Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Een nieuwe meisje in een nieuwe school

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast




Een nieuwe meisje in een nieuwe school Empty
BerichtOnderwerp: Een nieuwe meisje in een nieuwe school   Een nieuwe meisje in een nieuwe school Icon_minitimezo feb 06, 2011 10:53 pm

Een nieuw meisje stond opeens voor het Monica High School. Ze was net verhuist naar Santamonica, omdat haar vader en moeder net gescheiden zijn. Ze leeft nu bij haar vader. Dit is haar eerste schooldag in een nieuw land. Ze ging naar binnen. Het was best druk, ze kon nauwelijks lopen. Maar daar kwam een leraar aan. Hij stelde zich voor. Hij zei "hallo, welkom op Monica High School. Ik ben mr. de Gaars en hoe heet jij?" Ik keek hem lang aan. Hij was zo knap. Hij tikte me aan en zei ''Ben je er nog?" Ze schrok en zei ''Hallo, ik ben Hannah-bloom''. Hij keek mij aan en zei ''Wat een leuke naam! Aangenaam kennis te maken''. Hij gaf me een hand en ik greep hem meteen en ik wilde niet meer mijn hand los maken. Hannah-Bloom kon niet zo lang met hem praten, want de eerste bel ging al. TRRIINNG! Ze rende snel naar haar eerste les. Ze deed de deur open en net daarna ging de bel nog een keer. TRRRIING! Ze ging met zelfvertrouwen naar de leraar voor de klas. De leraar stond op en zei ''Hallo, Hannah-Bloom''. Ze keek hem aan en ze schrok. Mr. de Gaars vroeg Hannah-Bloom of ze haar zelf wilde stellen. Ze schudde nee. Mr. de Gaars zei tegen haar ''Ga maar zitten''. Hannah-Bloom ging meteen zitten. Ze keek om haar heen en ze keek vooral naar haar leraar.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Een nieuwe meisje in een nieuwe school
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nieuwe nacht, nieuw land, nieuwe school... Nieuw leven?
» Nieuw meisje
» Nieuwe lay out kleuren!
» Nieuwe hobby
» Nieuwe leerling

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Monica High School :: Monica High School :: Outside-
Ga naar: