Toen het meisje hem wat vroeg keek een van de andere jongens naar haar en grijnsde kort. 'Kun je het w...' Niels snoerde hem de mond door een bal tegen zijn kop te gooien en keek hem even geirriteert aan terwijl hij lichtjes zijn hoofd schudde en weer naar het meisje genaamd Fivel keek. 'Nee jo, doe maar mee. Ik ben trouwens Niels.' Sprak hij vriendelijk tegen haar en ging de bal weer halen maar de andere jongen was er mee aan het dribbelen naar hem toe. Terwijl hij heel simpel de bal weer terug nam met zijn voeten en die even omhoog speelde en zo weer vast nam. 'Ik denk dat je best bij mij kunt staan, dan hebben we tenminste een even aantal, dus wat zeg je, ga je bij mij staan of geef je me liever op mijn donder door bij hen te gaan staan?' Grijnsde hij vrolijk naar haar en streek even kort door zijn haren. De andere jongens keken geamusseerd naar het meisje toe en begonnen al rustig met hun tactiek, terwijl de twee jongens langs zijn kant gewoon wat naar het water aan het staren waren. Dat waren dan weer Daill en zijn broertje Gaill, beiden twee surfers die elk moment van de dag smachten naar het water maar toch ook voetbalspeelde in het team van Monica. 'Yo, surfers water komt later, nu gaan we voor het voetbal.' Grijnsde hij naar hen toe waardoor ze eigenlijk meteen naar hem keken met een domme grijns op hun kop.
[Sooowry]