Profiel Naam: Ian Somerhalder Partner: - I never intended to be your first love, I intended to be your last - Vereniging: Famous
Onderwerp: Re: Babbelbox zo nov 03, 2013 9:47 am
Ik heb Ravelyn nu wel actief gekregen, voor een korte tijd helaas maar. Geen idee waarom maar ik heb het hoofdstuk eindelijk afgesloten voor mijn gevoel. Ik geniet er nog wel steeds van om als wolf hier en daar te posten dat wel maar ik zou het niet meer zo erg missen als toen het in een keer van de kaart werdt geveegd.
Colin
Profiel Naam: Colin Strife Partner: Forget them other boys, baby. Forget them other guys. Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox zo nov 03, 2013 9:49 am
@Rebecca; ofcourse wist ik dat jij papa Tékorr was c: ik mis Daxje heel erg hoor :c Maar indeed, net zoals jij zou ik niet meer zo ondersteboven zijn van het feit dat het zou verdwijnen.. Ik mis Maximo en Daxter super hard en ik wou dat ik nog met hen kon posten, maar het lukt me niet meer precies? Met mensen gaat het nu beter.. Vroeger was het dus net andersom c': Ik ben denk ik een beetje op wolven uitgekeken ofzo?
Daniek
Profiel Naam: Daniek Rosefield Partner: - I will try for you, I will try to start all over and love you - Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox zo nov 03, 2013 9:57 am
Same here Ik begon met als wolf te rpg'en en ik dat nog steeds heel graag (alleen met Merope is alle inspi weg en lukt het posten mij alleen nog met Maiya en Sprite) maar toen ben ik op BM als mens begonnen met rpg en dat bleek ik veel leuker te vinden. Daar begon ik ook met Daniek xD dus eigenlijk is Daniek ook mijn eerste mensenchar
Ian
Profiel Naam: Ian Somerhalder Partner: - I never intended to be your first love, I intended to be your last - Vereniging: Famous
Onderwerp: Re: Babbelbox zo nov 03, 2013 9:57 am
Colin schreef:
@Rebecca; ofcourse wist ik dat jij papa Tékorr was c: ik mis Daxje heel erg hoor :c Maar indeed, net zoals jij zou ik niet meer zo ondersteboven zijn van het feit dat het zou verdwijnen.. Ik mis Maximo en Daxter super hard en ik wou dat ik nog met hen kon posten, maar het lukt me niet meer precies? Met mensen gaat het nu beter.. Vroeger was het dus net andersom c': Ik ben denk ik een beetje op wolven uitgekeken ofzo?
*Herkent zichzelf heel erg* Tuurlijk missen we onze Char's Max, het is omdat we ze gemaakt hebben en hebben meegemaakt met hen. Maar het is afgerond. We groeien door en op. We gaan ook vooruit en dieren zullen er altijd voor ons zijn. En natuurlijk blijf ik papa Tékorr voor jou *Hugelz* Maar mensen kunnen we ons nu beter in uiten omdat we emoties herkennen. En omdat we zelf geen staart hebben en tanden om in andere mensen te zetten c:
Tyler
Profiel Naam: Tyler James Moore Partner: Emilie Vereniging: L8 Nites
Onderwerp: Re: Babbelbox zo nov 03, 2013 10:00 am
Ik heb het met wolven nooit lang vol kunnen houden, altijd lastig gevonden.. Mijn accounts op WS stierven altijd na 100 posts :3
Alice
Profiel Naam: Alice Pioggia Partner: Nobody said it was easy.. Vereniging: L8 Nites
Onderwerp: Re: Babbelbox zo nov 03, 2013 10:06 am
Ik heb er zo'n hekel aan dat als je een hele post hebt getypt en je op een verkeerde knop drukt, hij gewoon weg is
Tyler
Profiel Naam: Tyler James Moore Partner: Emilie Vereniging: L8 Nites
Onderwerp: Re: Babbelbox zo nov 03, 2013 10:12 am
Alice schreef:
Ik heb er zo'n hekel aan dat als je een hele post hebt getypt en je op een verkeerde knop drukt, hij gewoon weg is
Ja dan wil ik altijd het liefste mijn laptop uit het raam gooien
Eyooo chica's ;D Kom net terug van Sister Act, wat een grandioos goede musical! Alleen op de terugreis vaak in de kou gestaan doordat de treinen niet goed aansloten dus nu beetje verkouden..
Ian
Onderwerp: Re: Babbelbox zo nov 03, 2013 9:45 pm
Dat ene enge moment.. Je docent zonder make-up O.O
Daniek
Profiel Naam: Daniek Rosefield Partner: - I will try for you, I will try to start all over and love you - Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox ma nov 04, 2013 12:13 am
Vandaag laatste tentamens van tentamenweek gehad de rest mag morgen nog lekker duits gaan maken xD maar dat vak heb ik lekker niet :p
Nicki
Profiel Naam: Nicki Azalea Partner: We'll partner up until the shares are up. Vereniging: x
Onderwerp: Re: Babbelbox ma nov 04, 2013 2:19 am
Ian schreef:
Altijd minder erg dan naaktfoto's van je docent. Ik ben voor m'n leven beschadigd :c
Constance
Profiel Naam: Constance Lewis Partner: Love is hope it fuels our dreams Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox ma nov 04, 2013 3:25 am
Sophie Turner heeft best erge gifs met een flesje xD
Spoiler:
Daniek
Onderwerp: Re: Babbelbox ma nov 04, 2013 3:35 am
Whahahahahah jaa, zeg dat wel xD
Constance
Profiel Naam: Constance Lewis Partner: Love is hope it fuels our dreams Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox ma nov 04, 2013 3:40 am
Ik wacht nog op een goeie moment om ze te gebruiken ^^
Ian
Onderwerp: Re: Babbelbox ma nov 04, 2013 3:54 am
Nicki schreef:
Ian schreef:
Altijd minder erg dan naaktfoto's van je docent. Ik ben voor m'n leven beschadigd :c
Ik zou dood gaan van schrik denk ik O.O
Daniek
Onderwerp: Re: Babbelbox ma nov 04, 2013 4:00 am
Hahahaha xD
Hmmm... tweestrijd.... Ik heb al een tijdje een heel leuk char in mijn hoofd waar ik echt veel inspiratie voor heb. Heb ook al wat dingen voor haar gemaakt, zoals postsheet, avatar en onderschrift omdat ik me verveelde en daar gewoon zin in had xD Haar naam zal dan Amy worden en haar karakter zal gebaseerd zijn op Amy uit de boeken van Heartland. Ik heb namelijk al een hele lange tijd 1 boek uit de reeks van Heartland gelezen, genaamd 'Na de storm' en ik vond die helemaal geweldig, echt een mooi boek (van die boekenreeks in ook een serie gemaakt maar zelf vind ik de serie niet zo heel spectaculair, de boeken zijn vele malen mooier) Maar ja ik heb ook nog een super oud char die ik ook gewoon heel leuk vind om mee te typen, Alisandra. Ik wil alleen niet teveel chars, dat is gewoon onmogelijk om bij te houden vind ik, ik hou mijn maximum op 2 chars. Welke zal ik doen??
Wat info (die van Ali heb ik van Isola en dus die nog behoorlijk moeten worden aangepast omdat die voor hier nu niet klopt xD maar dat is Ali dus een beetje):
Mother: Marion Flemming Father: Unknown Siblings: Louise Flemming Partner: -
Hair color: Red Eye color: Blue Body shape: Very skinny
:Inside: Amy is een aardig meisje met haar hart op de goede plek. Ze is niet bang haar mening te laten horen en eigen beslissingen te maken, ze laat zichzelf niet snel ompraten tot iets. Ze is erg verstandig en samenwerking is niet haar sterkste punt, ze kan het wel maar ze moet er iets meer moeite voor doen. Liever werkt ze alleen. Ze kan erg gezellig zijn als haar humeur goed ligt maar meestal is ze wat stil. Amy is een echt buiten mens en houd ervan buitenritten te maken. Ze is opgegroeid tussen de paarden en hier ligt haar liefde dan ook, tussen de paarden. Net zoals haar moeder heeft ze de gave om paarden te genezen die problemen hebben.
:History: Komt nog, dit ga ik nog typen. Is gebaseerd op het boek 'Na de storm' van de reeks 'Heartland'
Lengte: 1,79 Haarkleur: Donkerbruin Oogkleur: Groen Lichaamsbouw: Slank lichaam, streling voor mannelijk oog Tattoos: Geen Piercings: In haar oren Littekens: Geen Bijzonderheden: -
Familie/Contacten
Ouders: Liv Elsevier (overleden) en Samuel Elsevier Broers/Zussen: Scarlett, Minaye en Jasmine Andere Familieleden: Raven, en nog veel meer Vrienden: Niet zo veel in Isola Partner: Nope, deze meid is Single Huisdieren: Alice, een jonge kat. Vijanden: Helhonden ofcourse
Karakter
Valt op: Knappe mannen Lekker eten: Lasagne, pasta en pizza Vies eten: Spruitjes, Witlof en Augurk Karakter beschrijving: Aly is een meisje die heel sterk in haar schoenen staat. Ze is heel zelfstandig en heeft niet vaak hulp nodig. Ook is ze erg slim en pikt snel dingen op. Ze houd van dansen, zingen en feesten. Ze heeft veel geld, een mooi en knap lichaam en dit mag iedereen weten. Vaak komt ze snel arrogant over. Zingen kan ze dus ook en dit is ook iets wat door anderen geweten mag worden (Ze zing in Las Vegas vaak in clubs maar is nooit beroemd geworden met haar stemgeluid) Geschiedenis: Aly is geboren op Isola als een echte Elsevier. Ze is hier opgegroeid samen met haar zusjes en heeft haar jeugd hier doorgebracht. Tot haar moeder ineens overleed aan een schipbreuk. Aly was 12 en haar hele leven veranderde. Nu ging ook hu vader weg, op wereldreis omdat hij depressief was geworden sinds het overlijden van zijn vrouw. Nu werd zij en samen met haar zusjes door de Familie opgevoed maar vooral door hun oma. Dit heeft Aly nog tot haar 17de volgehouden en vertrok toen ook om haar opleiding te gaan doen samen met een vriendin. Iedereen op het eiland had het wel verwacht. "Aly hoort niet thuis op een eiland, zij gaat later de grote steden opzoeken." Zeiden de mensen, en het was waar. Ze verliet Isola en begon een opleiding in Rome. Hier ging alles niet zo goed en na een jaar verliet Aly ook Rome. Nu vestigde ze zich in Las Vegas en daar had ze 3 jaar gewoond. Hier had ze haar opleiding afgemaakt, een opleiding in de Horeca. Hier kreeg Aly al snel goede banen en werd ze steeds maar rijker. Aly was nu natuurlijk ook veranderd in een meermin en dus was het werk in de Horeca ineens heel wat makkelijker geworden, alles was eigenlijk makkelijker geworden. Ze hield van de Fame, het geld en alle aandacht van de jongens. Maar na 3 jaar werd ze er niet meer gelukkig van. Als Meermin miste ze het water en kon ze het niet meer uithouden in Las Vegas, dus keerde ze terug naar Isola. Haar Familie en vrienden daar hebben in 4 jaar niets meer van Aly gehoord, ook haar zusjes niet en niemand had ook ooit gedacht dat Aly terug zou komen naar Isola. Dat hadden ze verkeerd gedacht...
[/i][/b][b][i]
Minaye
Profiel Naam: Minaye Partner: I'm jealous, so jealous..But I've got no right to be Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox ma nov 04, 2013 4:10 am
@Mandy ooh zo heeft jasmine villegas ook wel wat van die gifjes xP
Constance
Onderwerp: Re: Babbelbox ma nov 04, 2013 4:18 am
@Nelleke, haha xD
Een post gehad nog twee te gaan xD
Minaye
Profiel Naam: Minaye Partner: I'm jealous, so jealous..But I've got no right to be Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox ma nov 04, 2013 4:24 am
Ga je nu voor event? Dan kan ik posten ik heb al een lang tijdje niets te posten
Ian
Onderwerp: Re: Babbelbox ma nov 04, 2013 4:31 am
Ik denk dat ik Zometeen eens ga posten bij de event c:
Constance
Onderwerp: Re: Babbelbox ma nov 04, 2013 4:35 am
Minaye schreef:
Ga je nu voor event? Dan kan ik posten :Dik heb al een lang tijdje niets te posten
Jep ben bezig voor event xD
Het moment dat je per ongelijk twee keer een zelfde regel leest en denkt, wtf staat het er nu twee keer ? xD
Freya
Onderwerp: Re: Babbelbox ma nov 04, 2013 5:36 am
Freya schreef:
Wil iemand please een paar mooie randjes hieromheen zetten?
&
Helluw?? iemand? Please? Anders, waarmee doen jullie dat? ik kan het niet....
Ian
Onderwerp: Re: Babbelbox ma nov 04, 2013 5:37 am
*Diepe zucht* I'm confused..
Constance