Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Let's take a swim

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Wyatt

Wyatt


Posts : 210
Naam : Carolien

Profiel
Naam: Wyatt Middleton
Partner: I'll take you one step closer, you'll take to steps back you're so bad, so bad Ayse
Vereniging: -

Let's take a swim Empty
BerichtOnderwerp: Let's take a swim   Let's take a swim Icon_minitimedi nov 16, 2010 8:34 am

Wyatt was op het strand om gewoon even te gaan zwemmen vandaag. Het was vrij lang geleden echter dat hij nog op het strand was geweest. Plus aangezien hij geen al te zware sporten mocht doen met zijn gescheurde kniebanden was zwemmen eigenlijk het beste wat je nu kon doen. Het water bood geen weerstand dus dan was het bewegen makkelijker voor hem. Gekleed in een zwarte zwemshort dook hij het water in en begon hij gewoon te zwemmen in de aangegeven zone. Zo trok hij enkele baantjes, wat nog best vrij moeilijk was door de golven die tegen zijn ontbloote borstkast sloegen. Kort schoot zijn blik naar iemand op het strand. Ach, er waren nog best veel mensen op het strand hoewel de avond er al zat aan te komen waren er nog vrij veel mensen, maar net die ene persoon kon zijn aandacht wel trekken op de een of andere manier. Zodra hij aan het touw was, besloot hij weer om te keren richting het strand en toen hij het zand tegen zijn buik voelde schuren kwam, stond hij op en schudden zijn haren even uit. Het water droop van zijn lichaam af, buiten dan de enkele druppels die bleven liggen op zijn buikspieren die nu mooi uitkwamen daardoor. Rustig wandelde hij naar zijn handdoek en keek nog even rond maar ditmaal zag hij de persoon niet meer. Vast ingebeeld ofzo. Kon best. Wyatt zette zich neer op de rode handdoek en wreef even over zijn beide armen. Daarna legde hij zich neer en keek kort naar de hemel terwijl de zon op zijn lichaam viel. De laatste tijd vond Wyatt dat hij veel meer moest doen dan vroeger, daarbij dus ook inbegrepen bruinen.


[Eerst Sterre Smile]
Terug naar boven Ga naar beneden
Sterre

Sterre


Posts : 75

Profiel
Naam: Sterre Swann
Partner: Lets you and me, make a night of it! ♥
Vereniging:

Let's take a swim Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let's take a swim   Let's take a swim Icon_minitimewo nov 17, 2010 4:46 am

Sterre lag in een zwart met wit gestreepte bikini op het strand. Hannah lag naast haar te zonnen, ze lag inmiddels half te slapen. Ze draaide haar iPod wat meer omhoog zodat het nummer van Kesha keihard in haar oren bonsde. I have a heart, I swear I do, but just not baby, when it comes to you. I get so hungry when you say you love me, and you know what's good for you. Ze drukte op pauze.
"Hamana, hamana.." fluisterde Sterre en ging een beetje naar boven, van haar zwarte handdoek af. Een jongen met zwarte haren en een ongelovelijk lekker lichaam kwam uit het water. Ze legde haar wijsvinger tot haar mond en beet even op haar nagel. Haar iPod sprong perongeluk weer aan, dit was haar aanzet om op te staan. "Hannah, ik ga even. Heb net ene lekkertje gespot. Let je op de spullen?" legde ze uit, met een brede glimlach rond haar mond. Hannah knikte afwezig met haar ogen nog geen kwart open en deed ze daarna weer helemaal dicht. I think you're hot, I think you're cool, you're the kinda guy I'd stalk in school. But now that I'm famous, you're up my anus. Now I'm gonna eat you, fool.
Een groepje tieners was aan het volleyballen. Ze had een klein ideetje, waardoor ze naar de anderen toe liep. Ze liep naar een van de jongens met een onschuldige glimlach rond haar gezicht. "Héé, mag ik meedoen?" vroeg ze toen, terwijl ze met haar vingers door haar haar ging. De jongen knikte gewillig waardoor ze bij zijn team ging. Na een paar keer schieten schoot ze de bal in de richting van de zwartharige jongen.
"Sorry," zei ze toen tegen de jongen. "Ik pak even de bal hoor, als je het niet erg vind." zei ze met een glimlach rond haar mond. Ze dook voorover en pakte de bal op, waarnaar ze met een zwiep naar achter ging en haar haren weer goed streek. "Nogmaals, sorry dat ik je stoor..."
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Posts : 210
Naam : Carolien

Profiel
Naam: Wyatt Middleton
Partner: I'll take you one step closer, you'll take to steps back you're so bad, so bad Ayse
Vereniging: -

Let's take a swim Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let's take a swim   Let's take a swim Icon_minitimewo nov 17, 2010 7:03 am

Wyatt lag met gesloten ogen op zijn handdoek en hoewel hij weer wou opstaan en gewoon weer het water in wou, lag hij best wel goed en daarom bleef hij ook liggen. Opeens knalde een bal op zijn buikspieren waardoor hij meteen recht schoot en even naar de bal staarde. Kort wreef hij over zijn buik en snoof even. Meteen keek hij op toen er iemand naar hem toe kwam. Vast de dader. Al gauw zag hij een blond meisje voor zich staan en keek hij haar droogjes aan. Vervolgens legde hij zijn armen over elkaar en meteen vertrok zijn gezicht naar een nep boos gezicht wat helemaal niet te zien was eigenlijk. Met zijn nep kwade blik keek hij haar aan en snoof hij. 'Weet je, ik lag eigenlijk net wel goed. Die bal verpeste dat eigenlijk wel.' Mompelde hij droogjes naar haar en streek kort door zijn haar en al snel liet hij de boze houding maar voor wat het was en glimlachte eventjes. 'Maakt niet uit hoor, veel schade heb je niet aangericht.' Grijnsde hij naar haar. Rustig nam hij de bal en legde deze aan haar kant zodat ze hem kon pakken en desnoods weer kon verder gaan spelen, al leek hem dat ergens wel straf dat ze dat zou doen. Ach, veel maakte het hem eigenlij niet uit. Hij zou wel zien wat ze deed. 'Ik ben trouwens Wyatt, als je het moest weten.' Rustig legde hij zich weer neer maar ditmaal lag zijn hoofd gedraaid zodat hij haar kon aankijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sterre

Sterre


Posts : 75

Profiel
Naam: Sterre Swann
Partner: Lets you and me, make a night of it! ♥
Vereniging:

Let's take a swim Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let's take a swim   Let's take a swim Icon_minitimeza nov 20, 2010 12:57 am

"Gelukkig niet." grinnikte ze. Ze reageerde maar niet op zijn sarcasme, want daar had ze geen goeie come-back voor. Ze drukte haar iPod nu helemaal uit, in plaats van hem zachter te zetten. "Wyatt? Leuke naam, nog nooit gehoord." glimlachte ze. Ze kende de naam wel, maar ze kende niemand die zo heette. Al boeide het haar ook niet zo zeer, kon het geen kwaad om hem ervan uit te laten gaan dat het haar wel wat boeide. "Ik heet Sterre."
Ze liep achteruit, terug naar het volleybal veld. Ze gaf de bal aan de jongen waaraan ze had gevraagd of ze mee mocht doen. "Even een pauze hoor, ik ben zo weer terug." sprak ze, nog altijd even vriendelijk. De jongen knikte dat het goed was en ging vervolgens door met het spel. Ze liep terug naar Wyatt met een kleine glimlach rond haar mond. "Even uitrusten, je vind het toch niet erg als ik bij je kom zitten, he?" haar glimlach werd iets breder terwijl ze naar zijn handdoek keek. Toen ze een leeg plekje had gespot ging ze zitten.
"En anders heb je toch geen keuze."

[Me inspiratie laat me alweer in de steek >___<]
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Let's take a swim Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let's take a swim   Let's take a swim Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Let's take a swim
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Swim ^^
» Swim ^^
» Just swim
» A swim
» Just a swim

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Santa Monica :: Santa Monica Beach :: Santa Monica Beach-
Ga naar: