Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 What's the point?

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Yasmine

Yasmine


Posts : 201
Naam : Naomii<3

Profiel
Naam: Yasmine Fey
Partner: My life now consists of uncertainty and questions, are you sure you want me?
Vereniging:

What's the point?  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What's the point?    What's the point?  - Pagina 3 Icon_minitimeza maa 05, 2011 9:06 am

Als eerste reactie op haar daad wreef Jimmy over zijn wang. Yasmine grijnsde even. Ze was er zeer zeker van geweest dat hij die zou voelen, en ze had dus gelijk. Misschien dat hij nu wel iets anders sprak. Al wist ze niet of ze zo'n eind was gekomen. ‘Nee!, nu moet ik met een kitty cat op mijn wang rondlopen. ‘ klonk het van zijn kant. Schouderophalend grijnsde ze naar hem en haar ogen hadden alsnog iets van ondeugd in zich. "Tja, eigen schuld. Had je me maar niet moeten uitdagen." grijnsde ze en ging met haar hand door haar haar heen. Waarnaar ze even tevreden naar haar ring keek. Waren die dingen dus niet alleen voor de sier.
Nog voordat Yasmine een andere opmerking kon maken, en zich daardoor ook weer volledig op Jimmy kon richten, voelde ze dat ze op de grond werd gewerkt. Weer schoot ze in de lach, maar ondanks dat probeerde ze haar gezicht neutraal te houden. Al ging haar dat minder goed af dan zonet. "Was dat nou nodig?" zei ze, nog voordat ze meer kon zeggen begon hij haar te kietelen. Yasmine begon weer te lachen. "Mijn enige zwakke punt." zei ze en rolde even met haar ogen en probeerde daarbij haar stem te beheersen. Maar die kwam evenals haar gezicht ook nogal lacherig over. ‘Nou hij is misschien ietsie pitsie gegroeid’ hoorde ze Jimmy lachend zeggen. Yasmine glimlachte breed. "Da's mooi, want dan mag je nu wel ophouden!" zei ze nog altijd lachend en probeerde zijn polsen beet te pakken, zodat hij zou stoppen met kietelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jimmy

Jimmy


Posts : 303

Profiel
Naam: Jimmy
Partner:
Vereniging:

What's the point?  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What's the point?    What's the point?  - Pagina 3 Icon_minitimema maa 14, 2011 7:16 am

Jimmy vond het echt minder dat ze haar ring in zijn wang had geduwd. Maar hij liet zich niet kennen. Yasmine vond het nog al komisch dat hij nu een afdruk had en vond dat het zijn eigen schuld is. "Weet ik veel dat je een kat op je ring had, zal de volgende keer eerst bij iemand kijken als die geen kat op zijn ring heeft" zei hij en deed alsof hij beledigt was. Hij zou haar wel krijgen, hij had haar op de grond gewerkt. Ze vroeg als dit nu echt nodig was, "nou ik vond van wel, als wraak voor die stommen kat" zei hij. Hij ging haar kietelen de meesten meiden konden daar niet tegen. Ze vond dat hij moest ophouden en probeerde zijn polsen te pakken hij liet ze pakken en hielt er mee op. Eens moest het genoeg zijn. "Zo denk je nu nog dat je me aan kan" vroeg hij haar brutaal en plagerig.

- flut -
Terug naar boven Ga naar beneden
Yasmine

Yasmine


Posts : 201
Naam : Naomii<3

Profiel
Naam: Yasmine Fey
Partner: My life now consists of uncertainty and questions, are you sure you want me?
Vereniging:

What's the point?  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What's the point?    What's the point?  - Pagina 3 Icon_minitimedo maa 17, 2011 8:16 am

Nog altijd probeerde ze met behulp van haar handen zijn polsen van haar heupen af te krijgen. Zodat hij eindelijk zou stoppen met kietelen. Ergens snapte ze niet dat ze er niet tegen kon, wat was dat nou voor iets? Dat je niet tegen kietelen kon. Maarja, er waren wel meer dingen die ze raar vond aan zichzelf. Dus echt veel nut om er tijd aan te besteden was het niet. "Weet ik veel dat je een kat op je ring had, zal de volgende keer eerst bij iemand kijken als die geen kat op zijn ring heeft" hoorde ze hem zeggen. Yasmine grijnsde even. Als nog had ze de neiging om tegen hem te zeggen dat het zijn eigen schuld was, maar ze hield zich in. Bang dat hij haar nog meer zou gaan kietelen. En dat was nou net iets dat ze níet wilde. "nou ik vond van wel, als wraak voor die stommen kat" Nog voordat ze kon reageren, merkte ze dat hij stopte met kietelen. Opgelucht kwam ze overeind. Nog half uit hijgend van haar lachbui van zonet.
Voorzichtig stond ze op en keek hem met een bijdehand blik in haar ogen aan. Ergens verbaasde het haar nog altijd dat dit gebeurde terwijl ze elkaar nog eens één dag kende. Maar echt stof om over na te denken was het niet. Dus zette ze het van zich af. "Zo denk je nu nog dat je me aan kan" Nogmaals weerklonk Jimmy's stem. Yasmine grijnsde en streek haar haar uit haar ogen. "Eigenlijk wel, ik weet nu wat je zwakke punt is." grijnsde ze, waarnaar ze een korte blik op haar katten ring worp.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jimmy

Jimmy


Posts : 303

Profiel
Naam: Jimmy
Partner:
Vereniging:

What's the point?  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What's the point?    What's the point?  - Pagina 3 Icon_minitimedi maa 29, 2011 4:43 am

Jimmy vond het wel komisch dat Yasmine niet tegen kietelen kon. Hij zou niet zomaar stoppen als wraak van die stomen k*t kat. Hij keek haar eens aan met gespeelde woeden maar al snel stond er weer een glimlach op zijn gezicht. Het was raar hoe mensen soms zo snel van emotie kunnen veranderen, hier voor was hij chagrijnig en nu heeft hij best wel lol. Hij vond dat ze wel genoeg gestraft was en stopte met kietelen. Hij had er nu wel genoeg van om zich een beetje te zitten uittesloven. Hij keek Yasmine grijnzend aan die nog zat na te hijgen van het kietelen, meiden en kietelen dat is altijd hun zwakke punt. Hij liet zijn ogen eens langs haar haar gaan, het leek net blauw in de zon (?). "Eigenlijk wel, ik weet nu wat je zwakke punt is." hoorde hij haar zeggen. Hij grijnsde even "En ik weet jouwe" zei hij terwijl hij een beetje nonchalant keek. Hij liep weer naar het bankje toe en ging weer op de rugleuning zitten. Hij staarde even voor zich uit en besloot dat hij wel toe is aan een sigaret. Hij pakte een pakje sigaretten uit zijn broekzak en haalde een zippo aansteker. Terwijl hij een sigaret in zijn mond had om aan te steken vroeg hij "Do you mind?". En keek haar even vragend aan terwijl hij zijn zippo in de aanslag had om hem aan te steken.

- sorry voor laten en korte post... druk druk druk.....-
Terug naar boven Ga naar beneden
Yasmine

Yasmine


Posts : 201
Naam : Naomii<3

Profiel
Naam: Yasmine Fey
Partner: My life now consists of uncertainty and questions, are you sure you want me?
Vereniging:

What's the point?  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What's the point?    What's the point?  - Pagina 3 Icon_minitimevr apr 01, 2011 10:38 am

Het galmde telkens weer door haar hoofd heen. Kwam dat ding toch nog van pas.. Het was gewoon waar, zo had ze hem zonet wel de mond gesnoerd, al leek dat nu niet meer zoveel nut te hebben. Yasmine slaakte nog een laatste zucht en keek weer naar Jimmy die zich voor haar bevond. Gelukkig was hij gestopt met kietelen, want ze had zonet echt bijna geen lucht meer gehad. "En ik weet jouwe" hoorde ze hem zeggen. Want nadenkend knikte ze. "Tja, helaas wel. Maar beloof me dat je me niet meer gaat kietelen. Want sorry, maar daar kan ik dus écht niet tegen." zei ze en grinnikte even. Het kwam dan wel lacherig over, maar ze meende de eerste woorden sowieso wel. Hij moest haar nu wel echt beloven dat hij haar niet meer zou kietelen, want dan kon ze straks niet eens meer normaal op het bankje gaan zitten met hem naast haar. Dan had ze steeds dat gevoel dat hij het 'spelletje' op elk moment nog kon verlengen. En dan voelde ze zich al helemaal niet meer op haar gemak..
"Do you mind?" vervolgde Jimmy, met haar ogen zag ze hoe hij naar het bankje liep en erop ging zitten om vervolgens een aansteker tevoorschijn te halen. Ook verschenen de sigaretten. Ze glimlachte even en knikte. Yasmine liep weer naar hem toe en pakte een sigaret uit het pakje. "Thanks." zei ze, waarnaar ze haar blik op de aansteker in zijn hand gericht had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





What's the point?  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What's the point?    What's the point?  - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
What's the point?
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Point of Cajole

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Buiten Santa Monica :: Topanga State Park-
Ga naar: