Waarom begin ik nooit eerder aan een boek in het Frans D: Ik snap geen reet ervan :c
Minaye
Profiel Naam: Minaye Partner: I'm jealous, so jealous..But I've got no right to be Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox ma nov 04, 2013 7:56 am
Constance schreef:
Constance schreef:
Minaye schreef:
Ga je nu voor event? Dan kan ik posten :Dik heb al een lang tijdje niets te posten
Jep ben bezig voor event xD
Het moment dat je per ongelijk twee keer een zelfde regel leest en denkt, wtf staat het er nu twee keer ? xD
Je raad nooit wat ik eindelijk heb gedaan
Oooee ik was net aan het turnen dus ik ga m nu lezen
Daniek
Profiel Naam: Daniek Rosefield Partner: - I will try for you, I will try to start all over and love you - Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox ma nov 04, 2013 8:42 am
Colin schreef:
@Niensel; dat boek is zo mooi! Ik heb 2 boeken hier liggen, Vol Vertrouwen en de Uitdaging c:
Het was het eerste boek geweest die ik uitlas xD Nu lees ik wel boeken uit maar toen niet, meestal raakte ik mijn interesse kwijt op de helft ongeveer ;S Ik ben nu ook van plan om die hele reeks te gaan lezen, al zijn dat wel enorm veel boeken, 20 xD ach, ja ik ga het proberen
Minaye
Profiel Naam: Minaye Partner: I'm jealous, so jealous..But I've got no right to be Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox ma nov 04, 2013 8:56 am
Zoooo gepost bij event, Minaye word echt zenuwachtig als ze jaloers is xD
Felix
Profiel Naam: Felix Noëll Addams Partner: The good are never easy, the easy never good and love, it never happens like you think it really should Vereniging: ×
Onderwerp: Re: Babbelbox ma nov 04, 2013 9:46 am
Tihihi ik vind het eigenlijk allemaal best lollig. Maar is zal ook weer eens overschakelen naar Charles en eens ergens gaan posten...
Jacky
Profiel Naam: Jacky Candlite Partner: Boys come , they go. But if you the one your pleased to stay. Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox ma nov 04, 2013 9:48 am
Great, keel ontsteking. Niet echt in de mood om te posten, maar laten we het toch proberen..
Jeremy
Profiel Naam: Jeremy Jovovich Partner: - Vereniging: -
Onderwerp: Re: Babbelbox ma nov 04, 2013 9:49 am
Grappig hoe ik met m'n post bezig was in het Halloween event en m'n Chrome ineens besloot een hartaanval te krijgen. Normaliter herstelt ie m'n post onmiddellijk weer en nu was ie meer like 'fuck you, die in a greppel, doei.' c:
M'n keel ontsteking begint weer op te zetten nu ik de medicijnen niet langer meer mag slikken en de verkoudheid word erger, khoest mezelf dood. Yaay! =D
Minaye
Onderwerp: Re: Babbelbox ma nov 04, 2013 9:50 am
@Iris Yay! Felix is ook een coole char, lucy hale is sowiso erg chill!
Felix
Profiel Naam: Felix Noëll Addams Partner: The good are never easy, the easy never good and love, it never happens like you think it really should Vereniging: ×
Onderwerp: Re: Babbelbox ma nov 04, 2013 9:53 am
@Nelleke: Ja, maar ik weet nog niet eens zeker of ik haar wel actief ga houden. Ik zit er eigenlijk aan te denken Rose te vervangen met Felix... Maar dan ook echt dat ze bijvoorbeeld Rose's plek overneemt in het "kamer van..."-Topic. Alleen word Felix een heel ander persoon.
Ian
Profiel Naam: Ian Somerhalder Partner: - I never intended to be your first love, I intended to be your last - Vereniging: Famous
Onderwerp: Re: Babbelbox ma nov 04, 2013 9:56 am
Ughh. Morgen Stage waar ik zo confused about ben. Ben dan van 9 tot 12 aan het werk om het zo te zeggen en dan van 12 tot 4 is er helemaal niks te doen. Ik weet er geen raad mee..
Minaye
Onderwerp: Re: Babbelbox ma nov 04, 2013 9:59 am
@Iris oh oke, ja ik snap het.
Constance
Profiel Naam: Constance Lewis Partner: Love is hope it fuels our dreams Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox ma nov 04, 2013 10:08 am
Het moment dat je onder de douche staat en een groote vieze spin ziet lopen *horror*
Minaye
Onderwerp: Re: Babbelbox ma nov 04, 2013 10:21 am
Ja zo zit je ook wel eens op een bankje in de kleedkamer loopt er een enorme spin op je af. Alle meisjes op de bankjes en een gehoorbeschadigend gegil. Duss ja ik ken het.
Constance
Profiel Naam: Constance Lewis Partner: Love is hope it fuels our dreams Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox ma nov 04, 2013 10:24 am
Van kleintjes ga ik nog niet gillen en bij deze ook niet xd (had een wapen bij de hand :p) Anders wel waarschijnlijk
Minaye
Onderwerp: Re: Babbelbox ma nov 04, 2013 10:33 am
Die bij ons in de kleedkamer was echt de grooste die ik ever! Heb gezien groot zwart en harig enzo
Ian
Profiel Naam: Ian Somerhalder Partner: - I never intended to be your first love, I intended to be your last - Vereniging: Famous
Onderwerp: Re: Babbelbox di nov 05, 2013 4:38 am
Wij hebben tarantula's op school :3 Die zijn nog groter
Minaye
Onderwerp: Re: Babbelbox di nov 05, 2013 4:45 am
Omg jaaaa heel nice o.O
Charlie
Profiel Naam: Charlie Finch Partner: If we’re going to do anything we might as well just fuck Vereniging: ×