Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Damn it all!

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Regina

Regina

Naam : Sammy

Profiel
Naam: Regina George
Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3
Vereniging: x

Damn it all! Empty
BerichtOnderwerp: Damn it all!   Damn it all! Icon_minitimevr apr 08, 2011 7:09 am

Op een herhalend tempo brachten haar benen en voeten Regina voort richting de sauna. Het was vandaag een lekker uitrust dagje wat ze wel kon gebruiken na al dat gezeik op school. De laatste tijd moest ze zó vaak ingrijpen op mensen die het verkeerde droegen, de typetjes die op Esther leken even aftemmen en meer van dat soort dingen. Tsja, zo af en toe was Regina zijn ook het makkelijkste niet wat je kon overkomen. Haar hakken veroorzaakten een soort ritme waar je de betonnen stenen waarvan de grond van gemaakt was weerkaatsten en dreunende geluiden maakten. Een liedje van de Spice Girls - het nummer Wannabe - klonk uit de speakers die boven haar hoofd hingen aan enkele winkelmuren. Het was een hete zomerdag gevuld met een oranjekleurige zonnetje die er een vrolijk sfeertje van maakte. Niet dat ze er veel van ging merken, ze ging immers naar de sauna. Haar lange, goudkleurige haar deinsde vertrouwend achter haar paraderende lichaam aan terwijl haar groene ogen de winkelcoulissen in de gaten hielden. Wie weet kwam ze van te voren een leuke winkel tegen met iets wat ze móest hebben, dan kon die sauna wel even wachten. En jahoor, haar ogen vonden het beeld van een paspop in de etalage met een geweldige outfit. Die moest ze echt even scoren..

Tevreden wandelde ze de winkel weer uit met een tevreden smile rond haar mond die glinsterden door de zon die op haar lipgloss scheen. De armbanden om haar armen klakten zo nu en dan tegen elkaar aan door het zilveren spuldingens waarvan het gemaakt was, whatever. Nadenkend tuitte ze haar lippen even waarna ze de bocht afsloeg richting de sauna. Echt lekker zo'n rustdagje, die ze echt verdiend had this time. Kom op, ze had het ook wel heel erg druk gehad met alles regelen op school hoor. Dóh. Zo'n automatisch zendertje in het plafond tringelde even toen ze de deur open deed en naar binnen stapte. Ze liep door naar de vrouw, Miranda, die ze al kon omdat ze soms wel in deze sauna te vinden was. Een soort vaste klant, eigenlijk. "Hé Miranda.." Begroette ze haar even en glimlachtte in haar richting. Ze kreeg een handdoek aangereikt van d'r, en nadat ze deze had aangenomen nam ze haar stappen naar de kleedkamers. Hup, snel kleedde ze zich uit en sloeg de handdoek om haar middel en maakte hem vast. Zo, she was ready to go. Vervolgens als laatste stap voordat het genieten kon beginnen bergte ze haar kleding op in het kluisje. Nú was ze pas echt ready to go. Een zuchtje verliet haar mond terwijl ze de deur open deed die deze keer geen rinkelend geluidje af liet gaan. Er zaten twee mensen, een of andere oude creep en nog een vrouw van rond de dertig. Boeiend, als ze haar maar niet lastig vielen. Ze deed geen moeite ze te begroetten, aangezien hun dat ook niet deden. Ze plentte zich neer op het houten bankje en leunde achterover, hèhè, eindelijk even relaxen. Oh, of toch niet. Want wie zag ze daar? "Jij hier lesbo? Ga alsjeblieft zo snel mogelijk weg, je maakt me misselijk." Zei ze afkeurend. Oh nee hè, kwam zij het natuurlijk weer verpesten. Verdomme!

[Samen met Virginia! c:]
Terug naar boven Ga naar beneden
Virginia
Admin
Virginia

Naam : Diantos ღ

Profiel
Naam: Virginia Lovely
Partner: Decisions, decisions c:
Vereniging:

Damn it all! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Damn it all!   Damn it all! Icon_minitimewo apr 20, 2011 9:53 am

Ach, eindelijk eens heerlijk relaxen. Iets wat ik lang niet meer had gedaan. Zoveel pure stress had zich afgespeeld in mijn hoofd de laatste tijd. Adina die lang weg was, Bryan die ineens op Monica High verschijnt, Nicole die terug is van Malibu na een lange, lange tijd en al laatste dat ik hét met Nick had gedaan. Een totaal onbekende jongen, die ze laatst in Bar Copa was tegengekomen en dat hij mij had versierd, wat drankjes voor mij had besteld, samen gezellig waren gaan dansen en de rest van de avond... Het was plezierig, maar dat kwam vrijwel vanwege de hoeveelheid alcohol wat zich in mijn lijf bevond. Ja, het was tijd om te relaxen. Er verder niet meer aan te denken. Ik stapte de sauna binnen, het was nog leeg. Mooi, dat was fijn.

Net alsof deze middag niet beter kon worden ging de deur open, er kwam iemand binnen. Zo te zien een meisje. Maar Virginia richtte haar aandacht er niet al te goed op, vanwege het hoeveelheid stoom wat zich in de ruime bevond. De ruimte was al wat voller gaan stromen, de tijd dat ze hier zat. Een stuk of twee mensen waren er bij gekomen. En nu dit meisje erbij, dus drie. 'Jij hier lesbo? Ga astjeblieft zo snel mogelijk weg, je maakt me misselijk.' Gatver, wat was er nou weer voor gezeik? En wat nou weer lesbo? Ze keek om, naar degene wie dat had gezegd. De stem kwam haar aardig bekend voor. En binnen no time was haar vanmiddag verknald. Het was Regina. Van álle meisjes van Santa Monica en Monica High moest zij het net weer zijn. Jezus, op z'n engels uitgesproken. Ze vloekte binnensmonds. ''Wat moet jij nou weer hier? Donder op, naar je vriendinnetjes,'' zei ze net zo hard en harteloos terug. ''Als je niks beters te melden heb, dan flikker je maar op. Ik heb geen zin in gezeik, en jij waarschijnlijk ook niet,'' zei ze wat killer terug, op een gemene toon waarop ze probeerde duidelijk te maken dat ze beter maar haar mond kon houden. Of anders...

[Sorry voor láááaááte reactie, maar dat had ik al gezegd Surprised Enn.. beetje korte post :$, sorry daarvoor ook! ;o]
Terug naar boven Ga naar beneden
http://prophecy.clicboard.com/forum

Damn it all!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» It's so damn hot in here
» First day, Oh damn x
» The Damn Night

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Santa Monica :: Public Centre :: Fun Area-