Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Nieuwe Skin!

Ga naar beneden 
+8
Oliver
Sid
Darren
Duke
Charlene
Esther
Ayanna
Lyron
12 plaatsers
AuteurBericht
Lyron
Moderator & Prom King 2010
Lyron


Posts : 1629
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Lyron Bellucci
Partner: x.
Vereniging: L8 Nites

Nieuwe Skin! Empty
BerichtOnderwerp: Nieuwe Skin!   Nieuwe Skin! Icon_minitimeza jan 21, 2012 5:08 am

Zoals jullie misschien wel hebben gezien, heeft Monica High sinds vandaag een nieuwe Skin.
Niet alleen de achtergrond is veranderd maar ook de opbouw & de afbeeldingen van het portal, en de header van het forum. Ook de plaatjes van de al bestaande gebieden zijn gewijzigd.

Buiten het uiterlijk hebben we ook het innerlijk veranderd: Nieuwe gebieden!
Zo hebben we het langverwachte Monica University toegevoegd met de Monica University Campus waar de studenten in drie verschillende gebieden kunnen posten en Pine street, waar de studenten kunnen wonen en losgaan tot in de vroege uurtjes!
Voor de HighSchool leerling hebben we nu klaslokalen, aangezien die wel nodig zijn in een school xd.
En als laatst is er voor iedereen een nieuw gebied: Vauras Mansion. Kortom, genoeg nieuwe gebieden om in te posten dus! Very Happy

Als er vragen of opmerkingen zijn over de verandering van de skin, bijvoorbeeld lettertjes die niet goed te lezen zijn of iets wat niet helemaal duidelijk is over een nieuw gebied, dan kunnen die in dit topic geplaatst worden.

xx Maaike & Jeanine [Sarah&Lyron]
Terug naar boven Ga naar beneden
Lyron
Moderator & Prom King 2010
Lyron


Posts : 1629
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Lyron Bellucci
Partner: x.
Vereniging: L8 Nites

Nieuwe Skin! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe Skin!   Nieuwe Skin! Icon_minitimeza jan 21, 2012 5:10 am

[Ik heb zelf net de eerste fout ontdekt: Er zit geen verschil in de kleuren als je een quote plaatst. Ik moet nu helaas weg anders had ik er wat aan kunnen doen, maar dan weten jullie het alvast dat het is opgemerkt xd]
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayanna

Ayanna


Posts : 932
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayanna Andersson
Partner: I just wanna be with you so badly, I don't even know how to express it in words anymore.
Vereniging: -

Nieuwe Skin! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe Skin!   Nieuwe Skin! Icon_minitimeza jan 21, 2012 5:25 am

Yeaaaah eindelijk! Very Happy Ben nog steeds niet zo'n fan van de kleuren, maar goed, je raakt eraan gewend xd, Super Jeanine en Maaike! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Esther

Esther


Posts : 1062
Naam : Diantaa ;D

Profiel
Naam: Esther Marylin Campbell.
Partner: Don't you share your smile with anyone else but me. I wanna touch your heart. I wanna crush it in my hands.
Vereniging: Die Hard! - r.i.p.

Nieuwe Skin! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe Skin!   Nieuwe Skin! Icon_minitimeza jan 21, 2012 5:27 am

Noeeeeeessssss, nu moet ik alles transparant maken.. D: D: D: D: D:

Maar zoals Esmée al zegt, je moet er aan wennen! Tis wel ineens zo apart.. maar niet lelijk apart, wel mooi! =D

Alleen vind ik de header een beetje.. afgezaagd, maar dat is mijn mening. xD
En zijn die New topic & Reply buttons niet meer dezelfde kleur als wat het eerst was.. Da's het enige wat ik nu als verschil zie..

Verder mooi gedaan! =D
Terug naar boven Ga naar beneden
Lyron
Moderator & Prom King 2010
Lyron


Posts : 1629
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Lyron Bellucci
Partner: x.
Vereniging: L8 Nites

Nieuwe Skin! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe Skin!   Nieuwe Skin! Icon_minitimeza jan 21, 2012 6:15 am

New Topic & Reply buttons kloppen! Ik had nieuwe gemaakt maar ben vergeten ze over te zetten zie ik nu Smile. De nieuwe buttons zijn in de stijl van index portal etc knopjes Smile!
Wat vind je afgezaagd aan de header? Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlene
Prom Queen 2011
Charlene


Posts : 941
Naam : Nameless ღ

Profiel
Naam: Charlene Sullivan
Partner: Plug it in and turn me on, Kenneth «3
Vereniging: L8 Nites

Nieuwe Skin! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe Skin!   Nieuwe Skin! Icon_minitimeza jan 21, 2012 6:42 am

Nou, ik vraag me af.. waarom die veeg met bloedvlekken, wat is er mis met het origineel? Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Duke

Duke


Posts : 193

Profiel
Naam: Duke Wiliams
Partner: Girls are cheaters , so no girl for me @ this moment
Vereniging:

Nieuwe Skin! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe Skin!   Nieuwe Skin! Icon_minitimeza jan 21, 2012 6:44 am

Ik like de nieuwe layout
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayanna

Ayanna


Posts : 932
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayanna Andersson
Partner: I just wanna be with you so badly, I don't even know how to express it in words anymore.
Vereniging: -

Nieuwe Skin! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe Skin!   Nieuwe Skin! Icon_minitimeza jan 21, 2012 6:44 am

Ik vind 'm wel leuk. Het is anders, het is vernieuwend, en het ligt volgens mij aan jou dat je er bloedvlekken in ziet. :') Neem aan dat Jeanine of Maaike iig niet de instelling heeft gehad van; 'hm, laat ik eens bloedvlekken maken in de header' Hungry .
Terug naar boven Ga naar beneden
Lyron
Moderator & Prom King 2010
Lyron


Posts : 1629
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Lyron Bellucci
Partner: x.
Vereniging: L8 Nites

Nieuwe Skin! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe Skin!   Nieuwe Skin! Icon_minitimeza jan 21, 2012 6:47 am

Ik vond inderdaad dat de header toe was aan vernieuwing. De oude hadden we al meer dan een jaar en omdat het toch het kenmerk van MH is wilde ik niet een nieuw plaatje maar juist een bewerking maken van de oude Very Happy
En het zijn geen bloedvlekken, het is een bokeh-texture haha!
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlene
Prom Queen 2011
Charlene


Posts : 941
Naam : Nameless ღ

Profiel
Naam: Charlene Sullivan
Partner: Plug it in and turn me on, Kenneth «3
Vereniging: L8 Nites

Nieuwe Skin! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe Skin!   Nieuwe Skin! Icon_minitimeza jan 21, 2012 9:50 am

Ik wil niet spammen/zeuren, maar is er ook al een nieuwe button voor de Afiliates? Dan kunnen we buttonruil doen, voor Disturbia! =3
Terug naar boven Ga naar beneden
Darren

Darren


Posts : 1307
Naam : Marjolein

Profiel
Naam: Darren Criss
Partner: You're my special one, Sid.
Vereniging: None suits me.

Nieuwe Skin! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe Skin!   Nieuwe Skin! Icon_minitimeza jan 21, 2012 10:24 am

Ik vind de Layout echt super <3
Terug naar boven Ga naar beneden
http://youwillneverknowitwasme.tumblr.com/
Sid

Sid


Posts : 124

Profiel
Naam: Sidney Luez
Partner: You make me feel special Darren ♥
Vereniging:

Nieuwe Skin! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe Skin!   Nieuwe Skin! Icon_minitimeza jan 21, 2012 10:27 am

Superawesome! Vooral dat rode C:
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver

Oliver


Posts : 283
Naam : Enya :3

Profiel
Naam: Oliver Scott Sykes
Partner: No time for farewells, no chances for goodbyes. No explanations, no fucking reasons why. I stare at broken clocks, the hands don't turn anymore
Vereniging: I'm the option you shouldn't have chosen.

Nieuwe Skin! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe Skin!   Nieuwe Skin! Icon_minitimeza jan 21, 2012 10:41 am

Ik vind hem mooi, in ieder geval leuker dan de oude Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://mydreamaremydreams.tumblr.com/
Charlene
Prom Queen 2011
Charlene


Posts : 941
Naam : Nameless ღ

Profiel
Naam: Charlene Sullivan
Partner: Plug it in and turn me on, Kenneth «3
Vereniging: L8 Nites

Nieuwe Skin! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe Skin!   Nieuwe Skin! Icon_minitimeza jan 21, 2012 11:01 am

Ik weet niet of het zo hoort, maar die 'online' button is nog de oude kleur. En die MQ en Q buttons ook, maar die horen waarschijnlijk wel zo, toch? xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah
Moderator & Prom Queen 2010
Sarah


Posts : 1125
Naam : Maaike

Profiel
Naam: Sarah Blake
Partner: It's allways better when we're together
Vereniging: I am and allways will be, Famous

Nieuwe Skin! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe Skin!   Nieuwe Skin! Icon_minitimezo jan 22, 2012 12:23 am

New Topic & Reply buttons staan erop, en de online button is ook gefixed. Want nee die hoorde niet zo, het was alleen de enige die geen .gif formaat was.. Wink
Edit en Quote knoppen horen wel zo & het typvak+quotes hebben ook weer hun oude kleur terug (:

Er is nu trouwens een informatie topic over Monica University, zoals die er ook was voor Monica High pirat Het subforum Mini-RPG heeft gelijk ook een extra topic gekregen met informatie, zodat dat ook wat duidelijker is (:
In de loop van de tijd zullen er waarschijnlijk nog wel meer van dit soort kleine dingetjes worden aangepast, dus als je iets mist ofzo: schroom niet het te melden Very Happy
Ik zelf ben in iedergeval druk met school (de pta-week begint weer :/) en ik weet niet hoe Jeanine in haar tijd zit, maar we doen ons best (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyler

Tyler


Posts : 807

Profiel
Naam: Tyler James Moore
Partner: Emilie
Vereniging: L8 Nites

Nieuwe Skin! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe Skin!   Nieuwe Skin! Icon_minitimezo jan 22, 2012 7:14 am

De nieuwe afbeeldingen bij de verschillende gebieden zijn heel erg verfrissend Very Happy .

Die zin op de portal over de politie is wel erg random xD Snap het nut van die quote daar niet zo, vind hem eerder een beetje slordig staan. Als je er dan iets neerzet, doe dan iets wat echt bij MH past zou ik zeggen Razz .
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice

Alice


Posts : 904

Profiel
Naam: Alice Pioggia
Partner: Nobody said it was easy..
Vereniging: L8 Nites

Nieuwe Skin! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe Skin!   Nieuwe Skin! Icon_minitimema jan 23, 2012 8:02 am

Echt leuk die nieuwe lay-out! En al die nieuwe gebied plaatjes! ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Alex

Alex


Posts : 44

Profiel
Naam: Alex Deniall
Partner: W-What? Are you talking to me? G-Girls don't like me that much...
Vereniging: /

Nieuwe Skin! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe Skin!   Nieuwe Skin! Icon_minitimevr jan 27, 2012 6:55 am

Oeh, sorry voor de inactiviteit!
Dit is echt vet cool! x
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Nieuwe Skin! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe Skin!   Nieuwe Skin! Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nieuwe Skin!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nieuwe sporten!
» Nieuwe buttons
» Halloween Skin!
» Nieuwe leerling
» Nieuwe sporten!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: Studentenhandleiding :: Schoolkrant-
Ga naar: