Okay.. Niels/Joël staat er in. Ik weet niet of je mijn post heb gelezen met de uitleg over mijn vereniging, maar is het goed dat ik jou tussen de groentjes plaats?
Ik wil namelijk zo'n één/twee groentjes hebben, dan kunnen we meteen zo'n feest geven ! Wil de rest hier misschien ook reageren ? Dan kan ik het handig voor mezelf.. neerzetten.. Want soms ben ik echt een regelfreak o.o
@ Charlene: Jij staat er ook in ! Onder de mensen die al lid zijn van de vereniging, omdat Lyron Charlene van Italië kent. Is dat goed ?
@ Alice: Met Alice xd..? Over jou twijfel ik nog.. groentje of al-bekende? Want Lyron kent Alice wel, maar niet zo heel erg goed dat hij haar meteen lid laat zijn.. Zou je het erg vinden om groentje te worden?
Kenneth
Profiel Naam: Kenneth Wayne Nixon Partner: Shot me out of the sky, you're my kryptonite, Charlene Vereniging: Famous
Onderwerp: Re: Babbelbox ma mei 16, 2011 5:53 am
Zet me maar bij de groentjes.
Tyler
Profiel Naam: Tyler James Moore Partner: Emilie Vereniging: L8 Nites
Onderwerp: Re: Babbelbox ma mei 16, 2011 5:54 am
Lyron, Ty aber natürlich en prop Stephanie der ook maar bij .
Claudia
Profiel Naam: Claudia Cardinale Partner: If love is blind, how could it find me? Anyway, it didn't for now.. Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox ma mei 16, 2011 5:55 am
Ik ga een Topicje openen voor bewerking denk ik :3
@ Camee: Ik zet Ty bij de L8 Nite leden, en Stephanie bij de groentjes ^^.. Woah, krijgen nu wel erg veel groentjes xD
Tyler
Profiel Naam: Tyler James Moore Partner: Emilie Vereniging: L8 Nites
Onderwerp: Re: Babbelbox ma mei 16, 2011 5:57 am
Oké helemaal goed hoor! Damn nu heb ik er zin in ook haha =D
Charlene Prom Queen 2011
Profiel Naam: Charlene Sullivan Partner: Plug it in and turn me on, Kenneth «3 Vereniging: L8 Nites
Onderwerp: Re: Babbelbox ma mei 16, 2011 5:57 am
@Lyron, natuurlijk kennen ze elkaar al vanuit Italië! En nog vraagje.. komt er ook een clubhuis iets, of houden ze daar juist de feesten? Achja.. ik zie 't wel! >
Alice
Profiel Naam: Alice Pioggia Partner: Nobody said it was easy.. Vereniging: L8 Nites
Onderwerp: Re: Babbelbox ma mei 16, 2011 5:58 am
@Enya: Hmm... ik vind het best, al heb ik op dit moment meer inspi om YC geloof ik. Maar hier lukt het me ook wel met Alice of Nick (aa) Aan jouw de keus wie Ik wil hem anders wel openen, maar ik weet niet of dat me vandaag lukt moet eerst nog in een paar andere topicjes reageren
@Lyron: Euhm... echt erg vind ik het niet het hoort er tenslotte bij. Maar, dan moet ik wel ergens inspiratie voor zo'n feest vandaan halen xD Dus liever gewoon al-bekende, maar ik begrijp het als ik bij groentjes word gezet (aa)
Fear
Profiel Naam: Fear Polivia Partner: I love you, Noud :D Vereniging: Coookiiieees! :D
Onderwerp: Re: Babbelbox ma mei 16, 2011 5:58 am
@ Kenneth: beter een beugel dan herstellen van een operatie Maar... Ik leef met je mee
Charlene Prom Queen 2011
Profiel Naam: Charlene Sullivan Partner: Plug it in and turn me on, Kenneth «3 Vereniging: L8 Nites
Onderwerp: Re: Babbelbox ma mei 16, 2011 6:00 am
@Alice & @Claudia: Oeh, oeh, oeh, mag ik mee posten?
Ik heb er ook echt superveel zin in! Hoe veel ideën ik gisteravond had voor die feesten.. haha, dat is echt niet normaal xD. Allemaal ook best wel maffe ideën, maar dat is niet erg
@ Charlene: Denk dat, als het kan en mag, dat ze idd een clubhuis krijgen waar de feesten van L8 Nites in gehouden worden. De ontgroeningen worden liever ergens anders in gehouden, dat deze bijvoorbeeld in een van de clubs (of bar =D) gehouden word. Maar het zou eventueel ook in het 'clubhuis' kunnen .
@ Alice: ik zet je wel bij al-bekende! Geen probleem hoor ^^..
@Lyron: Ikke! Met Ayse gewoon. =D @Alice: Zit jij ook op YC? =O
Charlene Prom Queen 2011
Onderwerp: Re: Babbelbox ma mei 16, 2011 6:03 am
@Lyron, ooh en oeh.. komt er nog een topicje met Charlene en Lyron, of smst Lyron haar of iets dat er een studentenvereniging is, die hij heeft opgericht? Met verdere uitleg wanneer ze aankomt enzo? :3