Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Beat The Bulley's [&Minaye]

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Dany O'dell

Dany O'dell


Posts : 128
Naam : Yanick

Profiel
Naam: Dany O'dell
Partner: ~~
Vereniging:

Beat The Bulley's [&Minaye] Empty
BerichtOnderwerp: Beat The Bulley's [&Minaye]   Beat The Bulley's [&Minaye] Icon_minitimedi nov 26, 2013 3:35 am

Not pretty, not nice. Just me.
I'm not pretty, I'm not nice, I'm just being ... me.
Langzaam nipte Dany van zijn cola terwijl hij zijn boek omdraaide. Het was helemaal vol vandaag. Blijkbaar was deze kroeg één van de drukbezetste. Hij had geen behoefte aan gezelschap. Hij mocht immers geen vrienden maken, en de afgelopen tijd had hij al erg veel risico genomen, zowel met Constance als met Daniek. Hij mocht geen contact maken met mensen uit de menigte, en dat vonden ze ook prima. Zolang niemand zijn achternaam zou gaan linken aan de fortuinen, zou hij niet 'populair' zijn. Zo had Dany het het liefste. Geen vrienden maken was dan misschien een erg belangrijke doelstelling, geen nepvrienden maken was misschien wel nog belangrijker. Dany had in zijn leven alleen maar nepvrienden gehad. Hij keek op toen een grote groep jongeren het cafeetje binnenkwam, de tent rondkeken en aan de toog gingen staan. Hij kon het niet verklaren, en kreeg een gevoel van gevaar bij die jongens. Waarom? Hij bleef hen strak in het oog houden. Hun blik ging ook de tent rond, en hun ogen bleven ook even op Dany rustten, maar ze besteedden geen aandacht aan hen. Plots zag Dany op hun gezicht een glimlach verschijnen. Als ze zo naar hem hadden geglimlacht, dan had hij zich voorbereid op een gevecht, maar ze glimlachte naar een meisje dat net als hij, in een hoekje een schoolboek zat te lezen. Ze namen hun pint op en liepen naar de hoek waarin dat meisje zat. Dany herkende haar vaag. Volgde hij les, samen met haar? Hij keek toe hoe twee van de jongens het meisje vastnamen en zij daar wild tegen spartelde. 'Hé Nana, dat is lang geleden he? Heb je je dagelijkse pak slaag gemist?' Dany begreep nu wie het waren, of eerder van wat voor soort. Het waren pestkoppen, die in grote groep een slachtoffer eruit pikte en hem of haar kleineerde. Nana, als dat haar echte naam was, zou het gemakkelijk kunnen winnen hebben tegen één van deze jongens, en slaagde er zelfs in om in haar benadere situatie één van de jongens een heftige klap te geven. Dany was onder de indruk. De overmacht was echter te groot, en om haar kalm te houden sloeg een jongen haar enkele keren in de maag. De menigte deed niets. Dany keek toe hoe één van de jongens haar tafel omver gooide en het glas dat erop stond, brak. Nu hadden ze wel de aandacht van de menigte, maar die leuk het leuk te vinden. Dany walgde. Alsof dat nog niet genoeg was, zag hij hoe één van de pestkoppen zijn bier over haar hoofd uitgoot zodat zij en haar kleren vol plakkerige vloeistof kwamen te zitten. Dany had niets te maken met het meisje, maar kon dit niet langer toezien, hij stond op en liep rustig op hen af. "Pak iemand van je eigen lengte, opgeblazen glimworm..."

Terug naar boven Ga naar beneden
Minaye

Minaye


Posts : 325
Naam : Nelleke

Profiel
Naam: Minaye
Partner: I'm jealous, so jealous..But I've got no right to be
Vereniging:

Beat The Bulley's [&Minaye] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beat The Bulley's [&Minaye]   Beat The Bulley's [&Minaye] Icon_minitimewo nov 27, 2013 5:20 am

[quote="Minaye"]
Beat The Bulley's [&Minaye] MInaye5_PS

Minaye

Het was een rustige middag in de stad en Minaye was even wezen shoppen. Ze droeg een wit vest met daarover een donker rood leren jackje. Daaronder een normale skinny jeans en haar pas gekochte nikes. Minaye had een appje gekregen van Alisandra haar zus. Minaye had haar verteld dat het haar erg beviel in Santa Monica en op Monica High. Dus ze zou ook hierheen komen. Minaye vond het wel leuk maar Minaye en Ali waren niet echt de meest beste close zusjes. Ze kunnen het ook gezelllig zijn met elkaar dat wel. Ze had Ali niet lang meer gezien. Minaye liep door een straat en zag een soort cafe en zo te zien heette het de zanzibar. Minaye zag dat het er wel druk binnen was maar ze wel toe aan een warm drankje. Ze besloot naar binnen te gaan maar toen ze de deur op deed zag ze een tafel omvliegen en bier over een meisje haar hoofd heen gaan. Het liefst nam ze een stapje terug en liep ze gewoon weer naar buiten, maar dit kon ze niet aanzien. Een andere jongen sprong al op en leek er iets aan te willen doen. "Pak iemand van je eigen lengte, opgeblazen glimworm" zei hij en Minaye had de neiging om te lachen. Die term had ze nog nooit eerder gehoord maar hij was wel goed. De jongen waar hij het tegen had zag er boos uit. Wat was die gast? Een of andere psygopaat. Meisjes slaan was echt het ergste wat je als jongen kon doen in haar ogen. Minaye liep naar het meisje toe en hielp haar overeind. Het meisje stotterde een zacht bedankje. "Kom dan lopen we even naar het toilet, ik heb wel een droog shirt voor je." Zei Minaye behulpzaam en legde haar hand op de schouder van het meisje. Het meisje knikte en samen liepen ze de meisjes wc in. "Toevallig was ik net aan het shoppen en heb ik net een leuke sweater gekocht." Zei Minaye vrolijk en het meisje glimlachte lief. "Kom laten we eerst wat aan je haar doen." Zei Minaye en liep naar haar toe. Het meisje keek verbaasd. "Hoe dan?" Vroeg ze voorzichtig. "Oh eerst je hoofd onder de kraan dan was je die bier een beetje uit je haar, en daarna föhn je je haar daarmee." Zei ze op gewekt en keek naar het ding waar je je hand tegenaan moet houden dat ze dan droog worden geblazen.
Na een tijdje had het meisje haar haar weer schoner en droger. Minaye had het opgestoken voor haar en het meisje had net de witte sweater aangetrokken. "Wouw, hij staat jou echt beter dan mij die krijg je als cadeau van mij" het meisje keek bewonderd in de spiegel. En ze bedankte Minaye. Minaye loog niet. Het stond haar goed en Minaye heeft wel honderd sweaters in haar kast hangen. Samen liepen ze de wc uit en het meisje dat Nana heette leek nu een stuk vrolijker.

|Words: x |Tag: x |Notes: x|

Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.isola.actieforum.com
Dany O'dell

Dany O'dell


Posts : 128
Naam : Yanick

Profiel
Naam: Dany O'dell
Partner: ~~
Vereniging:

Beat The Bulley's [&Minaye] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beat The Bulley's [&Minaye]   Beat The Bulley's [&Minaye] Icon_minitimedo nov 28, 2013 6:50 am

Not pretty, not nice. Just me.
I'm not pretty, I'm not nice, I'm just being ... me.
Hij keek de vechtersbaas zonder angst aan. De kerel mocht wel 2 keer zo breed zijn als hij, maar had overduidelijk ook de hersens van een zeekomkommer. Als zijn hersenen iets groter zouden zijn geweest dan zou hij misschien hebben begrepen dat kracht niet enkel om spieren gaat. Je kon het amper aan hem zien, maar Yern had vanaf zijn vijfde verplicht op een cursus oosterse gevechtstechnieken gezeten. En die cursussen hadden hem niet bepaald windeieren gelegd. Langzaam liep hij op de tegenstander af, maar bewaarde genoeg afstand en deed ook geen poging om de eerste slag uit te delen. Zelfverdediging was er immers voor de verdediging, en niet voor de aanval. Dany twijfelde echter niet dat deze aanval er ook zou komen. "Heeft mamsie je geen manieren geleerd? Je slaat geen meisjes!" De jongen keek hem schamper aan. "Ga jij maar naar jouw mamsie, voor ik je laat schreeuwen om je mamsie." Iedereen lachte, Dany ook. Iedereen onderschatte die brave Dany die zo meteen een groot pak voor zijn broek zou krijgen. "Alle gekheid op een stokkie!" zei hij, nog steeds lachend. "Ik moet je vragen te gaan. Je IQ haalt het niveau van de hele straat naar beneden, en je maakt de plaats er niet eens mooier op! En galant ben je ook niet echt hé?" En er was waar Dany op gewacht had. Een vuist. Een snelle beweging. Een treffer. Een gil. En absolute stilte...' Dany liet het lichaam met opengesperde ogen op de grond zakken en liep op de compagnons. Voor hij echter met hen kon spreken, kozen ze het hazenpad, struikelend over de tafel en stoelen die ze zelf hadden omgegooid. Dany lachte en keerde zich naar de bendeleider, die nog steeds exact zo lag als Dany hem had achtergelaten en duidelijk niet wist wat hem overkwam. "Geen zorgen, het effect verdwijnt snel." zei hij lachend. Langzaam begon de bullebak te murmelen en kreeg zijn spraakvermogen langzaam terug. Dany kreeg de 2 meiden in het oog. Hij droeg de bullebak naar hen toe en zette hem op z'n knieën voor z'n slachtoffer. "Ik geloof dat ie jou wat zeggen wil..." Hij keek naar de pestkop en schopte. "Snel een beetje, dat meisje heeft vast intellectueler gezelschap dat op haar wacht..." De hele ruimte was stil. Dit hadden ze duidelijk niet in de brave, stille Dany gezien...
Terug naar boven Ga naar beneden
Minaye

Minaye


Posts : 325
Naam : Nelleke

Profiel
Naam: Minaye
Partner: I'm jealous, so jealous..But I've got no right to be
Vereniging:

Beat The Bulley's [&Minaye] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beat The Bulley's [&Minaye]   Beat The Bulley's [&Minaye] Icon_minitimeza nov 30, 2013 8:36 am

Minaye schreef:
Minaye schreef:
Beat The Bulley's [&Minaye] MInaye5_PS

Minaye

Toen ze uit de wc kwamen was het heel stil. Minaye vroeg zich af waarom, maar het antwoord landde op zijn knieën voor Nana. Het was de jongen die de bier over haar hoofd had gegoten. Nana werd stil en keek naar de jongen achter hem. "Ik geloof dat ie wat zeggen wil." zei de jongen achter de pestkop. Het leek erop dat ze hadden gevochten. "Snel een beetje, dat meisje heeft vast intellectueler gezelschap dat op haar wacht...". Vervolgde hij erachter aan. Minaye dacht na bij het woord 'intellectueler' ze had het nog nooit gehoord en wist niet wat het betekende. Ze wist ook niet of het nou over haar ging of niet dus ze keek de jongen een beetje op een manier aan van wtf. Volgens Minaye mompelde de pestkop sorrie maar Minaye verstond het niet. Nana liep naar een tafeltje en ging eraan zitten, Minaye volgde haar en ging erbij zitten. De pestkop vertrok met zijn groepje en er was ineens rust in de ruimte. Nana leek zich beter te voelen en ging in haar boek lezen terwijl Minaye op haar IPhone door instagram keek. Mensen begonnen weer te praten en de goede sfeer nam toe.

|Words: x |Tag: x |Notes: x|

Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.isola.actieforum.com
Dany O'dell

Dany O'dell


Posts : 128
Naam : Yanick

Profiel
Naam: Dany O'dell
Partner: ~~
Vereniging:

Beat The Bulley's [&Minaye] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beat The Bulley's [&Minaye]   Beat The Bulley's [&Minaye] Icon_minitimezo dec 01, 2013 11:49 pm

Not pretty, not nice. Just me.
I'm not pretty, I'm not nice, I'm just being ... me.

Dany liep ook naar hun tafeltje, met zijn boek onder zijn hand en keek naar de twee meisjes. "Het is zoveel leuker als zulke mensen hier wegblijven." zei hij zacht en vervolgde. "Dany, jullie zitten ook op Monica High geloof ik?" hij stak vriendelijk zijn hand uit en schudde die hartelijk voor hij ging zitten. Hij richtte zijn blik op de kledij van Nana. "Staat je goed meid." zei hij zacht. Hij meende het, het stond haar ook daadwerkelijk goed, en het leek haar wat op te fleuren na de gebeurtenissen van net. Zachtjes keek hij haar aan. "Je moet je niets aantrekken van zulke mensen, ze zijn het gewoon niet waard dat jij er een gedachte aan besteed." Hij wierp een lachende blik op Minaye. "Dank je voor je hulp." zei hij zacht. "Mensen buiten werpen lukt aardig maar van uiterlijk weet ik niets af." Hij knikte haar zachtjes toe. Hij wist dat ze Nana ook mentaal verder had geholpen en daar was hij haar erg dankbaar voor...
Terug naar boven Ga naar beneden
Minaye

Minaye


Posts : 325
Naam : Nelleke

Profiel
Naam: Minaye
Partner: I'm jealous, so jealous..But I've got no right to be
Vereniging:

Beat The Bulley's [&Minaye] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beat The Bulley's [&Minaye]   Beat The Bulley's [&Minaye] Icon_minitimedo dec 05, 2013 4:30 am

Beat The Bulley's [&Minaye] MInaye5_PS

Minaye

De jongen die de pestkop een lesje had gellerd kwam ook aan hun tafel zitten. "Het is zoveel leuker als zulke mensen hier wegblijven."zei hij en Minaye glimlachte en knikte. "Klopt" zei ze er instemmend achteraan. "Dany, jullie zitten ook op Monica High geloof ik?". Zei Dany en Minaye stak haar hand uit en schudde die. "Minaye, ik zit ook op Monica High" zei ze en keek naar Nana. Die ook knikte en zich voorstelde."Staat je goed meid." zei hij tegen Nana en Nana glimlachte en knikte als bedankje. "Je moet je niets aantrekken van zulke mensen, ze zijn het gewoon niet waard dat jij er een gedachte aan besteed." zei hij daarna en Nana liet een klein glimlachje zien. "Dank je voor je hulp." zei Dany tegen Minaye. "Mensen buiten werpen lukt aardig maar van uiterlijk weet ik niets af." Minaye lachte. "Ik weet altijd wel iets te bedenken op dit soort dingen, maar dankje voor die gast wegjagen, ik denk dat niemand hem mist". Zei ze met een glimlach. Minaye keek even Nana haar kant op die alweer verzonken was in haar boek. Minaye ging haar niet verstoren want ze wist zelf dat dat erg vervelend is. Radio speelde Bruno mars met Gorilla, ze had echt de neiging om mee te zingen want dat was zo leuk bij liedje. Sowiso bij Bruno Mars.

|Words: 225 |Tag: x |Notes: Loopt een beetje vast he?|

Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.isola.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Beat The Bulley's [&Minaye] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beat The Bulley's [&Minaye]   Beat The Bulley's [&Minaye] Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Beat The Bulley's [&Minaye]
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» This isn't your bed, is it? // Minaye
» Feel the beat
» Move to the beat
» Minaye Elsevier
» Spotting / Minaye

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Santa Monica :: Party District :: Zanzibar-
Ga naar: