Profiel Naam: Alain Evans Partner: Butterflies getting drunk.. Vereniging: Famous
Onderwerp: Verkiezing voor een nieuwe moderator! vr sep 24, 2010 9:40 am
Vrijdag 8 oktober worden er drie modkandidaten bekend gemaakt door Sawyer en Alain (ik) bekend gemaakt. Hierop volgen stemmen door de leden en degene die de meeste stemmen heeft behaald mag zichzelf in het vervolg modje van Monica High noemen.
Waarom nog een modje? Wij willen in het modteam, vooral als we nog klein zijn, een oneven aantal modjes hebben. Mocht er ooit een heftige discussie komen, dan is er in ieder geval een meerderheid.
Waarom op deze manier? Wij willen de leden op zo veel mogelijk fronten bij veranderingen en vernieuwingen betrekken, ook nieuwe modjes horen daarbij. Van WS en andere sites kennen we dat er door de modjes of soms zelfs door één admin iets word verandert en dat bijna iedereen hier tegen is. Dit willen we voorkomen. Daarbij lijkt het me voor jullie ook leuk dat iedereen iets te zeggen heeft.
James
Profiel Naam: James Adams Partner: I Need To Make A Choice 3 Girls 1 Love Vereniging:
Onderwerp: Re: Verkiezing voor een nieuwe moderator! vr sep 24, 2010 10:09 pm
Mogen we geen klandidaten kiezen
Chester
Profiel Naam: Chester Massri Partner: Oh, oh, sweet, sweet love is making me go off the wall, making me fly. Can't sleep; got a big crush. Can't sleep; need a sugar rush Vereniging: xfml
Onderwerp: Re: Verkiezing voor een nieuwe moderator! vr sep 24, 2010 10:24 pm
James schreef:
Mogen we geen klandidaten kiezen
De kandidaten worden door ons - ik & Ties - gekozen. Dat worden er waarschijnlijk 3. Daarna mogen jullie stemmen op wie jullie graag als mod zien
Ian
Profiel Naam: Ian Somerhalder Partner: - I never intended to be your first love, I intended to be your last - Vereniging: Famous
Onderwerp: Re: Verkiezing voor een nieuwe moderator! vr sep 24, 2010 10:25 pm
Als Sarah erbij zit dan stem ik Sarah ^^
Kelaine
Profiel Naam: Kelaine (Kelaajn) Partner: Mikayla, your the one who can steal my heart. Vereniging:
Onderwerp: Re: Verkiezing voor een nieuwe moderator! vr sep 24, 2010 10:26 pm
Cool, een nieuwe mod! XD
Ik zou niet weten wie er gekozen zal worden
Damian
Profiel Naam: Damian Johnson Partner: Carter, love you! Vereniging:
Onderwerp: Re: Verkiezing voor een nieuwe moderator! vr sep 24, 2010 10:42 pm
Wat nou als een kandidaat geen mod wil zijn? ^^
Kelaine
Profiel Naam: Kelaine (Kelaajn) Partner: Mikayla, your the one who can steal my heart. Vereniging:
Onderwerp: Re: Verkiezing voor een nieuwe moderator! vr sep 24, 2010 10:43 pm
Wie wilt er nou geen mod zijn? XD
Damian
Profiel Naam: Damian Johnson Partner: Carter, love you! Vereniging:
Onderwerp: Re: Verkiezing voor een nieuwe moderator! vr sep 24, 2010 10:43 pm
Natuurlijk zou iedereen het wel willen. Maar je moet het ook kunnen en er tijd voor hebben.
Chester
Profiel Naam: Chester Massri Partner: Oh, oh, sweet, sweet love is making me go off the wall, making me fly. Can't sleep; got a big crush. Can't sleep; need a sugar rush Vereniging: xfml
Onderwerp: Re: Verkiezing voor een nieuwe moderator! vr sep 24, 2010 11:04 pm
Damian schreef:
Natuurlijk zou iedereen het wel willen. Maar je moet het ook kunnen en er tijd voor hebben.
Tja, we zullen ze waarschijnlijk vragen of ze kandidaat willen zijn
Sarah Moderator & Prom Queen 2010
Profiel Naam: Sarah Blake Partner: It's allways better when we're together Vereniging: I am and allways will be, Famous
Onderwerp: Re: Verkiezing voor een nieuwe moderator! zo sep 26, 2010 12:28 am
Kelaine schreef:
Niet iedereen is aandachtsgeil... x')
Anywayz, ik vind dit wel een mooie manier om een mod te kiezen Leuk dat wij hier ook nog inspraak op hebben, iets wat op veel sites niet zo is =)
Onderwerp: Re: Verkiezing voor een nieuwe moderator! za okt 02, 2010 11:03 pm
Sarah schreef:
Kelaine schreef:
Niet iedereen is aandachtsgeil... x')
Anywayz, ik vind dit wel een mooie manier om een mod te kiezen Leuk dat wij hier ook nog inspraak op hebben, iets wat op veel sites niet zo is =)
Inderdaad! ... Wat je wel krijgt is dat er misschien aan vriendjespolitiek wordt gedaan en dat die persoon misschien niet altijd geschikt is voor het modschap ... Maar goed dat weet je natuurlijk niet altijd xD
Sawyer
Profiel Naam: Sawyer Ince Partner: I have died everyday waiting for you. Vereniging:
Onderwerp: Re: Verkiezing voor een nieuwe moderator! za okt 02, 2010 11:09 pm
Malin schreef:
Wat je wel krijgt is dat er misschien aan vriendjespolitiek wordt gedaan en dat die persoon misschien niet altijd geschikt is voor het modschap ... Maar goed dat weet je natuurlijk niet altijd xD
Nou ja, we gaan drie kandidaten vaststellen die we allebei (ik&'ndTies) geschikt vinden voor modschap.. Dus ik denk dat ze dan wel goed zijn voor moderatorschap. Ik en Ties zullen proberen het level van vriendjespolitiek minimaal te houden 'O'
Malin
Onderwerp: Re: Verkiezing voor een nieuwe moderator! za okt 02, 2010 11:11 pm
Sawyer schreef:
Malin schreef:
Wat je wel krijgt is dat er misschien aan vriendjespolitiek wordt gedaan en dat die persoon misschien niet altijd geschikt is voor het modschap ... Maar goed dat weet je natuurlijk niet altijd xD
Nou ja, we gaan drie kandidaten vaststellen die we allebei (ik&'ndTies) geschikt vinden voor modschap.. Dus ik denk dat ze dan wel goed zijn voor moderatorschap. Ik en Ties zullen proberen het level van vriendjespolitiek minimaal te houden 'O'
Daar vertrouwde ik al op
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Verkiezing voor een nieuwe moderator!