Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Verkiezing voor een nieuwe moderator!

Ga naar beneden 
+6
Damian
Kelaine
Ian
Chester
James
Alain
10 plaatsers
AuteurBericht
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Verkiezing voor een nieuwe moderator! Empty
BerichtOnderwerp: Verkiezing voor een nieuwe moderator!   Verkiezing voor een nieuwe moderator! Icon_minitimevr sep 24, 2010 9:40 am

Vrijdag 8 oktober worden er drie modkandidaten bekend gemaakt door Sawyer en Alain (ik) bekend gemaakt. Hierop volgen stemmen door de leden en degene die de meeste stemmen heeft behaald mag zichzelf in het vervolg modje van Monica High noemen.

Waarom nog een modje? Wij willen in het modteam, vooral als we nog klein zijn, een oneven aantal modjes hebben. Mocht er ooit een heftige discussie komen, dan is er in ieder geval een meerderheid.

Waarom op deze manier? Wij willen de leden op zo veel mogelijk fronten bij veranderingen en vernieuwingen betrekken, ook nieuwe modjes horen daarbij. Van WS en andere sites kennen we dat er door de modjes of soms zelfs door één admin iets word verandert en dat bijna iedereen hier tegen is. Dit willen we voorkomen. Daarbij lijkt het me voor jullie ook leuk dat iedereen iets te zeggen heeft.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
James

James


Posts : 76
Naam : Bjorn

Profiel
Naam: James Adams
Partner: I Need To Make A Choice 3 Girls 1 Love
Vereniging:

Verkiezing voor een nieuwe moderator! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verkiezing voor een nieuwe moderator!   Verkiezing voor een nieuwe moderator! Icon_minitimevr sep 24, 2010 10:09 pm

Mogen we geen klandidaten kiezen Neutral
Terug naar boven Ga naar beneden
Chester

Chester


Posts : 218
Naam : Fracas

Profiel
Naam: Chester Massri
Partner: Oh, oh, sweet, sweet love is making me go off the wall, making me fly. Can't sleep; got a big crush. Can't sleep; need a sugar rush
Vereniging: xfml

Verkiezing voor een nieuwe moderator! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verkiezing voor een nieuwe moderator!   Verkiezing voor een nieuwe moderator! Icon_minitimevr sep 24, 2010 10:24 pm

James schreef:
Mogen we geen klandidaten kiezen Neutral

De kandidaten worden door ons - ik & Ties - gekozen. Dat worden er waarschijnlijk 3. Daarna mogen jullie stemmen op wie jullie graag als mod zien Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian

Ian


Posts : 2188
Naam : Rebecca

Profiel
Naam: Ian Somerhalder
Partner: - I never intended to be your first love, I intended to be your last -
Vereniging: Famous

Verkiezing voor een nieuwe moderator! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verkiezing voor een nieuwe moderator!   Verkiezing voor een nieuwe moderator! Icon_minitimevr sep 24, 2010 10:25 pm

Als Sarah erbij zit dan stem ik Sarah ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Kelaine

Kelaine


Posts : 97

Profiel
Naam: Kelaine (Kelaajn)
Partner: Mikayla, your the one who can steal my heart.
Vereniging:

Verkiezing voor een nieuwe moderator! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verkiezing voor een nieuwe moderator!   Verkiezing voor een nieuwe moderator! Icon_minitimevr sep 24, 2010 10:26 pm

Cool, een nieuwe mod! XD

Ik zou niet weten wie er gekozen zal worden Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Damian

Damian


Posts : 498
Naam : Job

Profiel
Naam: Damian Johnson
Partner: Carter, love you!
Vereniging:

Verkiezing voor een nieuwe moderator! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verkiezing voor een nieuwe moderator!   Verkiezing voor een nieuwe moderator! Icon_minitimevr sep 24, 2010 10:42 pm

Wat nou als een kandidaat geen mod wil zijn? ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Kelaine

Kelaine


Posts : 97

Profiel
Naam: Kelaine (Kelaajn)
Partner: Mikayla, your the one who can steal my heart.
Vereniging:

Verkiezing voor een nieuwe moderator! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verkiezing voor een nieuwe moderator!   Verkiezing voor een nieuwe moderator! Icon_minitimevr sep 24, 2010 10:43 pm

Wie wilt er nou geen mod zijn? XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Damian

Damian


Posts : 498
Naam : Job

Profiel
Naam: Damian Johnson
Partner: Carter, love you!
Vereniging:

Verkiezing voor een nieuwe moderator! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verkiezing voor een nieuwe moderator!   Verkiezing voor een nieuwe moderator! Icon_minitimevr sep 24, 2010 10:43 pm

Natuurlijk zou iedereen het wel willen. Maar je moet het ook kunnen en er tijd voor hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chester

Chester


Posts : 218
Naam : Fracas

Profiel
Naam: Chester Massri
Partner: Oh, oh, sweet, sweet love is making me go off the wall, making me fly. Can't sleep; got a big crush. Can't sleep; need a sugar rush
Vereniging: xfml

Verkiezing voor een nieuwe moderator! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verkiezing voor een nieuwe moderator!   Verkiezing voor een nieuwe moderator! Icon_minitimevr sep 24, 2010 11:04 pm

Damian schreef:
Natuurlijk zou iedereen het wel willen. Maar je moet het ook kunnen en er tijd voor hebben.

Tja, we zullen ze waarschijnlijk vragen of ze kandidaat willen zijn Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah
Moderator & Prom Queen 2010
Sarah


Posts : 1125
Naam : Maaike

Profiel
Naam: Sarah Blake
Partner: It's allways better when we're together
Vereniging: I am and allways will be, Famous

Verkiezing voor een nieuwe moderator! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verkiezing voor een nieuwe moderator!   Verkiezing voor een nieuwe moderator! Icon_minitimezo sep 26, 2010 12:28 am

Kelaine schreef:
Wie wilt er nou geen mod zijn? XD
Niet iedereen is aandachtsgeil... x')

Anywayz, ik vind dit wel een mooie manier om een mod te kiezen Very Happy
Leuk dat wij hier ook nog inspraak op hebben, iets wat op veel sites niet zo is =)
Terug naar boven Ga naar beneden
Blake

Blake


Posts : 57
Naam : Sammy | Spammy | Spam-doos | Biatch.

Profiel
Naam: Blake Woodsen
Partner: Call me!
Vereniging:

Verkiezing voor een nieuwe moderator! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verkiezing voor een nieuwe moderator!   Verkiezing voor een nieuwe moderator! Icon_minitimezo sep 26, 2010 4:05 am

Oeee, leuk! Ik ben benieuwd.. =)
Het is wel fijn om een mod te hebben, ook voor de nieuwe leden om vragen te stellen enzo.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://ethereal.actieforum.com
Malin

Malin


Posts : 824
Naam : DeNies (Niesje voor mijn vrienden)

Profiel
Naam: Malin Jaerbyn
Partner: -
Vereniging:

Verkiezing voor een nieuwe moderator! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verkiezing voor een nieuwe moderator!   Verkiezing voor een nieuwe moderator! Icon_minitimeza okt 02, 2010 11:03 pm

Sarah schreef:
Kelaine schreef:
Wie wilt er nou geen mod zijn? XD
Niet iedereen is aandachtsgeil... x')

Anywayz, ik vind dit wel een mooie manier om een mod te kiezen Very Happy
Leuk dat wij hier ook nog inspraak op hebben, iets wat op veel sites niet zo is =)

Inderdaad! ...
Wat je wel krijgt is dat er misschien aan vriendjespolitiek wordt gedaan en dat die persoon misschien niet altijd geschikt is voor het modschap ... Maar goed dat weet je natuurlijk niet altijd xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Sawyer

Sawyer


Posts : 1280
Naam : Fracas c:

Profiel
Naam: Sawyer Ince
Partner: I have died everyday waiting for you.
Vereniging:

Verkiezing voor een nieuwe moderator! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verkiezing voor een nieuwe moderator!   Verkiezing voor een nieuwe moderator! Icon_minitimeza okt 02, 2010 11:09 pm

Malin schreef:

Wat je wel krijgt is dat er misschien aan vriendjespolitiek wordt gedaan en dat die persoon misschien niet altijd geschikt is voor het modschap ... Maar goed dat weet je natuurlijk niet altijd xD

Nou ja, we gaan drie kandidaten vaststellen die we allebei (ik&'ndTies) geschikt vinden voor modschap.. Dus ik denk dat ze dan wel goed zijn voor moderatorschap. Ik en Ties zullen proberen het level van vriendjespolitiek minimaal te houden 'O'
Terug naar boven Ga naar beneden
Malin

Malin


Posts : 824
Naam : DeNies (Niesje voor mijn vrienden)

Profiel
Naam: Malin Jaerbyn
Partner: -
Vereniging:

Verkiezing voor een nieuwe moderator! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verkiezing voor een nieuwe moderator!   Verkiezing voor een nieuwe moderator! Icon_minitimeza okt 02, 2010 11:11 pm

Sawyer schreef:
Malin schreef:

Wat je wel krijgt is dat er misschien aan vriendjespolitiek wordt gedaan en dat die persoon misschien niet altijd geschikt is voor het modschap ... Maar goed dat weet je natuurlijk niet altijd xD

Nou ja, we gaan drie kandidaten vaststellen die we allebei (ik&'ndTies) geschikt vinden voor modschap.. Dus ik denk dat ze dan wel goed zijn voor moderatorschap. Ik en Ties zullen proberen het level van vriendjespolitiek minimaal te houden 'O'

Daar vertrouwde ik al op Very Happy Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Verkiezing voor een nieuwe moderator! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verkiezing voor een nieuwe moderator!   Verkiezing voor een nieuwe moderator! Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Verkiezing voor een nieuwe moderator!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: Studentenhandleiding :: Schoolkrant-
Ga naar: