Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Swim ^^

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Abigail

Abigail


Posts : 57

Profiel
Naam: Abigail Knight
Partner: Love come, love go.
Vereniging: x.

Swim ^^ Empty
BerichtOnderwerp: Swim ^^   Swim ^^ Icon_minitimedi jun 21, 2011 3:55 am

Abigail was samen met wat jongens gaan stappen. Simon hield al heel de dag haar hand vast. Dat was fijn, hij was zó knap. Het was Jamez zijn idee naar de Fun Area te gaan; natuurlijk wouden alle jongens dat Abigail zich amuseerde. Abigail wist niet wat ze van Jamez zijn idee moest vinden maar ze moest het maar leuk vinden. Ook al was Jamez niet zo knap en populair zoals Simon was. "Hé, Abigail, hoe gaat het met Jonathan?" Vroeg Drake plagend. Drake was Abigail haar maatje, niet haar 'tijdige' lover, zoals Jamez en Simon waren geweest. "Het is uit, hij doet als een schoothondje, ik wil hem niet meer zien. Ik heb het uitgemaakt, en ik ben er trots op," zei ze en nam haar spiegeltje uit haar tasje en drukte de lipgloss op haar super knappe lippen. Ze droeg een strak jurkje. Wat haar privé ontwerpster voor haar gemaakt had. Ze droeg het kleedje niet zo vaak, omdat het heel erg duur stof was. Alleen de beste stylisten konden zo'n stof betalen. Haar hoge hakken maakte veel lawaai op de drukke straat waar ze door liepen. Simon draaide in bij een zwembad. "Hé, jongens... Abigail, jullie hebben toch allemaal jullie zwemkledij bij niet?" Vroeg Simon aan Abigail en de rest. Drake grijnsde. "Ja, waarom, wil je zwemmen?" Vroeg hij. "Waarom niet? Het is super heet vandaag," zei Simon. "Jij bent ook niet erg koud hoor, schat," zei Jamez tegen haar. Abigail gooide haar blonde haren naar achteren en liep met haar hoge hakken het zwembad binnen. "Weet ik toch."

Na een minuutje of 10 waren ze alle vier klaar met het omkleden. De drie jongens hadden alle drie zwemshorten aan. Maar Abigail niet. Ze droeg een Fashion For Diva's bikini die ze uit een hele dure winkel had gehaald. Simon keek haar lang aan. "Je bent echt prachtig," zei hij. "En alweer weet ik dat," zei ze. Het zwembad was helemaal niet zo druk als ze had gedacht. Alleen zat er een blonde griet met ook niet zo'n grote bikini aan aan de rand van het zwembad met een paar vriendinnen. Toen Abigail met de jongens aan kwam keek die meteen op. Ze fluisterde iets tegen één van haar vriendinnen waardoor de vriendin opeens heel hevig met haar hoofd begon te schudden. "Kom op, waarom niet?" Hoorde ze. De jongens waren zo te zien ook best wel afgeleid behalve Simon. Die keek de hele tijd naar haar. Abigail zag dat Jamez heel erg ver weg met zijn gedachten zat dus fluisterde ze iets in Simons zijn oor. "Voor jou alles," zei hij toen. Simon duwde Jamez op in het water En riep: "bommetje!" Simon sprong precies op Jamez. Abigail drukte haar tanden op elkaar. "Auw!" Riep Jamez maar toen hij Abigail zag wist hij dat hij voor paal stond als hij liet zien dat hij pijn had. "Die ga je terug krijgen, Simons." Zei hij en sprong op Simon; drukte hem onder water. Drake was zo te zien uit zijn gedachten gerokke want hij duwde Abigail zo maar in het water. "Aaah!" Riep ze en valde er gelijk in. Ze hadden nog een hele tijd heel veel fun gehad maar uit eindelijk moest Abigail met de jongens afscheid nemen. "Ik ga je missen, Abi." Zei Simon tegen haar. "Ach, ik, jou ook, darling. I'll promise, you see me tommorow," zei ze tegen hem. Jamez en Drake keken jaloers naar hoe Abigail tegen Simon deed. [i]"Maar jullie moeten gaan," zei ze. Jamez en Drake namen ook afscheid en toen verlootte de drie jongens het zwembad. Abigail stapte uit het zwembad, maar ze was nog niet van plan weg te gaan. Er stonden hete bubbelbaden aan de kant. Ze ging erin zitten en genoot van de hete bubbels rond haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Swim ^^
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» A swim
» Just a swim
» Let's take a swim
» Swim ^^
» Just swim

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Santa Monica :: Public Centre :: Fun Area-
Ga naar: