Zoals jullie misschien wel hebben gezien, heeft Monica High sinds vandaag een nieuwe Skin. Niet alleen de achtergrond is veranderd maar ook de opbouw & de afbeeldingen van het portal, en de header van het forum. Ook de plaatjes van de al bestaande gebieden zijn gewijzigd.
Buiten het uiterlijk hebben we ook het innerlijk veranderd: Nieuwe gebieden! Zo hebben we het langverwachte Monica University toegevoegd met de Monica University Campus waar de studenten in drie verschillende gebieden kunnen posten en Pine street, waar de studenten kunnen wonen en losgaan tot in de vroege uurtjes! Voor de HighSchool leerling hebben we nu klaslokalen, aangezien die wel nodig zijn in een school xd. En als laatst is er voor iedereen een nieuw gebied: Vauras Mansion. Kortom, genoeg nieuwe gebieden om in te posten dus!
Als er vragen of opmerkingen zijn over de verandering van de skin, bijvoorbeeld lettertjes die niet goed te lezen zijn of iets wat niet helemaal duidelijk is over een nieuw gebied, dan kunnen die in dit topic geplaatst worden.
Onderwerp: Re: Nieuwe Skin! za jan 21, 2012 5:10 am
[Ik heb zelf net de eerste fout ontdekt: Er zit geen verschil in de kleuren als je een quote plaatst. Ik moet nu helaas weg anders had ik er wat aan kunnen doen, maar dan weten jullie het alvast dat het is opgemerkt xd]
Ayanna
Profiel Naam: Ayanna Andersson Partner: I just wanna be with you so badly, I don't even know how to express it in words anymore. Vereniging: -
Onderwerp: Re: Nieuwe Skin! za jan 21, 2012 5:25 am
Yeaaaah eindelijk! Ben nog steeds niet zo'n fan van de kleuren, maar goed, je raakt eraan gewend xd, Super Jeanine en Maaike!
Esther
Profiel Naam: Esther Marylin Campbell. Partner: Don't you share your smile with anyone else but me. I wanna touch your heart. I wanna crush it in my hands. Vereniging: Die Hard! - r.i.p.
Onderwerp: Re: Nieuwe Skin! za jan 21, 2012 5:27 am
Noeeeeeessssss, nu moet ik alles transparant maken.. D: D: D: D: D:
Maar zoals Esmée al zegt, je moet er aan wennen! Tis wel ineens zo apart.. maar niet lelijk apart, wel mooi! =D
Alleen vind ik de header een beetje.. afgezaagd, maar dat is mijn mening. xD En zijn die New topic & Reply buttons niet meer dezelfde kleur als wat het eerst was.. Da's het enige wat ik nu als verschil zie..
Onderwerp: Re: Nieuwe Skin! za jan 21, 2012 6:15 am
New Topic & Reply buttons kloppen! Ik had nieuwe gemaakt maar ben vergeten ze over te zetten zie ik nu . De nieuwe buttons zijn in de stijl van index portal etc knopjes ! Wat vind je afgezaagd aan de header?
Charlene Prom Queen 2011
Profiel Naam: Charlene Sullivan Partner: Plug it in and turn me on, Kenneth «3 Vereniging: L8 Nites
Onderwerp: Re: Nieuwe Skin! za jan 21, 2012 6:42 am
Nou, ik vraag me af.. waarom die veeg met bloedvlekken, wat is er mis met het origineel?
Duke
Profiel Naam: Duke Wiliams Partner: Girls are cheaters , so no girl for me @ this moment Vereniging:
Onderwerp: Re: Nieuwe Skin! za jan 21, 2012 6:44 am
Ik like de nieuwe layout
Ayanna
Profiel Naam: Ayanna Andersson Partner: I just wanna be with you so badly, I don't even know how to express it in words anymore. Vereniging: -
Onderwerp: Re: Nieuwe Skin! za jan 21, 2012 6:44 am
Ik vind 'm wel leuk. Het is anders, het is vernieuwend, en het ligt volgens mij aan jou dat je er bloedvlekken in ziet. :') Neem aan dat Jeanine of Maaike iig niet de instelling heeft gehad van; 'hm, laat ik eens bloedvlekken maken in de header' .
Onderwerp: Re: Nieuwe Skin! za jan 21, 2012 6:47 am
Ik vond inderdaad dat de header toe was aan vernieuwing. De oude hadden we al meer dan een jaar en omdat het toch het kenmerk van MH is wilde ik niet een nieuw plaatje maar juist een bewerking maken van de oude En het zijn geen bloedvlekken, het is een bokeh-texture haha!
Charlene Prom Queen 2011
Profiel Naam: Charlene Sullivan Partner: Plug it in and turn me on, Kenneth «3 Vereniging: L8 Nites
Onderwerp: Re: Nieuwe Skin! za jan 21, 2012 9:50 am
Ik wil niet spammen/zeuren, maar is er ook al een nieuwe button voor de Afiliates? Dan kunnen we buttonruil doen, voor Disturbia! =3
Darren
Profiel Naam: Darren Criss Partner: You're my special one, Sid. Vereniging: None suits me.
Onderwerp: Re: Nieuwe Skin! za jan 21, 2012 10:24 am
Ik vind de Layout echt super <3
Sid
Profiel Naam: Sidney Luez Partner: You make me feel special Darren ♥ Vereniging:
Onderwerp: Re: Nieuwe Skin! za jan 21, 2012 10:27 am
Superawesome! Vooral dat rode C:
Oliver
Profiel Naam: Oliver Scott Sykes Partner: No time for farewells, no chances for goodbyes. No explanations, no fucking reasons why. I stare at broken clocks, the hands don't turn anymore Vereniging: I'm the option you shouldn't have chosen.
Onderwerp: Re: Nieuwe Skin! za jan 21, 2012 10:41 am
Ik vind hem mooi, in ieder geval leuker dan de oude
Charlene Prom Queen 2011
Onderwerp: Re: Nieuwe Skin! za jan 21, 2012 11:01 am
Ik weet niet of het zo hoort, maar die 'online' button is nog de oude kleur. En die MQ en Q buttons ook, maar die horen waarschijnlijk wel zo, toch? xD
Sarah Moderator & Prom Queen 2010
Profiel Naam: Sarah Blake Partner: It's allways better when we're together Vereniging: I am and allways will be, Famous
Onderwerp: Re: Nieuwe Skin! zo jan 22, 2012 12:23 am
New Topic & Reply buttons staan erop, en de online button is ook gefixed. Want nee die hoorde niet zo, het was alleen de enige die geen .gif formaat was.. Edit en Quote knoppen horen wel zo & het typvak+quotes hebben ook weer hun oude kleur terug (:
Er is nu trouwens een informatie topic over Monica University, zoals die er ook was voor Monica High Het subforum Mini-RPG heeft gelijk ook een extra topic gekregen met informatie, zodat dat ook wat duidelijker is (: In de loop van de tijd zullen er waarschijnlijk nog wel meer van dit soort kleine dingetjes worden aangepast, dus als je iets mist ofzo: schroom niet het te melden Ik zelf ben in iedergeval druk met school (de pta-week begint weer :/) en ik weet niet hoe Jeanine in haar tijd zit, maar we doen ons best (:
Tyler
Profiel Naam: Tyler James Moore Partner: Emilie Vereniging: L8 Nites
Onderwerp: Re: Nieuwe Skin! zo jan 22, 2012 7:14 am
De nieuwe afbeeldingen bij de verschillende gebieden zijn heel erg verfrissend .
Die zin op de portal over de politie is wel erg random xD Snap het nut van die quote daar niet zo, vind hem eerder een beetje slordig staan. Als je er dan iets neerzet, doe dan iets wat echt bij MH past zou ik zeggen .
Alice
Profiel Naam: Alice Pioggia Partner: Nobody said it was easy.. Vereniging: L8 Nites
Onderwerp: Re: Nieuwe Skin! ma jan 23, 2012 8:02 am
Echt leuk die nieuwe lay-out! En al die nieuwe gebied plaatjes! ;D
Alex
Profiel Naam: Alex Deniall Partner: W-What? Are you talking to me? G-Girls don't like me that much... Vereniging: /
Onderwerp: Re: Nieuwe Skin! vr jan 27, 2012 6:55 am
Oeh, sorry voor de inactiviteit! Dit is echt vet cool! x