Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Regels Mini-RPG

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Sarah
Moderator & Prom Queen 2010
Sarah


Posts : 1125
Naam : Maaike

Profiel
Naam: Sarah Blake
Partner: It's allways better when we're together
Vereniging: I am and allways will be, Famous

Regels Mini-RPG Empty
BerichtOnderwerp: Regels Mini-RPG   Regels Mini-RPG Icon_minitimezo jan 22, 2012 12:58 am

Om wat duidelijkheid te scheppen over de Mini-RPG's, hier een topic met een kleine samenvatting.. Very Happy

Het subforum Mini-RPG's is bedoeld om in één of meer topics over een onderwerp te RPG'en, dat buiten de Monica High RPG valt. Je bent vrij in het kiezen van de tijd en plaats waar het zich afspeelt, evenals het onderwerp of het aantal deelnemers.

- Wil je je mini-RPG klein houden (bestaande uit één of twee topics) dan ben je vrij deze topics zonder toestemming in dit subforum aan te maken. Vermeld echter wel duidelijk in de titel of beginpost met wie je dit topic doet.
- Wil je je mini-RPG uitbreiden door een verhaallijn te starten met meerdere topics en deelnemers, dan is het verstandig hier een subforum aan te vragen: zo zullen de topics overzichtelijk bij elkaar kunnen blijven staan. Dit aanvraagje zal door het modteam in behandeling worden genomen, waarna we jou laten weten of het door kan/mag gaan en we eventueel een subforum voor je aanmaken.

Als je vragen of opmerkingen hebt kan je ons altijd een PB'tje sturen.. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Regels Mini-RPG
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» x Mini-RPG [CARO&ME] x
» Mini-RPG aanvragen!
» x Mini-RPG [MAAIKE&ME] x
» Mini-RPG's
» x Mini-RPG [XANDAH&ME] x

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: Off-topic :: Mini-RPG's-
Ga naar: