Profiel Naam: Carmen Chevelle Germanotta Partner: I left my shitload of boy problems behind. Vereniging: Go to fucking hell. I'm on my own.
Onderwerp: Meet le Moi. do jan 05, 2012 8:58 am
BEWARE: I'm kinda crazy.
Spoiler:
Algemeen
x Naam x Enya x Geslacht x Vrouw x Leeftijd x 14 x Geboortedatum x 21-02-1995 x Geboorteplaats x Woensel :3 x Haarkleur x Bruin x Haarstijl x heeeeeeeeeeel lang. Nouja tot op mijn middel ofzo. x Oogkleur x Bruin
Likes and Dislikes
Likes;
x Pop rock x Matt Barnes & Max Heyler x Fantasy x Boeken x Eten x Koken x Japans x x Paarden x Amber x Mensen x x Gesprekken x Dubstep x Christina Aguilera x x Nero x Mijn hond! x Anime x Manga x Twitter & Tumblr & Facebook x x You me at six x Francesqa x Canterbury x Young Guns x
Dislikes;
x Zeurende mensen x Regen x Kou x x Honger x Bitches x Love x x Haat x Hyves x Bloed x x Horror x Mensen die schelden met Kanker x x Erwtjes x Leugens x Korte antwoorden x
Wil je iets weten en het staat er niet bij? Ask me haha :3
Sarah Moderator & Prom Queen 2010
Profiel Naam: Sarah Blake Partner: It's allways better when we're together Vereniging: I am and allways will be, Famous
Onderwerp: Re: Meet le Moi. do jan 05, 2012 9:44 am
Enyaaa, welkom hier
Je kent me misschien nog wel als Dave, de jongen met het aapje op Zweinstein.. (a') Anywayz, veel plezier hier
Carmen
Profiel Naam: Carmen Chevelle Germanotta Partner: I left my shitload of boy problems behind. Vereniging: Go to fucking hell. I'm on my own.
Onderwerp: Re: Meet le Moi. do jan 05, 2012 9:46 am
OMG YES, uhh, wat was het ookalweer *denkt*
Michelle/ Maaike?
Ik dacht iig dat je een buitenlands meisje was :3
Enne thanks!
Profiel Naam: Sarah Blake Partner: It's allways better when we're together Vereniging: I am and allways will be, Famous
Onderwerp: Re: Meet le Moi. do jan 05, 2012 9:49 am
Haha Maaike ja! xD Maar ik ben en blijf gewoon Nederlands hoor, muhahah
Carmen
Onderwerp: Re: Meet le Moi. do jan 05, 2012 9:53 am
Ja dat dacht ik toen, omdat je bruin haar had ofzo. Djiez eigenlijk een best domme reden _O-
Onderwerp: Re: Meet le Moi. do jan 05, 2012 9:57 am
Nouja, ergens is het wel logisch. Alle buitenlanders hebben bruin haar, toch? :'D
Haha no kiddin', maar is niet erg joh xD Heb het wel eens eerder gehoord