenneth Wayne Nixon Partner: Shot me out of the sky, you're my kryptonite, Charlene Vereniging: Famous
Onderwerp: Re: Babbelbox ma mei 16, 2011 6:16 am
Ik ken geen een van jullie daar
Tyler
Profiel Naam: Tyler James Moore Partner: Emilie Vereniging: L8 Nites
Claudia schreef:
Omg, is Camee de Camee die ik denk ?
Zit jij ook op DH ?
Uhm aangezien ik geen idee heb wat DH is, denk ik het niet
Charlene Prom Queen 2011
Profiel Naam: Charlene Sullivan Partner: Plug it in and turn me on, Kenneth «3 Vereniging: L8 Nites
@Lyron, nou dan moeten we denk ik heel snel zijn! Ik zag wel dat Alain (of Sarah/Sawyer?) 'Too Damned' had verwijderd, maar nog niet had gereageerd op L8 Nites! Maar.. ik zal wel topicje openen? Maakt het uit waar? Tenzij jij volle inspiratie hebt?
*ging even helemaal stuk* Whahaha. :Z
KOM OP MSN JIJ IK MOET MIJN FRUSTRATIE UITEN. :')
Laatst aangepast door Ayse op ma mei 16, 2011 6:18 am; in totaal 1 keer bewerkt
Sarah Moderator & Prom Queen 2010
Profiel Naam: Sarah Blake Partner: It's allways better when we're together Vereniging: I am and allways will be, Famous
Onderwerp: Re: Babbelbox ma mei 16, 2011 6:17 am
Charlene schreef:
Ik zag wel dat Alain (of Sarah/Sawyer?) 'Too Damned' had verwijderd, maar nog niet had gereageerd op L8 Nites!
Hahaha, dat gebeurt allemaal in het geheim.. >=D
Fear
Profiel Naam: Fear Polivia Partner: I love you, Noud :D Vereniging: Coookiiieees! :D
Onderwerp: Re: Babbelbox ma mei 16, 2011 6:18 am
Oké... Lijkt me... Depressief..
Tyler
Profiel Naam: Tyler James Moore Partner: Emilie Vereniging: L8 Nites
Onderwerp: Re: Babbelbox ma mei 16, 2011 6:19 am
@Lyron, haha ik denk dat je daar gelijk in hebt ;D Oh fack dan moet ik dus een feest plannen met Stephanie? Geen probleem hoor, maar, dan moet ik wel even gaan nadenken!
Darn. Ik kom er hier steeds niet tussen.
Claudia
Onderwerp: Re: Babbelbox ma mei 16, 2011 6:20 am
Ayse schreef:
Ty schreef:
Claudia schreef:
Omg, is Camee de Camee die ik denk ?
Zit jij ook op DH ?
*ging even helemaal stuk* Whahaha. :Z
KOM OP MSN JIJ IK MOET MIJN FRUSTRATIE UITEN. :')
WAT IS ER? WAAROM SNAP IK ER GEEN REET VAN?
Fear
Onderwerp: Re: Babbelbox ma mei 16, 2011 6:20 am
Is DH niet Dream Horses?
Alice
Profiel Naam: Alice Pioggia Partner: Nobody said it was easy.. Vereniging: L8 Nites
Onderwerp: Re: Babbelbox ma mei 16, 2011 6:21 am
@Caro: Ik ben er Domenico (aa)
Sawyer
Profiel Naam: Sawyer Ince Partner: I have died everyday waiting for you. Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox ma mei 16, 2011 6:22 am
We zitten in het geheim over van alles te overleggen..