Profiel Naam: Ruby Carver Partner: This is who I am, nobody said you had to like it. Vereniging: x
Onderwerp: Re: Nieuwe sporten! vr okt 08, 2010 5:19 am
Monica Sticks klinkt best.. fout, eigenlijk xD
Sarah Moderator & Prom Queen 2010
Profiel Naam: Sarah Blake Partner: It's allways better when we're together Vereniging: I am and allways will be, Famous
Onderwerp: Re: Nieuwe sporten! vr okt 08, 2010 5:20 am
Überveatt
Wie schreef ook alweer de uitlegjes over de sporten..? (a)
Ruby
Profiel Naam: Ruby Carver Partner: This is who I am, nobody said you had to like it. Vereniging: x
Onderwerp: Re: Nieuwe sporten! vr okt 08, 2010 5:22 am
Dat zou Elianne doen, a.k.a. Morzan . Maar die komt nooit meer op Monica xD
Sawyer
Profiel Naam: Sawyer Ince Partner: I have died everyday waiting for you. Vereniging:
Onderwerp: Re: Nieuwe sporten! vr okt 08, 2010 5:34 am
Ik wil het ook wel regelen? x]
Profiel Naam: Sarah Blake Partner: It's allways better when we're together Vereniging: I am and allways will be, Famous
Onderwerp: Re: Nieuwe sporten! vr okt 08, 2010 5:35 am
Sawyer schreef:
Ik wil het ook wel regelen? x]
Je bent een held
Sawyer
Profiel Naam: Sawyer Ince Partner: I have died everyday waiting for you. Vereniging:
Onderwerp: Re: Nieuwe sporten! vr okt 08, 2010 5:36 am
Ik post het hier als ik het af heb, voor eventuele aanpassingen en goedkeuring.. Want we willen Maaike en/of Jeanine natuurlijk niet ontevreden hebben met de speluitleg :O Bovendien wil ik nog wel eens een spellingsfout maken.. (aa)
Alain Admin
Profiel Naam: Alain Evans Partner: Butterflies getting drunk.. Vereniging: Famous
Onderwerp: Re: Nieuwe sporten! vr okt 08, 2010 5:52 am
Ik begrijp dat de naam van het lacrosseteam en het honkbalteam niet in de smaak vallen van Jeanine en een paar mensen op MSN. Mensen ideeën?
Sawyer
Onderwerp: Re: Nieuwe sporten! vr okt 08, 2010 5:59 am
Zoiets? Of moet ie langer?:
Lacrosse is een echte team sport waarbij je een kleine, strakke, rubberen bal (circa 145 gram) en een lange racket die ook wel een crosse of lacrosse stick word genoemd. Het hoofd van de stick is aan elkaar geweven met draadjes die gemaakt zijn van maas. Daarmee vang je de bal gemakkelijk. Het objectief van het spel is om te scoren door de bal in andermans doel te schieten waarbij je de lacrosse stok gebruikt om te vangen, dragen, overspelen ect. Wat verdedigen betreft moet je simpelweg het andere team geen kans geven om te scoren, je kunt voor verdediging je stick gebruiken of positionering.
Volgende sport komt eraan, trouwens. Eerst even Lacrosse checken :'D
@Ties: Geen idee :O Monica Chiefs/Lakers/Thunder/Aces/Stars.. xD Allemaal typisch Amerikaans :O
Laatst aangepast door Sawyer op vr okt 08, 2010 6:00 am; in totaal 1 keer bewerkt
Onderwerp: Re: Nieuwe sporten! vr okt 08, 2010 6:00 am
-Monica Eagles -Monica Hawks -Monica Thunder -Monica Lighting -Monica Lions -Monica Tigers -Monica Sparks(had je zelf gezegd maar zet hem ertussen)
Ik gooi er maar alvast iets in Volgt meer, maar beter dan sticks en Catch xD
Onderwerp: Re: Nieuwe sporten! vr okt 08, 2010 6:06 am
@ Steve; die namen klinken allemaal super Ik vind persoonlijk "Thunder" en "Lightning" wat minder klinken, maar de Eagles en Hawks echt super stoer
@ Abi; Jouwes klinken ook cool ;o Eigenlijk maakt het me niks uit hoe ze heten, behalve Sticks vindt ik ze allemaal wel cool =D & die uitleg klinkt goed Alleen... Misschien nog aantal spelers, en (eventueel) de puntentelling? Offeuhm... wat je aan moet, qua beschermers ofzo?
Alain Admin
Profiel Naam: Alain Evans Partner: Butterflies getting drunk.. Vereniging: Famous
Onderwerp: Re: Nieuwe sporten! vr okt 08, 2010 10:59 pm
Monica Hawks, Monica Tigers, Monica Sparks en Monica Stars vind ik persoonlijk de mooiste. =)
Welke voor lacrosse en welke voor honkbal?
@ Abi: Voor mij goed.
Ian
Profiel Naam: Ian Somerhalder Partner: - I never intended to be your first love, I intended to be your last - Vereniging: Famous
Onderwerp: Re: Nieuwe sporten! za okt 09, 2010 1:44 am
Monica Sparks lijkt me opzig best wel leuk =D
Jazlyn
Profiel Naam: Jazlyn Varlow Partner: What Do You Take Me For Vereniging:
Onderwerp: Re: Nieuwe sporten! za okt 09, 2010 1:50 am
Ik zou kiezen: Monica Hawks voor Lacrosse. (want met dat netje lijkt je net op een havik die naar zijn prooi duikt *vaag*) Monica Stars voor Honkbal. (want het is toch een best belangrijke sport =D en ze zullen er dano ok sterren in zijn xd)