Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het eerste

Ga naar beneden 
+7
Alice
Virginia
Jimmy
Sarah
Niels
Lyron
Alain
11 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Serena

Serena


Posts : 562
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Serena Wilson
Partner: x.
Vereniging: Famous

Het eerste - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het eerste   Het eerste - Pagina 2 Icon_minitimevr maa 25, 2011 4:55 am

Sarah schreef:
Dat ik dat een paar uur geleden zij was niet zo goed overdacht.. xd

Dat faalt ook best hard xd..

En ik snap niet wat het probleem is als we de teamcaptains de leden toe te vertrouwen. We kennen uit ervaring dat Ties na een week of twee zijn interesse in dingen verliest en het dan een beetje links laat liggen, en wie zegt dat hij dat met dit niet doet? We hebben het gezien bij meisje van de maand, jongen van de maand, dat dierentuingedoe, dat platenmaatschappijgedoe, raad de beroemde persoon gedoe, zijn roedel op Wolfstory.. (:

Maarja, als jullie het niet willen, ga jullie gang ^^. Ik zie het alleen niet als de beste optie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyler

Tyler


Posts : 807

Profiel
Naam: Tyler James Moore
Partner: Emilie
Vereniging: L8 Nites

Het eerste - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het eerste   Het eerste - Pagina 2 Icon_minitimevr maa 25, 2011 5:00 am

Ik denk trouwens ook wel dat teamcaptains een goed idee is, maar dan inderdaad wel voor actieve leden.
Als één iemand ze allemaal moet beheren (alle sporten) is het erg veel werk om bij te houden denk ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah
Moderator & Prom Queen 2010
Sarah


Posts : 1125
Naam : Maaike

Profiel
Naam: Sarah Blake
Partner: It's allways better when we're together
Vereniging: I am and allways will be, Famous

Het eerste - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het eerste   Het eerste - Pagina 2 Icon_minitimevr maa 25, 2011 5:12 am

Sarah schreef:
Dat ik dat een paar uur geleden zij was niet zo goed overdacht.. xd
Ugh, ik weet niet wat ik heb vandaag.. o.O Toe aan weekend! =D


Serena schreef:
We kennen uit ervaring dat Ties na een week of twee zijn interesse in dingen verliest en het dan een beetje links laat liggen, en wie zegt dat hij dat met dit niet doet? We hebben het gezien bij meisje van de maand, jongen van de maand, dat dierentuingedoe, dat platenmaatschappijgedoe, raad de beroemde persoon gedoe, zijn roedel op Wolfstory.. (:
Daar heb je helemaal gelijk in xd Maar als je eerlijk bent: had jij gedacht dat Monica het langer dan een maand zou overleven? En toen hij langer dan een maand bestond, had je gedacht dat dat nog lang zou duren? En moet je ons nu eens zien.. Very Happy (had ik stiekem niet verwacht hoor xD)
Ik denk dat als Ties ergens voor wilt gaan, het hem ook best kan lukken xd Zo lag het er bij enkele van deze spellen aan dat niet alle leden actief waren (kijk maar naar "Wie is de Mol") of dat hij er inderdaad simpelweg geen zin meer in had. Maar ik denk dat hij Het Eerste wel wat serieuzer zal nemen dan een spelletje. Tenminste, dat hoop ik.. xd
Alleen hebben we dan nog steeds geen excuus voor de roedel.. scratch
Oh, en Jongen van de maand werd trouwens door Saar geregeld, en niet door Ties xd Zie jij Ties al lekkere mannen spotten? Laughing
---
Maar dat allemaal even ter zijde, god ik dwaal echt af xd

Serena schreef:
Maarja, als jullie het niet willen, ga jullie gang ^^. Ik zie het alleen niet als de beste optie.
Ga nou niet zo doen xd
Je weet best dat dat alleen mijn mening was (: Ian en Virginia zijn het namelijk met je eens wat team Captains aan leden toevertrouwen betreft. Of dat te maken heeft met het feit dat ze het ook echt een goed idee vinden, of dat een rol van glorie als leider ze leuk lijkt.. geen idee xd
En bovendien hebben meer leden hier wel wat op te zeggen, lijkt me.. Dat ik tot nu toe de enige ben die het erover heeft, so be it. Hopelijk zijn er meer leden die hier hun mening over willen geven (: En natuurlijk moet Ties er zin in hebben. Alles wat met de site te maken heeft regelt hij al; wie zegt dat hij de taak van leden-voor-sportteams-aanstellen niet liever door iemand anders laat doen? Wel zo makkelijk voor hem ja xd

Ik zie het persoonlijk gewoon niet zo zitten, maar als meerdere mensen er vertrouwen in hebben.. (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Virginia
Admin
Virginia


Posts : 2095
Naam : Diantos ღ

Profiel
Naam: Virginia Lovely
Partner: Decisions, decisions c:
Vereniging:

Het eerste - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het eerste   Het eerste - Pagina 2 Icon_minitimevr maa 25, 2011 5:53 am

Sarah schreef:
Serena schreef:
Maarja, als jullie het niet willen, ga jullie gang ^^. Ik zie het alleen niet als de beste optie.
Ga nou niet zo doen xd
Je weet best dat dat alleen mijn mening was (: Ian en Virginia zijn het namelijk met je eens wat team Captains aan leden toevertrouwen betreft. Of dat te maken heeft met het feit dat ze het ook echt een goed idee vinden, of dat een rol van glorie als leider ze leuk lijkt.. geen idee xd
En bovendien hebben meer leden hier wel wat op te zeggen, lijkt me.. Dat ik tot nu toe de enige ben die het erover heeft, so be it. Hopelijk zijn er meer leden die hier hun mening over willen geven (: En natuurlijk moet Ties er zin in hebben. Alles wat met de site te maken heeft regelt hij al; wie zegt dat hij de taak van leden-voor-sportteams-aanstellen niet liever door iemand anders laat doen? Wel zo makkelijk voor hem ja xd

Ik zie het persoonlijk gewoon niet zo zitten, maar als meerdere mensen er vertrouwen in hebben.. (:
Ik vind het een goed idee dat er Team Captains komen, maar dan geef ik Sarah er ook wel weer gelijk in dat er dan 'macht-persoontjes' ontstaan. En dat het misschien weer niet leuk loopt. En een 'rol van glorie als leider' hoef ik niet te hebben eigenlijk, ik vind van mezelf dat ik niet echt oplettend ben, snel afgeleid wordt en het vaak ook niet echt actief kan houden, zie 'Young Stars'. Dus mij als team Captain hoeven jullie niet Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://prophecy.clicboard.com/forum
Serena

Serena


Posts : 562
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Serena Wilson
Partner: x.
Vereniging: Famous

Het eerste - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het eerste   Het eerste - Pagina 2 Icon_minitimevr maa 25, 2011 5:56 am

Macht persoontjes is simpel op te lossen: Gewoon op de manier zoals het bij de Romeinen vroeger ook ging Smile..
Ze gingen stemmen (wat hier in het modhoekje kan gebeuren) en als iemand teveel stemmen kreeg, werd hij gewoon van zijn functie afgezet.
En overigens hoef ikzelf ook niet persé een teamcaptain te zijn, just for the record, dus ik ben niet pro-teamcaptains zodat ikzelf een supercoole functie krijg, of hoe jij het ook wilt noemen Maaike.. (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Het eerste - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het eerste   Het eerste - Pagina 2 Icon_minitimevr maa 25, 2011 6:14 am

Voor opheldering, dat lijstje...

C:
F:
F:
G:
G:

Dat staat voor de posities die je in basketbal hebt x] Center, Forward, Forward, Guard, Guard.


Over teamcaptains, lijkt me geen goed idee dat mensen die in de RPG teamcaptain zijn, ook hier beslissen over wie er wel of niet in het team kan. Wat wel kan is in de sporten waar dit ook zo is, gewoon teamcaptains aan te stellen, maar die buiten de RPG om niets te zeggen hebben.

Ik denk wel dat iedere sport door een verschillend iemand bij kan worden gehouden. Maar misschien wel juist door degene die niet aan de sport meedoen. Dus dat ik misschien beter over de cheerleaders kan beslissen (cheerleaders, yummity...) en Jeanine over de basketballers, om een simpel voorbeeld te geven. Zodat we niet over onszelf hoeven te bepalen.
Stemmen over ieder dingetje kan soms erg lang duren...

Maar ik ben voor het eerst in mn leven erg druk, vandaar dat ik het nog niet heb aangemaakt, hoop er dit weekend wel aan toe te komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Sarah
Moderator & Prom Queen 2010
Sarah


Posts : 1125
Naam : Maaike

Profiel
Naam: Sarah Blake
Partner: It's allways better when we're together
Vereniging: I am and allways will be, Famous

Het eerste - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het eerste   Het eerste - Pagina 2 Icon_minitimevr maa 25, 2011 6:50 am

Virginia schreef:
Ik vind het een goed idee dat er Team Captains komen, maar dan geef ik Sarah er ook wel weer gelijk in dat er dan 'macht-persoontjes' ontstaan. En dat het misschien weer niet leuk loopt. En een 'rol van glorie als leider' hoef ik niet te hebben eigenlijk, ik vind van mezelf dat ik niet echt oplettend ben, snel afgeleid wordt en het vaak ook niet echt actief kan houden, zie 'Young Stars'. Dus mij als team Captain hoeven jullie niet Wink
Nouja, dat weet je niet.. (:
Young Stars is maar een spelletje, als het iets serieuzer wordt (zoals met een vereniging) dan denk ik dat dat voor een hoop mensen al meer een drijfveer is om actief te blijven Very Happy Bovendien ben je wel actief & elke dag online, en ben je zo ongeveer de enige volleybalster xd & de vereniging die je hebt is ook nog niet dood Cool

Sorry als ik een beetje bot over kan komen vandaag, heb het gevoel dat ik niks kan verwoorden zoals ik wil xd Zelfs deze zin lijkt bagger te lopen scratch
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het eerste - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het eerste   Het eerste - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het eerste
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: Breinbrekers :: Ideeën-
Ga naar: