Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Meet ... me! -> Maaike

Ga naar beneden 
+2
Sarah
Leandra
6 plaatsers
AuteurBericht
Leandra

Leandra


Posts : 24

Profiel
Naam: Leandra Aurora Cedarwood
Partner: They bring only trouble.
Vereniging:

Meet ... me! -> Maaike Empty
BerichtOnderwerp: Meet ... me! -> Maaike   Meet ... me! -> Maaike Icon_minitimedo okt 14, 2010 9:27 am

Hayhay,

Nou, zoals jullie vanuit de titel op kunnen maken is mijn RL naam Maaike. Ik vind het eigenlijk makkelijker deze naam aan te houden, maar goed, ik ben er al achter dat ik niet de enige Maaike ben. Dus t is toch handiger om het op Lean te houden.
Naam: Maaike
Leeftijd: 16 [zaterdag 17]
Geslacht: Vrouw/meisje (duhh xD)
Provincie: Utrecht.
School: 5 Havo, dus examen dit jaar Neutral.

Mijn grootste hobbie is eigenlijk toch wel paardrijden, dit doe ik nu ook al ruim 7 jaar lang en sinds deze zomer 3x per week ipv de 2x per week die het ervoor was. Ik rijd dan ook niet op een manege, maar heb een verzorgpaard [ik rijd dus andermans paard en zorg hier die dagen dan ook voor]. Daarnaast ben ik in mijn vrije tijd ook heel erg veel op de computer te vinden. Ik roleplay nu zo'n 4/5 jaar, ik weet niet meer precies welke van de twee het was xD, maar in iedergeval dus ook alweer een poosje. Je zult mij vooral vinden op paarden rpg's, ik ben ook op Monica High gekomen doordat Shinx een 'advertentie/reclame' had geplaatst op Dream Horses. Ik speel dus eigenlijk vanalles: rpg's met mensen, wolven, paarden en ook combinatie's hiervan.

Ik ben sinds 5 oktober in blij bezig van wel 8 konijnen! Dit komt doordat er dus doordat er een nestje van 6 geboren is. De ouders blijven zowiezo bij mij, maar ik zou heeel graag een van de kleintjes houden. De oogjes kunnen elk moment open gaan en de vachtkleur is ook al zichtbaar. Ze zijn gewoon té cute!

Uhm, dat was het wel. Of wil je nog meer weten? ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah
Moderator & Prom Queen 2010
Sarah


Posts : 1125
Naam : Maaike

Profiel
Naam: Sarah Blake
Partner: It's allways better when we're together
Vereniging: I am and allways will be, Famous

Meet ... me! -> Maaike Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meet ... me! -> Maaike   Meet ... me! -> Maaike Icon_minitimedo okt 14, 2010 9:46 am

Héee, hallo Maaike Very Happy

Haha, het is echt heel vreemd om te lezen hoe iemand zich als Maaike zich voorstelt... x') (Jaa, ik ben de ander hier Hungry)
Maargoed, buiten dat; Welkom op Monica! Very Happy
Voor vragen, extra info of wat dan ook staan de mensen hier altijd open, dus als je nog wat moet weten; je weet ons te vinden Laughing

En of ik nog vragen heb.. x')
Euhm; wat voor ras is je verzorgpaardje? =D
Ik rij zelf ook al een aantal jaar paard, op een of andere manier doen alle Maaike's dat... xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Lyron
Moderator & Prom King 2010
Lyron


Posts : 1629
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Lyron Bellucci
Partner: x.
Vereniging: L8 Nites

Meet ... me! -> Maaike Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meet ... me! -> Maaike   Meet ... me! -> Maaike Icon_minitimedo okt 14, 2010 9:54 am

Welkom Maaike Very Happy! Hehe, heb het idee dat Monica gevuld is met oudere mensen dan die op WS, wat natuurlijk heel fijn is want dan voel ik me niet de oudste ^^.
Vraagje: Heb je een account op Wolfstory Smile? En hou je je bezig met creatieve dingen zoals verhalen schrijven, fotograferen, bewerken of tekenen Smile?

En ik ben het eens met Sarah hier, het ligt idd aan de naam xD. Komt doordat je het hinnikend uit kan spreken Surprised
Mahahahahaaaike xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Meet ... me! -> Maaike Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meet ... me! -> Maaike   Meet ... me! -> Maaike Icon_minitimedo okt 14, 2010 10:05 am

IEKS xD

Okée, dit faalt heel erg;
*Maaike hieroo*
Ik wilde op quote drukken, en toen edite ik hem o.O
En nu heb ik Tease post ver..wijderd? xD


SOWRRY.
Ik ben een kluns xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Lyron
Moderator & Prom King 2010
Lyron


Posts : 1629
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Lyron Bellucci
Partner: x.
Vereniging: L8 Nites

Meet ... me! -> Maaike Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meet ... me! -> Maaike   Meet ... me! -> Maaike Icon_minitimedo okt 14, 2010 10:08 am

Hahaha Ties, als het populairachtigsysteem was zou ik jou een min 1 geven, want ze heeft al gezegd dat ze via DreamHorses naar hier kwam ^^.
Wel het hele topic lezen hè Err
En ik ben 16, alsnog heb je mensen jonger dan mij.. Dan heb ik het over 12, 13 jarigen xd. En het niveau ligt hier gewoon hoog, op een enkeling na Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
Leandra

Leandra


Posts : 24

Profiel
Naam: Leandra Aurora Cedarwood
Partner: They bring only trouble.
Vereniging:

Meet ... me! -> Maaike Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meet ... me! -> Maaike   Meet ... me! -> Maaike Icon_minitimedo okt 14, 2010 8:22 pm

Thanks voor de reactie's ^^.

@Sarah: Dat zag ik inderdaad, bij het topic dat je de nieuwe mod bent, vandaar dat ik ook maar besloot me gewoon als Maaike voor te stellen, dan weet iedereen het maar alvast xD. En mijn verzorgpaard is een bonte KWPN'er (met Hannoveraan en Engels Volbloed). Hij is een kleinzoon van Samber.

@Lyron: Ik heb accounts gehad op WolfStory, echter speel ik het niet echt meer. Maar mijn bekendste waren wel Naiche, Quant en Ameno.. denk ik.. Niet dat ik heel erg bekend was xD. Ik heb nog steeds beeldende vorming in m'n pakket, dus schets en schilder redelijk wat af. Tis by the way ook heel erg gaaf om een wassenbeeld te maken [dat waren ook 2 paarden _o-]. Heb ook enkele pogingen tot bewerken gedaan, maar die waren niet heel erg geslaagt xD.

@Alain: Whahaha xD. Je komt meteen heeeeel erg inteligent over (A)
Of was het toeval dat je eroverheen las? Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Meet ... me! -> Maaike Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meet ... me! -> Maaike   Meet ... me! -> Maaike Icon_minitimevr okt 15, 2010 2:52 am

Sarah, you're a saint! =D

Mensen, ik heb helemaal niets gezegd o.0

(*Fail* (A))


Nogmaals welkom dan x]
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Lyron
Moderator & Prom King 2010
Lyron


Posts : 1629
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Lyron Bellucci
Partner: x.
Vereniging: L8 Nites

Meet ... me! -> Maaike Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meet ... me! -> Maaike   Meet ... me! -> Maaike Icon_minitimevr okt 15, 2010 2:55 am

Leandra schreef:
Thanks voor de reactie's ^^.

@Sarah: Dat zag ik inderdaad, bij het topic dat je de nieuwe mod bent, vandaar dat ik ook maar besloot me gewoon als Maaike voor te stellen, dan weet iedereen het maar alvast xD. En mijn verzorgpaard is een bonte KWPN'er (met Hannoveraan en Engels Volbloed). Hij is een kleinzoon van Samber.

@Lyron: Ik heb accounts gehad op WolfStory, echter speel ik het niet echt meer. Maar mijn bekendste waren wel Naiche, Quant en Ameno.. denk ik.. Niet dat ik heel erg bekend was xD. Ik heb nog steeds beeldende vorming in m'n pakket, dus schets en schilder redelijk wat af. Tis by the way ook heel erg gaaf om een wassenbeeld te maken [dat waren ook 2 paarden _o-]. Heb ook enkele pogingen tot bewerken gedaan, maar die waren niet heel erg geslaagt xD.

@Alain: Whahaha xD. Je komt meteen heeeeel erg inteligent over (A)
Of was het toeval dat je eroverheen las? Razz

Je was misschien niet heel bekend.. Maar ik ken Naiche en Quant toevallig wel Very Happy! Misschien heb ik wel eens met je geRPG't, het zou best eens kunnen =^.^=
Oh, dus je tekend of schildert niet in je vrije tijd? Enkel voor een opdracht voor school xd..? Kan je je mooiste werk laten zien, of gaat dat een beetje moeilijk? Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexander

Alexander


Posts : 146
Naam : Quinty

Profiel
Naam: Alexander Mediciano
Partner: In cerca di vero amore ~
Vereniging:

Meet ... me! -> Maaike Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meet ... me! -> Maaike   Meet ... me! -> Maaike Icon_minitimevr okt 15, 2010 2:59 am

Naiche ken ik ook nog wel Very Happy
Wilde jij niet ooit familie of een pup van een van mijn accountjes spelen of zo? Neutral

Anywayz. Welkom hier Maaike Smile
Veel plezier, vragen etc kan je bij het team stellen etc. etc.
Je kent de gebruiken lijkt me XD

x Quinty Renji, Kara, Dwyer, Layton etc @ ws
Terug naar boven Ga naar beneden
Leandra

Leandra


Posts : 24

Profiel
Naam: Leandra Aurora Cedarwood
Partner: They bring only trouble.
Vereniging:

Meet ... me! -> Maaike Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meet ... me! -> Maaike   Meet ... me! -> Maaike Icon_minitimeza okt 16, 2010 7:20 am

@Lyron: Haha oke. Tja, tis zo'n poos geleden dat ik actief was xD. En er zullen inderdaad mensen zijn die m'n accounts wel kennne Razz. Maar wie speelde jij dan? xD

@Alexander: Haha, zou prima kunnen. Ik weet het al echt niet meer. De laaste keer dat ik online was zocht ik nieuwe oudrs voor Astúcia xD.

En qua vragen komt het allwmaal we goed ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Serena

Serena


Posts : 562
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Serena Wilson
Partner: x.
Vereniging: Famous

Meet ... me! -> Maaike Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meet ... me! -> Maaike   Meet ... me! -> Maaike Icon_minitimeza okt 16, 2010 7:32 am

Leandra schreef:
@Lyron: Haha oke. Tja, tis zo'n poos geleden dat ik actief was xD. En er zullen inderdaad mensen zijn die m'n accounts wel kennne Razz. Maar wie speelde jij dan? xD

@Alexander: Haha, zou prima kunnen. Ik weet het al echt niet meer. De laaste keer dat ik online was zocht ik nieuwe oudrs voor Astúcia xD.

En qua vragen komt het allwmaal we goed ^^

Wie ik speelde..? Ik speelde er toen zo veel.. Euhm.. De meest bekende zijn Sable, Arawn of Accalia Smile.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leandra

Leandra


Posts : 24

Profiel
Naam: Leandra Aurora Cedarwood
Partner: They bring only trouble.
Vereniging:

Meet ... me! -> Maaike Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meet ... me! -> Maaike   Meet ... me! -> Maaike Icon_minitimeza okt 16, 2010 7:35 am

Ah oke. Die namen staan me nog wel bij ja xD. Al kan ik er verder niets meer aan koppelen of wat Razz.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Meet ... me! -> Maaike Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meet ... me! -> Maaike   Meet ... me! -> Maaike Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Meet ... me! -> Maaike
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» x Mini-RPG [MAAIKE&ME] x
» Meet me.
» When we meet again~
» Meet le Moi.
» Want to meet someone

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: Off-topic :: Real-
Ga naar: