Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

I think i see a old friend of me (Ayse)

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Asher

Asher

Profiel
Naam: Asher Girt
Partner: If it's time i now it will come
Vereniging:

I think i see a old friend of me (Ayse) Empty
BerichtOnderwerp: I think i see a old friend of me (Ayse)   I think i see a old friend of me (Ayse) Icon_minitimeza maa 12, 2011 11:16 pm

Asher ging meteen vanuit school naar de slaapvertrekken, hij opende zijn kamerdeur en keek even rond, zijn kamergenoot was er nog niet. Hij pakte een zwembroek en een wit T-shirt, snel kleedde hij zich om en daarna ging hij meteen weer door. In zijn auto reed hij naar het strand, hij deed zijn T-shirt uit want dat vond hij makkelijker tijdens het joggen. Op het strand wandelde hij eerst even en daarna begon hij te joggen. Het zachte zand maakte het joggen iets lastiger maar dat was alleen maar beter voor zijn conditie. Na 20 minuten te joggen begon hij weer te wandelen, hij keek even rechts van zich waar de zee te zien was. Misschien kon hij ook nog even een frisse duik nemen, hij aarzelde even want de golven waren nogal hevig, maar wat maakte het uit. Hij trok zijn schoen uit en liep richting de branding, hij liep verder totdat het water tot zijn middel kwam, dat duurde niet lang want de golven kwamen hoog en snel achter elkaar. Na een tijdje had hij er wel weer genoeg van, in je eentje was er ook niet zoveel aan. Hij ging het water weer uit en deed zijn schoenen aan, hij zou weer terug naar zijn auto wandelen. Het strand was druk en hij moest weer eventjes zoeken welke kant hij op moest maar daarna zag hij zijn auto al gewoon staan. Hij liep ernaartoe maar dacht toen een bekend gezicht te zien, was dat Ayse? Hij had haar al een tijd niet meer gezien, ze waren zo’n goede vrienden, het zou echt fijn zijn als zij het was.

-En Ayse, ik had niet echt inspiratie hoop dat het niet erg is, hij komt ook nu pas omdat ik meer dingen moest doen dan verwacht vandaag-

Terug naar boven Ga naar beneden
Ayse

Ayse

Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayse Sulliver
Partner: Wyatt
Vereniging: L8 Nites

BerichtOnderwerp: Re: I think i see a old friend of me (Ayse)   I think i see a old friend of me (Ayse) Icon_minitimezo maa 13, 2011 12:11 am

Maakt niet uit hoor, ik heb ook niet zoveel inspiratie ^^.

De laatste tijd was Ayse steeds vaker op het strand te vinden. Dit kwam natuurlijk mede doordat het steeds warmer weer werd. Gekleed in een simpel, wit hemdje en een spijkershort liep ze over het strand. Voor de verandering had ze dit keer haar bikini wél aangetrokken, meestal kwam ze alleen naar het strand om na te denken. Maar ze had zo het idee dat als ze de hele dag op het strand zou zitten in de felle zon, dat ze zou smelten. Ook dankzij die zon, was het vandaag ontzettend druk op het strand. Ze zuchtte even geërgerd, nu moest ze continu uitkijken waar ze liep. Uit haar broekzak viste ze een elastiekje, om vervolgens haar haren daarmee in een knot te binden. Na een tijdje wat over het zand te hebben geslenterd, liep ze verder richting het barretje wat aan de rand van het strand stond. Het drinken wat ze daar verkochten was duur en eigenlijk was het het niet eens waard, maar wie ging er nou nadenken over de prijs en kwaliteit van een drankje als je bijna stikte van de dorst? Eenmaal ze bij de bar stond, eigende ze zichzelf een barkruk toe en bestelde een cola. Omdat ze even moest wachten op haar drankje, gaf dat haar de tijd om even rond te kijken. Hoe later het werd, hoe meer de mensenmassa groeide. Een ongeduldig getik op haar arm deed haar weer omkijken, de barman had haar drankje voor haar neergezet. Met een beetje een kortaf glimlachje keek ze de man even aan, waarna ze het glas oppakte en zich weer naar het strand omdraaide. De koude vloeistof gleed heerlijk verkoelend door haar keel en een tevreden zucht verliet haar mond. Ayse bedacht zich dat ze eigenlijk alles had wat haar hartje begeerde. Ze had een lieve vriend, ze woonde in een stad waar het altijd mooi weer was, wat kon ze zich nou nog meer wensen? Ja, een paar goede vrienden, maar ook die zouden nog wel komen. Dat was het enige wat ze heel erg miste van New York, haar vrienden. Een beetje verveeld keek ze rond, stiekem opzoek naar iemand waar ze een gesprek mee kon aanknopen. Haar blik bleef hangen bij een jongen met een ontbloot bovenlichaam, die richting de parkeerplaats liep. Was dat nou Asher? Nee natuurlijk niet, dat kon helemaal niet. Die zat natuurlijk in New York. Maar hoe langer ze bleef kijken, hoe zekerder ze ervan werd dat het toch echt Asher was. "Asher?" sprak ze hem toen vragend aan.
http://www.ecsim.proboards.com
Asher

Asher

Profiel
Naam: Asher Girt
Partner: If it's time i now it will come
Vereniging:

BerichtOnderwerp: Re: I think i see a old friend of me (Ayse)   I think i see a old friend of me (Ayse) Icon_minitimezo maa 13, 2011 1:06 am

Asher keek nog even naar het meisje wat er zo bekend uitzag, hij draaide zich om en pakte uit zijn auto een fles water. Meteen dronk hij de helft van de fles al op,hij voelde het verfrissende water door heel zijn lichaam gaan. Hij had gelukkig vroeg genoeg hier kunnen zijn, hij was hier al bijna meteen na school want anders was het onmogelijk om hier te joggen. Dat kon je nu al merken want het strand was echt heel druk geworden, hij draaide zich weer om en keek naar de bar waar hij het meisje had gezien dat zoveel op Ayse leek. Maar ze zat er niet meer, hij dacht even na als het echt Ayse was dan zou het wel erg toevallig zijn maar het zou ook fijn zijn. Hij had haar namelijk al lang niet meer gezien en hij had ook nog niet echt vrienden gemaakt. Hij had zijn kamergenoot wel maar die kende hij ook maar pas. Hij keek nog eens rond maar kon haar niet meer vinden. Hij bleef nog even staan en opeens hoorde hij zijn aam achter zich. Ja die stem herkende hij maar al te goed, het was Ayse. Hij draaide zich om en zei ‘Uhm ja, maar hoe weetje mijn naam?’ hij kon het niet laten om een grapje te maken. Hij zette een grote glimlach op en zei ‘Ayse, jou heb ik lang niet meer gezien.’ Hij was echt wel blij dat hier nu iemand was die hij beter kende dan alleen bij de naam. ‘wat een toeval zeg, ik moet je zeggen toen je weg was werd het zo saai in NY.’ Hij hield even zijn mond om haar ook iets te laten zeggen want soms praatte hij iets te veel en kregen anderen de kans niet eens om iets te zeggen. Natuurlijk lette hij daar meestal wel op omdat hij dat van zichzelf wel wist. Hij keek even naar Ayse met nog steeds een glimlach op zijn mond.
Ayse

Ayse

Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayse Sulliver
Partner: Wyatt
Vereniging: L8 Nites

BerichtOnderwerp: Re: I think i see a old friend of me (Ayse)   I think i see a old friend of me (Ayse) Icon_minitimezo maa 13, 2011 5:59 am

Nu ze zo voor de jongen stond wist ze het voor honderd procent zeker, dit was Asher. Net nu ze dacht dat ze alles had wat ze wilde, bleek het toch nog een stukje beter te kunnen: zo'n beetje haar beste vriend stond hier voor haar neus. ‘Uhm ja, maar hoe weetje mijn naam?’ sprak Asher. Grijnzend keek ze de jongen aan. Ze moest iets omhoog kijken, hoewel ze ouder was dan hem stak hij toch bijna een kop boven haar uit, zo groot was ze zelf niet. "Ha-ha, grappig hoor." sprak ze vervolgens, waarna ze hem een plagende stoot tegen zijn arm gaf. ‘Ayse, jou heb ik lang niet meer gezien.’ Hierop knikte ze instemmend, ze hadden elkaar veel te lang niet gezien. Eigenlijk had ze er ook wel spijt van dat ze haar vrienden niet had verteld dat ze zou gaan verhuizen. Mede omdat ze ook helemaal niet had weg gewild, haar ouders hadden haar min of meer gedwongen om mee te gaan naar Santa Monica. Maar aan de andere kant, anders had ze Wyatt nooit ontmoet en zat ze vast nog aan haar ex vastgeplakt. ‘wat een toeval zeg, ik moet je zeggen toen je weg was werd het zo saai in NY.’ Ze glimlachte even, het was fijn om te weten dat het wel degelijk was opgevallen dat ze er niet meer woonde. Waarschijnlijk hadden de docenten van haar oude school min of meer een feestje gegeven omdat zij weg was, die zouden haar absoluut niet missen. "Kon je me weer eens niet missen?" vroeg ze Asher plagend, terwijl er een grijns rond haar lippen speelde. "Maar vertel eens, wat doe je hier? Zit je nu ook op Monica High? Hoe gaat het met je?" overspoelde ze hem vervolgens met vragen. Een beetje beschaamd beet ze vervolgens op haar lip, het weerzien met Asher had haar weer eens enorm enthousiast gemaakt. Zo werd deze middag toch nog leuk!
http://www.ecsim.proboards.com
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: I think i see a old friend of me (Ayse)   I think i see a old friend of me (Ayse) Icon_minitime

I think i see a old friend of me (Ayse)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ayse Sulliver
» Kamer van Shane en Ayse.
» Kamer van Wyatt en Ayse.
» Can I be a friend?
» Meeting an old friend

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum